eco99fm רדיו
צילום: מסך

אפיק הכנסה נוסף ל-eco99fm: החלה למכור כרטיסים להופעות

כשהיא המאוזנת מבין התחנות האזוריות, ועם אפליקציית מוזיקה פופולרית, הגיעה eco99fm להסכמים עם אולמות מופעים ומשווקי הופעות בחו"ל להסכם על מכירת כרטיסים 
אלכסנדר כץ |
נושאים בכתבה eco99fm חגית קמין

שבוע לאחר שהחלה להפעיל את שירות מכירת הכרטיסים להופעות, תחנת הרדיו eco99fm משיקה אותו בצורה רשמית - במטרה ליצור אפיק הכנסה נוסף. הפיצ'ר החדש מאפשר לרכוש כרטיסים להופעות חיות באמצעות הפלטפורמות הדיגיטליות של התחנה - באתר ובאפליקציה.

 

מעבר לעובדה כי הפלטפורמה מציעה מענה רחב למגוון הופעות מגוון, הפיצ'ר החדש יודע "לקרוא" את הגולש או המשתמש באפליקציה, להבין את העדפותיו האישיות, ולהציע תכנים שיתאימו לו בדיוק.

 

תחת הרובריקה "יוצאים להופעה" יתבקש הגולש להשיב על 2 שאלות - "עם מי בא לך לצאת?" (תשובות אפשריות- עם החבר'ה, עם המשפחה, עם החצי השני שלי ועוד), ו-"מה בא לכם?" (תשובות אפשריות - לתת בראש, להתרגש ממש, לקפוץ ולהרים וכו'). בחירה של התשובות האישיות של הגולש, תעניק לו רשימת הופעות מוזיקה חיות המותאמות להעדפותיו, כפי שנבחרו על ידי מחלקת התוכן והעורכים המוזיקליים של התחנה. בנוסף, יוכל הגולש לבחור הופעות על פי שם האמן, מיקום ההופעה, או אזור בארץ. להשלמת חווית הרכישה וההתארגנות לקראת ההופעה, בצמוד לכל הופעה מוזיקלית, יוכל הגולש ליהנות מפלייליסט מותאם, ערוך ומוכן להשמעה.

 

eco99fm חתמה בתקופה האחרונה על הסכמים עם מועדונים רבים בישראל המקיימים הופעות, וגם עם סוכנים המציעים הופעות בחו"ל. למעשה היא מרכזת באפליקציה אחת מגוון רחב של הופעות בישראל ובעולם – וגם מקבלת עמלה ממכירת הכרטיסים, כך שמבחינת התחנה מדובר באפיק הכנסה שעשוי להיות משמעותי מאד.

 

לפני כשנה החלה eco99fm ביישום אסטרטגיה והצבת מטרות לעלייה באחוזי ההאזנה, הובלת שוק הסטרימינג ומוניטיזציה. על פי נתוני סקר TGI האחרונים שפורסמו בתחילת השנה, עולה כי eco99fm היא המושמעת ביותר מבין תחנות הרדיו האזוריות עם חשיפה של 10.7%. מפילוחים של קבוצת הגיל 18-49, היא גם עוקפת באחוזי האזנה תחנות ארציות.

 

היא נכנסה חזק לתחום המוזיקה כאשר השיקה אפליקציה עם אלפי רצועות פלייליסט וסטים מוזיקליים במגוון רחב של סגנונות מוזיקה, מהלך שהביא לתחנה את פרס אנשי השיווק ופרסים אחרים. בעקבות כך גם תחנות אחרות, בהן גל"צ ורדיו לב המדינה פנו לנתיב הזה של רצועות פלייליסט.

 

שירות המוזיקה הדיגיטלי של התחנה זוכה ל-32 מיליון הצגות בחודש, ובתחנה יודעים לפלח את העדפות האזנה של המשתמש. כעת במהלך האזנה יקבל המשתמש גם המלצות להופעות.

קיראו עוד ב"תקשורת ומדיה"

"לפני כשנה התחלנו ביישום אסטרטגיה עסקית הכוללת הובלת שוק הסטרימינג בישראל", אומרת מנכ"ל eco99fm חגית קמין. "התחנה ביקשה - והצליחה- לנפץ את תקרת הזכוכית הטריטוריאלית והתדמיתית האופיינית לתחנת רדיו אזורית, ותוך חודשים ספורים שברנו את ההגמוניה של התחנות הארציות הוותיקות. הכניסה שלנו לשוק הכרטיסים להופעות מאפיינת מגמה עולמית. רק לאחרונה דווח כי, ענקית המוזיקה באינטרנט Pandora רכשה את ticket fly, וכי התוצאות העסקיות חיוביות ומוצלחות".

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.
רייטינג

המהדורה המרכזית של חדשות 14 מזנקת ל-300 אלף צופים

בערב רווי חדשות, עם כמעט מיליון צופים בכל המהדורות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 הצליחה לשבור שיא והיא בדרך להדביק את הפער מהמובילה הנצחית, חדשות 12

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג
בערב דרמטי עם חדשות מרעישות, שהשתנו והתפתחו במהלך הערב, כמות הצופים התקרבה למיליון צופים, עם 922 אלף צופים שצפו בכל מהדורות החדשות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 שברה שיא של כל הזמנים, עם כמות צופים שהתקרבה למדורת השבט המסורתית, חדשות 12. 

אולי זו העובדה שערוץ 14 מזוהה עם פרשת "שדה תימן", ואולי זהו המשך של מגמת ההתחזקות של מהדורות החדשות של הערוץ, אבל כך או כך הנתונים הם נתוני שיא. 

מבחינת הדירוג עצמו, המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 15% רייטינג ו-381 אלף צופים, ואילו חדשות 14 היו אחריה עם 10.3% רייטינג ו-300 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שבערב כזה הצליחה לחצות את רף מאה אלף הצופים, עם 4.7% רייטינג ו-130 אלף צופים, ואילו גם חדשות 11, היו עם 111 אלף צופים ו-4.2% רייטינג. 


פריים טיים

גם בפריים טיים הנתונים היו מעט חריגים, היות וכמות הצופים התחלקה באופן שווה יותר מאשר בדרך כלל. אמנם בראש היתה "במשמרתי שלי" עם כרמי גילון, ששודרה בקשת עם רייטינג של 10.6% ו-259 אלף צופים, אבל מבחינת רייטינג "הפטריוטים" היתה קצת מאחוריה, עם 10.5% רייטינג אבל מבחינת כמות הצופים הפטריוטים עלתה על קשת, והיתה על 311 אלף צופים. בכך, ערוץ 14 משלים מהלך מרשים ברצועות החדשות המרכזיות והפריים טיים. במקום השלישי הייתה "ווארט" של ערוץ 13, עם נתון מכובד של 7.9% רייטינג ו-213 אלף צופים וגם ריאליטי האוכל של כאן11, "בואו לאכול איתי", עמד על נתונים יפים של 7.5% רייטינג ו-178 אלף צופים. 

רצועות נוספות

מבחינת שאר הרצועות, בבוקר גם נרשמה עלייה בכמות הצופים, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה בפער את הרצועה, עם 4.1% ו-106 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, עם 2.1% רייטינג ו-44 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-29 אלף צופים בלבד.

ברצועה שלאחריה, המגמה המשיכה ומשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור, שהוביל את הרשימה, היה עם רייטינג של 3.5% ו-80 אלף צופים בלבד, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 1.6% רייטינג ו-54 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.