יזם ההיי טק אורי אלון בשיתוף פעולה חדש עם קשת סטודיוס
קשת סטודיוס, זרוע ההפקה האמריקאית של קשת אינטרנשיונל, תשתף פעולה עם יזם ההיי-טק, ד"ר אורי אלון וחברת ההפקות שייסד לאחרונה, White Lodge Productions, במסגרת הסכם לפיתוח משותף של פרויקטים לטלוויזיה ולקולנוע ברחבי העולם.
אלון נחל לא מעט הצלחות ביוזמותיו עד כה; בעבר פיתח אלגוריתם חיפוש בשם "אוריון" שנמכר לגוגל. זמן לא רב לאחר מכן הקים את "ג'ולפן", מנוע חיפוש המציג תוצאות זמן אמת מהרשתות החברתיות, שנמכר לטוויטר. לאחר שני אקזיטים, הקים גם את חברת קומפאס אשר הוערכה לאחרונה ב-6 מיליארד דולר.
את ההפקות האמריקאית White Lodge Productions הקים במטרה לייצר תוכן חדשני ומקורי בדגש על התייחסות לשינויים הטכנולוגיים והרגלי צריכת מדיה בעולם. החברה שמה לה למטרה להשקיע ביוצרים צעירים ופועלת עם כותבים ויוצרים בניו יורק ולוס אנג׳לס.
"קיימת חשיבות מכרעת להשקעת משאבים ביוצרים מתחילים ותכנים מקוריים, שכן הטכנולוגיה משנה את עולם המדיה ואת הרגלי הצריכה של דור ה-Z. יחד עם קשת, נהפוך זאת למוקד העיקרי בשיתוף הפעולה שלנו", אמר אורי אלון על שיתוף הפעולה החדש.
- אורי אלון יהיה יו"ר בנק לאומי - גבר על רם בלניקוב ואתי שוורץ
- היום זה קורה - בחירת יו"ר בנק לאומי; היתרונות והחסרונות של כל מועמד
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
העסקה יוצאת לאור במעמד פסטיבל סאנדנס היוקרתי, אליו התקבל הסרט השני שהפיקה מחלקת הקולנוע של קשת סטודיוס, בניהולן של עדי עזרוני ומנדי תג׳ר (שגם ינהלו את שיתוף הפעולה עם אלון). הסרט הינו קומדיית מדע בדיוני אותו יצרו וכתבו אלינור ווילסון ואלכס פישר, ובו מככבים סוניטה מאני ("GLOW") וג'ון ריינולדס ("Search Party"). עלילת הסרט עוסקת בבני זוג צעירים מברוקלין שיוצאים מהעיר הגדולה במטרה להתנתק מהסמארטפונים ולהתחבר לעצמם. כשהם מנותקים מתקשורת, הם מפספסים את החדשות שכדור הארץ נמצא תחת מתקפה.
זהו הסרט השני של קשת סטודיוס המתקבל לפסטיבל. בשנה שעברה, הסרט הראשון של קשת סטודיוס, "The Sound of Silence", בכיכובם של פיטר סקרסגארד ורשידה ג׳ונז נמכר להפצה לסוני העולמית והתקבל גם הוא לבכורה עולמית בסאנדנס 2019.

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה
טאבולה Taboola -0.62% מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker
הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.
גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."
״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת
הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן
העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״
- פרסום מודעת אבל בעיתון הארץ
- עדות לפיד הוכיחה: ערוצי החדשות לא מספרים לכם את האמת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה
טאבולה Taboola -0.62% מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker
הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.
גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."
״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת
הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן
העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״
- פרסום מודעת אבל בעיתון הארץ
- עדות לפיד הוכיחה: ערוצי החדשות לא מספרים לכם את האמת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
