מיזם 929
צילום: צילום מסך

מיזם 929 של המט"ח במכרז לשירותי יח"צ, ייעוץ תוכן ופרסום

בין תנאי הסף הנדרשים, ניסיון של שנתיים לפחות ושני עובדים לפחות שאחד מהם עוסק בפיתוח תוכן ו/או שיווק ופרסום והאחר ביח"צ
משה בנימין |

מיזם 929 לשילוב הטקסט התנ"כי בשיח הישראלי יוצא במכרז לשירתי יח"צ, ניהול תקשורת, ייעוץ תוכן ופרסום. '929' שבראשו עומדים הרב בני לאו והעיתונאית גל גבאי פועל תחת המרכז לטכנולוגיה חינוכית (מט"ח) 

בין תנאי הסף הנדרשים להתמודדות במכרז: ניסיון של שנתיים לפחות, באופן קבוע משנת 2015, במתן שירותי יחסי ציבור, ניהול תקשורת, רכישת תוכן שיווקי וייעוץ תוכן לגופי תקשורת ו/או גופי תוכן ו/או תרבות ו/או מלכ"רים ישראליים, כגון: ערוצי תקשורת כתובה, דיגיטלית ו/או משודרת, מיזמי תוכן ועוד.

כמו כן, נדרש שיועסקו אצל המציע "לפחות שני עובדים המועסקים באופן ישיר על ידו והם בעלי ניסיון של שנתיים כל אחד לפחות, האחד בפיתוח תוכן ו/או שיווק ופרסום והאחר ביחסי ציבור ותקשורת, אשר יוקצו לטובת המיזם".

בין השירותים הנדרשים בטיפול בתקציב התקשורת של 929: התוויה של אסטרטגיה תקשורתית עבור המיזם במדיות השונות ובמהלכי החשיפה השונים של המיזם לקהל הקוראים בתקשורת; ניהול יחסי הציבור של המיזם ועבודה ישירה מול גופי התקשורת השונים; ייזום פרו-אקטיבי של מהלכי תקשורת ותוכן עבור קידום המיזם; ניהול משברים תקשורתיים באמצעות מתן תגובה מיידית וחשיבה וקידום מהלכי פתרון אסטרטגיים; יצירה של שיתופי פעולה תוכניים ותקשורתיים עם גופים מרכזיים בתקשורת ורכישה של תוכן שיווקי עבור המיזם; ייעוץ לשירותי פרסום, רכישת מדיה ועוד.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
האולפן הפתוח עם בועז גולן. קרדיט: ערוץ 14האולפן הפתוח עם בועז גולן. קרדיט: ערוץ 14
רייטינג

האולפן הפתוח של בועז גולן עקף את ערד ניר

לראשונה, תכנית חדשות של ערוץ 14 הצליחה להדיח את חדשות 12 מראש הטבלה; בנוסף, גם מול תוכן "איכותי", תכניות הריאליטי מספקות לצופים את צרכי הבידור באופן הטוב ביותר, ואמש ריאליטי אוכל היה בראש 

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

סך הצופים במהדורות החדשות עולה מעט, לאחר שהציבור היה כנראה ברוויה לאחר תקופה אינטנסיבית שהצמידה את כולם למהדורות. ברמת התוצאות, דירוג המהדורות וכמות הצופים נשארה כמעט זהה, למעט ערוץ 14 שהתחזק. ועדיין, חדשות 12 עדיין מעל כולם. המהדורה המרכזית של חדשות 12 היתה במקום הראשון ועמדה על  15% רייטינג ו-356 אלף צופים, , חדשות 14 היתה עם רייטינג של 7.9% ו-194 אלף צופים. חדשות 13 נאבקת עם חדשות כאן11 על המקום השלישי, ואמש הצליחה, ועמדה על 5% רייטינג ו-119 אלף צופים. חדשות כאן 11 היו עם 4% רייטניג ו-105 אלף צופים, מספר מכובד ותחרותי.


הריאליטי אוכל את כולם 

בערב שבו משודרות שתי תכניות ריאליטי בנושא אוכל, הפריים טיים מיישר קו עם הדעה הרווחת שהריאליטי הוא פורמט מנצח. מאסטר שף הותיקה של קשת  עמדה מעל כולם עם 16.2% רייטינג ו-391 אלף צופים והייתה התכנית הנצפית ביותר בלוח השידורים אתמול. אחריה, הפטריוטים עם המיתוג החדש שמרה על כוחה עם 8.5% רייטינג ו-229 אלף צופים ואפשר לומר שהתכנית מצליחה מאד, היות ובסך כל שידורי כל הרצועות בכל הערוצים, היתה אמש התכנית השנייה הנצפית בישראל. אחריה, היה הלהיט החדש-ישן של התאגיד, הריאליטי הוותיק "בואו לאכול איתי" עם 7.2% ו-183 אלף צופים. ואילו את הרשימה סגר "חרדים, העולם האמיתי" של קשת, עם 4.9% רייטינג ו-112 אלף צופים בלבד. 

ערוץ 14 עם מהפך ברצועת הצהריים

מבחינת שאר הרצועות, ניכר שגם בשאר מהדורות החדשות ישנה ירידה כוללת בכמות הצופים. בבוקר, "חדשות הבוקר" של קשת מובילה את הרצועה, עם 2.9% ו-67 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שממשיכה לצמצם פערים עם 2.3% רייטינג ו-51 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.7% רייטינג ו-39 אלף צופים בלבד. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם יואב לימור ונסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2.3% ו-46 אלף צופים, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 2% רייטינג ו-42 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.4% רייטינג ו-28 אלף צופים בלבד. 

בצהריים, האולפן הפתוח של ערוץ 14 עם בועז גולן הצליח להדיח לראשונה את חדשות 12, ועמד על 2.5% רייטינג ו-52 אלף צופים, בעוד 14 בצהריים של חדשות 12 עם ערד ניר היתה עם 2.4% ו-54 אלף צופים. את הרשימה סגר "הדוח היומי" של ערוץ 13 היה עם 1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.