מנור סולומון מלהיב את אנגליה. כמה עולה חולצה שלו במכירה פומבית?
אם הוא ימשיך בפולהאם, הוא יקבל תפקיד מרכזי בסגל של מרקו סילבה. גם האוהדים של פולהאם מתחילים להבין במה מדובר. כעת, פולהאם שמחזיקה באופציה לארבע עונות נוספות עשויה לממש אותה בתום העונה. סולומון רוצה להישאר שם. המאמן מרקו סילבה מחבב אותו מאוד וכעת ייעשה ניסיון להחתימו על חוזה חדש. בשביל שזה יקרה, הם ינסו לפצות את שחטאר ולממש את האופציה בחוזה. הילד שזכה עם שחטאר דונייצק בשתי אליפויות, גביע וסופר קאפ מקומי, כבש 16 שערים ובישל 8 ב-70 הופעות. כעת, ההצלחה המסחררת שלו באנגליה עשויה להוביל אפילו לקבוצה גדולה יותר. בעבר ניסתה מנצ'סטר סיטי להחתימו על חוזה ארוך. נציגים של מועדון הפאר הגיעו לפתח תקוה כדי לראות אותו, אך ברגע האחרון המעבר נמנע והוא נמכר לאוקראינה. השערים שכבש מול הסיטי, ריאל מדריד ואטלאנטה רק חיזקו את העבודה שמדובר באחד הכישרונות הכי גדולים אי פעם של הכדורגל הישראלי.Mykhaylo Mudryk according to his PR. Manor Solomon in reality.pic.twitter.com/vYRrCmm9zn
— Football Report (@FootballReprt) February 28, 2023
- 2.לה מינור 01/03/2023 08:47הגב לתגובה זובהצלחה גאווה לאומית
- 1.ילד פלא 01/03/2023 07:44הגב לתגובה זויותר מזהבי ושיפסיקו לבלבל אותנו
הרוג'ר, של רוג'ר םדרר, קרדיט: מתוך אתר החברהמותג הסניקרס שמעלה מחירים והלקוחות ממשיכים לקנות: כך מנסה On לעקוף גם את המכסים
On, מותג הנעליים השוויצרי, הפך לאחת מחברות הספורט הצומחות ביותר בשנים האחרונות ולא רק בזכות עיצוב יוצא דופן או טכנולוגיה חדשנית, אלא גם בגלל אסטרטגיה מפתיעה: העלאת מחירים, דווקא כששחקנים אחרים בענף מציעים הנחות ומדווחים על האטה.
באמצע 2025, החברה העלתה את מחירם של מספר דגמים מובילים בעשרה דולרים כולל את דגם Cloudtilt שמחירו הגיע ל-170 דולר. בחברה מסבירים כי העלאת המחיר נועדה לפצות על עלויות מכס חדשות בגובה של עד 20%, אך מדגישים כי זו לא הסיבה היחידה. זהו מהלך שנועד לחזק את מעמדה כמותג פרימיום.
מחירי פרימיום, לקוחות נאמנים
בעוד חברות כמו נייקי, אדידס ו-Hoka בוחרות בזהירות רבה את תחזיותיהן, מפחדות מהאטה בביקוש ומעלויות הסחר, On מציגה קו ברור: שמירה על מיצוב גבוה, עם מוצרים שנמכרים במחיר מלא וללא הנחות, גם בתקופת החגים. החברה צופה הכנסות של כ-3.7 מיליארד דולר ב-2025, עלייה של 34% לעומת השנה הקודמת, כאשר זו הפעם השלישית השנה שהיא מעלה תחזית.
ההצלחה נובעת בין היתר מאסטרטגיית מיצוב מדויקת: הנעליים של On מצליחות למשוך קהל שמוכן לשלם יותר עבור נוחות, עיצוב ייחודי וזהות מותגית. לקוחותיה רואים במוצר חלק מההופעה היומיומית - נעל שיכולה להתאים גם לריצה, גם ליום עבודה, וגם לבילוי.
גידול במספר החנויות ומיתוג בינלאומי
החברה פותחת מעל 20 חנויות חדשות בשנה, בין היתר באזורים יוקרתיים כמו פאלו אלטו בקליפורניה וצ'נגדו בסין, שם הצרכנים רגילים לשלם 170 דולר לקפוצ'ון. ההתרחבות הפיזית הזו מעידה על ביטחון באסטרטגיית הצמיחה.
