Supercar Blondie
צילום: צילום מסך אינסטגרם

אושיית הרשת האוסטרלית שרוצה לכבוש את שוק רכבי היוקרה

אלכס הירשי, המוכרת בסרטוני סקירת רכבי-העל אותם היא מפרסמת ברשתות תחת השם "Supercar Blondie", מבקשת לתרגם את מיליוני הצפיות שלה להכנסות באמצעות אתר מכירות פומביות של רכבי יוקרה נדירים
איתן גרסטנפלד | (1)

בשנים האחרונות נעשו לא מעט ניסיונות מצד כוכבי רשת לתרגם את כוחם ברשתות החברות לכסף, באמצעות הקמת חברה או פעילות הקשורה לתוכן אותו הם מעלים למיליוני עוקביהם. אחת מהן היא אלכס הירשי, אשר סרטוני סקירת רכבי-העל אותם היא מפרסמת תחת השם "Supercar Blondie" זכו למיליוני צפיות. כעת היא מקווה להביא את ההצלחה גם לעולם האמיתי עם השקת אתר מכירות פומביות עבור רכבי יוקרה נדירים.

הירשי,  אוסטרלית המתגוררת בדובאי, הגיעה לתחום הרכב לגמרי במקרה, כחלק מעבודה כשדרנית רדיו. אך מאז שנכנסה לרשות החברתיות בשנת 2017 הצליחה לצבור 110 מיליון עוקבים ברשתות החברתיות השונות, כאשר לפי החברה שבבעלות לתוכן אותו היא מעלה יש 2 מיליארד צפיות בחודש בפלטפורמות החברותיות השונות. 

הרומן של הירשי עם מכוניות החל באמצעות תוכנית הרדיו שלה, "רדיו בלונדי", אותה ניהלה בדובאי בין 2012 ל-2017. במסגרת התוכנית היא נחשפה לאוסף מכוניות-העל שיש לדובאי להציע, כולל בנטלי, מקלארן ופרארי. "פשוט התאהבתי במכוניות-על, ומה שהתחיל כתחביב אחרי שהשאלתי בנטלי פליינג-ספור כדי לנהוג ברחבי דובאי, נעשה בסופו של דבר יותר רציני", הסבירה הירש. האהבה החדשה הובילה אותה להקמת חברת תוכן עצמאית בשם Supercar Blondie, יחד עם בעלה השוויצרי ניק. "התחלנו לצלם את המפגשים שלי עם מכוניות ולהעלות את הסרטונים לערוץ שלנו".

 

כעת בני הזוג רוצים לקחת את החברה שבבעלותם, SB Media Group, המעסיקה 65 עובדים, צעד אחד קדימה באמצעות כניסה אל תוך המכירות הפומביות של רכבים. בין היתר מציעה החברה למכירה טסלה סייברטראק, דגם אחד מתוך שבע של למבורגיני וננו רודסטר (Veneno Roadster), ודגם אחת מתוך שלוש של למבורגיני וננו קופה (Veneno Coupe). אך הרכב שצפוי לממשוך את מירב תשומת הלב הוא ה-AMG One כמו גם ה-Hyperion XP-1, המונע על ידי מימן.

מעבר לרכבים, החברה תציע למכירה גם יאכטות כולל זו חשמלית של טייד הידרופויל שתוכננה על ידי BMW.  החברה תציע למכירה גם אוסף של מכוניות מירוץ מיוחדות של ג'ון פלייר לוטוס, כמו גם טרנספורטרים של לוטוס, והמטוס האישי של המייסד קולין צ'פמן לצד כמה כלי רכב מהאוסף הפרטי שלו. המכירות הפומביות יהיו מקוונות, אך לדברי החברה עשויים להתקיים בעתיד באופן פיזי. "אנחנו הולכים להיות אתר המכירות הפומביות הדיגיטלי היחיד שמתמקד בקצה הגבוה", אומר ניק הירשי.

תגובות לכתבה(1):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    חיימון המדליק 09/04/2024 13:51
    הגב לתגובה זו
    אבל הגברת הזאת בעיקר אוכלת את הראש בסרטונים שלה והיא בעיקר גימיק. ברינג א טריילר ומגיש טופ גיר כריס האריס וגם דאג דה מורו כבר השתלטו על תחום המכירות הפומביות של רכבים, שממילא היה רווי עם סות׳ביס ודומיהן.
דיפאל S05. צילום יצרןדיפאל S05. צילום יצרן

דיפאל S05 -קרוסאובר חשמלי במחיר שובר שוויון

מכשירי תנועה יבואנית דגמי דיפאל לישראל מנערת את השוק עם הדיפאל S05, קרוסאובר חשמלי בקטגוריה C, עם בסיס גלגלים של 2.88 מטר ומחיר של החל מ- 150.0 אש"ח. 

יואב פולס |

מכשירי תנועה, יבואנית דגמי דיפאל לישראל השיקה את הדיפאל S05, קרוסאובר חשמלי מעוצב במחיר אגרסיבי.

הדיפאל S05 הוא אח קטן לדיפאל S07  המיובא על ידי 'מכשירי תנועה' מזה כשנה. הדיפאל S05 הוא כאמור קרוסאובר חשמלי בקטגוריית C-Suv הצפופה מאוד היום בשוק הישראלי והוא מגיע עם שני יתרונות משמעותיים – בסיס הגלגלים של ה S05 הוא בגודל 2.88 מטר, וחסר תקדים לקטגוריה שלו, והמחיר בו הוא משווק, החל ב- 150.0 אש"ח, נמוך בכ – 20,000 ₪ מהתחרות הישירה.

העיצוב מודרני וכולל את כל הרכיבים ההכרחיים היום כמו חזית אטומה, יחידות תאורה משולבות לד, ידיות דלתות נסתרות ועוד.


דיפאל S05 סביבת נהג. צילום יצרן

תא הנוסעים נקי מאוד ובמרכז הדשבורד מסך מולטימדיה בגודל ''15.4 עם קישוריות אלחוטית מקורית לאנדרואיד אוטו ואפל קארפליי, תצוגה עילית לנהג, עדכוני OTA, מצלמות 540°, ועוד. ל- S05 גג פנורמי הכולל וילון חשמלי הכרחי, ואבזור נדיב בכל רמות הגימור.

המימדים החיצוניים של הדיפאל S05 מספרים רק חלק מהסיפור עם אורך כולל של 4.62 מטר, רוחב של 1.9 מטר וגובה של 1.6 מטר. בסיס הגלגלים של הדיפאל S05 גדול משמעותית מכל המתחרות בקטגוריה עם נתון מרשים של 2.88 מטר, שכולו מיועד לטובת המרווח הפנימי לנוסעים.

איון V. עיצוב שונה. מרווח פנימי מצוין. צילום יואב פולסאיון V. עיצוב שונה. מרווח פנימי מצוין. צילום יואב פולס

איון V - קרוסאובר חשמלי שימושי

מותג איון מוצא את עצמו בכותרות הכלכליות בגלל רשות התחרות שממליצה לבצע שינוי בזיכיון הייבוא. התעלמנו מהכותרות ולקחנו את האיון V לתהות על קנקנו בלי להתייחס לרעשי הרקע.

אהבנו: עיצוב, מרווח פנימי, ביצועים

פחות אהבנו: מתלים רכים, מערכות בטיחות אגרסיביות

ציון מסכם 4.1 בסולם פולס

יואב פולס |
נושאים בכתבה AION V איון V

מעט לפני ראש השנה העברית השיקה מחדש אוריון מוביליטי (חברה בת של יוניון מוטורס יבואנית טויוטה) את מותג AION בישראל, אחד המותגים של GAC  הסינית. את GAC אנחנו זוכרים מסיבוב קצר ועגום משהו שנפגע קשות ממגיפת הקורונה (זוכרים שהיה כזה דבר?).

דגמי GAC החדשים עשו קפיצת דרך משמעותית מאז, ואוריון מוביליטי השיקה שלושה דגמים, את ה AION Y את ה AION HT שניהם ללא תקינה מערבית, ואת הדגם החשוב ביותר לשוק הישראלי הוא ה AION V שמגיעה עם תקינה מערבית מלאה.

תעודת חובה        
קטגוריה            קרוסאובר C-SUV
מימדים (מטר)        אורך 4.605 /רוחב 1.876 /גובה 1.686 /בסיס גלגלים 2.775
מספר מושבים        חמישה
הנעה                    קדמית, חשמלית
הספק ומומנט        204 כ"ס, 21.4 קג"מ
סוללה וטעינה         75.3Kwh, טעינת AC בהספק 11Kw, טעינת DC בהספק 180Kw
טווח ותקן            510 ק"מ. תקן יצרן.
בטיחות            ציון איבזור בטיחות 7.
מחיר                 167.0 אש"ח


האיון V שלנו מגיעה בכתום אדום בולט שעושה חסד עם העיצוב המעט שונה של האיון. חזית האיון V לא דומה לאף קרוסאובר גנרי על הכביש. יחידות תאורה גדולות תחומות עם שני פסי לד אנכיים ורחבים, חזית אטומה שנראית מחייכת משהו, כיתוב AION גדול במרכז וכונס אוויר שחור בתחתית. מהצד בולטת עוד יותר סכימת הצביעה של האיון V. הספים התחתונים (וחיפויי הגלגלים) שחורים, הדלתות בצבע המרכב, כתום במקרה שלנו, מסגרת החלונות העליונה בצבע לבן, הקורות האנכיות בצבע שחור, וקורות הגגון בצבע כסוף. מאחור דלת חמישית אנכית ויחידות תאורה גדולות גם בהן פסי לד אנכיים ורחבים.

פנים הרכב לוקח לקצה את ה'אין מתגים'. צג לוח מחוונים בגודל ''8.88, מולטימדיה בגודל ''14.6, עם קישוריות לאפל קארפליי. בשלב זה קישוריות אלחוטית לאנדרואיד אוטו באמצעות מתאם, ופתיחת ממשק ייעודי במסך. המפתיע היה שהרכב סגור ונעול, אני בבית, ושיחות הטלפון עוברות ישירות למתאם שבאוטו, למרות שהרכב כבוי ונעול.