נפלו בפח: מי באמת היה "הרב אוירבך" שרואין ב-103FM?
האם מתחזה הצליח להפיל הבוקר (יום ד') בפח את תחנת הרדיו 103FM? אותו איש שהתראיין כ"שמואל אוירבך", מנהיג הפלג הקיצוני של החרדים, בתכניתם של ניסים משעל, דרור רפאל וספי עובדיה, בעקבות הפגנות החרדים נגד הגיוס, הוא למעשה בן דודו, הרב שלום אוירבך.
הראיון עצמו הוקלט לפני השידור על ידי רפאל, שדיבר במשך 3 דקות עם הרב אוירבך., ואף הציגו כמנהיג הפלג. גורם במגזר החרדי אמר לאייס כי הרב אוירבך הקשיש (בן 86) לא התראיין כבר עשרות שנים לכלי תקשורת, וכי מדובר במתחזה לכאורה, במיוחד שהשר אוירבך עצמו מאושפז בימים האחרונים בבית חולים בשל חשש לדלקת ריאות.
הראיון עם "הרב אוירבך"
לאחר שהבינו בתחנה כי לא מדובר ברב שמואל אוירבך, ובניסיון למזער את גודל הפאדיחה, שונה הכיתוב הטקסטואלי ל"בן דודו של הרב", ועומדים על כך שמדובר בבן הדוד. אייס לא הצליח לאמת האם מדובר בבן דוד או במתחזה.
- האסטרטגיה של 103 וחולשת הרגולטור: הפיצוץ בין מגל לכספית לא מקרי
- אחרי יותר משבועיים: נתן זהבי התנצל על דבריו וחזר לשדר
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
שמואל אוירבך או שלמה? (צילום מסך)
אין זו הפעם הראשונה שטעויות כאלה מצליחות לחדור מבעד למסנן ההפקה. לפני חצי שנה היה זה "נשיא ארה"ב" שהתראיין אצל אראל סג"ל בגל"צ, ולפני כ-11 שנים אדם התחזה לסלי מרידור, והצהיר בשמו בראיון לגל"צ כי מוותר על מינויו לשגריר בוושינגטון.
מ-103FM טרם התקבלה תגובה.
- 5.חחח 18/10/2017 16:29הגב לתגובה זובמיוחד שהשר אוירבך עצמו מאושפז בימים האחרונים בבית חולים בשל חשש לדלקת ריאות.
- 4.פדיחות (ל"ת)אבי 18/10/2017 15:27הגב לתגובה זו
- 3.חחחחחחחחחחחח איזו בדיחה (ל"ת)פוליצר 18/10/2017 13:24הגב לתגובה זו
- 2.זאב 18/10/2017 13:18הגב לתגובה זואבל שמו של מנהיג הפלג הליטאי הוא *שמואל* אוירבך. הזוי בכלל לקרוא לזה "ראיון". הרי ה"מרואיין" מסרב לענות לכל שאלה.
- 1.עידו 18/10/2017 12:38הגב לתגובה זוזה בכלל לא הרב שמואל אוירבעך לא דומה בככלל מישהו אשכרה הסתלבט עליהם
מתוך הכוכב הבא לאירוויזיון של קשת 12, מתוך אתר מאקורייטינג: כוכב הבא ומהדורת 12 בטופ, ערוץ 14 רושם עלייה בשעות הערב
במהדורות 12 נשארת בטופ אבל למהדורת החדשות של ערוץ 14 נרשמת עלייה קלה ברייטינג
מהדורת החדשות של 12 עדיין מונופול. ובכלל, קשת, למרות ניסיונה להתחמק מכך - היא מונופול. ערוץ 13 בגסיסה, 14 די נעצר, אך פחות מביא מפרסמים. קשת מקבלת את כל הקופה וכל הקצפת. סוד ידוע בשוק הפרסום והתקשורת הוא שקשת "שולחת" לקוחות לרשת רק כדי שתהיה לה תחרות ושהרגולטור לא יטיל עלייה סנקציות.
המהדורה המובילה היא כאמור של קשת 12 עם 17.6% ברייטינג ו-443 אלף צופים. הרבה אחריה מגיעה המדורה של ערוץ 14 עם רייטינג של 9.3% ו-257 אלף צופים. אחרונות הן רשת 13 עם 6.7% ו-153 אלף צופים וכאן 1 עם 3.2% ו-38 אלף צופים.
פריים טיים
הכוכב הבא לאירווזיון ממשיך להוביל את טבלת הרייטינג עם 16.2% רייטינג ו-429 אלף צופים. הרבה אחריה מגיעים הפטריוטים, תכנית הדגל של ערוץ 14 שרושמים 9.2% ו-262 אלף צופים. מעט אחריה מגיעה ווראט של רשת 13 עם 8.9% רייטינג ו-229 אלף צופים ותכנית הדרמה המקורית מקום שמח בכיכובה של נועה קולר של כאן 11 עם 6% ו-127 אלף צופים.

- האירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון
- בידור או חדשות? התשובה של הציבור מפתיעה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות
בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 4.1% ו-101 אלף צופים. אחריה חדשות היום עם אלי ראכלין בערוץ 13 ו-75 אלף צופים. הרבה מאחור היא תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-26 אלף צופים. התכנית על הבוקר עם עודד מנשה בערץ 14 בשעה תשע עם רייטינג של 1.2% ו-28 אלף צופים בלבד. באותה השעה ב-13 משודרת פותחים יום עם רייטינג של 1.3% ו-29 אלף צופים והמובילה היא נסלי ברדה במשדר הבוקר של 12 ורייטינג של 2.6% ו-56 אלף צופים.

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה
טאבולה Taboola -0.25% מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker
הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.
גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."
״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת
הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן
העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״
- פרסום מודעת אבל בעיתון הארץ
- עדות לפיד הוכיחה: ערוצי החדשות לא מספרים לכם את האמת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
