המחליף של מוטי לביא: הפרשן הפוליטי נועם זיגמן קיבל את רצועת הבוקר של קול ברמה
ברדיו קול ברמה מצאו פתרון לחלל שנוצר עם ההודעה על עזיבתו של מוטי לביא למתחרים קול חי. כפי שכבר פורסם באייס, בתחנה החרדית החליטו להתבסס על הצוות הקיים ולא לגייס טאלנט חיצוני, ולמשבצת השידור בבוקר גויס נועם זיגמן, ששימש עד כה כפרשן הפוליטי של קול ברמה.
התכנית החדשה תיקרא 'חדש על הבוקר', והיא תשודר מיום ראשון הקרוב מדי בוקר בין 7:00 ל-9:00, במקום תכניתו של לביא ששודרה בין 8:00 ל-10:00. בשל כך תבוטל תכניתו של ניר קפטן 'לצלילי הבוקר' ששודרה מ-7:00 ל-8:00. לגבי שיבוץ אחרי התכנית של זיגמן, בשלב זה טרם הוחלט על כך.
התכנית החדשה של זיגמן תתבסס על כתבי התחנה, כאשר בשעה הראשונה היא תציג את האירועים החדשותיים שעל סדר היום ותכלול דיווחי כתבים וראיונות, ובשעה השנייה היא תתמקד בחשיפות, תחקירים וכתבות מעקב בנושאים הרלוונטיים לציבור המאזינים.
זיגמן מילא שורה של תפקידים בתקשורת הישראלית, וגם בזו המגזרית-חרדית. הוא נמנה על אנשי התוכן בעת הקמת ערוץ 20, ולאחר מכן עבר לתפקיד הכתב הפוליטי של הערוץ. קודם לכן הגיש את המהדורה המרכזית ברדיו קול חי, ובעבר הרחוק יותר עבד במקור ראשון, מעריב באינטרנט ועיתון יום ליום. "אנחנו יוצאים לדרך חדשה עם בוקר חדש ומעניין שיהווה שינוי מרענן", מסר גיזמן.
מנכ"ל קול ברמה, אריאל דרעי אמר כי "התכנית 'חדש על הבוקר' מהווה ריענון מהותי למשדרי האקטואליה במדיה החרדית בעיקר בתחום התוכן וקביעת סדר יום, אין לי ספק כי המגיש המנוסה לצד צוות הכתבים המורחב של התחנה ייצרו ערך חדש לציבור המאזינים".
- 1.צודקים לא שווה להם להשקיע כשהתחנה שוקעת ג (ל"ת)ירושלמי 05/12/2015 18:21הגב לתגובה זו
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
