בפעם השנייה בחצי שנה: כתבת 'אורלי וגיא' התעלפה בשידור
כתבת של תכנית הבוקר של ערוץ 10 התעלפה הבוקר (יום א') בשידור. אביגיל לפין העבירה דיווח ממחאת הנכים וחסימת כביש החוף ביציאה מנתניה, ותוך כדי הדיווח איבדה את ההכרה.
כשהמצלמה עברה ללפין, אמרה הכתבת: "אוי לו, שיט" תוך כדי שהיא מתכופפת במקצת. השידור הועבר לאולפן שם גיא מרוז ואורלי וילנאי נראו מודאגים.
לפני חצי שנה חוותה לפין אירוע דומה, אולם באולפן השידור עצמו, גם כן במהלך התכנית 'אורלי וגיא'. אז התעלפה לפין תוך כדי שיחה עם המגישה לירון ויצמן, שקמה לעזרה, והשידור הופסק.
מערוץ 10 נמסר כי אביגיל מתאוששת וחשה כעת בטוב.
- 7.זה בגלל ביבי!! (ל"ת)עין הרע 06/11/2017 19:17הגב לתגובה זו
- 6.נועה 30/10/2017 10:27הגב לתגובה זותרגישי טוב אוףףףףףףףףףף
- 5.מתרשם מהצד 17/10/2017 15:37הגב לתגובה זואינני מכיר את אביגיל באופן אישי, אך ניתן לראות בקלות שהיא פשוט מקסימה ונהדרת! בחורה טובה, חכמה ויפהפיה! אני מאחל לאביגיל את כל הטוב שבעולם.
- 4.מגיבים 1,2,3 17/10/2017 13:36הגב לתגובה זוומברך את אביגיל בכל טוב. אינני מכיר אותה באופן אישי, אך מהתמונה שאני רואה בכתבה היא נראית בחורה מאד יפה, טובה וחכמה. אינני מבין מאין בא כל הרוע הזה של סוג של מגיבים שכאלה?! ממני , מתרשם מהצד.
- 3.אם פעמיים לא מספיק כדי להבין אז מה נדרש (ל"ת)Avi 15/10/2017 16:54הגב לתגובה זו
- 2.בסוף נגלה שזה הגימיק שלה להיכנס לכותרות (ל"ת)אשת יח"צ 15/10/2017 16:08הגב לתגובה זו
- 1.הכתבת צריכה רופא, ואייס צריכים מגיהה או לפחות עורך עם עין חדה (ל"ת)איריס 15/10/2017 13:16הגב לתגובה זו
שירות דיגיטלי (X)הראל ומור - מי מנצחת בדיגיטל?
חיסכון בקופת גמל להשקעה בדיגיטל - בהראל הגדולה התהליך לא ידידותי ומתיש, במור הוא מזמין
סוף שנה, סוף תהליך: מי באמת מציע חוויית הצטרפות נוחה לקופת גמל להשקעה?
סוף השנה כבר כאן, ויחד איתו גל הקמפיינים שמזכיר לנו "להצטרף אונליין לקופת גמל להשקעה" ו"לנצל את הטבת המס" השנה עד 81,711 ₪. ההבטחה ברורה: חיסכון פשוט, מהיר, דיגיטלי. אבל כמה פשוט זה באמת?
בדקתי מהסלולרי את שני האתרים הראשונים שעולים בגוגל בחיפוש "קופת גמל להשקעה" - הראל ומור בית השקעות, ובחנתי אותם לפי 5 פרמטרים מרכזיים. התוצאות מגלות פער משמעותי בין הבטחה שיווקית לבין המציאות הדיגיטלית.
הציונים בכתבה: 1=חוויה גרועה, 3=בינונית, 5=מצוינת
הרושם הראשוני: האם הממשק מזמין להישאר?
מור
- חברות הביטוח עוקפות את הבנקים בדירוג האשראי - האם זה שינוי תפיסתי?
- הראל: הרווח הנקי עלה ל-840 מיליון שקל, התשואה להון 30%
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מתחילה חזק. העיצוב מאופק, פלטת הצבעים נעימה לעין, והשפה אישית ומרגיעה. אבל בדיוק כשמתחילים להרגיש בנוח, צץ פופאפ שמבקש להשאיר פרטים. מהלך ששובר את הזרימה בשלב מוקדם מדי.
שירות דיגיטלי (X)הראל ומור - מי מנצחת בדיגיטל?
חיסכון בקופת גמל להשקעה בדיגיטל - בהראל הגדולה התהליך לא ידידותי ומתיש, במור הוא מזמין
סוף שנה, סוף תהליך: מי באמת מציע חוויית הצטרפות נוחה לקופת גמל להשקעה?
סוף השנה כבר כאן, ויחד איתו גל הקמפיינים שמזכיר לנו "להצטרף אונליין לקופת גמל להשקעה" ו"לנצל את הטבת המס" השנה עד 81,711 ₪. ההבטחה ברורה: חיסכון פשוט, מהיר, דיגיטלי. אבל כמה פשוט זה באמת?
בדקתי מהסלולרי את שני האתרים הראשונים שעולים בגוגל בחיפוש "קופת גמל להשקעה" - הראל ומור בית השקעות, ובחנתי אותם לפי 5 פרמטרים מרכזיים. התוצאות מגלות פער משמעותי בין הבטחה שיווקית לבין המציאות הדיגיטלית.
הציונים בכתבה: 1=חוויה גרועה, 3=בינונית, 5=מצוינת
הרושם הראשוני: האם הממשק מזמין להישאר?
מור
- חברות הביטוח עוקפות את הבנקים בדירוג האשראי - האם זה שינוי תפיסתי?
- הראל: הרווח הנקי עלה ל-840 מיליון שקל, התשואה להון 30%
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מתחילה חזק. העיצוב מאופק, פלטת הצבעים נעימה לעין, והשפה אישית ומרגיעה. אבל בדיוק כשמתחילים להרגיש בנוח, צץ פופאפ שמבקש להשאיר פרטים. מהלך ששובר את הזרימה בשלב מוקדם מדי.
