נתנאל בן שושן
צילום: ערוץ 20
פרסום ראשון

ערוץ 20: בן שושן מנהל התוכן, מאירסדורף עורך ה'פטריוטים'

נתנאל בן שושן הצטרף לערוץ 20 לפני כ-3 שנים, שימש תחילה עורך משנה ב'הפטריוטים' ובשנה האחרונה כעורך הראשי שלה. משה מאירסדורף ערך בשנתיים האחרונות את אתר כיפה
אלכסנדר כץ | (5)
נושאים בכתבה ערוץ 20

מינויים חדשים בערוץ 20. לאייס נודע כי נתנאל בן שושן, העורך הראשי של התכנית הפטריוטים, מונה למנהל התוכן של הערוץ.

בן שושן הצטרף לערוץ 20 מעט לאחר הקמתו לפני כ-3 שנים, תחילה כעורך משנה ב'הפטריוטים' ובהמשך כעורך הראשי של התכנית. טרם הצטרפותו לערוץ 20, ערך בן שושן את התכנית 'לא סותם ת'פה' של אראל סג"ל ברדיו גלי ישראל.

את בן שושן יחליף בתפקיד משה מאירסדורף שמשמש בשנתיים האחרונות עורך אתר כיפה. היום הודיע מאירסדורף לבעלי האתר על עזיבתו. לפני 'כיפה', ערך והגיש תכניות בגלי ישראל ושימש כיועץ התקשורת של ח"כ אורית סטרוק. בעבר גם עבר ברשת מקומוני שוקן.

תגובות לכתבה(5):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 2.
    אין על ערוץ 20!!! (ל"ת)
    רחל 28/11/2017 00:09
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    משה 26/11/2017 22:16
    הגב לתגובה זו
    הערוץ על סף פשיטת רכל
  • עובדות בלבד 28/11/2017 00:40
    הגב לתגובה זו
    עובר כבר את האחוז מזמן למרות הנסיונות הנלוזים של חדשות 2 ועשר לסגור את ערוץ 20. חכה שתהיה מהדורה. ערוץ 20 ישאיר אבק למתחרים
  • מיקי 27/11/2017 10:09
    הגב לתגובה זו
    ערוץ 20, ערוץ יהודי אמיתי עם תוכן רציני וכמובן אהבת הארץ. יש לו רייטינג רציני, אנו בתוך לא דתי, אחרי שגילתי את הערוץ הזה, איני מסוגל יותר לצפות בשטויות של ערוץ 2 וערוץ 10.
  • פחחחחחחחח (ל"ת)
    ארו 28/11/2017 19:27
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.


  


אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.