עקפה את כאן: 3.2% למהדורה הראשונה של ערוץ 20
את מריב העניין הברנז'אי ריכזה אתמול (יום א') המהדורה הראשונה של חדשות ערוץ 20. על פי נתוני צפייה ראשוניים בקרב משקי בית באוכלוסייה היהודית, כולל צפייה נדחית עד 2:00 בלילה, עולה כי המהדורה שהגישה דנה סומברג, רשמה רייטינג של 3.2%, והצליחה לעקוף את חדשות הערב (כאן 119 עם נתון נמוך מאד של 2.8%.
חדשות 2 בקשת קיבלה 11.7% מול המהדורה ברשת עם 7.6% (בחישוב מצרפי: 19.3%). חדשות עשר עקפה את המהדורה ברשת עם 8.4%.
מה זה השטויות האלה?! שיטת אשכנזי (קשת 12) התחזקה ל-15.1%, גוט טאלנט (רשת 13) בספיישל מופע הילדים הניבה 11.8%, חוזרים לחיים (ערוץ עשר) רשמה 7.6%, הערב יהיו כאן (כאן 11) עם 2.2%, ומדברים ב-20 (ערוץ 20) עם 2%.
'יש לה את זה' (קשת 12) קיבלה 11.8%, 'הצנרת' (רשת 13) הניבה 9.4%, 'לילה טוב ישראל' (חדשות 2 ברשת) רשמה 7.2%, 'חי בלילה' (קשת 12) זכתה ב-6.3%, 'הצינור עם טל ברמן' (ערוץ עשר) ניפקה 4.4%, 'היום שהיה' (ערוץ עשר) קיבלה 4.7%, 'נקסט' (קשת 12) רשמה 4.2%, 'הרדאר' (ערוץ עשר) זכתה ב-3.3%, 'הפטריוטים' (ערוץ 20) הניבה 1.8% ו'חדשות היום הזה עם אמיר איבגי' (ערוץ 20) עם 2.1%.
בגזרת הבוקר:
העולם הבוקר (רשת 13) הניבה 3.8%,
אורלי וגיא (ערוץ עשר) רשמה 3.2%,
וחדשות הבוקר (קשת 12) עם 2.8%.
ראש בראש בפרה-פריים:
ערב טוב עם גיא פינס (קשת 12) קיבלה נתון נמוך של 6.2%, ואחריה התכנית הכלכלית (חדשות 2 בקשת) פושרת גם כן – עם 8.4%.
לפני החדשות (רשת 13) הניבה 5.3%,
הכל כלול בשבע (ערוץ עשר) ניפקה 4.5%,
העולם היום (כאן 11) קיבלה 1.8%, ואחריה והרי החדשות (כאן 11) עם 1.5%.
- 3.יעקב.ב 01/04/2018 21:06הגב לתגובה זואיפה אפשר להשתתף בדירוג התוכניות בטלויזיה ולהשפיע על הסקר ?
- 2.נועם 27/03/2018 22:41הגב לתגובה זוכל החכמים שקופצים על כך שמהדורת החדשות של ערוץ 20 עקפה את מהדורת החדשות של התאגיד (3.2% לעומת 2.8%) - זו פשוט לא השוואה נכונה. תשווו עם יום ההשקה של "כאן", גם שם צפו מלא סקרנים...זו פשוט לא השוואה נכונה להשוות יום השקה של ערוץ עם ערוצים שכבר רצים...תמיד יש סקרנים בהתחלה שאח"כ בורחים. כראיה ביום ההשקה של "כאן" צפו %6.4 (פי 2 יותר משצפו בחדשות 20 בו צפו 3.2%) - "ביום שאחרי עלייתו לאוויר נתוני הצפייה של תאגיד השידור הציבורי מתפרסמים. המהדורה המרכזית בהגשתה של גאולה אבן מובילה עם נתון של 6.4 אחוזים" https://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4962847,00.html
- 1.צופה 26/03/2018 13:38הגב לתגובה זוזו תחושת השפלה אמיתית לכאן. 70 כתבים מיטב האנשים מנהלים בכירים עם מכוניות צמודות משכורות עתק לטאלנטים צוותים בכל העולם ורייטינג של 2.8 פשוט אי אפשר לשאת את הבזבוז , החלם , ותחושת המיאוס בתאגיד השידור הציבורי
- להעמיד דברים 26/03/2018 14:14הגב לתגובה זוהמהדורה הראשונה של כאן זכתה ל 6.8% - נתון שהוא יותר מכפול. בוא נראה את הרייטינג שלהם עוד שלושה חודשים ואז נחליט מי השפיל את מי
- כאן היה נגד 2 27/03/2018 08:16ערוץ 20 צריך להתחרות ב4 ערוצים-כאן,12,13 ו-10. אז אי אפשר להשוות. 4 אחוז לערוץ 20 זה כמו 10 אחוז שהיו אז.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
