בייבי בום ערוץ 10
צילום: אוהד רומנו
רייטינג

בום טראח!!! התרסקות לבייבי בום בערוץ 10 - עם 7% בלבד

התכנית נפלה ביותר מ-50% בשבועיים, ודווקא לא מול תחרות יוצאת דופן מצד המתחרות. 'אבודים' רשמה 23%, ההפסד של הפועל י-ם בחצי גמר היורוקאפ הניב 3.5% לערוץ 20
אלכסנדר כץ | (4)

סדרת הדוקו-ריאליטי בייבי בום בערב זוועתי מבחינת רייטינג. על פי נתוני צפייה ראשוניים בקרב משקי בית באוכלוסייה היהודית, כולל צפייה נדחית עד 2:00 בלילה, עולה כי תכנית הדגל של ערוץ 10 רשמה אמש שיא שלילי של 7.2%. בשבוע שעבר קיבלה התכנית 11.6%, ולפני שבועיים – 15.6%, כלומר נפילה של יותר מ-50% בשבועיים.   הסיבה לרייטינג הנמוך לא קשורה לנתון יוצא דופן שעשתה אבודים (רשת, ערוץ 2) שקיבלה 23%. גם נתוני הצפייה של המשחק השלישי בחצי גמר היורוקאפ בערוץ 20 בו הפסידה הפועל ירושלים לוולנסיה, והמשדר המיוחד של ערוץ 1 על מאבק הנכים ובעיותיהם, לא הניבו נתונים מטורפים – 3.5% ו-2.9% בהתאמה.   התכנית 'בלתי נראה' (רשת, ערוץ 2) קיבלה 14.2%, 'תכנית הלילה' (רשת, ערוץ 2) הניבה 7.1%, 'הצינור' (ערוץ 10) עם 5.5%, ו'היום שהיה' (ערוץ 10) עם 5.4%.   ראש בראש בפרה-פריים: 'שיחת היום' (רשת, ערוץ 2) במשדר מיוחד מכנס החינוך, קיבלה 9.9%, מול 'ערב טוב עם גיא פינס' (ערוץ 10) שנצמדה עם 9%. 'המוסף' (ערוץ 1) ניפקה 2.6%.   בגזרת החדשות: 'חדשות 2' הניבה 19.8%, מול 9.2% ל'חדשות 10', ו-4.7% ל'מבט' (ערוץ 1).  

תגובות לכתבה(4):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 4.
    דן 28/03/2017 15:47
    הגב לתגובה זו
    זו תוכנית מגעילה בעיניי, בה זוגות מוכנים לחשוף את הרגעים הכי אינטימיים שלהם, כדי לזכות בתמורה כלשהי חומרית או פירסומית זולה. די נמאס לראות את זה. הסיפור חוזר על עצמו עם כל זוג ואין כל חידוש, כי לא יכול להיות שום חידוש בתוכניות אלה. אין כלום, כי לא היה כלום ולא יהיה כלום, אמר איש חכם.
  • 3.
    מי שמתרגש מבייבי בום שיצפה בסופר נני וההתלהבות תעבור לו... (ל"ת)
    מאיר 26/03/2017 12:14
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    אורנה 26/03/2017 09:25
    הגב לתגובה זו
    נמאס שכל השבוע מפמפמים לנו במוח ומריצים קטעים של מה יהיה בפרק הבא. זה מאוס ומוציא את החשק לראות את התוכנית כי התחושה הכללית שאנחנו כבר יודעים מה יהיה. אל תתייחסו לקהל הצופים בזלזול, אנחנו לא רוצים את שטיפת המוח שלכם, בתוכנית עצמה כמעט אין מה לראות, מורחים את הזמן עם 80% פרסומות ואת ה-20% הנותרים ראינו כבר בפרומו.
  • 1.
    צוח 23/03/2017 11:40
    הגב לתגובה זו
    לפי הנתונים של החודש האחרון מאות אלפי בני אדם הפסיקו לראות טלוויזיה. פתאום ערוץ 22 ו-10 ביחד לא עוברים 30%.