The Voice שילמה את מחיר השנה החדשה וירדה ל-28.5%
חגיגות השנה האזרחית החדשה עולים ל-The Voice ביוקר, עם שיא שלילי לעונה ברייטינג של 28.5%. מצד שני, זהו כנראה שיא שלילי שקברניטי רשת לא יהססו לחתום עליו מראש לכל השנה. ממול 'גב האומה' בערוץ 10 עם 8.3%.
הרוסים (ערוץ 10) עם 3.5%, בנות הזהב (ש.ח, ערוץ 10) עם 4.2%, 'שי בשידור' (ש.ח, ערוץ 10) עם 2.8%, 'רד ודביר' (רשת, ערוץ 2) עם 15.3%, 'בא לחדש לכם' (ש.ח, רשת, ערוץ 2) עם 6.9%.
אמש "חדשות סוף השבוע" עם דנה ויס מניבה 20.5%. 'המגזין' בחדשות 10 עם 7.9%, בערוץ הראשון צפו 4.1%.
ערב הסילבסטר הוא גם ערב הנובי-גוד, ראש השנה של הרוסים. מדובר בערב משפחתי הכולל ארוחה ושתיה בבתים. בערב זה אפשר לראות כי הרייטינג של ערוץ 9 התחזק ביחס לערבים רגילים. מצעד הכוכבים החגיגי שהחל סמוך ל-22:00, רשם פיק של 18.5% לקראת בשעה 23:45 בקרב קהל דוברי הרוסית. מדובר במופע חגיגי לכבוד השנה החדשה בהשתתפות כוכבי הפופ הרוסיים. כ-10% היה לסרט 'הרפתקאותיו של אלדין' ששודר מ-00:30.
ראש בראש בפרה-פריים: 'פגוש את העיתונות' (חדשות 2) עם רינה מצליח הניבה 8.8% מול 'המטה המרכזי' (ערוץ 10) עם 5.1%.
בגזרת החדשות: 'חדשות סוף השבוע' (חדשות 2) עם דנה ויס קיבלה 20.5% מול 'המגזין' (ערוץ 10) עם 7.9%. 'חדשות השבת' (ערוץ 1) רשמה 4.1%.
יום ו'
הטוב מכולם (רשת, ערוץ 2) רשמה 11.3% בלבד מול שי בשידור (ערוץ 10) עם 7.7%. 'סלבריישן' (רשת, ערוץ 2) הסתפקה ב-5.9%. שידור חוזר של 'המונית של טילטיל' (רשת, ערוץ 2) עם 3.9%, שידור חוזר של 'תראו מי שואל' (ערוץ 10) רשם 3.4%, והסרט 'משחקי השלטון' (ערוץ 10) עם 0.9%.
ראש בראש בפרה-פריים: 'אולפן שישי – סיכום שבוע' (חדשות 2) ניפקה 9.5% מול 'שישי - סיכום שבוע' (ערוץ 10) שרשמה 6.7%.
בגזרת החדשות: 'אולפן שישי' (חדשות 2) קיבלה 13.6%, מול 8.5% ל'שישי' (ערוץ 10).
יום ה'
רק 4 נקודות פער בין הפריים-טיים של רשת לזה של ערוץ 10, בזכות נתון נמוך לתכנית המובילה של זכיינית ערוץ 2. סרט הדוקו 'עיר של חלומות שבורים' (רשת, ערוץ 2) קיבלה 14.1% מול שיא לתכנית נוסבאום וגולדשטיין (ערוץ 10) – 10%. זה הנתון שקיבלה גם 'סלבריישן' (רשת, ערוץ 2).
'הצינור' (ערוץ 10) קיבלה 7.1%, 'תכנית הלילה' (רשת, ערוץ 2) רשמה 4.9%, 'רפי אינטימי' (ערוץ 10) זכתה ב-4.8%, 'היום שהיה' (ערוץ 10) הניבה 4.7%, ו'לילה כלכלי' (ערוץ 10) עם 4.2%.
ראש בראש בפרה-פריים: 'שיחת היום' (רשת, ערוץ 2) הניבה 10.3% ואחריה 'תכנית חיסכון' (חדשות 2) עם 11.1%. מנגד ניפקה 'ערב טוב עם גיא פינס' (ערוץ 10) ב-7.4%.
- טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
- האירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון
- תוכן שיווקי שוק הסקנדרי בישראל: הציבור יכול כעת להשקיע ב-SpaceX של אילון מאסק
- האירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון
בגזרת החדשות: 'חדשות 2' עם נתון 20.1%, מה שלא עזר כאמור לפריים-טיים שאחריה. 'חדשות 10' עם נתון נאה של 11.1%.

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה
טאבולה Taboola 0.49% מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker
הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.
גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."
״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת
הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן
העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״
- פרסום מודעת אבל בעיתון הארץ
- עדות לפיד הוכיחה: ערוצי החדשות לא מספרים לכם את האמת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה
טאבולה Taboola 0.49% מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker
הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.
גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."
״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת
הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן
העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״
- פרסום מודעת אבל בעיתון הארץ
- עדות לפיד הוכיחה: ערוצי החדשות לא מספרים לכם את האמת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
