STINGTV מושק: עם חבילות מ-29 ש', בלי ערוץ הספורט
חברת yes השיקה היום (יום ב') את שירות STINGTV ונכנסת לזירה הסוערת והצפופה של שירותי טלוויזיה מוזלים על גבי רשת האינטרנט. בניגוד למתחרות, STINGTV מציעה שירות מוזל שמאפשר לשלם עבור חבילות נפרדות שמתומחרות בנפרד, לפי תחומי עניין, מה שמוזיל בצורה משמעותית את התשלום עבור השירות. אבל כאמור, מדובר בהוזלה בפועל רק אם הלקוח מבקש חבילה אחת.
בכל מקרה, STINGTV נהנה מהתוכן הרחב של חברת האם yes, מה שנותן יותר מ-1,000 סרטים וכמה אלפי שעות סדרות בשירות ה-VOD, לצד ערוצים ליניאריים של yes, כולל רשימת ערוצים ישראלים ארציים כמו כאן 11, קשת 12, רשת 13, ערוץ עשר ועוד.
למשל חבילת ספורט תעלה 67 שקלים, והיא כוללת את 4 ערוצי צ'רלטון, וערוץ ONE. מאידך, ערוץ הספורט של RGE, עמה yes נמצאת בסכסוך עסקי, לא מופיעים ברשימה. גורמים ב-yes אומרים לאייס כי מתנהלים מגעים לצרף את 5 ערוצי הספורט של ערוץ הספורט לרשימה, אבל נכון להיום – חבילת ספורט ללא ערוצים אלה (המשדרים את ליגת האלופות, ליגת העל בכדורגל, ליגת העל בכדורסל, NBA ועוד) היא חבילה בעייתית מאד מבחינת STINGTV.
עבור חבילת הסרטים ישלם הלקוח 39 שקלים. החבירה כוללת 4 ערוצי סרטים: yes1, yes2, yes4 ו-yes5 בשילוב ספריית VOD המתחדשת על בסיס יומי ומונה כ-1,000 סרטים בכל רגע נתון, בהם עשרות רבות של סרטים שעלו לאקרנים בשנה החולפת. בתשלום זהה אפשר יהיה לרכוש חבילת סדרות שכוללת 3 ערוצי סדרות: yes Drama, yes Action, Comedy yesואת ערוץyes דוקו, וגם קטלוג VOD של כ-500 עונות וסדרות בהן סדרות מבית HBO, SHOWTIME, FOX, Disney, Universal ועוד. חבילת הסדרות מציעה הפקות המקור שלyes שכוללת בין היתר את פאודה, תאג"ד ועוד.
במחיר של 39 שקלים אפשר יהיה לרכוש חבילת ילדים שכוללת 10 ערוצים וקטלוג VOD. ב-29 שקלים תוצע חבילת מדע וטבע הכוללת 5 ערוצים. חבילת משפחה הכוללת סרטים, סדרות וערוצי ילדים, תעלה 99 שקלים. בכל מקרה, נראה שהשירות מתאים לצופים שמתעניינים בחבילות ספציפיות, אבל למשפחות שירות כזה עשוי להיות בעייתי מבחינת מחיר, כאשר יש חלופות זולות יותר שמעניקות יותר סוגי תוכן.
STINGTV מבוסס על מערכת ההפעלה של Android TV ותאפשר בנוסף לטלוויזיה צפייה גם בטאבלט ובסמארטפון. הסטרימר מתחבר באמצעות Bluetooth למגוון רחב של מוצרים - מקלדת, רמקול וסוגים שונים של joystick אלחוטיים - ומאפשר לצופה ליהנות מצפייה ומשחק.
לשירות ניתן להתחבר ישירות באמצעות אפליקציה או סטרימר קיים או לחילופין רכישת סטרימר K4 AndroidTV של STINGTV בעלות של 20 שקלים בחודש ל-24 חודשים, או שהוא יינתן חינם ללקוחות כל עוד הם משלמים עבור חבילות בשירות הטלוויזיה האינטרנטית.
- האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
- בראש הפריים טיים: ריאליטי ואירוויזיון זה שילוב מנצח
- תוכן שיווקי שוק הסקנדרי בישראל: הציבור יכול כעת להשקיע ב-SpaceX של אילון מאסק
- האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
אל שוק הטלוויזיה הרב-ערוצית כוללת שכלל עד אז את HOT ו-yes, נכנסו גופים נוספים כמו סלקום TV, פרטנר TV ו-smart.tv, לצד שירות מוזל של HOT ושיתוף פעולה מסחרי של HOT עם רמי לוי. כל השירותים האלה הציעו טלוויזיה על גבי אינטרנט וכאפליקציות, במחירים הנמוכים מ-100 שקלים.
לדברי רון אילון, מנכ"ל yes, "אנו גאים להשיק היום את STINGTV, שמיועדת בראש ובראשונה לקהל יעד חדש שצמח כאן, בעל סגנון חיים דיגיטלי, המנהל חלק גדול מחייו ברשת, מבצע פעולות שירות באופן עצמאי וצורך טלוויזיה בצורה אחרת, אך אינו מוכן להתפשר על תוכן מוביל הכולל את הסדרות הישראליות המנצחות, ספרייה אדירה של סרטים חדשים וסדרות משובחות מובילות מהעולם".
- 2.עדיף לקנות mi box ב - 250 ש"ח מחו"ל (ל"ת)טל 31/10/2017 17:34הגב לתגובה זו
- 1.כמה עולה הממיר? (ל"ת)אברם 30/10/2017 13:39הגב לתגובה זו
- המערכת 30/10/2017 15:49הגב לתגובה זואם אתה מנוי, התשלום הוא חלק מהחבילה עצמה
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
