קשת אינטרנשיונל ממשיכה להשתלט על חברות תוכן זרות

הפעם הפכה זרוע ההפקות הבינ"ל של קשת לבעלת השליטה בחברת ההחזקות הבריטית Greenbird, שמתמקדת בחברות מדיה
אלכסנדר כץ |

קשת ממשיכה לבסס את מעמדה כשחקנית מרכזית בשוק ההפקותה בינ"ל, עם רכישת מניות הרוב בקבוצת המדיה Greenbird, בהן מניית חברת הבת המסחרית של BBC  - חברת BBCWW. בקשת רואים ברכישת מניית הרוב של Greenbird אבן דרך משמעותית נוספת של הזרוע הבינ"ל שלה – KI (קשת אינטרנשיונל) בפעילותה הענפה בשוק הבינ"ל בכלל, ובשוק הבריטי בפרט.

 

קבוצת Greenbird היא חברת החזקות בריטית שמתמקדת בחברות מדיה. הקבוצה נוסדה ב-2012 על ידי מנהל חברת ההפקה Shine TV לשעבר ג'יימי מונרו ומנכ"ל הכספים של חברת המדיה Argonon לשעבר, סטיוארט מולין. החברה מושקעת בחברות הפקה עצמאיות כמו Tuesday’s Child, Crackit Productions, Gobstopper TV, Kalel Productions, Rumpus Media, Hello Halo, Pi Productions, Top Hat ו-Flicker Productions.

 

חברת KI - אחת מ-5 ספקיות התוכן הבינ"ל הזרות הגדולות לשוק האמריקאי ובין 10 חברות ההפצה המובילות בעולם - תפיץ את התוכן של חברות ההפקה העצמאיות של Greenbird ותוסיף עוד מגוון של תכניות לתמהיל הפרוגרמינג שלה. ל-KI חברות בת בבריטניה, ארה"ב, אסיה, מקסיקו וגרמניה - עסקה עליה פורסם לראשונה באייס, לצד אחזקתה ב-Keshet Digital Studios, Keshet films ו-Keshet International Gaming.

 

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
"אח לילה" של רשת. קרדיט: אתר רשת 13"אח לילה" של רשת. קרדיט: אתר רשת 13

תכנית הפרשנות של "האח הגדול" מתקרבת למספר הצופים של חדשות 12

כמו בכל מוצ"ש, חדשות 14 עם רייטינג נמוך במיוחד ו-"האח הגדול" של רשת בראש כל השידורים, גם בפריים טיים וגם לאחריו

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

כמו בכל מוצ"ש, אנחנו רואים שינוי במהדורות החדשות המרכזיות. אמנם חדשות 12 של קשת נשארת בראש, ממש מדי יום ביומו, ויש לה כמעט את מספר הצופים הכולל של שאר המהדורות, עם 13.4% רייטינג ו-345 אלף צופים, אבל השינוי נובע בעיקרו מחדשות 14, שהמהדורה שלהם נופלת למקום ה-4 במוצאי השבת, לפחות בקיץ כשהשבת יוצאת מאוחר והיא עומדת על 4% רייטינג בלבד ו-111 אלף צופים. אל המקום השני מתברגת מהדורת החדשות של ערוץ 13, עם 6.6% רייטינג ו-167 אלף צופים. מרוויחה נוספת היא מהדורת חדשות 11, שאותה מנחה איילה חסון, ועולה למקום השלישי עם רייטינג של 4.7% ומצליחה לחצות מזה זמן רב את רף 100 אלף הצופים, עם 106 אלף צופים. 

מבחינת הפריים טיים, "האח הגדול" של רשת משאיר את כולם מאחור, עם 21.8% רייטינג ומעל חצי מיליון צופים, עם 572 אלף צופים. ריאליטי נוסף, "רוקדים עם כוכבים" של קשת, גם הוא פופולרי עם 15.7% ו-411 אלף צופים. פגישה עם רוני קובן, של כאן11, שבה התקיים ראיון עם חגי סגל, קיבלה 3.7% בלבד, עם 98 אלף צופים. 

בשאר הרצועות, פגוש את העיתונות היתה עם 7.4% רייטינג ו-197 אלף צופים ברצועה המוקדמת שלה, ועלתה לאחר מכן ל-7.9% עם 209 אלף צופים. מוריה וברקו היו עם 3.4% רייטינג ו-85 אלף צופים ברצועה המוקדמת ולאחר מכן עלו ל-5.2% ו-131 אלף צופים. 

מבחינת תכניות הלילה, שוב רשת מראה עד כמה מותג "האח הגדול" חזק, כשתכנית הפרשנות, "אח לילה" זכתה ל-297 אלף צופים, עם 11.7% רייטינג, נתון חריג לרצועה הזו. לעומתה, שרקי וג'קי ששודרו בקשת היו עם 7% רייטינג ו-174 אלף צופים.