יזם ההיי טק אורי אלון בשיתוף פעולה חדש עם קשת סטודיוס
קשת סטודיוס, זרוע ההפקה האמריקאית של קשת אינטרנשיונל, תשתף פעולה עם יזם ההיי-טק, ד"ר אורי אלון וחברת ההפקות שייסד לאחרונה, White Lodge Productions, במסגרת הסכם לפיתוח משותף של פרויקטים לטלוויזיה ולקולנוע ברחבי העולם.
אלון נחל לא מעט הצלחות ביוזמותיו עד כה; בעבר פיתח אלגוריתם חיפוש בשם "אוריון" שנמכר לגוגל. זמן לא רב לאחר מכן הקים את "ג'ולפן", מנוע חיפוש המציג תוצאות זמן אמת מהרשתות החברתיות, שנמכר לטוויטר. לאחר שני אקזיטים, הקים גם את חברת קומפאס אשר הוערכה לאחרונה ב-6 מיליארד דולר.
את ההפקות האמריקאית White Lodge Productions הקים במטרה לייצר תוכן חדשני ומקורי בדגש על התייחסות לשינויים הטכנולוגיים והרגלי צריכת מדיה בעולם. החברה שמה לה למטרה להשקיע ביוצרים צעירים ופועלת עם כותבים ויוצרים בניו יורק ולוס אנג׳לס.
"קיימת חשיבות מכרעת להשקעת משאבים ביוצרים מתחילים ותכנים מקוריים, שכן הטכנולוגיה משנה את עולם המדיה ואת הרגלי הצריכה של דור ה-Z. יחד עם קשת, נהפוך זאת למוקד העיקרי בשיתוף הפעולה שלנו", אמר אורי אלון על שיתוף הפעולה החדש.
- אורי אלון יהיה יו"ר בנק לאומי - גבר על רם בלניקוב ואתי שוורץ
- היום זה קורה - בחירת יו"ר בנק לאומי; היתרונות והחסרונות של כל מועמד
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
העסקה יוצאת לאור במעמד פסטיבל סאנדנס היוקרתי, אליו התקבל הסרט השני שהפיקה מחלקת הקולנוע של קשת סטודיוס, בניהולן של עדי עזרוני ומנדי תג׳ר (שגם ינהלו את שיתוף הפעולה עם אלון). הסרט הינו קומדיית מדע בדיוני אותו יצרו וכתבו אלינור ווילסון ואלכס פישר, ובו מככבים סוניטה מאני ("GLOW") וג'ון ריינולדס ("Search Party"). עלילת הסרט עוסקת בבני זוג צעירים מברוקלין שיוצאים מהעיר הגדולה במטרה להתנתק מהסמארטפונים ולהתחבר לעצמם. כשהם מנותקים מתקשורת, הם מפספסים את החדשות שכדור הארץ נמצא תחת מתקפה.
זהו הסרט השני של קשת סטודיוס המתקבל לפסטיבל. בשנה שעברה, הסרט הראשון של קשת סטודיוס, "The Sound of Silence", בכיכובם של פיטר סקרסגארד ורשידה ג׳ונז נמכר להפצה לסוני העולמית והתקבל גם הוא לבכורה עולמית בסאנדנס 2019.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
