יונית לוי חדשות 2
צילום: מסך חדשות 2
רייטינג

אותה מהדורה, רייטינג שונה: 12.1% בקשת, רק 6.1% ברשת

אמש נרשם אחד הפערים הגדולים בין 2 הערוצים שמעבירים את מהדורת חדשות 2. חדשות כאן פתחה פער גדול ממהדורת חדשות 20. השקת '6 אבות' עם 11.6%
אלכסנדר כץ | (3)

מרב העניין ברייטינג התמקד אתמול ברצועת החדשות, בה נרשמו לפחות 2 הכרעות מרתקות. על פי נתוני צפייה ראשוניים בקרב משקי בית באוכלוסייה היהודית, כולל צפייה נדחית עד 2:00 בלילה, עולה כי מהדורת חדשות 2 בערוץ קשת 12 הניבה 12.1% מול 6.1% בלבד ברשת 13. נכון שלא מדובר בשפל ברשת (שכבר הגיעה למחוזות ה-5%), אבל הפער בין 2 הערוצים שמשדרים את אותה מהדורה, הוא מהגדול שנרשם עד כה - 7 נקודות, ולמעשה חדשות 2 בקשת חזקה פי 2 מזו ברשת (בחישוב מצרפי: חדשות 2 הניבה 18.2%). 

חדשות עשר עקפה גם היא את הנתון של רשת עם 9.2%, ואילו חדשות הערב (כאן 11) רשמה 4%, בפער גדול מהמהדורה של ערוץ 20 עם 1.9%.  

בלב הפריים טיים רשמה בייקאוף (קשת 12) 14%, ההשקה של התכנית 6 אבות (רשת 13) הניבה 11.6%, משחק העונה בין הפועל באר שבע למכבי תל אביב בכדורגל (ערוץ הספורט) רשם 7.8%, ועקף את ה-4.5% שקיבלה סלפי ישראל (ערוץ עשר) בתכנית על סוסים טרויאנים. פרק מעקב של על המשמר (כאן 11) קיבל 1.7%, בפער קטן מאד מכולם ב-20 (ערוץ 20) - עם 1.6%.

'להעיר את הדב' (קשת 12) קיבלה 7%, שידור חוזר של 'הרמון' (רשת 13) רשם 4.4%, 'הצינור עם טל ברמן' (ערוץ עשר) זכתה ב-4%,  'לילה טוב ישראל' (חדשות 2 ברשת) ניפקה 3.7%, 'נקסט' (קשת 12) קיבלה 3.4%, 'היום שהיה' (ערוץ עשר) הניבה 3.3%, 'אומרים שהיה פה' (ערוץ עשר) רשמה 2.4%, ו'הפטריוטים' (ערוץ 20) עם 1.8%.

בגזרת הבוקר:

העולם הבוקר (רשת 13) הניבה 3.5%,

אורלי וגיא (ערוץ עשר) רשמה 2.5%,

וחדשות הבוקר (קשת 12) עם 2.1%

 

ראש בראש בפרה-פריים:

'ערב טוב עם גיא פינס' (קשת 12) הניבה 9.3%, ואחריה 'התכנית הכלכלית' (חדשות 2) עם 9.6%,

מנגד קיבלה 'הכל כלול בשבע' (ערוץ עשר) 6.1%

ועקפה את 'לפני החדשות' (רשת 13) עם 4.6%.

'העולם היום' (כאן 11) הניבה 2.2%, ואחריה 'והרי החדשות' (כאן 11) עם 2.3%.

תגובות לכתבה(3):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 2.
    חדשות עשר פח אשפה 13/04/2018 09:08
    הגב לתגובה זו
    כתבים שממציאים אייטמים. רמת של כיתה א ועורך מהדורה שמעולם לא היה עיתונאי. בקיצור שכונה. לא נורא בקרוב קיצוצים.
  • 1.
    המלש 10/04/2018 11:08
    הגב לתגובה זו
    אני למשל רואה את ערוץ 12 או ערוץ 13 לפי תוכנית ההמשך אחרי החדשות .אני מעריך שגם אחרים עושים כך.
  • יוסף 10/04/2018 14:35
    הגב לתגובה זו
    התוכנית של רשת ב 7 בערב גרועה ביותר עם מנחים לא טובים ובכלל כל הקונספט כבד מידי לשבע בערב בתוכנית הכלכלית ובפינס יש אייטמים קצרים שמתאימים לשעה כזאת שבה אף אחד לא ממש יושב מול הטלוויזיה מוזר שאף אחד מהמנהלים ברשת לא מודה בטעות ומתקן מהר בינתיים התוכנית הזאת מפילה להם את כל הערב (כל אותם אנשים שלא ממש רואים טלוויזיה אבל היא דלוקה ברקע ומוסיפה לרייטינג ) ערוץ 20 אגב, עוד יפציצו ברייטינג רוב מצביעי הימין, מרכז אמיתי פשוט עדיין לא מודעים שיש בכלל מהדורה כזאת. קמפיין קצר במקומות הנכונים והם על 10 אחוז לפחות ועוד משהו, הרייטינג של החדשות כרגע חושף את הבעייתיות בשיטת המדידה. קשה להאמין שמישהו בימין המובהק יותר(ששם המודעות גדולה יותר ) צופה בחדשות 2 10 11 כרגע ודי ברור שכולם ב 20 אבל זה לא ממש נמדד בשיטה הנוכחית ...
הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola -0.25%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״





הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola -0.25%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״