"חיבור לאנשים זה חיבור לתוצאות עסקיות"

תוכן בחסות |

רגע לפני יום המשפחה, איה טייבלום מנהלת השיווק והמכירות של פארק העסקים עתידים, דליה בודינגר מנהלת תקשורת ודוברת חברת החשמל, ענת ברקן סמנכ"לית מש"א באלקטרה מוצרי צריכה, הילה כהן -זגורי מנכ"לית Connecting-HR ורוני ליבנה מנכ"לית "ג'ינג'י דיגיטל" שיתארחו ב- 24.2 בכנס "מחוברים לעתידים" למיתוג מעסיק ולחוויית עובדים בפארק, ב- 5 טיפים שהופכים ארגונים לבית ושמוכיחים את הקשר בין תפיסת עולם משפחתית להצלחה עסקית.

לצור אקוסיסטם מלא לסביבת עבודה אנושית

"עובד מאושר הוא השגריר השיווקי האמין והטבעי ביותר של המוצרים והשירותים שהוא מייצג ולכן ארגונים צריכים להעניק לעובדים שלהם תשתית לאושר", מסבירה איה טייבלום, מנהלת השיווק והמכירות של פארק עתידים אשר בו יתקיים הכנס. "כחברת נדל"ן המנהלת פארק עסקים, כל אחד מ- 8000 העובדים שנמצאים כאן בכ- 100 חברות פעילות, הוא מבחינתנו לקוח ולכן דאגנו ליצור סביבה שמתייחסת לצרכים האנושיים של העובדים!

מעבר למשרדים ולשטחי מסחר להשכרה, יש כאן אקוסיסטם ב- 360 מעלות שכולל את כל מה שעובדים צריכים – החל מלהעשיר את הידע והכלים המקצועיים שלהם באמצעות מפגשים מעשיים בהתאם לעולם התוכן שלהם, דרך דאגה להגעה בתחבורת שאטלים חינמיים ועד ללייף סטייל סביב השעון במועדון כושר ענק, במסעדות, במרפאה, במספרה ובכלל השירותים הנדרשים כי מבחינתנו עובדים הם קודם כל אנשים. כך, אנו מסייעים בהגברת הנוחיות ושביעות הרצון במקום בו הם מבלים את מרבית יומם ונותנים גיבוי חיצוני לארגונים עצמם ביצירת מחוברות טובה יותר עם ההון האנושי שלהם בתוך המשרדים".

איה טייבלום

לספר סיפור אותנטי שיש לו כיסוי

"אסטרטגיה לחוויית עובדים מתחילה עוד לפני שהם נכנסו לארגון - כבר במיתוג המעסיק, בתהליכי הגיוס, בשיווק חוויית עובד ובמשרות שאותן החברות יוצרות כדי למשוך אותם אליה״, מדגישה דליה בודינגר, מנהלת התקשורת ודוברת חברת החשמל, "כבר בשלב מקדים זה צריך לזכור- אי אפשר לספר סיפור תדמיתי שאין לו כיסוי, אחרת ייווצר מצב שבו מועמדים מגיעים לראיון עבודה, מצטרפים לחברה ובפועל פוגשים מציאות אחרת - שאין לה חיבור לסיפור שגרם להם מלכתחילה להגיש מועמדות. סיטואציה כזו משמעותה נזק תדמיתי בלתי הפיך שבעידן הנוכחי יקבל ביטוי בקבוצות סושיאל שונות ויפגע בתדמית הארגון״. 

דליה בודינגר

חווית עובדים מנצחת? אסטרטגיה מבדלת תחילה!

ומה קורה מרגע כניסתם לארגון? "בעולם של תחרות על הון אנושי, אנחנו במשאבי אנוש צריכים לקיים חשיבה משמעותית על הדרך שבה ניצור חווית עובד אותנטית, מחברת ומתוך ראייה ארוכת טווח", מוסיפה ענת ברקן, סמנכ"לית מש"א של אלקטרה מוצרי צריכה, ״זה אומר שכבר אי אפשר להסתפק רק באירועי חגים ופעילויות שוטפות אלא לעשות עבודת חקר משמעותית שמצליבה צרכים אנושיים, ארגוניים ועסקיים שלנו ומתוכה לזקק אסטרטגיה ברורה ומבדלת לחוויית עובדים מנצחת המותאמת כחליפה לארגון שבו הם עובדים".

ענת ברקן

לנהל את ה- Touch points גם ברגעי הפרידה!

"על ארגונים לאמוד את חווית העובד לאורך כל ציר הזמן של העובד בארגון וחשוב לא פחות גם ברגעי עזיבת עבודה", מסבירה הילה זגורי כהן, מנכ"לית Connecting-HR, "החוכמה היא ליצור מצב אולטימטיבי שבו לא רק בחיי השגרה, אלא גם בפרידות, עובדים יישארו שגרירים. ארגונים צריכים לשאול עצמם כשהם מאחלים לעובד "בהצלחה בהמשך הדרך" האם הם נותנים לו כלים להצלחה? לדוגמא, האם העניקו לו שירותי ייעוץ קריירה במידה ופוטר עקב קיצוצים או אחרי הרבה שנים? האם הוא מבין כיצד להסדיר פנסיה ושאר ביטוחים? שירותי תיאום מס וכיו"ב? בסופו של דבר לעובדים שעוזבים יש השפעה על מיתוג המעסיק ועל התוצאות העסקיות שכן, אין מי שמחליף עבודה ולא רץ לספר... אפילו לחברים בפייס. לכן חשוב לשאול עם איזה חווית סיום עבודה נשלח אותו לספר לחברים? בתוך ומחוץ לארגון". 

 לינקדאין יכול לחבר או לקלקל

ואכן, לרשתות החברתיות תפקיד מכריע בחוויה בין אם לפגיעה בתדמית בפרידות מכוערות ובין אם להעצמת מיתוג מעסיק וחוויית עובד במקרים טובים. "צריך לחזק את התקשורת הדיגיטלית הפנים והחוץ ארגונית, ולערב את העובדים במידת האפשר בפעילות הזו, בעיקר בלינקדאין", מסבירה רוני ליבנה, מנכ"לית ג'ינג'י מרקטינג. "מומלץ שחברות ישתפו וידברו את עצמן, את החזון והייחוד שלהם דרך העובדים.

לא רק לשתף אירועים וכנסים בלינקדאין אלא גם לתת במה לשגרירים ארגוניים דרך העמודים הפרטיים שלהם (בהסכמה כמובן), דרך עדויות אישיות של עובדים למשל בצורת סדרת ראיונות מצולמת, מאמרים, תוכן וטיפים "מהבית" של האנשים עצמם ועוד מגוון רחב של פעולות בתקשורת דיגיטלית שכולנו חיים בה שמעצימות את המחוברות ביומיום בתקשורת הבינאישית".  

רוני לבנה

קצת על כנס "מחוברים לעתידים"

כנס "מחוברים לעתידים", שיתקיים ב- 24.2 בין השעות 9:30-12:00 בפארק עתידים תל אביב, בבעלות עירית תל אביב-יפו ואוניברסיטת תל אביב, יעסוק בנושאים הבוערים ביותר לארגונים היום- מחוברות ונאמנות עובדים וגיוס שיווקי של טאלנטים במיוחד למנהלים המעוניינים להדק את המחוברות הפנים ארגונית ולמנהלי מש"א ושיווק הרוצים לטייב את יכולות הגיוס שלהם. בין המשתתפים: דליה בודינגר מנהלת התקשורת ודוברת חברת החשמל על אתגרי מיתוג מעסיק בזמני שינוי, ענת ברקן סמנכ"לית אלקטרה מוצרי צריכה על אסטרטגית חווית עובדים, הילה זגורי כהן על רגישויות בפרידה מעובדים ורוני ליבנה מ"ג'ינג'י מרקטינג" על לינקדאין ככלי לחיבור טאלנטים ולמעורבות עובדים.

 

רוצים להצטרף לחברות שמחוברות לעתיד?

נותרו שטחים בודדים פנויים בנדל"ן להשכרה למשרדים ולשטחי מסחר בפארק עתידים (דבורה הנביאה) בבעלות עירית תל אביב ואוניברסיטת תל אביב. הפארק נפרש על פני כ- 80 דונם בהם 11 בנינים בשטח כולל של כ- 250,000 מ"ר. כיום, מאכלסות את המתחם כ- 100 חברות הייטק,   חברות פיננסים, משרדים, עסקים ושירותים נלווים, שוכן בצפון מזרח ת"א, נחשב למתחם ההיי- טק והעסקים היוקרתי ביותר במדינת ישראל. הפארק מציע מגוון של משרדים להשכרה המותאמים לצרכים של החברות השונות ומעניק לעובדים חוויית עבודה מנצחת עם כלל השירותים הנדרשים.

לפרטים –  איריס גפן-  [email protected]

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה

מחלום למציאות – עם המינימל החדש של קליל FINE 7400

הכירו את סדרת דלתות ההזזה החדשות שתעניק לכם פרופיל דקיק, מראה מינימליסטי ומחיר משתלם
נושאים בכתבה דלתות
צילום: מיכאל שבדרון תכנון ועיצוב - Tamar Lev design studio - מעצבת פנים תמר לב | צילום - מיכאל שבדרון | דלתות ויטרינה מינימל הזזה FINE 7400 מבית קליל עם עד 99% זכוכית | מתקין - טרופיטק FINE עולם העיצוב המינימליסטי זוכה לפופולריות גוברת בשנים האחרונות, והפך לסמל של איכות ויוקרה. מערכות מינימל, אשר מאופיינות בקווים נקיים ובמינימום חומר גלוי, נתפסות כהיי-אנד בתחום מערכות החלונות והדלתות. בעבר, מערכות אלה היו זמינות בעיקר לאלה המשתייכים למאיון העליון, ודרשו תכנון מדוקדק משאבים רבים וכיסים עמוקים. כשהמינימליזם הפך לחלק בלתי נפרד מעולמות העיצוב והאדריכלות, הוקדש לו מקום של כבוד בפרויקטים יוקרתיים ביותר. מערכות חלונות ודלתות מינימליסטיות, עם דגש על פרופילים דקים כמעט בלתי נראים, ושטח זכוכית מקסימלי, הפכו לסימן ההיכר של פרויקטים בסגנון הזה. אולם, השגת המראה המושלם הזה דרשה תקציבים גבוהים במיוחד ותכנון מוקדם, מה שהפך את מערכות דלתות הזזה מינימל לסוג של סמל סטאטוס הנפוץ בעיקר בבניה הפרטית ולנגיש בעיקר לבעלי אמצעים. הכניסה של קליל לעולם המינימליזם עם מערכות ה-FINE שלה, ובמיוחד עם מערכת דלתות ההזזה FINE 7400, משנה את כללי המשחק. מערכת זו מאפשרת להגשים את חלום המינימל גם במערכות חלונות ודלתות במחיר נגיש יותר, תוך שמירה על איכות גבוהה ועיצוב מוקפד.

מגדירים מחדש את קטגוריית המינימל

הכניסה של מערכת FINE 7400 מבית קליל משנה את כללי המשחק ומביאה עמה בשורה אמיתית לעולם העיצוב והאדריכלות בארץ. המערכת משמרת את הערכים המרכזיים של המינימליזם – קווים נקיים, מינימום חשיפה של חומר גלוי ותחושת מרחב ומאפשרת להשיג את המראה המינימליסטי, הדק, המוקפד והיוקרתי עם עד 99% זכוכית. בזכות פרופילים דקים במיוחד ואביזרים נסתרים למערכת מראה עיצובי נקי במיוחד. הבשורה הגדולה של מערכת FINE 7400 טמונה בנגישות שלה. בעוד שמערכות מינימל יוקרתיות היו בעבר נחלתם של פרויקטים יוקרתיים בלבד, קליל מצליחה לפתח מערכת דלתות הזזה אלומיניום מתקדמת המצליחה להשיג את המראה המינימליסטי בעלות נגישה מבעבר.  מערכת FINE 7400 מגדירה מחדש את הקטגוריה, ומאפשרת לאדריכלים ומעצבי פנים לשלב את המינימליזם בעיצוב מבלי לחשוש מעלויות גבוהות וחריגות בתקציב. העיצוב המינימליסטי פוגש את הנגישות אמנם אין מדובר במערכות מינימליסטיות "פֶּר-סֶה", אך סדרת דלתות ההזזה FINE 7400 מבית קליל מעניקה אפשרות להנות ממערכות דלתות אלומיניום בעלות פרופיל דקיק ומראה מינימליסטי, במחיר נגיש וזמין יותר. המערכת משמרת את הערכים המרכזיים של המינימליזם – קווים נקיים, חומר גלוי במינימום ותחושת מרחב – תוך שהיא מייתרת את הצורך באופרציות מורכבות ומיותרות. צילום: קליל דלתות הזזה מינימליסטיות עם פרופילים דקים, אביזרים נסתרים, מסילות שקועות. צילום: קליל מערכת FINE 7400 מציעה שילוב ייחודי של עיצוב מינימליסטי ושימוש בזכוכית כמעט בלתי מוגבלת, תוך כדי שמירה על מחיר משתלם. בזכות פרופיל אלומיניום דק ומתקדם, המערכת מאפשרת ליצור פתחים גדולים עם שטח זכוכית מרבי, וחיבור רצפה תקרה, מה שמכניס כמות אור מרשימה לחלל ומחזק את הקשר בין פנים וחוץ הבית. עם פרופיל אלומיניום מינימליסטי דק במיוחד, המראה המושלם של מערכות מינימל עם "99% זכוכית" הופך לאפשרות ממשית בכל פרויקט וחלום בר השגה.  

עלות מול תועלת: מערכות ה-FINE של קליל

אחד ההיבטים המרכזיים בבחירת מערכות דלתות הזזה מינימל הוא כמובן העלות. כשמדובר במערכות מינימליסטיות ברמה הגבוהה ביותר, נהוג להעריך את העלויות לפי מטר מרובע. מערכות אירופאיות מובילות עשויות להגיע לעלויות של כ-5,000 ש"ח למטר מרובע, בעוד מערכות בינוניות מיובאות עולות סביב 4,000 ש"ח למטר מרובע. לעומתן, מערכות ה-FINE של קליל מציעות פתרון איכותי עם עלות נמוכה בכ-25%-30%, וזאת מבלי לוותר על המראה המינימליסטי המוקפד והיוקרתי והפונקציונליות הגבוהה ומבלי להסתבך עם אופרציות בנייה והתקנה מורכבות. מערכת דלתות ההזזה FINE 7400 היא ביטוי מושלם למפגש בין עיצוב מתקדם ונגישות כלכלית. היא מאפשרת לכל מי שחפץ להכניס את המינימליזם אל ביתו לעשות זאת בצורה חכמה ומודרנית, עם דגש על איכות בלתי מתפשרת.   מערכת FINE 7400 של קליל מגדירה מחדש את שוק החלונות המינימליסטיים ומשנה את כללי המשחק. בזכות מערכות דלתות אלומיניום מתקדמות עם שילוב של מראה מינימליסטי ועד 99% זכוכית במפתח ועלות נוחה בהרבה ממה שהיה נהוג עד היום, היא מאפשרת להגשים את חלום מערכות מינימל אצלכם בבית.  
צילום: Geminiצילום: Gemini

מה עדיף עבור קהילת העסקים ויזה לארצות הברית או פטור ממנה (ESTA)?

מה ההבדל בין שתי האפשרויות, מה היתרונות והחסרונות של כל אחת, וכיצד תבחרו את האלטרנטיבה שהכי מתאימה לכם 

נושאים בכתבה ויזה לארה"ב

בעשורים האחרונים נסיעות עסקים לארצות הברית הפכו לדבר נפוץ מאוד בקרב ישראלים ובמיוחד אצל אנשי עסקים ישראלים. כל בעל עסק יזם מנהל בכיר או עובד חברה עם שותפים מעבר לים מכיר היטב את החשיבות שבכניסה נוחה לארה"ב אם לפגישות עם שותפים, השתלמויות, ירידים, משאים ומתנים או סגירות עסקאות. על אף נבואות במהלך השנתיים של מגיפת הקורונה, פגישות וירטואליות בזום לא באמת החליפו את הצורך של אנשי עסקים להגיע פיזית לארה"ב. לכן, אחת השאלות הבסיסיות ששואל עצמו איש עסקים שמתכוון לטוס לארה"ב היא מה עדיף עבורו ויזת עסקים או אישור ESTA החדשני.

ההבדל הראשון והמשמעותי מתגלה כבר בתהליך הבקשה. בקשת ויזת עסקים לארצות הברית מסוג B1 (או B1/B2 תיירות + עסקים) מחייבת מילוי טפסים רבים, העלאת מסמכים, תשלום אגרה לא מבוטלת וקביעת ראיון פרונטלי בשגרירות. עבור אנשי עסקים סדר היום שלהם צפוף ודינמי ומרבית העסקאות והנסיעות נולדות לעיתים מהיום למחר. עצם ההמתנה של חודשים, ואף לעיתים תורים נמשכים חצי שנה היא מטרד משמעותי מאוד. בנוסף, ריבוי הבירוקרטיה אינו נגמר רק בזמן ההמתנה: יש צורך בהכנת מסמכים רבים, הוכחות לגבי מטרת הנסיעה הקשר בין המבקש לישראל והבטחה כי יחזור למדינת המוצא. אלו דרישות שאינן פשוטות עבור רבים, במיוחד כשמדובר בנסיעות עסקים תכופות.

 עם זאת היתרון הבולט של ויזת עסקים רגילה טמון בגמישות שהיא מעניקה. אפשרות לשהות עד חצי שנה בכל ביקור היא יתרון משמעותי למי שמחפש לשלב פגישות ממושכות יותר או עבודה עם לקוחות לאורך זמן. הוויזה לרוב ניתנת לתקופה של עשר שנים עם אפשרות לכניסות מרובות ארוכות טווח מה שמספק ביטחון רב ואפשרות לתכנון לאורך זמן. פעמים רבות אנשי עסקים עם ויזה כזו יכולים להאריך את שהותם במקרה הצורך ואף לשנות את מטרת השהות שלהם בארה"ב בהתאמה לצרכים משתנים, כמו לימודים קצרים או עבודה זמנית.

לצד זה אישור ESTA מציע מודל שונה לגמרי שמתאים במיוחד לאנשים הזקוקים לגמישות תנועה מהירה ללא כל ביורוקרטיה מיותרת. ההגשה מתבצעת כוללת באופן דיגיטלי מלא, ללא צורך בראיונות או בהמתנה ארוכה. ההליך אורך דקות ספורות העלות נמוכה ביותר ביחס לויזה הרגילה והתשובה מתקבלת לרוב בתוך יום או יומיים בלבד. עבור מי שיש לו נסיעות עסקים ספונטניות או קצרות טווח זה יתרון עצום המאפשר לתכנן נסיעות במהירות וללא חשש מעיכובים.

 יתרון משמעותי נוסף של ESTA הוא שניתן לבצע מספר רב של כניסות לארה"ב במהלך שתי שנים כשהאישור בתוקף. זאת לעומת ויזה רגילה שמחזיקה תוקף של עד עשר שנים אך נדרשת לחדש בערך פעם בעשור. מי שטס לעיתים קרובות לכנסים ופגישות שמוגבלות מספר שבועות בודדים, מוצא ב-ESTA פתרון פשוט ונוח. העלויות הנמוכות והיעדר צורך בניירת מסובכת הופכים את הבחירה לאטרקטיבית במיוחד.