אנשי השיווק של יוני: חגית קמין ושרון שפירא מ-eco99fm
איגוד השיווק הישראלי בחר באנשי eco99fm לאנשי השיווק של חודש יוני. בשונה ממקרים אחרים התואר מוענק הפעם לשני בעלי תפקיד ביחד: מנכ"ל הרדיו חגית קמין וסמנכ"ל התוכן של התחנה שרון שפירא. הבחירה בשפירא וקמין היא בזכות השקת eco99music – אפליקציית מוזיקה לכל מצב.
שפירא וקמין הובילו בשנה החולפת מהלך דיגיטלי שכלל מיתוג מחדש והשקת אתר ואפליקציה, שהביא לעליה בנתוני ההאזנה ולשימוש גבוה בפלטפורמות הדיגיטליות, הרבה מעבר ליעדי ההשקה הראשוניים שהציבו לעצמם אנשי התחנה.
eco99fm היא תחנת הרדיו המאופיינת בקהל צעיר, המדורגת בצמרת טבלת ההאזנות בקרב גילאי 18-49. רצועות המוזיקה של התחנה מאופיינות בקו מוזיקלי אחיד של להיטים מכל הזמנים. לפני כשנה החלה התחנה ביישום אסטרטגיה והצבת מטרות לעלייה באחוזי ההאזנה, הובלת שוק הסטרימינג ומונטיזציה. התחנה ביקשה, והצליחה, לנפץ את תקרת הזכוכית הטריטוריאלית והתדמיתית האופיינית לתחנת רדיו אזורית, ותוך חודשים ספורים שברה את ההגמוניה של התחנות הארציות הוותיקות.
באיגוד השיווק מציינים כי, אנשי התחנה למדו את דרישות צרכני המוזיקה והתאימו את עצמם לטרנדים הבולטים בעולם, והחליטו על הקמת הפלטפורמות הדיגיטליות, המציעות אלפי פלייליסטים וסטים מוזיקליים, המותאמים לכל מצב, מיקום וזמן. השקת האפליקציה לוותה במהלך מיתוג מחדש ויצירת שפה המתכתבת עם עולם התוכן של צרכני המוזיקה בעידן הדיגיטלי, תוך התאמה לכל הנכסים הדיגיטליים של הרדיו, תחת הסלוגן eco99music - sounds like you. המהלך עמד בכל יעדי החברה ומעבר לכך, והשיג תוך תקופה קצרה הישגים ראויים לציון: כמות הורדות גבוהה בהרבה מהיעד, מספר משתמשים בחודש ונתוני שימוש גבוהים במיוחד, לצד עלייה של עשרות אחוזים בנתוני ההאזנה לרדיו ויצירת מנוע צמיחה שמייצר הכנסות.
- 6.אני הכי גאה בך בעולם - תותח על שכמותך! (ל"ת)לימור 07/07/2016 17:45הגב לתגובה זו
- 5.חגית הכוכבת! 06/07/2016 12:42הגב לתגובה זומהלך נהדר ומבריק!! שאפו גדול, אין עליך!
- 4.שרון תותח על! בחירה ראויה! מזל טוב (ל"ת)חבר מהעבר 06/07/2016 02:03הגב לתגובה זו
- 3.האומן 05/07/2016 21:15הגב לתגובה זוכל הכבוד על המהלך. מפרגן. באמת. אבל ככל שניסיתי להבין איך אנחנו כאומנים אמורים ליהנות גם מכל אלו שמאזינים חינם.. קיבלתי כרגיל סטירת לחי במקום הבנה. אז כנראה שכדאי מאוד להתכונן לשלב שבו נבקש להוריד שירים שלנו. מעניין מה יקרה שבעולם ידעו שמתנגנים כאן שירים של סופר אומנים בינלאומיים בחינם. אז שוב, כל הכבוד למהלך
- 2.ערן פ. 05/07/2016 20:59הגב לתגובה זואיש מקצוע ענק. מוכשר ומוערך בכל תפקיד אותו ביצע ובעיקר מענטש. שאפו !
- 1.ראוי להזכיר שחוליגנס הובילו ואחראים על המהלך (ל"ת)גולן כ 05/07/2016 18:41הגב לתגובה זו
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.המהדורה המרכזית של חדשות 14 מזנקת ל-300 אלף צופים
בערב רווי חדשות, עם כמעט מיליון צופים בכל המהדורות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 הצליחה לשבור שיא והיא בדרך להדביק את הפער מהמובילה הנצחית, חדשות 12
אולי זו העובדה שערוץ 14 מזוהה עם פרשת "שדה תימן", ואולי זהו המשך של מגמת ההתחזקות של מהדורות החדשות של הערוץ, אבל כך או כך הנתונים הם נתוני שיא.
מבחינת הדירוג עצמו, המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 15% רייטינג ו-381 אלף צופים, ואילו חדשות 14 היו אחריה עם 10.3% רייטינג ו-300 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שבערב כזה הצליחה לחצות את רף מאה אלף הצופים, עם 4.7% רייטינג ו-130 אלף צופים, ואילו גם חדשות 11, היו עם 111 אלף צופים ו-4.2% רייטינג.
פריים טיים
גם בפריים טיים הנתונים היו מעט חריגים, היות וכמות הצופים התחלקה באופן שווה יותר מאשר בדרך כלל. אמנם בראש היתה "במשמרתי שלי" עם כרמי גילון, ששודרה בקשת עם רייטינג של 10.6% ו-259 אלף צופים, אבל מבחינת רייטינג "הפטריוטים" היתה קצת מאחוריה, עם 10.5% רייטינג אבל מבחינת כמות הצופים הפטריוטים עלתה על קשת, והיתה על 311 אלף צופים. בכך, ערוץ 14 משלים מהלך מרשים ברצועות החדשות המרכזיות והפריים טיים. במקום השלישי הייתה "ווארט" של ערוץ 13, עם נתון מכובד של 7.9% רייטינג ו-213 אלף צופים וגם ריאליטי האוכל של כאן11, "בואו לאכול איתי", עמד על נתונים יפים של 7.5% רייטינג ו-178 אלף צופים.
רצועות נוספות
מבחינת שאר הרצועות, בבוקר גם נרשמה עלייה בכמות הצופים, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה בפער את הרצועה, עם 4.1% ו-106 אלף צופים, במקום
השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, עם 2.1% רייטינג ו-44 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-29 אלף צופים בלבד.
- מאסטר שף בראש כל רצועות השידור
- חדשות 13 בשפל חדש: מקום אחרון ופחות מ-70 אלף צופים במהדורה המרכזית
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, המגמה המשיכה ומשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור,
שהוביל את הרשימה, היה עם רייטינג של 3.5% ו-80 אלף צופים בלבד, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 1.6% רייטינג ו-54 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.
