עוד שחקן בשוק ה-TV: טריפל סי מציעה חבילה ב-50 ש'
שוק הטלוויזיה הרב-ערוצית ממשיך לספק כותרות, וכעת עם חברת הענן טריפל סי, שנכנסת לתחום ה-IPTV (שידורי טלוויזיה על תשתית האינטרנט) תחת שם המותג החדש smart. החברה תציע חבילת ערוצי תוכן ב-50 שקלים, מחצית מהחברה הזולה בשוק – סלקום TV.
"smart מציעה מהפיכה אמיתית שמשלבת את הטכנולוגיה המתקדמת ביותר, חווית משתמש ייחודית עם מירב התכנים האפשריים במחיר המשקף חיסכון של בין 40% ל-80% ממחירי המתחרים בתחום הטלוויזיה החכמה", אומר רמי נחום, מנכ"ל ומייסד טריפל סי. "נציע לצרכן את חבילת הטריפל הכוללת טלוויזיה, ספק אינטרנט ותשתית ב-100 שקלים לחודש. הממיר של smart יסופק בעלות חודשית של 10 שקלים ואינו נדרש בטלוויזיות חכמות".
בחברה אומרים כי לשירות החדש יש ממשק PC והתאמה לכל מכשיר קיים, ללא צורך בחומרה נוספת ותוך שימוש באפליקציות זמינות. חידוש נוסף שמציעה smart הוא הקלטת כל הערוצים המשודרים 24/7 ואפשרות לצפייה ישירה בכל תוכן ששודר בטווחי זמן של 7 ימים ועד 14 יום אחורה, ישירות מהענן.
smart תאפשר לכל לקוח להתקין את שרותי הטלוויזיה על גבי המחשב או הסמארטפון, ללא כל צורך בממיר, באיכות שידור HD. ללקוחות שיעדיפו ממיר ביתי, פותח ועוצב ממיר קטן עם התקנה קלה לתפעול, לדברי החברה.
- כך תבחרו את ספקית הטלוויזיה הכי מתאימה לכם
- קנס קטן של 2 מיליון שקל לחברת הוט - לא ניתקה לקוחות למרות שביקשו
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
smart גם תציע אפשרות ליהנות משרותי הטלוויזיה גם בעת יציאה לחופשה בארץ ולהמשיך ליהנות מערוצי התוכן, טלוויזיה וסרטים מכל מקום ובכל זמן, באמצעות אפליקציות ממכשירים ניידים וטאבלטים ותמיכה בכרומקאסט. שירות כזה קיים גם לסלקום TV, ולאחרונה גם ב-HOT.
המותג smart פותח בשותפות עם חברת התוכן והטכנולוגיה הישראלית וונטייז (Vonetize), המפתחת פלטפורמות VOD וטלוויזיה אינטרנטית למגוון מכשירים חכמים, ומנהלת שירותי תוכן חכמים במדינות רבות ברחבי העולם וביניהן ישראל, ברזיל, מקסיקו ומספר מדינות באפריקה. וונטייז מפתחת את הטכנולוגיה העומדת מאחורי שירותי התוכן כולל מערכות ניהול תוכן, אפליקציות למכשירי קצה, מערכות הפעלה לממירים, מערכות בינה עסקית ואנליטיקס וידאו, בילינג וסליקה בינלאומיים ועוד, וכן מחזיקה זכויות לאלפי כותרי תוכן מהאולפנים הגדולים בעולם כגון דיסני, וורנר, סוני, פוקס, יוניברסל ועוד.
נועם יוספידיס, מנכ"ל וונטייז אמר כי "אנו משוכנעים שמהפכת הטלוויזיה החכמה של smart תגיע לכל כיס ולכל מסך ישראלי, ומברכים על שיתוף הפעולה החדש שיוצא היום לדרך עם טריפל סי. השקת שירות טלוויזיה חדש בישראל, המבוסס על המומחיות והניסיון בתחום התוכן והטכנולוגיה של וונטייז, ויכולות התשתית והזרמת הוידאו המשובחות של טריפל סי יאפשרו להציע לצרכן הישראלי חוויית טלוויזיה חסרת תקדים, עשירה ובתנאים המשתלמים ביותר בישראל".
- הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם
- המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12
- תוכן שיווקי צברתם הון? מה נכון לעשות איתו?
- המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12
הערוצים שישודרו ב-smart הם הערוצים המשודרים בעידן פלוס (ערוצים 1, 2, 10, 9, 20, חינוכית 23, 24, 33, 99 והלא TV); 10 ערוצים בינ"ל; 10 ערוצים בשפות ערבית ורוסית; icflix - אפליקציית תוכן לדוברי ערבית; אפליקציות טלוויזיה ועוד. כמו כן תוצע ספריית VOD עם אלפי שעות תוכן במחיר חבילת הבסיס.
בניגוד לסלקום TV, שירות smart יגבה סכום נוסף על שירותים נוספים. עבור אפליקציות שיוגדרו מראש, יקבל הלקוח קוד כניסה בהפעלה ראשונה לאחר רכישתן בנפרד. כמו כן, סרטי קולנוע שירדו מהאקרן ניתנים להשכרה ב-20 שקלים ל-48 שעות, או לרכישה כחודש לאחר שירדו מהאקרן, תמורת 60 שקלים ללא הגבלה.
גם שירות זה, כמו סלקום TV ופרטנר TV שאמור להיות מושק בקרוב, אינם מפוקחים על ידי רגולטור, ואינם מחויבים בהפקות תוכן מקוריות. בהיצע של החברה החדשה אכן אין תוכן מקורי ישראלי, ולא ברור אם יהיה כזה בעתיד. כמו כן, כניסה חזקה לשוק ללא חבילת ערוצי ספורט למשל, עשויה להוות מכשול, בטח מול מתחרה כמו סלקום TV, שחתמה על הסכמים עם ערוץ הספורט ועם צ'רלטון.
- 19.אלי רוגובסקי 16/12/2017 17:47הגב לתגובה זועושה רושם מעולה ובדעתי לעשות מינוי
- 18.טיפל סירו (ל"ת)משה שיינפלד 15/12/2017 19:28הגב לתגובה זו
- 17.שבתאי מצא 15/08/2017 20:29הגב לתגובה זומעוניין בפרטים לפלפון 0505363683
- 16.מעוניינת להתחבר לטריפל סי (ל"ת)מעוניינת להתחבר 15/08/2017 18:16הגב לתגובה זו
- 15.ליליאןמעובטריפלני 15/08/2017 17:32הגב לתגובה זואך אפשר ליצור קשר איתכם
- 14.יעל אזוולוס 08/08/2017 16:35הגב לתגובה זוכולל אינטרנט
- 13.אליהו גבאי 07/08/2017 17:05הגב לתגובה זואם תראו סרטים ותוכניות בכסף, כי למערכת עצמה אין כמעט כלום להציע בסופו של דבר תשלמו יותר מתוכנית בסיסית של יס או הוט. כל הזמן מנסים לסובב אותנו
- 12.עופר בן דוד 09/07/2017 12:18הגב לתגובה זומעוניין לשמוע מנציג 0505735421 תודה
- 11.אין לי מה להגיד עידן פלוס בתשלום עם vod ממש עני חחח אין בובספוג (ל"ת)כעכ 07/06/2017 11:33הגב לתגובה זו
- 10.כבוד השר פולישוק 14/05/2017 22:35הגב לתגובה זואם משלמים היום על ספק + תשתית 70 שקל אז חיבור הטלוויזיה עולה 30 שקל וזה כדאי
- 9.ג׳קי 22/04/2017 15:53הגב לתגובה זואנחנו רק נרוויח מזה, תכנים טובים ומחירים טובים
- 8.יהושפיץ 21/04/2017 15:10הגב לתגובה זומתי מתחילים בקיצור? נראה להיט ואני מת להעיף את יס וה370 שקל שהם שותים לי על כלום בפיתה
- 7.ז׳וניניו 21/04/2017 10:19הגב לתגובה זואפילו סלקום כבר לא נראה כזה משתלם. כמה מהר שכחתם איך שתו אותנו בסלולר, ועכשיו כשיש טלוויזיה חדשה וזולה כולם מצקצקים
- 6.כריסטיאנה 21/04/2017 09:34הגב לתגובה זוהקלטה שבועיים אחורה?! לא שפוי בעליל. חיסכון של בין 40% ל-80% ממחירי המתחרים בתחום הטלוויזיה החכמה?? בשנייה שאפשר אני מתחברת לזה
- 5.בלי ערוץ הספורט לא מתקרב... גם בחינם (ל"ת)המפציץ 20/04/2017 13:36הגב לתגובה זו
- אילנה 21/04/2017 13:48הגב לתגובה זוערוצי וטיב וווויה +???
- 4.פספוס גדול 20/04/2017 12:48הגב לתגובה זוקראתי והתרשמתי עד שהגיע השורה בלי ספורט.
- 3.גדי 20/04/2017 12:01הגב לתגובה זומה עשיתם בזה ??? תוכן שניתן לקבל באמצעות קניית ממיר ב80 ש"ח.
- מישו 20/04/2017 12:40הגב לתגובה זוVOD וכן ערוצים זרים
- 2.ברוריה שדל 20/04/2017 11:28הגב לתגובה זואני מעוניינת לקבל פרטים כיצד להתחבר לחברת הכבלים הזאת
- 1.רפי 20/04/2017 10:07הגב לתגובה זובלי ספורט ולשלם על כל סרט 20 ש"ח ?? מה נסגר איתם...
- יותר תחרות,יותר שרות. (ל"ת)יגאל 20/04/2017 11:41הגב לתגובה זו

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם
עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים
שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה
לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה
בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?
אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים
אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.
כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל.
השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.
ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף
ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים.
"I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.
- ביורק תחלק מטבע חדש לרוכשים של אלבומה החדש
- אמנים במוזיקה כבולים לחוזים דרקוניים, חד צדדים וארוכים בצורה בלתי סבירה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי
העולם.