עוד שחקן בשוק ה-TV: טריפל סי מציעה חבילה ב-50 ש'

האם השוק שוב בדרך לטלטלה עם כניסת שחקן חדש - חברת הענן טריפל סי, שתציע תחת השם smart ערוצי תוכן ישראליים ובינ"ל ושירות VOD, בחצי מהמחיר של סלקום TV?
אלכסנדר כץ | (22)

שוק הטלוויזיה הרב-ערוצית ממשיך לספק כותרות, וכעת עם חברת הענן טריפל סי, שנכנסת לתחום ה-IPTV (שידורי טלוויזיה על תשתית האינטרנט) תחת שם המותג החדש smart. החברה תציע חבילת ערוצי תוכן ב-50 שקלים, מחצית מהחברה הזולה בשוק – סלקום TV.

 

"smart מציעה מהפיכה אמיתית שמשלבת את הטכנולוגיה המתקדמת ביותר, חווית משתמש ייחודית עם מירב התכנים האפשריים במחיר המשקף חיסכון של בין 40% ל-80% ממחירי המתחרים בתחום הטלוויזיה החכמה", אומר רמי נחום, מנכ"ל ומייסד טריפל סי. "נציע לצרכן את חבילת הטריפל הכוללת טלוויזיה, ספק אינטרנט ותשתית ב-100 שקלים לחודש. הממיר של smart יסופק בעלות חודשית של 10 שקלים ואינו נדרש בטלוויזיות חכמות".

 

בחברה אומרים כי לשירות החדש יש ממשק PC והתאמה לכל מכשיר קיים, ללא צורך בחומרה נוספת ותוך שימוש באפליקציות זמינות. חידוש נוסף שמציעה smart הוא הקלטת כל הערוצים המשודרים 24/7 ואפשרות לצפייה ישירה בכל תוכן ששודר בטווחי זמן של 7 ימים ועד 14 יום אחורה, ישירות מהענן.

smart תאפשר לכל לקוח להתקין את שרותי הטלוויזיה על גבי המחשב או הסמארטפון, ללא כל צורך בממיר, באיכות שידור HD. ללקוחות שיעדיפו ממיר ביתי, פותח ועוצב ממיר קטן עם התקנה קלה לתפעול, לדברי החברה.

 

smart גם תציע אפשרות ליהנות משרותי הטלוויזיה גם בעת יציאה לחופשה בארץ ולהמשיך ליהנות מערוצי התוכן, טלוויזיה וסרטים מכל מקום ובכל זמן, באמצעות אפליקציות ממכשירים ניידים וטאבלטים ותמיכה בכרומקאסט. שירות כזה קיים גם לסלקום TV, ולאחרונה גם ב-HOT.

 

המותג smart פותח בשותפות עם חברת התוכן והטכנולוגיה הישראלית וונטייז (Vonetize), המפתחת פלטפורמות VOD וטלוויזיה אינטרנטית למגוון מכשירים חכמים, ומנהלת שירותי תוכן חכמים במדינות רבות ברחבי העולם וביניהן ישראל, ברזיל, מקסיקו ומספר מדינות באפריקה. וונטייז מפתחת את הטכנולוגיה העומדת מאחורי שירותי התוכן כולל מערכות ניהול תוכן, אפליקציות למכשירי קצה, מערכות הפעלה לממירים, מערכות בינה עסקית ואנליטיקס וידאו, בילינג וסליקה בינלאומיים ועוד, וכן מחזיקה זכויות לאלפי כותרי תוכן מהאולפנים הגדולים בעולם כגון דיסני, וורנר, סוני, פוקס, יוניברסל ועוד.

 

נועם יוספידיס, מנכ"ל וונטייז אמר כי "אנו משוכנעים שמהפכת הטלוויזיה החכמה של smart תגיע לכל כיס ולכל מסך ישראלי, ומברכים על שיתוף הפעולה החדש שיוצא היום לדרך עם טריפל סי. השקת שירות טלוויזיה חדש בישראל,  המבוסס על המומחיות והניסיון בתחום התוכן והטכנולוגיה של וונטייז, ויכולות התשתית והזרמת הוידאו המשובחות של טריפל סי יאפשרו להציע לצרכן הישראלי חוויית טלוויזיה חסרת תקדים, עשירה ובתנאים המשתלמים ביותר בישראל".

קיראו עוד ב"תקשורת ומדיה"

 

הערוצים שישודרו ב-smart הם הערוצים המשודרים בעידן פלוס (ערוצים 1, 2, 10, 9, 20, חינוכית 23, 24, 33, 99 והלא TV); 10 ערוצים בינ"ל; 10 ערוצים בשפות ערבית ורוסית; icflix - אפליקציית תוכן לדוברי ערבית; אפליקציות טלוויזיה ועוד. כמו כן תוצע ספריית VOD עם אלפי שעות תוכן במחיר חבילת הבסיס.

 

בניגוד לסלקום TV, שירות smart יגבה סכום נוסף על שירותים נוספים. עבור אפליקציות שיוגדרו מראש, יקבל הלקוח קוד כניסה בהפעלה ראשונה לאחר רכישתן בנפרד. כמו כן, סרטי קולנוע שירדו מהאקרן ניתנים להשכרה ב-20 שקלים ל-48 שעות, או לרכישה כחודש לאחר שירדו מהאקרן, תמורת 60 שקלים ללא הגבלה.

גם שירות זה, כמו סלקום TV ופרטנר TV שאמור להיות מושק בקרוב, אינם מפוקחים על ידי רגולטור, ואינם מחויבים בהפקות תוכן מקוריות. בהיצע של החברה החדשה אכן אין תוכן מקורי ישראלי, ולא ברור אם יהיה כזה בעתיד. כמו כן, כניסה חזקה לשוק ללא חבילת ערוצי ספורט למשל, עשויה להוות מכשול, בטח מול מתחרה כמו סלקום TV, שחתמה על הסכמים עם ערוץ הספורט ועם צ'רלטון

תגובות לכתבה(22):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 19.
    אלי רוגובסקי 16/12/2017 17:47
    הגב לתגובה זו
    עושה רושם מעולה ובדעתי לעשות מינוי
  • 18.
    טיפל סירו (ל"ת)
    משה שיינפלד 15/12/2017 19:28
    הגב לתגובה זו
  • 17.
    שבתאי מצא 15/08/2017 20:29
    הגב לתגובה זו
    מעוניין בפרטים לפלפון 0505363683
  • 16.
    מעוניינת להתחבר לטריפל סי (ל"ת)
    מעוניינת להתחבר 15/08/2017 18:16
    הגב לתגובה זו
  • 15.
    ליליאןמעובטריפלני 15/08/2017 17:32
    הגב לתגובה זו
    אך אפשר ליצור קשר איתכם
  • 14.
    יעל אזוולוס 08/08/2017 16:35
    הגב לתגובה זו
    כולל אינטרנט
  • 13.
    אליהו גבאי 07/08/2017 17:05
    הגב לתגובה זו
    אם תראו סרטים ותוכניות בכסף, כי למערכת עצמה אין כמעט כלום להציע בסופו של דבר תשלמו יותר מתוכנית בסיסית של יס או הוט. כל הזמן מנסים לסובב אותנו
  • 12.
    עופר בן דוד 09/07/2017 12:18
    הגב לתגובה זו
    מעוניין לשמוע מנציג 0505735421 תודה
  • 11.
    אין לי מה להגיד עידן פלוס בתשלום עם vod ממש עני חחח אין בובספוג (ל"ת)
    כעכ 07/06/2017 11:33
    הגב לתגובה זו
  • 10.
    כבוד השר פולישוק 14/05/2017 22:35
    הגב לתגובה זו
    אם משלמים היום על ספק + תשתית 70 שקל אז חיבור הטלוויזיה עולה 30 שקל וזה כדאי
  • 9.
    ג׳קי 22/04/2017 15:53
    הגב לתגובה זו
    אנחנו רק נרוויח מזה, תכנים טובים ומחירים טובים
  • 8.
    יהושפיץ 21/04/2017 15:10
    הגב לתגובה זו
    מתי מתחילים בקיצור? נראה להיט ואני מת להעיף את יס וה370 שקל שהם שותים לי על כלום בפיתה
  • 7.
    ז׳וניניו 21/04/2017 10:19
    הגב לתגובה זו
    אפילו סלקום כבר לא נראה כזה משתלם. כמה מהר שכחתם איך שתו אותנו בסלולר, ועכשיו כשיש טלוויזיה חדשה וזולה כולם מצקצקים
  • 6.
    כריסטיאנה 21/04/2017 09:34
    הגב לתגובה זו
    הקלטה שבועיים אחורה?! לא שפוי בעליל. חיסכון של בין 40% ל-80% ממחירי המתחרים בתחום הטלוויזיה החכמה?? בשנייה שאפשר אני מתחברת לזה
  • 5.
    בלי ערוץ הספורט לא מתקרב... גם בחינם (ל"ת)
    המפציץ 20/04/2017 13:36
    הגב לתגובה זו
  • אילנה 21/04/2017 13:48
    הגב לתגובה זו
    ערוצי וטיב וווויה +???
  • 4.
    פספוס גדול 20/04/2017 12:48
    הגב לתגובה זו
    קראתי והתרשמתי עד שהגיע השורה בלי ספורט.
  • 3.
    גדי 20/04/2017 12:01
    הגב לתגובה זו
    מה עשיתם בזה ??? תוכן שניתן לקבל באמצעות קניית ממיר ב80 ש"ח.
  • מישו 20/04/2017 12:40
    הגב לתגובה זו
    VOD וכן ערוצים זרים
  • 2.
    ברוריה שדל 20/04/2017 11:28
    הגב לתגובה זו
    אני מעוניינת לקבל פרטים כיצד להתחבר לחברת הכבלים הזאת
  • 1.
    רפי 20/04/2017 10:07
    הגב לתגובה זו
    בלי ספורט ולשלם על כל סרט 20 ש"ח ?? מה נסגר איתם...
  • יותר תחרות,יותר שרות. (ל"ת)
    יגאל 20/04/2017 11:41
    הגב לתגובה זו
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.
רייטינג

המהדורה המרכזית של חדשות 14 מזנקת ל-300 אלף צופים

בערב רווי חדשות, עם כמעט מיליון צופים בכל המהדורות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 הצליחה לשבור שיא והיא בדרך להדביק את הפער מהמובילה הנצחית, חדשות 12

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג
בערב דרמטי עם חדשות מרעישות, שהשתנו והתפתחו במהלך הערב, כמות הצופים התקרבה למיליון צופים, עם 922 אלף צופים שצפו בכל מהדורות החדשות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 שברה שיא של כל הזמנים, עם כמות צופים שהתקרבה למדורת השבט המסורתית, חדשות 12. 

אולי זו העובדה שערוץ 14 מזוהה עם פרשת "שדה תימן", ואולי זהו המשך של מגמת ההתחזקות של מהדורות החדשות של הערוץ, אבל כך או כך הנתונים הם נתוני שיא. 

מבחינת הדירוג עצמו, המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 15% רייטינג ו-381 אלף צופים, ואילו חדשות 14 היו אחריה עם 10.3% רייטינג ו-300 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שבערב כזה הצליחה לחצות את רף מאה אלף הצופים, עם 4.7% רייטינג ו-130 אלף צופים, ואילו גם חדשות 11, היו עם 111 אלף צופים ו-4.2% רייטינג. 


פריים טיים

גם בפריים טיים הנתונים היו מעט חריגים, היות וכמות הצופים התחלקה באופן שווה יותר מאשר בדרך כלל. אמנם בראש היתה "במשמרתי שלי" עם כרמי גילון, ששודרה בקשת עם רייטינג של 10.6% ו-259 אלף צופים, אבל מבחינת רייטינג "הפטריוטים" היתה קצת מאחוריה, עם 10.5% רייטינג אבל מבחינת כמות הצופים הפטריוטים עלתה על קשת, והיתה על 311 אלף צופים. בכך, ערוץ 14 משלים מהלך מרשים ברצועות החדשות המרכזיות והפריים טיים. במקום השלישי הייתה "ווארט" של ערוץ 13, עם נתון מכובד של 7.9% רייטינג ו-213 אלף צופים וגם ריאליטי האוכל של כאן11, "בואו לאכול איתי", עמד על נתונים יפים של 7.5% רייטינג ו-178 אלף צופים. 

רצועות נוספות

מבחינת שאר הרצועות, בבוקר גם נרשמה עלייה בכמות הצופים, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה בפער את הרצועה, עם 4.1% ו-106 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, עם 2.1% רייטינג ו-44 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-29 אלף צופים בלבד.

ברצועה שלאחריה, המגמה המשיכה ומשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור, שהוביל את הרשימה, היה עם רייטינג של 3.5% ו-80 אלף צופים בלבד, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 1.6% רייטינג ו-54 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.