אושיית הרשת האוסטרלית שרוצה לכבוש את שוק רכבי היוקרה

אלכס הירשי, המוכרת בסרטוני סקירת רכבי-העל אותם היא מפרסמת ברשתות תחת השם "Supercar Blondie", מבקשת לתרגם את מיליוני הצפיות שלה להכנסות באמצעות אתר מכירות פומביות של רכבי יוקרה נדירים
איתן גרסטנפלד | (1)

בשנים האחרונות נעשו לא מעט ניסיונות מצד כוכבי רשת לתרגם את כוחם ברשתות החברות לכסף, באמצעות הקמת חברה או פעילות הקשורה לתוכן אותו הם מעלים למיליוני עוקביהם. אחת מהן היא אלכס הירשי, אשר סרטוני סקירת רכבי-העל אותם היא מפרסמת תחת השם "Supercar Blondie" זכו למיליוני צפיות. כעת היא מקווה להביא את ההצלחה גם לעולם האמיתי עם השקת אתר מכירות פומביות עבור רכבי יוקרה נדירים.

הירשי,  אוסטרלית המתגוררת בדובאי, הגיעה לתחום הרכב לגמרי במקרה, כחלק מעבודה כשדרנית רדיו. אך מאז שנכנסה לרשות החברתיות בשנת 2017 הצליחה לצבור 110 מיליון עוקבים ברשתות החברתיות השונות, כאשר לפי החברה שבבעלות לתוכן אותו היא מעלה יש 2 מיליארד צפיות בחודש בפלטפורמות החברותיות השונות. 

הרומן של הירשי עם מכוניות החל באמצעות תוכנית הרדיו שלה, "רדיו בלונדי", אותה ניהלה בדובאי בין 2012 ל-2017. במסגרת התוכנית היא נחשפה לאוסף מכוניות-העל שיש לדובאי להציע, כולל בנטלי, מקלארן ופרארי. "פשוט התאהבתי במכוניות-על, ומה שהתחיל כתחביב אחרי שהשאלתי בנטלי פליינג-ספור כדי לנהוג ברחבי דובאי, נעשה בסופו של דבר יותר רציני", הסבירה הירש. האהבה החדשה הובילה אותה להקמת חברת תוכן עצמאית בשם Supercar Blondie, יחד עם בעלה השוויצרי ניק. "התחלנו לצלם את המפגשים שלי עם מכוניות ולהעלות את הסרטונים לערוץ שלנו".

 

כעת בני הזוג רוצים לקחת את החברה שבבעלותם, SB Media Group, המעסיקה 65 עובדים, צעד אחד קדימה באמצעות כניסה אל תוך המכירות הפומביות של רכבים. בין היתר מציעה החברה למכירה טסלה סייברטראק, דגם אחד מתוך שבע של למבורגיני וננו רודסטר (Veneno Roadster), ודגם אחת מתוך שלוש של למבורגיני וננו קופה (Veneno Coupe). אך הרכב שצפוי לממשוך את מירב תשומת הלב הוא ה-AMG One כמו גם ה-Hyperion XP-1, המונע על ידי מימן.

מעבר לרכבים, החברה תציע למכירה גם יאכטות כולל זו חשמלית של טייד הידרופויל שתוכננה על ידי BMW.  החברה תציע למכירה גם אוסף של מכוניות מירוץ מיוחדות של ג'ון פלייר לוטוס, כמו גם טרנספורטרים של לוטוס, והמטוס האישי של המייסד קולין צ'פמן לצד כמה כלי רכב מהאוסף הפרטי שלו. המכירות הפומביות יהיו מקוונות, אך לדברי החברה עשויים להתקיים בעתיד באופן פיזי. "אנחנו הולכים להיות אתר המכירות הפומביות הדיגיטלי היחיד שמתמקד בקצה הגבוה", אומר ניק הירשי.

תגובות לכתבה(1):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    חיימון המדליק 09/04/2024 13:51
    הגב לתגובה זו
    אבל הגברת הזאת בעיקר אוכלת את הראש בסרטונים שלה והיא בעיקר גימיק. ברינג א טריילר ומגיש טופ גיר כריס האריס וגם דאג דה מורו כבר השתלטו על תחום המכירות הפומביות של רכבים, שממילא היה רווי עם סות׳ביס ודומיהן.
זיקר 7X. צילום יואב פולסזיקר 7X. צילום יואב פולס

זיקר 7X - מבטיחה ומקיימת

הזיקר 7X מבטיחה להיות קרוסאובר חשמלי איכותי ומתקדם. ככל שצברנו איתו ק"מ כך הוא הרשים אותנו יותר. 

אהבנו: סוללה ונתוני טעינה, נוחות, מרווח, בטיחות

פחות אהבנו: כיוון פתחי מיזוג דרך מסך הרכב, פתחי מיזוג קדמיים מרכזיים, עיצוב חיצוני

יואב פולס |
נושאים בכתבה זיקר זיקר 7X

הזיקר 7X הושקה לאחרונה במשבצת שבין הזיקר X לבין ה 001 השוטינגברייק המרשימה, ונכנסה לשוק עם שלושה דגמים בטווחי מחירים שלכל אחד מהם את היתרונות שלו. עכשיו נשארת השאלה אם הרכב גם מקיים את ההבטחה. למי שאין סבלנות לקרוא את כל המבחן אני יכול לקצר ולומר – הזיקר 7X היא מכונית מצוינת, בלי 'אבל'.

          

תעודת חובה        
קטגוריה                קרוסאובר – D-SUV
מימדים (מטר)        אורך 4.787 /רוחב 1.930 /גובה 1.65 /בסיס גלגלים 2.90
מספר מושבים        חמישה
הנעה                חשמלית אחורית ב Essence וב – Long Range  /  חשמלית כפולה בדגם Krypton
הספק ומומנט        422 כ"ס / 44.9 קג"מ ב Essence וב – LR / 646 כ"ס, 72.4 קג"מ ב Krypton
סוללה וטעינה            75Kw ב Essence/ 100Kw ב LR וב Krypron. טעינת AC 22Kw, טעינת DC 450Kw
טווח ותקן                 476 / 640 / 544 ק"מ. WLTP.
בטיחות                 ציון איבזור בטיחות 8. חמישה כוכבים ב EuroNcap
מחיר                       234.0 אש"ח / 263.0 אש"ח / 290.0 אש"ח


עיצוב חיצוני ופנימי

אחרי הזיקר 001 המיוחדת והזיקר X בעל הקווים החדים, נראה שמעצבי זיקר ניסו ללכת בין הטיפות עם ה 7X. חזית אטומה עם יחידות תאורה קדמיות מושחרות ונסתרות בזכות השחרה. אותו פס שחור עבה נמתח לרוחב כל המרכב הגדול. עוד קצת פלסטיקה בצבע מרכב, ולמטה שוב אותה פלסטיקה שחורה המסתירה כונסי אוויר אטומים למראה אבל עם אפשרות להיפתח כשהרכב מחליט שהגיע הזמן. משני צידי מכסה המנוע (בעצם מכסה תא המטען הקדמי) תפיחות לא קטנות, למראה מעט אגריסיבי. ידיות נסתרות כמובן, חלונות אחוריים מושחרים, וכך גם הקורות B ו C. מאחור שוב יחידות תאורה מושחרות לרוחב כל המרכב הגדול, וכך גם החלק התחתון של הפגוש האחורי. החלון אחורי מעט צר, דבר שיורגש יותר בנהיגה.  יסלחו לי מעצבי הזיקר 7X יכולתם ללכת עוד כמה צעדים קדימה עם העיצוב החיצוני. יצא לכם מעט גנרי.

פנים הרכב כבר מרגיש יותר נכון. הגה תלת חישורי גדול (לטעמי גדול מדי) מושב נהג חשמלי נוח למדי עם אפשרויות כיוונון מרובות שיתאימו לכל נהג. לוח מחוונים דיגיטלי ''13.02, ומולטימדיה בגודל ''16 עם קישוריות אלחוטית מלאה לאנדרואיד אוטו ואפל קארפליי. בזיקר מתגאים ברזולוציה של 3.5K למסך. קונסולה רחבה עם שני משטחי טעינה אלחוטית לסלולרי. תא עם כיסוי שניתן בלחיצת כפתור להקפיץ שני מחזירי כוסות / בקבוקים.

גם כאן כיוון פתחי המיזוג נעשה דרך המסך הראשי, ואתם כבר מכירים את דעתי השלילית מאוד על הדבר הזה. כל-כך מיותר. בזיקר 7X הלכו צעד נוסף אחורה, ופתחי המיזוג שבמרכז הדשבורד ממוקמים מעל המולטימדיה במרכז הדשבורד, ולא ניתנים לכיוון למעלה או למטה. רק ימינה ושמאלה. זה כבר ממש לא מוצלח. מאחור המרווח מעולה הודות לבסיס הגלגלים הגדול של 2.9 מטר, ובנוסף פיצ'ר נחמד – מצלמה המצלמת את המושב האחורי אם רוצים. יש לה מכסה הסוגר אותה. דלת תא מטען חשמלית מאפשרת גישה לטע מטען גדול ושימושי בנפח 616 ליטר. סה"כ למעט פתח המיזוג המרכזי, מדובר בתא נוסעים משובח ונעים לשהות.


זיקר 7X. צילום יואב פולסזיקר 7X. צילום יואב פולס

זיקר 7X - מבטיחה ומקיימת

הזיקר 7X מבטיחה להיות קרוסאובר חשמלי איכותי ומתקדם. ככל שצברנו איתו ק"מ כך הוא הרשים אותנו יותר. 

אהבנו: סוללה ונתוני טעינה, נוחות, מרווח, בטיחות

פחות אהבנו: כיוון פתחי מיזוג דרך מסך הרכב, פתחי מיזוג קדמיים מרכזיים, עיצוב חיצוני

יואב פולס |
נושאים בכתבה זיקר זיקר 7X

הזיקר 7X הושקה לאחרונה במשבצת שבין הזיקר X לבין ה 001 השוטינגברייק המרשימה, ונכנסה לשוק עם שלושה דגמים בטווחי מחירים שלכל אחד מהם את היתרונות שלו. עכשיו נשארת השאלה אם הרכב גם מקיים את ההבטחה. למי שאין סבלנות לקרוא את כל המבחן אני יכול לקצר ולומר – הזיקר 7X היא מכונית מצוינת, בלי 'אבל'.

          

תעודת חובה        
קטגוריה                קרוסאובר – D-SUV
מימדים (מטר)        אורך 4.787 /רוחב 1.930 /גובה 1.65 /בסיס גלגלים 2.90
מספר מושבים        חמישה
הנעה                חשמלית אחורית ב Essence וב – Long Range  /  חשמלית כפולה בדגם Krypton
הספק ומומנט        422 כ"ס / 44.9 קג"מ ב Essence וב – LR / 646 כ"ס, 72.4 קג"מ ב Krypton
סוללה וטעינה            75Kw ב Essence/ 100Kw ב LR וב Krypron. טעינת AC 22Kw, טעינת DC 450Kw
טווח ותקן                 476 / 640 / 544 ק"מ. WLTP.
בטיחות                 ציון איבזור בטיחות 8. חמישה כוכבים ב EuroNcap
מחיר                       234.0 אש"ח / 263.0 אש"ח / 290.0 אש"ח


עיצוב חיצוני ופנימי

אחרי הזיקר 001 המיוחדת והזיקר X בעל הקווים החדים, נראה שמעצבי זיקר ניסו ללכת בין הטיפות עם ה 7X. חזית אטומה עם יחידות תאורה קדמיות מושחרות ונסתרות בזכות השחרה. אותו פס שחור עבה נמתח לרוחב כל המרכב הגדול. עוד קצת פלסטיקה בצבע מרכב, ולמטה שוב אותה פלסטיקה שחורה המסתירה כונסי אוויר אטומים למראה אבל עם אפשרות להיפתח כשהרכב מחליט שהגיע הזמן. משני צידי מכסה המנוע (בעצם מכסה תא המטען הקדמי) תפיחות לא קטנות, למראה מעט אגריסיבי. ידיות נסתרות כמובן, חלונות אחוריים מושחרים, וכך גם הקורות B ו C. מאחור שוב יחידות תאורה מושחרות לרוחב כל המרכב הגדול, וכך גם החלק התחתון של הפגוש האחורי. החלון אחורי מעט צר, דבר שיורגש יותר בנהיגה.  יסלחו לי מעצבי הזיקר 7X יכולתם ללכת עוד כמה צעדים קדימה עם העיצוב החיצוני. יצא לכם מעט גנרי.

פנים הרכב כבר מרגיש יותר נכון. הגה תלת חישורי גדול (לטעמי גדול מדי) מושב נהג חשמלי נוח למדי עם אפשרויות כיוונון מרובות שיתאימו לכל נהג. לוח מחוונים דיגיטלי ''13.02, ומולטימדיה בגודל ''16 עם קישוריות אלחוטית מלאה לאנדרואיד אוטו ואפל קארפליי. בזיקר מתגאים ברזולוציה של 3.5K למסך. קונסולה רחבה עם שני משטחי טעינה אלחוטית לסלולרי. תא עם כיסוי שניתן בלחיצת כפתור להקפיץ שני מחזירי כוסות / בקבוקים.

גם כאן כיוון פתחי המיזוג נעשה דרך המסך הראשי, ואתם כבר מכירים את דעתי השלילית מאוד על הדבר הזה. כל-כך מיותר. בזיקר 7X הלכו צעד נוסף אחורה, ופתחי המיזוג שבמרכז הדשבורד ממוקמים מעל המולטימדיה במרכז הדשבורד, ולא ניתנים לכיוון למעלה או למטה. רק ימינה ושמאלה. זה כבר ממש לא מוצלח. מאחור המרווח מעולה הודות לבסיס הגלגלים הגדול של 2.9 מטר, ובנוסף פיצ'ר נחמד – מצלמה המצלמת את המושב האחורי אם רוצים. יש לה מכסה הסוגר אותה. דלת תא מטען חשמלית מאפשרת גישה לטע מטען גדול ושימושי בנפח 616 ליטר. סה"כ למעט פתח המיזוג המרכזי, מדובר בתא נוסעים משובח ונעים לשהות.