לפני הישיבה עם שוקן: דרישה לצו מניעה נגד הפיטורים בהארץ
רגע לפני תחילתה עכשיו (יום ב') של ישיבת עובדי קבוצת הארץ TheMarker בה ייקחו חלק גם המו"ל עמוס שוקן והמנכ"ל רמי גז, פנה ארגון העיתונאים לבית הדין לעבודה בבקשה דחופה לצו מניעה נגד פיטורי העובדים, ואף זימונם לשימוע - כפי שטענו נציגי העובדים אתמול.
בבקשה הדחופה לצו מניעה שהוגשה לבית הדין האזורי לעבודה בתל אביב, כנגד הנהלת הארץ, שהוגשה על ידי עורכי הדין ד"ר מורן סבוראי ואמיר בשה ממשרד בשה, זבידה, סבוראי, מבקש ארגון העיתונאים ו-ועד עובדי העיתון למנוע מהחברה לבצע כל החלטה ופעולה חד-צדדית בנוגע לפיטורים עקב שינויים מבניים בחברה ובכלל זה גם עריכת השימועים.
עוד מבקשים הארגון והוועד לקבוע דיון דחוף וכן להביא לידיעת הארגון והוועד את מלוא המידע והנתונים בנוגע לאותם שינויים מבניים ולנהל עמם מו"מ קיבוצי. כמו כן, מבקש הארגון והוועד כי יינתן צו הצהרתי הקובע כי התנהלות הנהלת הארץ מהווה הפרה של הדין.
הנהלת הארץ מתכננת בחודשים האחרונים מהלך התייעלות במסגרתו יפוטרו עשרות עובדים, כמו גם שינויים מבניים וארגוניים בתוך הקבוצה והשפעה ישירה על תנאי עבודתם של העובדים. אייס היה זה שחשף לפני מספר חודשים את תכנית ההתייעלות.
- פרסום מודעת אבל בעיתון הארץ
- עדות לפיד הוכיחה: ערוצי החדשות לא מספרים לכם את האמת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ארגון העיתונאים והוועד מבקשים מבית הדין לתת צו מניעה נגד הפיטורים החד-צדדיים, ודורשים לקבל את מלוא המידע והנתונים בנוגע לאותם שינויים מבניים ולנהל עמם מו"מ קיבוצי. כמו כן, מבקש הארגון והוועד כי יינתן צו הצהרתי הקובע כי התנהלות הנהלת הארץ מהווה הפרה של הדין. "דחיפות הבקשה נובעת מהתנהלות המשיבה, הפועלת באורח חד-צדדי לבצע שינויים מבניים שיש בהם השלכה על העובדים ועל העבודה המאורגנת במקום העבודה ותוך התעלמות מפניות נציגות העובדים", נכתב בפנייה. "למיטב ידיעת המבקשים, בכוונת המשיבה לזמן עובדים לשיחות ו/או שימועים עקב שינוי מבני/ארגוני לקראת כוונתה לסיים את העסקתם אצלה ומכאן דחיפות הבקשה".
- 1.עיתון מס' 1 בישראל, חכם, מדוייק ומעמיק (ל"ת)ד ן 11/09/2017 15:34הגב לתגובה זו

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם
עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים
שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה
לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה
בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?
אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים
אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.
כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל.
השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.
ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף
ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים.
"I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.
- ביורק תחלק מטבע חדש לרוכשים של אלבומה החדש
- אמנים במוזיקה כבולים לחוזים דרקוניים, חד צדדים וארוכים בצורה בלתי סבירה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי
העולם.

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם
עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים
שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה
לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה
בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?
אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים
אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.
כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל.
השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.
ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף
ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים.
"I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.
- ביורק תחלק מטבע חדש לרוכשים של אלבומה החדש
- אמנים במוזיקה כבולים לחוזים דרקוניים, חד צדדים וארוכים בצורה בלתי סבירה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי
העולם.