"חיבור לאנשים זה חיבור לתוצאות עסקיות"
רגע לפני יום המשפחה, איה טייבלום מנהלת השיווק והמכירות של פארק העסקים עתידים, דליה בודינגר מנהלת תקשורת ודוברת חברת החשמל, ענת ברקן סמנכ"לית מש"א באלקטרה מוצרי צריכה, הילה כהן -זגורי מנכ"לית Connecting-HR ורוני ליבנה מנכ"לית "ג'ינג'י דיגיטל" שיתארחו ב- 24.2 בכנס "מחוברים לעתידים" למיתוג מעסיק ולחוויית עובדים בפארק, ב- 5 טיפים שהופכים ארגונים לבית ושמוכיחים את הקשר בין תפיסת עולם משפחתית להצלחה עסקית.
לצור אקוסיסטם מלא לסביבת עבודה אנושית
"עובד מאושר הוא השגריר השיווקי האמין והטבעי ביותר של המוצרים והשירותים שהוא מייצג ולכן ארגונים צריכים להעניק לעובדים שלהם תשתית לאושר", מסבירה איה טייבלום, מנהלת השיווק והמכירות של פארק עתידים אשר בו יתקיים הכנס. "כחברת נדל"ן המנהלת פארק עסקים, כל אחד מ- 8000 העובדים שנמצאים כאן בכ- 100 חברות פעילות, הוא מבחינתנו לקוח ולכן דאגנו ליצור סביבה שמתייחסת לצרכים האנושיים של העובדים!
מעבר למשרדים ולשטחי מסחר להשכרה, יש כאן אקוסיסטם ב- 360 מעלות שכולל את כל מה שעובדים צריכים – החל מלהעשיר את הידע והכלים המקצועיים שלהם באמצעות מפגשים מעשיים בהתאם לעולם התוכן שלהם, דרך דאגה להגעה בתחבורת שאטלים חינמיים ועד ללייף סטייל סביב השעון במועדון כושר ענק, במסעדות, במרפאה, במספרה ובכלל השירותים הנדרשים כי מבחינתנו עובדים הם קודם כל אנשים. כך, אנו מסייעים בהגברת הנוחיות ושביעות הרצון במקום בו הם מבלים את מרבית יומם ונותנים גיבוי חיצוני לארגונים עצמם ביצירת מחוברות טובה יותר עם ההון האנושי שלהם בתוך המשרדים".
איה טייבלום
לספר סיפור אותנטי שיש לו כיסוי
"אסטרטגיה לחוויית עובדים מתחילה עוד לפני שהם נכנסו לארגון - כבר במיתוג המעסיק, בתהליכי הגיוס, בשיווק חוויית עובד ובמשרות שאותן החברות יוצרות כדי למשוך אותם אליה״, מדגישה דליה בודינגר, מנהלת התקשורת ודוברת חברת החשמל, "כבר בשלב מקדים זה צריך לזכור- אי אפשר לספר סיפור תדמיתי שאין לו כיסוי, אחרת ייווצר מצב שבו מועמדים מגיעים לראיון עבודה, מצטרפים לחברה ובפועל פוגשים מציאות אחרת - שאין לה חיבור לסיפור שגרם להם מלכתחילה להגיש מועמדות. סיטואציה כזו משמעותה נזק תדמיתי בלתי הפיך שבעידן הנוכחי יקבל ביטוי בקבוצות סושיאל שונות ויפגע בתדמית הארגון״.
- כך תגמלו תינוקות מחיתולים בקלות
- יותר מפרק ההשקה: מאסטר שף מפגיזה עם 21.7%
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
דליה בודינגר
חווית עובדים מנצחת? אסטרטגיה מבדלת תחילה!
ומה קורה מרגע כניסתם לארגון? "בעולם של תחרות על הון אנושי, אנחנו במשאבי אנוש צריכים לקיים חשיבה משמעותית על הדרך שבה ניצור חווית עובד אותנטית, מחברת ומתוך ראייה ארוכת טווח", מוסיפה ענת ברקן, סמנכ"לית מש"א של אלקטרה מוצרי צריכה, ״זה אומר שכבר אי אפשר להסתפק רק באירועי חגים ופעילויות שוטפות אלא לעשות עבודת חקר משמעותית שמצליבה צרכים אנושיים, ארגוניים ועסקיים שלנו ומתוכה לזקק אסטרטגיה ברורה ומבדלת לחוויית עובדים מנצחת המותאמת כחליפה לארגון שבו הם עובדים".
ענת ברקן
לנהל את ה- Touch points גם ברגעי הפרידה!
"על ארגונים לאמוד את חווית העובד לאורך כל ציר הזמן של העובד בארגון וחשוב לא פחות גם ברגעי עזיבת עבודה", מסבירה הילה זגורי כהן, מנכ"לית Connecting-HR, "החוכמה היא ליצור מצב אולטימטיבי שבו לא רק בחיי השגרה, אלא גם בפרידות, עובדים יישארו שגרירים. ארגונים צריכים לשאול עצמם כשהם מאחלים לעובד "בהצלחה בהמשך הדרך" האם הם נותנים לו כלים להצלחה? לדוגמא, האם העניקו לו שירותי ייעוץ קריירה במידה ופוטר עקב קיצוצים או אחרי הרבה שנים? האם הוא מבין כיצד להסדיר פנסיה ושאר ביטוחים? שירותי תיאום מס וכיו"ב? בסופו של דבר לעובדים שעוזבים יש השפעה על מיתוג המעסיק ועל התוצאות העסקיות שכן, אין מי שמחליף עבודה ולא רץ לספר... אפילו לחברים בפייס. לכן חשוב לשאול עם איזה חווית סיום עבודה נשלח אותו לספר לחברים? בתוך ומחוץ לארגון".
לינקדאין יכול לחבר או לקלקל
ואכן, לרשתות החברתיות תפקיד מכריע בחוויה בין אם לפגיעה בתדמית בפרידות מכוערות ובין אם להעצמת מיתוג מעסיק וחוויית עובד במקרים טובים. "צריך לחזק את התקשורת הדיגיטלית הפנים והחוץ ארגונית, ולערב את העובדים במידת האפשר בפעילות הזו, בעיקר בלינקדאין", מסבירה רוני ליבנה, מנכ"לית ג'ינג'י מרקטינג. "מומלץ שחברות ישתפו וידברו את עצמן, את החזון והייחוד שלהם דרך העובדים.
לא רק לשתף אירועים וכנסים בלינקדאין אלא גם לתת במה לשגרירים ארגוניים דרך העמודים הפרטיים שלהם (בהסכמה כמובן), דרך עדויות אישיות של עובדים למשל בצורת סדרת ראיונות מצולמת, מאמרים, תוכן וטיפים "מהבית" של האנשים עצמם ועוד מגוון רחב של פעולות בתקשורת דיגיטלית שכולנו חיים בה שמעצימות את המחוברות ביומיום בתקשורת הבינאישית".
רוני לבנה
קצת על כנס "מחוברים לעתידים"
כנס "מחוברים לעתידים", שיתקיים ב- 24.2 בין השעות 9:30-12:00 בפארק עתידים תל אביב, בבעלות עירית תל אביב-יפו ואוניברסיטת תל אביב, יעסוק בנושאים הבוערים ביותר לארגונים היום- מחוברות ונאמנות עובדים וגיוס שיווקי של טאלנטים במיוחד למנהלים המעוניינים להדק את המחוברות הפנים ארגונית ולמנהלי מש"א ושיווק הרוצים לטייב את יכולות הגיוס שלהם. בין המשתתפים: דליה בודינגר מנהלת התקשורת ודוברת חברת החשמל על אתגרי מיתוג מעסיק בזמני שינוי, ענת ברקן סמנכ"לית אלקטרה מוצרי צריכה על אסטרטגית חווית עובדים, הילה זגורי כהן על רגישויות בפרידה מעובדים ורוני ליבנה מ"ג'ינג'י מרקטינג" על לינקדאין ככלי לחיבור טאלנטים ולמעורבות עובדים.
רוצים להצטרף לחברות שמחוברות לעתיד?
נותרו שטחים בודדים פנויים בנדל"ן להשכרה למשרדים ולשטחי מסחר בפארק עתידים (דבורה הנביאה) בבעלות עירית תל אביב ואוניברסיטת תל אביב. הפארק נפרש על פני כ- 80 דונם בהם 11 בנינים בשטח כולל של כ- 250,000 מ"ר. כיום, מאכלסות את המתחם כ- 100 חברות הייטק, חברות פיננסים, משרדים, עסקים ושירותים נלווים, שוכן בצפון מזרח ת"א, נחשב למתחם ההיי- טק והעסקים היוקרתי ביותר במדינת ישראל. הפארק מציע מגוון של משרדים להשכרה המותאמים לצרכים של החברות השונות ומעניק לעובדים חוויית עבודה מנצחת עם כלל השירותים הנדרשים.
לפרטים – איריס גפן- [email protected]
מחלום למציאות – עם המינימל החדש של קליל FINE 7400

- דלתות כניסה לבית: כמה זה עולה
- מחפשים דלת כניסה מעוצבת לבית? תכירו את חברת וריאציה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7

היכן חוגגים אירועים בישראל? המדריך המלא לבחירת הלוקיישן המושלם
מתכננים חתונה, בר מצווה, ברית או אירוע חברה? הבחירה במקום הנכון היא אחת ההחלטות החשובות ביותר שתקבלו, אז כדאי שתכירו את האפשרויות
ישראל היא מדינה קטנה אך מגוונת להפליא, והמגוון הזה בא לידי ביטוי גם בשפע האפשרויות לקיום אירועים חגיגיים. מתכננים חתונה, בר מצווה, ברית או אירוע חברה? הבחירה במקום הנכון היא אחת ההחלטות החשובות ביותר שתקבלו. המקום קובע את האווירה, משפיע על הלוגיסטיקה ויוצר את המסגרת לזיכרונות שיישארו אתכם לשנים רבות. אז איפה הישראלים אוהבים לחגוג? התשובה מורכבת ומרתקת, ונעה בין אולמות קלאסיים, לוקיישנים אורבניים ופינות חמד בטבע.
הבחירה הקלאסית: אולמות וגני אירועים במרכז הארץ
עבור רוב הישראלים, הבחירה הטבעית והפופולרית ביותר היא עדיין אולם או גן אירועים. מתחמים אלו מציעים פתרון "הכל כלול" המקל מאוד על תהליך התכנון: הם מספקים קייטרינג, מערכות תאורה והגברה, עיצוב, צוות מקצועי ומנוסה, וחניה מסודרת לאורחים. ערים במרכז הארץ, כמו ראשון לציון ופתח תקווה, הפכו למעצמות בתחום זה. המיקום המרכזי והנגיש שלהן, יחד עם ריכוז גדול של מתחמים מודרניים, הופך אותן ליעד מועדף. ניתן למצוא מגוון רחב של אולמות אירועים ראשון לציון המציעים סגנונות שונים, מגנים פסטורליים ועד אולמות יוקרתיים. באופן דומה, חיפוש אחר אולם בפתח תקווה יגלה אפשרויות רבות ואיכותיות המתאימות לכל סוג וגודל של אירוע, תוך מתן תמורה מצוינת למחיר.
הטרנד האורבני: אירועים עם שיק תל אביבי
בשנים האחרונות, אנו עדים למגמה הולכת וגוברת של אירועים בסגנון אורבני, ותל אביב היא ללא ספק בירת הטרנד הזה. זוגות ולקוחות רבים מחפשים חוויה שונה, אינטימית ומתוחכמת יותר. במקום גן אירועים קלאסי, הם בוחרים בחללים ייחודיים כמו לופטים תעשייתיים, גלריות לאמנות, מסעדות שף עם חדרים פרטיים או גגות עם נוף פנורמי לקו הרקיע של העיר. סוג כזה של אירוע מאפשר גמישות עיצובית רבה יותר והתאמה אישית של כל פרט, מהקונספט הקולינרי ועד למוזיקה. הביקוש למצוא אולם להשכרה בתל אביב נמצא בעלייה מתמדת, כאשר יותר ויותר מקומות מציעים את החללים שלהם לאירועי בוטיק בלתי נשכחים.
אירועים עם ערך מוסף: קדושה, היסטוריה וטבע
עבור אלו המעוניינים להעניק לאירוע שלהם נופך נוסף של משמעות ואווירה, ישראל מציעה מקומות עם סיפור. ירושלים, בירת הנצח, היא הבחירה המושלמת לאירועים עם חיבור למסורת ולהיסטוריה. חגיגת בר מצווה בכותל המסתיימת באירוע חגיגי במסעדה עם נוף לחומות, או חתונה על רקע האוויר והנופים הייחודיים של העיר, היא חוויה עוצמתית ומרגשת. כל אולם ירושלים מציע את הקסם המיוחד של העיר, המשלב ישן וחדש, קדושה ויוקרה. מעבר לירושלים, ניתן למצוא מקומות קסומים נוספים ברחבי הארץ, כמו יקבים בגליל, חוות בודדים בנגב, חאנים עתיקים או אתרים ארכיאולוגיים המארחים אירועים מיוחדים בחיק הטבע וההיסטוריה.
- אפל פרסמה את התאריכים לאירוע המפתחים השנתי - המשקיעים רוצים לראות AI
- מזמינים אטרקציות לחתונה מבלי לקרוע את הכיס
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7