עקפה את כאן: 3.2% למהדורה הראשונה של ערוץ 20
את מריב העניין הברנז'אי ריכזה אתמול (יום א') המהדורה הראשונה של חדשות ערוץ 20. על פי נתוני צפייה ראשוניים בקרב משקי בית באוכלוסייה היהודית, כולל צפייה נדחית עד 2:00 בלילה, עולה כי המהדורה שהגישה דנה סומברג, רשמה רייטינג של 3.2%, והצליחה לעקוף את חדשות הערב (כאן 119 עם נתון נמוך מאד של 2.8%.
חדשות 2 בקשת קיבלה 11.7% מול המהדורה ברשת עם 7.6% (בחישוב מצרפי: 19.3%). חדשות עשר עקפה את המהדורה ברשת עם 8.4%.
מה זה השטויות האלה?! שיטת אשכנזי (קשת 12) התחזקה ל-15.1%, גוט טאלנט (רשת 13) בספיישל מופע הילדים הניבה 11.8%, חוזרים לחיים (ערוץ עשר) רשמה 7.6%, הערב יהיו כאן (כאן 11) עם 2.2%, ומדברים ב-20 (ערוץ 20) עם 2%.
'יש לה את זה' (קשת 12) קיבלה 11.8%, 'הצנרת' (רשת 13) הניבה 9.4%, 'לילה טוב ישראל' (חדשות 2 ברשת) רשמה 7.2%, 'חי בלילה' (קשת 12) זכתה ב-6.3%, 'הצינור עם טל ברמן' (ערוץ עשר) ניפקה 4.4%, 'היום שהיה' (ערוץ עשר) קיבלה 4.7%, 'נקסט' (קשת 12) רשמה 4.2%, 'הרדאר' (ערוץ עשר) זכתה ב-3.3%, 'הפטריוטים' (ערוץ 20) הניבה 1.8% ו'חדשות היום הזה עם אמיר איבגי' (ערוץ 20) עם 2.1%.
בגזרת הבוקר:
העולם הבוקר (רשת 13) הניבה 3.8%,
אורלי וגיא (ערוץ עשר) רשמה 3.2%,
וחדשות הבוקר (קשת 12) עם 2.8%.
ראש בראש בפרה-פריים:
ערב טוב עם גיא פינס (קשת 12) קיבלה נתון נמוך של 6.2%, ואחריה התכנית הכלכלית (חדשות 2 בקשת) פושרת גם כן – עם 8.4%.
לפני החדשות (רשת 13) הניבה 5.3%,
הכל כלול בשבע (ערוץ עשר) ניפקה 4.5%,
העולם היום (כאן 11) קיבלה 1.8%, ואחריה והרי החדשות (כאן 11) עם 1.5%.
- 3.יעקב.ב 01/04/2018 21:06הגב לתגובה זואיפה אפשר להשתתף בדירוג התוכניות בטלויזיה ולהשפיע על הסקר ?
- 2.נועם 27/03/2018 22:41הגב לתגובה זוכל החכמים שקופצים על כך שמהדורת החדשות של ערוץ 20 עקפה את מהדורת החדשות של התאגיד (3.2% לעומת 2.8%) - זו פשוט לא השוואה נכונה. תשווו עם יום ההשקה של "כאן", גם שם צפו מלא סקרנים...זו פשוט לא השוואה נכונה להשוות יום השקה של ערוץ עם ערוצים שכבר רצים...תמיד יש סקרנים בהתחלה שאח"כ בורחים. כראיה ביום ההשקה של "כאן" צפו %6.4 (פי 2 יותר משצפו בחדשות 20 בו צפו 3.2%) - "ביום שאחרי עלייתו לאוויר נתוני הצפייה של תאגיד השידור הציבורי מתפרסמים. המהדורה המרכזית בהגשתה של גאולה אבן מובילה עם נתון של 6.4 אחוזים" https://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4962847,00.html
- 1.צופה 26/03/2018 13:38הגב לתגובה זוזו תחושת השפלה אמיתית לכאן. 70 כתבים מיטב האנשים מנהלים בכירים עם מכוניות צמודות משכורות עתק לטאלנטים צוותים בכל העולם ורייטינג של 2.8 פשוט אי אפשר לשאת את הבזבוז , החלם , ותחושת המיאוס בתאגיד השידור הציבורי
- להעמיד דברים 26/03/2018 14:14הגב לתגובה זוהמהדורה הראשונה של כאן זכתה ל 6.8% - נתון שהוא יותר מכפול. בוא נראה את הרייטינג שלהם עוד שלושה חודשים ואז נחליט מי השפיל את מי
- כאן היה נגד 2 27/03/2018 08:16ערוץ 20 צריך להתחרות ב4 ערוצים-כאן,12,13 ו-10. אז אי אפשר להשוות. 4 אחוז לערוץ 20 זה כמו 10 אחוז שהיו אז.
מתוך הכוכב הבא לאירוויזיון של קשת 12, מתוך אתר מאקורייטינג: כוכב הבא ומהדורת 12 בטופ, ערוץ 14 רושם עלייה בשעות הערב
במהדורות 12 נשארת בטופ אבל למהדורת החדשות של ערוץ 14 נרשמת עלייה קלה ברייטינג
מהדורת החדשות של 12 עדיין מונופול. ובכלל, קשת, למרות ניסיונה להתחמק מכך - היא מונופול. ערוץ 13 בגסיסה, 14 די נעצר, אך פחות מביא מפרסמים. קשת מקבלת את כל הקופה וכל הקצפת. סוד ידוע בשוק הפרסום והתקשורת הוא שקשת "שולחת" לקוחות לרשת רק כדי שתהיה לה תחרות ושהרגולטור לא יטיל עלייה סנקציות.
המהדורה המובילה היא כאמור של קשת 12 עם 17.6% ברייטינג ו-443 אלף צופים. הרבה אחריה מגיעה המדורה של ערוץ 14 עם רייטינג של 9.3% ו-257 אלף צופים. אחרונות הן רשת 13 עם 6.7% ו-153 אלף צופים וכאן 1 עם 3.2% ו-38 אלף צופים.
פריים טיים
הכוכב הבא לאירווזיון ממשיך להוביל את טבלת הרייטינג עם 16.2% רייטינג ו-429 אלף צופים. הרבה אחריה מגיעים הפטריוטים, תכנית הדגל של ערוץ 14 שרושמים 9.2% ו-262 אלף צופים. מעט אחריה מגיעה ווראט של רשת 13 עם 8.9% רייטינג ו-229 אלף צופים ותכנית הדרמה המקורית מקום שמח בכיכובה של נועה קולר של כאן 11 עם 6% ו-127 אלף צופים.

- האירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון
- בידור או חדשות? התשובה של הציבור מפתיעה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות
בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 4.1% ו-101 אלף צופים. אחריה חדשות היום עם אלי ראכלין בערוץ 13 ו-75 אלף צופים. הרבה מאחור היא תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-26 אלף צופים. התכנית על הבוקר עם עודד מנשה בערץ 14 בשעה תשע עם רייטינג של 1.2% ו-28 אלף צופים בלבד. באותה השעה ב-13 משודרת פותחים יום עם רייטינג של 1.3% ו-29 אלף צופים והמובילה היא נסלי ברדה במשדר הבוקר של 12 ורייטינג של 2.6% ו-56 אלף צופים.

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה
טאבולה Taboola -0.25% מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker
הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.
גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."
״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת
הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן
העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״
- פרסום מודעת אבל בעיתון הארץ
- עדות לפיד הוכיחה: ערוצי החדשות לא מספרים לכם את האמת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
