STINGTV YES
צילום: יח"צ

STINGTV מושק: עם חבילות מ-29 ש', בלי ערוץ הספורט

שוק הטלוויזיה הרב-ערוצית סוער וצפוף, וזוכה כעת לגורם נוסף שמציע אפשרות לרכוש חבילות בודדות מ-29 ש' לחודש. הבעיה: לא בטוח שקהל היעד הוא משפחות, ואין ספורט ישראלי
אלכסנדר כץ | (3)

חברת yes השיקה היום (יום ב') את שירות STINGTV ונכנסת לזירה הסוערת והצפופה של שירותי טלוויזיה מוזלים על גבי רשת האינטרנט. בניגוד למתחרות, STINGTV מציעה שירות מוזל שמאפשר לשלם עבור חבילות נפרדות שמתומחרות בנפרד, לפי תחומי עניין, מה שמוזיל בצורה משמעותית את התשלום עבור השירות. אבל כאמור, מדובר בהוזלה בפועל רק אם הלקוח מבקש חבילה אחת.

 

בכל מקרה, STINGTV נהנה מהתוכן הרחב של חברת האם yes, מה שנותן יותר מ-1,000 סרטים וכמה אלפי שעות סדרות בשירות ה-VOD, לצד ערוצים ליניאריים של yes, כולל רשימת ערוצים ישראלים ארציים כמו כאן 11, קשת 12, רשת 13, ערוץ עשר ועוד.

 

למשל חבילת ספורט תעלה 67 שקלים, והיא כוללת את 4 ערוצי צ'רלטון, וערוץ ONE. מאידך, ערוץ הספורט של RGE, עמה yes נמצאת בסכסוך עסקי, לא מופיעים ברשימה. גורמים ב-yes אומרים לאייס כי מתנהלים מגעים לצרף את 5 ערוצי הספורט של ערוץ הספורט לרשימה, אבל נכון להיום – חבילת ספורט ללא ערוצים אלה (המשדרים את ליגת האלופות, ליגת העל בכדורגל, ליגת העל בכדורסל, NBA ועוד) היא חבילה בעייתית מאד מבחינת STINGTV.

 

עבור חבילת הסרטים ישלם הלקוח 39 שקלים. החבירה כוללת 4 ערוצי סרטים: yes1, yes2, yes4 ו-yes5 בשילוב ספריית VOD המתחדשת על בסיס יומי ומונה כ-1,000 סרטים בכל רגע נתון, בהם עשרות רבות של סרטים שעלו לאקרנים בשנה החולפת. בתשלום זהה אפשר יהיה לרכוש חבילת סדרות שכוללת 3 ערוצי סדרות: yes Drama, yes Action,        Comedy  yesואת ערוץyes  דוקו, וגם קטלוג VOD של כ-500 עונות וסדרות בהן סדרות מבית HBO, SHOWTIME, FOX, Disney, Universal ועוד. חבילת הסדרות מציעה הפקות המקור שלyes  שכוללת בין היתר את פאודה, תאג"ד ועוד.

 

במחיר של 39 שקלים אפשר יהיה לרכוש חבילת ילדים שכוללת 10 ערוצים וקטלוג VOD. ב-29 שקלים תוצע חבילת מדע וטבע הכוללת 5 ערוצים. חבילת משפחה הכוללת סרטים, סדרות וערוצי ילדים, תעלה 99 שקלים. בכל מקרה, נראה שהשירות מתאים לצופים שמתעניינים בחבילות ספציפיות, אבל למשפחות שירות כזה עשוי להיות בעייתי מבחינת מחיר, כאשר יש חלופות זולות יותר שמעניקות יותר סוגי תוכן. 

 

STINGTV מבוסס על מערכת ההפעלה של Android TV ותאפשר בנוסף לטלוויזיה צפייה גם בטאבלט ובסמארטפון. הסטרימר מתחבר באמצעות Bluetooth למגוון רחב של מוצרים  - מקלדת, רמקול וסוגים שונים של joystick אלחוטיים - ומאפשר לצופה ליהנות מצפייה ומשחק. 

 

לשירות ניתן להתחבר ישירות באמצעות אפליקציה או סטרימר קיים או לחילופין רכישת סטרימר K4 AndroidTV של  STINGTV בעלות של 20 שקלים בחודש ל-24 חודשים, או שהוא יינתן חינם ללקוחות כל עוד הם משלמים עבור חבילות בשירות הטלוויזיה האינטרנטית.

קיראו עוד ב"תקשורת ומדיה"

אל שוק הטלוויזיה הרב-ערוצית כוללת שכלל עד אז את HOT ו-yes, נכנסו גופים נוספים כמו סלקום TV, פרטנר TV ו-smart.tv, לצד שירות מוזל של HOT ושיתוף פעולה מסחרי של HOT עם רמי לוי. כל השירותים האלה הציעו טלוויזיה על גבי אינטרנט וכאפליקציות, במחירים הנמוכים מ-100 שקלים. 

לדברי רון אילון, מנכ"ל yes, "אנו גאים להשיק היום את STINGTV, שמיועדת בראש ובראשונה לקהל יעד חדש שצמח כאן, בעל סגנון חיים דיגיטלי, המנהל חלק גדול מחייו ברשת, מבצע פעולות שירות באופן עצמאי וצורך טלוויזיה בצורה אחרת, אך אינו מוכן להתפשר על תוכן מוביל הכולל את הסדרות הישראליות המנצחות, ספרייה אדירה של סרטים חדשים וסדרות משובחות מובילות מהעולם".

  

תגובות לכתבה(3):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 2.
    עדיף לקנות mi box ב - 250 ש"ח מחו"ל (ל"ת)
    טל 31/10/2017 17:34
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    כמה עולה הממיר? (ל"ת)
    אברם 30/10/2017 13:39
    הגב לתגובה זו
  • המערכת 30/10/2017 15:49
    הגב לתגובה זו
    אם אתה מנוי, התשלום הוא חלק מהחבילה עצמה
תקליטים ודיסקים מפוזרים AIתקליטים ודיסקים מפוזרים AI

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם

עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה

בן פלמון |
נושאים בכתבה אמנים במוזיקה

לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?


אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים

אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.

כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל. 

השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.

ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף

ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים. "I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.

כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי העולם.

תקליטים ודיסקים מפוזרים AIתקליטים ודיסקים מפוזרים AI

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם

עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה

בן פלמון |
נושאים בכתבה אמנים במוזיקה

לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?


אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים

אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.

כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל. 

השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.

ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף

ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים. "I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.

כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי העולם.