חדשות ערוץ 20
צילום: יח"צ
רייטינג

עקפה את כאן: 3.2% למהדורה הראשונה של ערוץ 20

נתון נאה מאד לחדשות ערוץ 20, ובעיקר הישג תדמיתי - כשעקפה את מהדורת 'חדשות הערב' שרשמה 2.8%. מה זה השטויות האלה התחזקה ל-15.1%
אלכסנדר כץ | (5)

את מריב העניין הברנז'אי ריכזה אתמול (יום א') המהדורה הראשונה של חדשות ערוץ 20. על פי נתוני צפייה ראשוניים בקרב משקי בית באוכלוסייה היהודית, כולל צפייה נדחית עד 2:00 בלילה, עולה כי המהדורה שהגישה דנה סומברג, רשמה רייטינג של 3.2%, והצליחה לעקוף את חדשות הערב (כאן 119 עם נתון נמוך מאד של 2.8%.

חדשות 2 בקשת קיבלה 11.7% מול המהדורה ברשת עם 7.6% (בחישוב מצרפי: 19.3%). חדשות עשר עקפה את המהדורה ברשת עם 8.4%.

מה זה השטויות האלה?! שיטת אשכנזי (קשת 12) התחזקה ל-15.1%, גוט טאלנט (רשת 13) בספיישל מופע הילדים הניבה 11.8%, חוזרים לחיים (ערוץ עשר) רשמה 7.6%, הערב יהיו כאן (כאן 11) עם 2.2%, ומדברים ב-20 (ערוץ 20) עם 2%. 

'יש לה את זה' (קשת 12) קיבלה 11.8%, 'הצנרת' (רשת 13) הניבה 9.4%, 'לילה טוב ישראל' (חדשות 2 ברשת) רשמה 7.2%, 'חי בלילה' (קשת 12) זכתה ב-6.3%, 'הצינור עם טל ברמן' (ערוץ עשר) ניפקה 4.4%, 'היום שהיה' (ערוץ עשר) קיבלה 4.7%, 'נקסט' (קשת 12) רשמה 4.2%, 'הרדאר' (ערוץ עשר) זכתה ב-3.3%, 'הפטריוטים' (ערוץ 20) הניבה 1.8% ו'חדשות היום הזה עם אמיר איבגי' (ערוץ 20) עם 2.1%.

בגזרת הבוקר:

העולם הבוקר (רשת 13) הניבה 3.8%,

אורלי וגיא (ערוץ עשר) רשמה 3.2%,

וחדשות הבוקר (קשת 12) עם 2.8%.

ראש בראש בפרה-פריים:

ערב טוב עם גיא פינס (קשת 12) קיבלה נתון נמוך של 6.2%, ואחריה התכנית הכלכלית (חדשות 2 בקשת) פושרת גם כן – עם 8.4%.

לפני החדשות (רשת 13) הניבה 5.3%,

הכל כלול בשבע (ערוץ עשר) ניפקה 4.5%,

העולם היום (כאן 11) קיבלה 1.8%, ואחריה והרי החדשות (כאן 11) עם 1.5%.

תגובות לכתבה(5):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 3.
    יעקב.ב 01/04/2018 21:06
    הגב לתגובה זו
    איפה אפשר להשתתף בדירוג התוכניות בטלויזיה ולהשפיע על הסקר ?
  • 2.
    נועם 27/03/2018 22:41
    הגב לתגובה זו
    כל החכמים שקופצים על כך שמהדורת החדשות של ערוץ 20 עקפה את מהדורת החדשות של התאגיד (3.2% לעומת 2.8%) - זו פשוט לא השוואה נכונה. תשווו עם יום ההשקה של "כאן", גם שם צפו מלא סקרנים...זו פשוט לא השוואה נכונה להשוות יום השקה של ערוץ עם ערוצים שכבר רצים...תמיד יש סקרנים בהתחלה שאח"כ בורחים. כראיה ביום ההשקה של "כאן" צפו %6.4 (פי 2 יותר משצפו בחדשות 20 בו צפו 3.2%) - "ביום שאחרי עלייתו לאוויר נתוני הצפייה של תאגיד השידור הציבורי מתפרסמים. המהדורה המרכזית בהגשתה של גאולה אבן מובילה עם נתון של 6.4 אחוזים" https://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4962847,00.html
  • 1.
    צופה 26/03/2018 13:38
    הגב לתגובה זו
    זו תחושת השפלה אמיתית לכאן. 70 כתבים מיטב האנשים מנהלים בכירים עם מכוניות צמודות משכורות עתק לטאלנטים צוותים בכל העולם ורייטינג של 2.8 פשוט אי אפשר לשאת את הבזבוז , החלם , ותחושת המיאוס בתאגיד השידור הציבורי
  • להעמיד דברים 26/03/2018 14:14
    הגב לתגובה זו
    המהדורה הראשונה של כאן זכתה ל 6.8% - נתון שהוא יותר מכפול. בוא נראה את הרייטינג שלהם עוד שלושה חודשים ואז נחליט מי השפיל את מי
  • כאן היה נגד 2 27/03/2018 08:16
    ערוץ 20 צריך להתחרות ב4 ערוצים-כאן,12,13 ו-10. אז אי אפשר להשוות. 4 אחוז לערוץ 20 זה כמו 10 אחוז שהיו אז.
הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola -0.99%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״





הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola -0.99%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״