אני פורים שמח ומבדח: 30.2% לספיישל של ארץ נהדרת
ספיישל פורים של ארץ נהדרת (קשת, ערוץ 2) ניפק אמש (יום ב') 30.2% ו-813 אלף צופים - כך עולה מנתוני צפייה ראשוניים בקרב משקי בית באוכלוסייה היהודית, כולל צפייה נדחית עד 2:00 בלילה. מדובר על עליה של יותר מ-20% - מהנתון הפושר של 24.8% שקיבלה בשבוע שעבר. עוד לפני כן, פריצה לבית האח הגדול (קשת, ערוץ 2) הניבה 23.8%.
מנגד עושות חשבון (ערוץ 10) התחזקה קלות ל-9.6%, והמפגש בין הפועל באר שבע לבית"ר ירושלים (ערוץ הספורט) במסגרת ליגת העל, ניפק 7%.
'היום בלילה עם גורי אלפי' (קשת, ערוץ 2) קיבלה 14.4%, 'חי בלילה' (קשת, ערוץ 2) זכתה ב-8.9%, שידור חוזר של 'בנות הזהב' (ערוץ 10) ניפק 3.8% , 'הצינור' (ערוץ 10) קיבלה 3.7%, ו'היום שהיה' (ערוץ 10) רשמה 3.9%.
ראש בראש בפרה-פריים: 'אנשים' (קשת, ערוץ 2) קיבלה 11.3%, ואחריה 'תכנית חיסכון' (חדשות 2) עם 14.1%. מנגד קיבלה 'ערב טוב עם גיא פינס' (ערוץ 10) 8.9%. 'המוסף' (ערוץ 1) הניבה 3%.
בגזרת החדשות: 'חדשות 2' עם 21.2%, 'חדשות 10' עם 9.9% ו'מבט' (ערוץ 1), שבסופה פרצו לאולפן עובדי רשות השידור כדי להביע מחאתם על סגירת הרשות, ניפקה 4.8%.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
