ב-24 שעות: 140 אלף צפיות ומאות אודישנים לסרטון קסטרו
קמפיין השקת הקולקציה החדשה של הילדים של קסטרו באמצעות משרד ראובני פרידן, נפתח בפעילות גולשים רחבת היקף. בתוך כיממה, רשם הסרטון בכיכובם של סטטיק ובן-אל, בכ-140 אלף צפיות, והוביל למאות אודישנים מצולמים של ילדים בתגובה.
בסרטון מלמדים השניים יחד עם הכוריאוגרף הצמוד שלהם קובי צברי, ילדים את ריקוד ה'טודו מוב', ומזמינים אותם לצלם את עצמם רוקדים ולשלוח את הסרטונים לקסטרו. הילדים שירקדו את הריקוד הכי טוב, יזכו להשתתף בפרסומת הבאה של הילדים של קסטרו יחד עם הכוכבים. מאות אודישנים של ילדים כבר עלו לרשת.
כאמור, בפרק זמן קצר חצה בקלות את רף 100 אלף הצפיות, עם 1,800 לייקים, כמעט 350 שיתופים ומאות תגובות. הקמפיין הקודם שלהם מוקדם יותר השנה, הניב יותר מ-3.4 מיליון צפיות. סטטיק ובן-אל הם הכוכבים הכי לוהטים כרגע, והקליפ שלהם 'טודו בום' רשם בחודש וחצי האחרונים לא פחות מ-24 מיליון צפיות ביוטיוב.
ובכלל, שיתוף הפעולה בין קסטרו לצמד שווה ל-2 הצדדים: חשיפה מטורפת למותג האופנה, ואילו השניים משתכרים על פי הערכות כמיליון שקלים עבור 3 קמפיינים במהלך 2017. קמפיין ריקוד 'טודו מוב' הוא השני מתוך שלושה.
עדי דייכובסקי, מנהל השיווק של קסטרו, מסר כי "את הפרסומות של הילדים של קסטרו מובילים בכל פעם ילדים כישרוניים - זמרים, נגנים והפעם כישרון הריקוד הוא המרכז.
אנו שמחים לשתף פעולה עם הצמד הכי סטייליסטי בסביבה שכבש את ישראל ב'טודו בום' ולבנות יחד עם הילדים של קסטרו את ה'טודו מוב' - הריקוד של השיר שיכבוש גם הוא את עולם הילדים בישראל".
- האולפן הפתוח של בועז גולן עקף את ערד ניר
- התאגיד תחרותי מתמיד עם "בואו לאכול איתי"
- תוכן שיווקי שוק הסקנדרי בישראל: הציבור יכול כעת להשקיע ב-SpaceX של אילון מאסק
- המהדורה המרכזית של 13 בתחתית טבלת הרייטינג
לדברי גיא קמחי, CDO בראובני פרידן, "אחד מעקרונות העבודה שלנו הוא ליצור בכל קמפיין תוכן בעל ערך ורלוונטיות. אנחנו מאמינים שה'טודו מוב' יצליח לגעת בקהל היעד ולהביא להשתתפות רחבה ולרמת המעורבות גבוהה. להערכתנו, השילוב בין האהבה למותג קסטרו וההערצה לצמד המצליח יהפכו את המהלך למוצלח במיוחד".
- 8.עדן שמש 01/08/2017 20:16הגב לתגובה זואני עשיתי את הטודו מוב והם לא החזירו לי תשובה זה פשוט חוצפה!
- 7.אביה 20/07/2017 09:54הגב לתגובה זואני ממש רוצה לדגמן ולרקוד אני בwave קסריה בהיפופ אני עושה את הצעדים ממש טוב וממש בלי להישתתף
- 6.אני רוצה לדגמן בקסטרו אני עושה את הצעדים ממש טוב (ל"ת)טוהר פרץ. 18/07/2017 20:54הגב לתגובה זו
- 5.אני רוצה לדגמן בקסטרו אני עושה את הצעדים ממש טוב (ל"ת)טוהר 18/07/2017 20:53הגב לתגובה זו
- 4.טל 18/07/2017 15:53הגב לתגובה זווזו החותמת החדשה לתו איכות
- 3.1 יא אוכל ראשים לך תמצא לך חיים, בחיית (ל"ת)יואב 18/07/2017 11:55הגב לתגובה זו
- 2.רינת 18/07/2017 10:52הגב לתגובה זורעיון גאוני
- 1.אשם תמיד 17/07/2017 20:49הגב לתגובה זוסעיף 21: כל אחד מהמשתתפים בפעילות, והורהו של כל משתתף, מצהיר ומאשר בזאת, כי הוא נותן לקסטרו את זכות השימוש המלאה והבלעדית בוידאו, בעבור פרסומים שונים. הורה הזוכה מאשר ומתחייב כי קסטרו תהיה רשאית להשתמש בשמו ו/או בתמונותיו ו/או בצילומיו של ילדו במסגרת כל פרסום ו/או תקשור של קסטרו ו/או של הפעילות ו/או של הפקת פרסום שתקיים קסטרו, בכל אמצעי התקשורת )לרבות, אך לא רק, טלוויזיה, דפוס, אתר האינטרנט של החברה, רשתות חברתיות, שילוט חוצות, פרסום בסלולר, פרסום בחנויות קסטרו, פעילויות יח"צ, שימוש בארכיון החברה, שימוש על משאיות החברה וכו'(, וללא תשלום כלשהו. זכות זו של החברה תישמר ללא הגבלת זמן. כמו כן, כל אחד מהמשתתפים בפעילות, ולרבות הורה הזוכה, מאשר כי הוא מודע לכך כי משעה שתועלה תמונתו ו/או צילומיו של ילדו לאחד מאמצעי התקשורת כאמור, היא תהיה חשופה לציבור, על כל המשתמע מכך. למען הסר ספק, קסטרו הינה בעלת שיקול הדעת הבלעדי והמוחלט באשר לתוכן התמונות, סרטוני הוידאו, עיצובם וכל נושא אחר בקשר עם התמונות ו/או הצילומים והיא תהיה זכאית להחליט, על פי שיקול דעתה הבלעדי והמוחלט, באילו תמונות ו/או צילומים יעשה על ידה שימוש )ככל ויע
- מוטי 18/07/2017 12:04הגב לתגובה זוכל הכבוד לקסטרו וראובני על היצירתיות
- סמי 19/07/2017 00:51הקופי פייסט לאלף דברים כאילו כולל פוקס לא מזמן
האולפן הפתוח עם בועז גולן. קרדיט: ערוץ 14האולפן הפתוח של בועז גולן עקף את ערד ניר
לראשונה, תכנית חדשות של ערוץ 14 הצליחה להדיח את חדשות 12 מראש הטבלה; בנוסף, גם מול תוכן "איכותי", תכניות הריאליטי מספקות לצופים את צרכי הבידור באופן הטוב ביותר, ואמש ריאליטי אוכל היה בראש
סך הצופים במהדורות החדשות עולה מעט, לאחר שהציבור היה כנראה ברוויה לאחר תקופה אינטנסיבית שהצמידה את כולם למהדורות. ברמת התוצאות, דירוג המהדורות וכמות הצופים נשארה כמעט זהה, למעט ערוץ 14 שהתחזק. ועדיין, חדשות 12 עדיין מעל כולם. המהדורה המרכזית של חדשות
12 היתה במקום הראשון ועמדה על 15% רייטינג ו-356 אלף צופים, , חדשות 14 היתה עם רייטינג של 7.9% ו-194 אלף צופים. חדשות 13 נאבקת עם חדשות כאן11 על המקום השלישי, ואמש הצליחה, ועמדה על 5% רייטינג ו-119 אלף צופים. חדשות כאן 11 היו עם 4% רייטניג ו-105 אלף צופים,
מספר מכובד ותחרותי.
הריאליטי אוכל את כולם
בערב שבו משודרות שתי תכניות ריאליטי בנושא אוכל, הפריים טיים מיישר קו עם הדעה הרווחת שהריאליטי הוא פורמט מנצח. מאסטר שף הותיקה של קשת עמדה מעל כולם עם 16.2% רייטינג ו-391 אלף צופים והייתה התכנית הנצפית ביותר בלוח השידורים אתמול. אחריה, הפטריוטים עם המיתוג החדש שמרה על כוחה עם 8.5% רייטינג ו-229 אלף צופים ואפשר לומר שהתכנית מצליחה מאד, היות ובסך כל שידורי כל הרצועות בכל הערוצים, היתה אמש התכנית השנייה הנצפית בישראל. אחריה, היה הלהיט החדש-ישן של התאגיד, הריאליטי הוותיק "בואו לאכול איתי" עם 7.2% ו-183 אלף צופים. ואילו את הרשימה סגר "חרדים, העולם האמיתי" של קשת, עם 4.9% רייטינג ו-112 אלף צופים בלבד.
ערוץ 14 עם מהפך ברצועת הצהריים
מבחינת שאר הרצועות, ניכר שגם בשאר מהדורות החדשות ישנה ירידה כוללת בכמות הצופים. בבוקר, "חדשות הבוקר" של קשת מובילה את הרצועה, עם 2.9% ו-67 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שממשיכה לצמצם פערים עם 2.3% רייטינג ו-51 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.7% רייטינג ו-39 אלף צופים בלבד.
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם יואב לימור ונסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2.3% ו-46 אלף צופים, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 2% רייטינג ו-42 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.4% רייטינג ו-28 אלף צופים בלבד.
- התאגיד תחרותי מתמיד עם "בואו לאכול איתי"
- המהדורה המרכזית של 13 בתחתית טבלת הרייטינג
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בצהריים, האולפן הפתוח של ערוץ 14 עם בועז גולן הצליח להדיח לראשונה את חדשות 12, ועמד על 2.5% רייטינג ו-52 אלף צופים, בעוד 14 בצהריים של חדשות 12 עם ערד ניר היתה עם 2.4% ו-54 אלף צופים. את הרשימה סגר "הדוח היומי" של ערוץ 13 היה עם 1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.
