יוסי טאטיקה שרון ביידר
צילום: גולשים

טאטיקה וביידר מאחדים כוחות - ומכוונים לבחירות המקומיות

מי שהיה אחד מכוכבי הכנסת בזכות העבודה עם דוד ביטן, פתח משרד יח"צ שרון ביידר, והשניים הקימו משרד משותף. הלקוח הראשון: מתמודד לראשות עיריית יהוד מונוסון
אלכסנדר כץ | (8)

יוסי טאטיקה נושם וחי פוליטיקה. עד לפני כ-3 חודשים היה יועץ התקשורת של יו"ר הקואליציה דוד ביטן. רגע אחרי העזיבה, התפוצצה "פרשת ביטן" שנחקרת בימים אלו. טאטיקה בנתיים המשיך הלאה. לאייס נודע כי הוא הקים יחד עם יועץ התקשורת שרון ביידר משרד עצמאי בשם 'דעות ניהול תדמית' כאשר על המוקד - ייעוץ תקשורתי לפוליטיקאים לקראת הבחירות המוניציפאליות שיתקיימו בסוף אוקטובר השנה.

 

 

הבחירות האלה הם הלחם והחמאה של תעשיית הייעוץ התקשורתי - בזכות מאות מועמדים ורשימות בכל רחבי הארץ, שיתמודדו וירצו לכבוש את ראשות העירייה או לזכות במקום במועצה. ל'דעות ניהול תדמית' כבר יש לקוח ראשון - יובב (ג'וני) גוניקמן שמתמודד לראשות עיריית יהוד מונוסון.

 

הקמפיין שכבר יצא לדרך תחת הסיסמא "בא לעבוד", מבליט את היכולת הביצועית של המועמד כמתאים ביותר לעמוד בראשות העירייה. גוניקמן שימש כמנהל מטה הבחירות של ראש העירייה המכהנת, יעלה מקליס והחליט להתמודד מולה לאחר שהתאכזב לדבריו מתפקודה.

 

טאטיקה הוא יועץ תקשורת ותיק, ובזכות הבוס הקודם שלו ביטן - אדם בעל פרופיל תקשורתי גבוה מאד בזכות התפקיד והאישיות - זכה אף הוא לפרסום בתפקידו כיועצו של ביטן ודובר סיעת הליכוד. השותף ביידר היה עיתונאי בעברו, וב-8 השנים האחרונות הוא יועץ תקשורת במספר משרדים.

 

תגובות לכתבה(8):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 8.
    רובי 13/05/2018 20:36
    הגב לתגובה זו
    מניסיון, טאטיקה וביידר הם שני אנשי מקצוע מעולים. החיבור ביניהם רק יעשה טוב ללקוחות שלהם
  • 7.
    תושב יהוד 09/03/2018 07:34
    הגב לתגובה זו
    כל מה שמריח ליכוד רקוב
  • 6.
    "בזכות העבודה עם דוד ביטן" - ממש בדיחה (ל"ת)
    אורן 08/02/2018 16:22
    הגב לתגובה זו
  • 5.
    פינוקיו 07/02/2018 14:57
    הגב לתגובה זו
    רק שיובב הוא בתפקיד בלה ונראה יותר כמו ביצה
  • 4.
    משה 06/02/2018 20:28
    הגב לתגובה זו
    מפרגן בגדול!!!
  • 3.
    ביידר תותח על! כל הכבוד צוות מנצח! (ל"ת)
    דודו 06/02/2018 19:35
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    דרור 06/02/2018 16:23
    הגב לתגובה זו
    עובד מולם ועמם. מסירות ללקוחות ברמה שטרם יצא לי לראות... עלו והצליחו
  • 1.
    צוות מנצח ללקוח מנצח! (ל"ת)
    תושב יהוד 06/02/2018 15:52
    הגב לתגובה זו
מוריה אסרף ואייל ברקוביץ. קרדיט: אתר רשת 13מוריה אסרף ואייל ברקוביץ. קרדיט: אתר רשת 13

מדוע מוריה וברקו עדיין מדשדשים בטבלת הרייטינג?

הסטטוס קוו ברייטינג של לוח השידורים נשמר, לפחות עד שיתעדכנו נתוני המידרוג: מבחינת המהדורות המרכזיות, קשת בראש, 14 שני, 13 מדשדש וכאן11 כמעט מחוץ למשחק 

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אמש במקום הראשון מבין המהדורות המרכזיות, ועמדה על 14.4% רייטינג ו-385 אלף צופים, חדשות 14 היו במקום השני עם 7.8% ו-203 אלף צופים. חדשות 13 היתה עם 6.4% רייטינג ו-144 אלף צופים ואילו מהדורת החדשות של כאן11 הייתה במקום האחרון, עם 3.4% רייטינג בלבד ו-80 אלף צופים בסך הכל. 

פריים טיים

התחרות על המקום הראשון היתה צמודה, כשנוטוק של רועי עידן בקשת עמד על 12.7% רייטינג ו-307 אלף צופים, ואילו משחקי השף היו צמודים, 11.7% ו-273 אלף צופים. ערוץ 14 עם הפטריוטים היציבה, היה , ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 6.7%, עם 171, כשהערוץ שידר לאחריה את התכנית על נפילת משטר אסד, "אסד - רות, סוף", שעמדה על 6.4% ו-166 אלף צופים. במקום האחרון היה כאן11 עם "זמן אמת" שעמד על 3% ו-66 אלף צופים. 

תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות

בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 3.2% ו-74 אלף צופים. אחריה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 2.1% רייטינג ו-48 אלף צופים, ואילו העולם הבוקר של 13 עם 1.3% רייטינג ו-27 אלף צופים בלבד. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת היה במקום הראשון עם 2.7% ו-53 אלף צופים, "על הבוקר" של 14 היה עם 1.4% ו-33 אלף צופים ואילו "פותחים יום" של רשת סיים אחרון, עם 1.1% ו-26 אלף צופים בסך הכל. 


במהדורות המוקדמות לאורך אחר הצהריים ושעות הערב המוקדמות שש עם עודד בן עמי בקשת 12 הוביל עם 7.9% רייטינג ו-201 צופים, כאשר אחריהם היו ריקלין ושות', של ערוץ 14, עם 4.8% רייטינג ו-106 אלף צופים ואת הרשימה סגרה רשת, עם מוריה וברקו שעמדו על 3.7% רייטינג ו-90 אלף צופים בלבד, שעדיין מציגים נתונים מאכזבים לשני טאלנטים שהיו אמורים להיות דומיננטיים יותר ברצועה, אולי זה התחרות הקשה והקוטביות של הצופים, שבוחרים ב-12 או 14, שכל אחד מהם עם אג'נדה מובהקת, וההיצע של מוריה וברקו לא מספיק מתבדל. מעבר לכך, התוכנית לא מעניינת כפי שהיתה בעבר. 

מוריה וברקו עלתה לאוויר לפני כתשעה חודשים, במרץ 2025, תחילה במתכונת שבועית, ולאחר מכן, באוגוסט, במתכונת יומית, כדי להציל את הרייטינג של הערוץ. וזאת לאחר שהתכנית הקודמת של ברקו, עם אופירה אסייג, הפכה מתכנית נישה בפינה חשוכת רייטינג למכונה משומנת של צופים ועם משקל ציבורי לא מבוטל. "אופירה וברקו" שודרה מ-2017 והלכה ותפסה תאוצה, ובשיאה הגיעה לרייטינג דו ספרתי, עד שב-2024, עזב ברקו את התכנית.