דוגמנית הפרסומת של ryanair
צילום: ryanair
photos

סקסית מידי? חברת התעופה האירית שוב הצליחה לעורר סערה - צפו בתמונות

אין כמו בחורה בבקיני בשביל ליצור שערורייה שלמה ויח"צ חינם, ב-Ryanair עושים זאת שוב. 11,000 חתימות כבר נאספו בקמפיין נגד הפרסומת
כתבי אייס | (7)

חברת התעופה האירית Ryanair עושה זאת שוב, כלומר מעצבת את ה-ASA (רשות לבקרת פרסומות בבריטניה. בדצמבר האחרון עוררה Ryanair זעם רב בקרב תושבים באי הבריטי לאחר שהעלתה פרסומת תחת הסלוגן "צוות ודמי נסיעה אדומים-לוהטים" וגם הציגה תמונה של דיילת בתחתונים וחזיה בעמוד הבית של אתר החברה באינטרנט. לכתבה מחודש דצמבר

אז ב-Ryanair לא התרגשו, לקחו שתי תמונות מאותו לוח שנה עליו אמרו כי נוצר לצורך תרומות בלבד (10 אלף עותקים נמכרים בכל שנה) והציגו אותן בפרסומות החדשות שהעלו בעיתונים היומיים (הגרדיאן, הדיילי טלגרף והאינדיפנדנט) ושוב תחת אותו הסולגן שבאנגלית נשמע כך - Red hot fares & crew!!!.

קמפיין אונליין נגד הפרסומת של Ryanair צבר כבר 11,000 כניסות ובמשרדי ב-ASA נתקבלו בינתיים 17 תלונות על סקסיות מוגזמת והתייחסות לא הולמת לנשים. חלק גדול מהתלונות הגיעו מצוותי אוויר. ברשות הבריטית אכן קבעו כי הפרסומות לא הולמות ולא עומדות בקודים המקובלים.

תגובות לכתבה(7):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 7.
    אמת בפרסום 18/02/2012 17:07
    הגב לתגובה זו
    -
  • 6.
    אלי 15/02/2012 18:52
    הגב לתגובה זו
    מה יש , קצת בקיני גוף חטוב ונשים מדליקות...
  • 5.
    Bob 15/02/2012 17:51
    הגב לתגובה זו
    מדוע לא מפטרים את כל ועד הרכבת? ובראשם את גילה אדרעי
  • 4.
    בני - נהריה 15/02/2012 17:38
    הגב לתגובה זו
    שאירלנד אחת מהמדינות האנטישמיות על פני האדמה, מעבר לכך, אל על יכולה ללמוד מחב' התעופה הזו.
  • 3.
    ערן 15/02/2012 16:19
    הגב לתגובה זו
    שהם לא שמו את הפרסומות גם בישראל היום, ככה הייתי רואה את זה כבר על הבוקר במעלית!!! ככה צריך להתחיל את הבוקר...
  • 2.
    אני לא מתלונן... (ל"ת)
    אורן 15/02/2012 16:18
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    אמיל 15/02/2012 16:11
    הגב לתגובה זו
    שמכנים אותם "האי הבריטי"
מגי טביבי, מגישת המהדורה המרכזית של ערוץ 14. קרדיט: רשתות חברתיותמגי טביבי, מגישת המהדורה המרכזית של ערוץ 14. קרדיט: רשתות חברתיות

הפרש של כ-50 אלף צופים בין מהדורות 12 ו-14

גם אתמול אף אחד מערוצי הטלוויזיה לא שידר תוכן מקורי, למעט תכנית הסאטירה "ארץ נהדרת"; מבחינת המהדורות המרכזיות, הפער בין 12 ל-14 הולך ומצטצמם ועומד על עשרות אלפים בודדים בלד - לטבלת הרייטינג המלאה

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

המהדורה המרכזית של חדשות 12 היא המהדורה הנצפית ביותר ובפער על פני מהדורות החדשות האחרונות. זו המהדורה הדומיננטית בעשורים האחרונים והיא לא מאויימת. ועדיין, מגמת ההיחלשות של 12וההתחזקות של 14 נמשכת, אם כי בקצב קטן יותר ממה שהיה בשנתיים-שלוש שנים האחרונות. ערוץ 14 שזוכה לפופולאריות של תומכי ראש הממשלה, בנימין נתניהו, עם רייטינג שצומח, אבל לא כמו בשנים האחרונות. 

מהדורת החדשות של 12 השיגה אמש רייטינג פושר יחסית של 11.6% וכמות צופים של 285 אלף. בד בבד, ערוץ 14 עמד על 8.2% אבל מבחינת כמות צופים עמד על 229 אלף.

מבחינת שאר המהדורות, חדשות 13 חזרו לנורמה, עם 4.7% ו-125 אלף צופים. מהדורת החדשות של כאן11 הפגינה יציבות מבחינת המיקום, אבל המשך היחלשות מבחינת הרייטינג וכמות הצופים, עם 4.3% רייטינג בלבד ו-106 אלף צופים בסך הכל.

החיפוש אחר התוכן המקורי בפריים טיים

גם אמש לא הועלה שום תוכן מקורי בפריים טיים. אמנם הפקה כמו "ארץ נהדרת" רוויה בכתיבת תכנים, אבל זו עדיין לא סדרת טלוויזיה מקורית. כך או כך, ארץ נהדרת היא להיט זהב של שנים רבות, וגם אמש היתה התכנית במקום הראשון, עם 14.8% רייטינג ו-368 אלף צופים. אחריה היתה עוד תכנית שמניבה רייטינג גבוה וקבוע, "הפטריוטים" של ערוץ 14, שהיתה עם 9.1% רייטינג ו-287 אלף צופים. במקום השלישי היתה "יהיה טוב" של כאן11, עם החלק השני של הראיון של עמרי אסנהיים עם אלי פלדשטיין,  שעמדה על 8.5% ו-207 אלף צופים. לאחר היתה "המקור" של רשת עם 4%, ו-113 אלף צופים בלבד. 

תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות

בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם אלמוג בוקר, ורייטינג של 2.8% ו-72 אלף צופים. אחריה היתה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר, עם 2.5% רייטינג ו-51 אלף צופים, ואילו העולם הבוקר של 13, היתה במקום השלישי עם 1.8% רייטינג ו-53 אלף צופים. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת, עם אדווה דדון היה במקום הראשון עם 2.6% ו-63 אלף צופים, על הבוקר" של 14, עם נוי בר, היה במקום השני, עם 1.5% ו-34 אלף צופים, ואילו "פותחים יום" של רשת היה במקום האחרון , עם 1% ו-24 אלף צופים בסך הכל.

פטריק דרהי (יוטיוב)פטריק דרהי (יוטיוב)
בלעדי

פטריק דרהי יפטר מעל 100 עובדים ב-i24NEWS

פטריק דרהי מציע עד 20 אלף שקל לפורשים מ-i24NEWS, בשלב הבא יגיעו הפיטורים

ליאור דנקנר |

ערוץ i24NEWS, עבר מקבוצת אטליס שהיתה בשליטתו של פטריק דרהי, לבעלות ישירה של פטריק דרהי, וזה ממש לא רק שינוי קוסמטי. דרהי כבר לא משתמש בכסף של בעלי האג"ח של אטליס כדי להשקיע בערוץ תקשורת ולהפוך לטייקון תקשורת מקומי, הדירקטוריון אמר לו לעצור. 

גם העסקה לרכישת ידיעות אחרונות בהולד הוקפאה, ולמעשה בוטלה. דרהי שנים מדבר עם ידיעות ולא היתה עסקה, ועכשיו נראה שגם לא תהיה. בכל מקרה, ההחלטה של אטליס, שנמצאת במצב מאוד מורכב פיננסית, להפסיק את המימון לערוץ החדשות, הובילה לכך שדרהי קיבל את הבעלות והוא גם אחראי על המימון. 

דרהי כנראה אדם עשיר שהשאיר את בעלי המניות בקבוצה שלו ואת מחזיקי החוב עניים, אבל לא בטוח שהוא רוצה להפסיד את הכסף שלו על ערוץ חדשות. אז המהלך הראשון שדרהי מבצע ב-i24NEWS הוא, ניחשתם נכון, פיטורים.

קריאה חשובה: התרגיל של פטריק דרהי - טייקון בישראל, פושט רגל בצרפת


קיצוץ בכוח אדם וניסיון לצמצם הפסדים

הערוץ מציע תוכנית פרישה מרצון לעובדים כחלק מצעדי התייעלות. הערוץ, שהוקם ב-2013 ומשדר חדשות בינלאומיות מאולפנים בנמל יפו בשפות אנגלית, צרפתית, עברית וערבית, מציע לפורשים מרצון, מענקים של 10 אלף שקל לעובדים בעלי ותק של ארבעה חודשים עד שנה, 15 אלף שקל לשנה עד שנתיים, ו-20 אלף שקל לעובדים שנמצאים בחברה למעלה משנתיים.