סטטיק ובן-אל קסטרו
צילום: מסך
TV

ב-24 שעות: 140 אלף צפיות ומאות אודישנים לסרטון קסטרו

ה"טודו מוב" - המהלך הדיגיטל של קסטרו הוא הקמפיין השני מתוך 3 שסטטיק ובן-אל, ישתתפו בו השנה, תמורת כמיליון ש'. הסרטון הקודם הניב יותר מ-3.4 מיליון צפיות
אלכסנדר כץ | (10)

קמפיין השקת הקולקציה החדשה של הילדים של קסטרו באמצעות משרד ראובני פרידן, נפתח בפעילות גולשים רחבת היקף. בתוך כיממה, רשם הסרטון בכיכובם של סטטיק ובן-אל, בכ-140 אלף צפיות, והוביל למאות אודישנים מצולמים של ילדים בתגובה.

 

בסרטון מלמדים השניים יחד עם הכוריאוגרף הצמוד שלהם קובי צברי, ילדים את ריקוד ה'טודו מוב', ומזמינים אותם לצלם את עצמם רוקדים ולשלוח את הסרטונים לקסטרו. הילדים שירקדו את הריקוד הכי טוב, יזכו להשתתף בפרסומת הבאה של הילדים של קסטרו יחד עם הכוכבים. מאות אודישנים של ילדים כבר עלו לרשת.

 

כאמור, בפרק זמן קצר חצה בקלות את רף 100 אלף הצפיות, עם 1,800 לייקים, כמעט 350 שיתופים ומאות תגובות. הקמפיין הקודם שלהם מוקדם יותר השנה, הניב יותר מ-3.4 מיליון צפיות. סטטיק ובן-אל הם הכוכבים הכי לוהטים כרגע, והקליפ שלהם 'טודו בום' רשם בחודש וחצי האחרונים לא פחות מ-24 מיליון צפיות ביוטיוב.

 

 

ובכלל, שיתוף הפעולה בין קסטרו לצמד שווה ל-2 הצדדים: חשיפה מטורפת למותג האופנה, ואילו השניים משתכרים על פי הערכות כמיליון שקלים עבור 3 קמפיינים במהלך 2017. קמפיין ריקוד 'טודו מוב' הוא השני מתוך שלושה.

  

עדי דייכובסקי, מנהל השיווק של קסטרו, מסר כי "את הפרסומות של הילדים של קסטרו מובילים בכל פעם ילדים כישרוניים - זמרים, נגנים והפעם כישרון הריקוד הוא המרכז.

אנו שמחים לשתף פעולה עם הצמד הכי סטייליסטי בסביבה שכבש את ישראל ב'טודו בום' ולבנות יחד עם הילדים של קסטרו את ה'טודו מוב' - הריקוד של השיר שיכבוש גם הוא את עולם הילדים בישראל".

קיראו עוד ב"תקשורת ומדיה"

 

לדברי גיא קמחי, CDO בראובני פרידן, "אחד מעקרונות העבודה שלנו הוא ליצור בכל קמפיין תוכן בעל ערך ורלוונטיות. אנחנו מאמינים שה'טודו מוב' יצליח לגעת בקהל היעד ולהביא להשתתפות רחבה ולרמת המעורבות גבוהה. להערכתנו, השילוב בין האהבה למותג קסטרו וההערצה לצמד המצליח יהפכו את המהלך למוצלח במיוחד".

תגובות לכתבה(10):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 8.
    עדן שמש 01/08/2017 20:16
    הגב לתגובה זו
    אני עשיתי את הטודו מוב והם לא החזירו לי תשובה זה פשוט חוצפה!
  • 7.
    אביה 20/07/2017 09:54
    הגב לתגובה זו
    אני ממש רוצה לדגמן ולרקוד אני בwave קסריה בהיפופ אני עושה את הצעדים ממש טוב וממש בלי להישתתף
  • 6.
    אני רוצה לדגמן בקסטרו אני עושה את הצעדים ממש טוב (ל"ת)
    טוהר פרץ. 18/07/2017 20:54
    הגב לתגובה זו
  • 5.
    אני רוצה לדגמן בקסטרו אני עושה את הצעדים ממש טוב (ל"ת)
    טוהר 18/07/2017 20:53
    הגב לתגובה זו
  • 4.
    טל 18/07/2017 15:53
    הגב לתגובה זו
    וזו החותמת החדשה לתו איכות
  • 3.
    1 יא אוכל ראשים לך תמצא לך חיים, בחיית (ל"ת)
    יואב 18/07/2017 11:55
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    רינת 18/07/2017 10:52
    הגב לתגובה זו
    רעיון גאוני
  • 1.
    אשם תמיד 17/07/2017 20:49
    הגב לתגובה זו
    סעיף 21: כל אחד מהמשתתפים בפעילות, והורהו של כל משתתף, מצהיר ומאשר בזאת, כי הוא נותן לקסטרו את זכות השימוש המלאה והבלעדית בוידאו, בעבור פרסומים שונים. הורה הזוכה מאשר ומתחייב כי קסטרו תהיה רשאית להשתמש בשמו ו/או בתמונותיו ו/או בצילומיו של ילדו במסגרת כל פרסום ו/או תקשור של קסטרו ו/או של הפעילות ו/או של הפקת פרסום שתקיים קסטרו, בכל אמצעי התקשורת )לרבות, אך לא רק, טלוויזיה, דפוס, אתר האינטרנט של החברה, רשתות חברתיות, שילוט חוצות, פרסום בסלולר, פרסום בחנויות קסטרו, פעילויות יח"צ, שימוש בארכיון החברה, שימוש על משאיות החברה וכו'(, וללא תשלום כלשהו. זכות זו של החברה תישמר ללא הגבלת זמן. כמו כן, כל אחד מהמשתתפים בפעילות, ולרבות הורה הזוכה, מאשר כי הוא מודע לכך כי משעה שתועלה תמונתו ו/או צילומיו של ילדו לאחד מאמצעי התקשורת כאמור, היא תהיה חשופה לציבור, על כל המשתמע מכך. למען הסר ספק, קסטרו הינה בעלת שיקול הדעת הבלעדי והמוחלט באשר לתוכן התמונות, סרטוני הוידאו, עיצובם וכל נושא אחר בקשר עם התמונות ו/או הצילומים והיא תהיה זכאית להחליט, על פי שיקול דעתה הבלעדי והמוחלט, באילו תמונות ו/או צילומים יעשה על ידה שימוש )ככל ויע
  • מוטי 18/07/2017 12:04
    הגב לתגובה זו
    כל הכבוד לקסטרו וראובני על היצירתיות
  • סמי 19/07/2017 00:51
    הקופי פייסט לאלף דברים כאילו כולל פוקס לא מזמן
מוריה אסרף ואייל ברקוביץ. קרדיט: אתר רשת 13מוריה אסרף ואייל ברקוביץ. קרדיט: אתר רשת 13

מדוע מוריה וברקו עדיין מדשדשים בטבלת הרייטינג?

הסטטוס קוו ברייטינג של לוח השידורים נשמר, לפחות עד שיתעדכנו נתוני המידרוג: מבחינת המהדורות המרכזיות, קשת בראש, 14 שני, 13 מדשדש וכאן11 כמעט מחוץ למשחק 

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אמש במקום הראשון מבין המהדורות המרכזיות, ועמדה על 14.4% רייטינג ו-385 אלף צופים, חדשות 14 היו במקום השני עם 7.8% ו-203 אלף צופים. חדשות 13 היתה עם 6.4% רייטינג ו-144 אלף צופים ואילו מהדורת החדשות של כאן11 הייתה במקום האחרון, עם 3.4% רייטינג בלבד ו-80 אלף צופים בסך הכל. 

פריים טיים

התחרות על המקום הראשון היתה צמודה, כשנוטוק של רועי עידן בקשת עמד על 12.7% רייטינג ו-307 אלף צופים, ואילו משחקי השף היו צמודים, 11.7% ו-273 אלף צופים. ערוץ 14 עם הפטריוטים היציבה, היה , ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 6.7%, עם 171, כשהערוץ שידר לאחריה את התכנית על נפילת משטר אסד, "אסד - רות, סוף", שעמדה על 6.4% ו-166 אלף צופים. במקום האחרון היה כאן11 עם "זמן אמת" שעמד על 3% ו-66 אלף צופים. 

תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות

בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 3.2% ו-74 אלף צופים. אחריה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 2.1% רייטינג ו-48 אלף צופים, ואילו העולם הבוקר של 13 עם 1.3% רייטינג ו-27 אלף צופים בלבד. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת היה במקום הראשון עם 2.7% ו-53 אלף צופים, "על הבוקר" של 14 היה עם 1.4% ו-33 אלף צופים ואילו "פותחים יום" של רשת סיים אחרון, עם 1.1% ו-26 אלף צופים בסך הכל. 


במהדורות המוקדמות לאורך אחר הצהריים ושעות הערב המוקדמות שש עם עודד בן עמי בקשת 12 הוביל עם 7.9% רייטינג ו-201 צופים, כאשר אחריהם היו ריקלין ושות', של ערוץ 14, עם 4.8% רייטינג ו-106 אלף צופים ואת הרשימה סגרה רשת, עם מוריה וברקו שעמדו על 3.7% רייטינג ו-90 אלף צופים בלבד, שעדיין מציגים נתונים מאכזבים לשני טאלנטים שהיו אמורים להיות דומיננטיים יותר ברצועה, אולי זה התחרות הקשה והקוטביות של הצופים, שבוחרים ב-12 או 14, שכל אחד מהם עם אג'נדה מובהקת, וההיצע של מוריה וברקו לא מספיק מתבדל. מעבר לכך, התוכנית לא מעניינת כפי שהיתה בעבר. 

מוריה וברקו עלתה לאוויר לפני כתשעה חודשים, במרץ 2025, תחילה במתכונת שבועית, ולאחר מכן, באוגוסט, במתכונת יומית, כדי להציל את הרייטינג של הערוץ. וזאת לאחר שהתכנית הקודמת של ברקו, עם אופירה אסייג, הפכה מתכנית נישה בפינה חשוכת רייטינג למכונה משומנת של צופים ועם משקל ציבורי לא מבוטל. "אופירה וברקו" שודרה מ-2017 והלכה ותפסה תאוצה, ובשיאה הגיעה לרייטינג דו ספרתי, עד שב-2024, עזב ברקו את התכנית. 

מוריה אסרף ואייל ברקוביץ. קרדיט: אתר רשת 13מוריה אסרף ואייל ברקוביץ. קרדיט: אתר רשת 13

מדוע מוריה וברקו עדיין מדשדשים בטבלת הרייטינג?

הסטטוס קוו ברייטינג של לוח השידורים נשמר, לפחות עד שיתעדכנו נתוני המידרוג: מבחינת המהדורות המרכזיות, קשת בראש, 14 שני, 13 מדשדש וכאן11 כמעט מחוץ למשחק 

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אמש במקום הראשון מבין המהדורות המרכזיות, ועמדה על 14.4% רייטינג ו-385 אלף צופים, חדשות 14 היו במקום השני עם 7.8% ו-203 אלף צופים. חדשות 13 היתה עם 6.4% רייטינג ו-144 אלף צופים ואילו מהדורת החדשות של כאן11 הייתה במקום האחרון, עם 3.4% רייטינג בלבד ו-80 אלף צופים בסך הכל. 

פריים טיים

התחרות על המקום הראשון היתה צמודה, כשנוטוק של רועי עידן בקשת עמד על 12.7% רייטינג ו-307 אלף צופים, ואילו משחקי השף היו צמודים, 11.7% ו-273 אלף צופים. ערוץ 14 עם הפטריוטים היציבה, היה , ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 6.7%, עם 171, כשהערוץ שידר לאחריה את התכנית על נפילת משטר אסד, "אסד - רות, סוף", שעמדה על 6.4% ו-166 אלף צופים. במקום האחרון היה כאן11 עם "זמן אמת" שעמד על 3% ו-66 אלף צופים. 

תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות

בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 3.2% ו-74 אלף צופים. אחריה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 2.1% רייטינג ו-48 אלף צופים, ואילו העולם הבוקר של 13 עם 1.3% רייטינג ו-27 אלף צופים בלבד. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת היה במקום הראשון עם 2.7% ו-53 אלף צופים, "על הבוקר" של 14 היה עם 1.4% ו-33 אלף צופים ואילו "פותחים יום" של רשת סיים אחרון, עם 1.1% ו-26 אלף צופים בסך הכל. 


במהדורות המוקדמות לאורך אחר הצהריים ושעות הערב המוקדמות שש עם עודד בן עמי בקשת 12 הוביל עם 7.9% רייטינג ו-201 צופים, כאשר אחריהם היו ריקלין ושות', של ערוץ 14, עם 4.8% רייטינג ו-106 אלף צופים ואת הרשימה סגרה רשת, עם מוריה וברקו שעמדו על 3.7% רייטינג ו-90 אלף צופים בלבד, שעדיין מציגים נתונים מאכזבים לשני טאלנטים שהיו אמורים להיות דומיננטיים יותר ברצועה, אולי זה התחרות הקשה והקוטביות של הצופים, שבוחרים ב-12 או 14, שכל אחד מהם עם אג'נדה מובהקת, וההיצע של מוריה וברקו לא מספיק מתבדל. מעבר לכך, התוכנית לא מעניינת כפי שהיתה בעבר. 

מוריה וברקו עלתה לאוויר לפני כתשעה חודשים, במרץ 2025, תחילה במתכונת שבועית, ולאחר מכן, באוגוסט, במתכונת יומית, כדי להציל את הרייטינג של הערוץ. וזאת לאחר שהתכנית הקודמת של ברקו, עם אופירה אסייג, הפכה מתכנית נישה בפינה חשוכת רייטינג למכונה משומנת של צופים ועם משקל ציבורי לא מבוטל. "אופירה וברקו" שודרה מ-2017 והלכה ותפסה תאוצה, ובשיאה הגיעה לרייטינג דו ספרתי, עד שב-2024, עזב ברקו את התכנית.