בר רפאלי תוביל את הקמפיין הבינ"ל של ה.שטרן - וכמה היא תכניס לכיס?
דוגמנית העל הישראלית בר רפאלי, שבשנים האחרונות מפתחת קריירת תקשורת מקומית לצד כניסתה לעסקים, גורפת עוד קמפיין יוקרתי. הפעם לא מדובר רק בתיאור מרשים אלא ביוקרה מוכחת. רפאלי תוביל את הקמפיין הבינ"ל של רשת התכשיטים היוקרתית ה.שטרן שיעמוד השנה בסימן חגיגות ה 70 שנה למותג.
שכרה של רפאלי עבור ייצוג ה.שטרן לא פורסם אך לפי הערכות הוא נע בין 250 אלף דולר ל-400 אלף יורו, דהיינו בין 1 ל-2 מיליון שקלים. רפאלי תיכנס לנעליהן של השחקניות ההוליוודיות דיאן קרוגר וקייטי הולמס, קודמותיה לתפקיד.
לרגל חגיגות ה-70 למותג, צפוי הקמפיין בכיכובה להיות רחב היקף ולהיחשף ברחבי העולם, במדינות כגון: מקסיקו, פרו, ישראל, רוסיה, סין, דרום קוריאה, ברזיל, אנגליה, ארה"ב וצרפת ועוד. לפני כיומיים המריאה רפאלי לסאו פאולו בברזיל לטובת צילומי הקמפיין.
רפאלי היא לא הישראלית הראשונה שה.שטרן שכרו את שירותיה. לפני 10 שנים הייתה זו יעל גולדמן, שנבחרה להוביל את הקמפיין הבינלאומי של המותג, לרגל חגיגות ה- 60. לאחר שרפאלי כיכבה בצילומי הקמפיין לקולקציית "האוסף שלי", הקולקציה הצעירה של ה.שטרן, ואחרי שבשנתיים האחרונות שימשה כשגרירה הרשמית של המותג בישראל, החליטו ברשת הבינלאומית לקחת את הקשר ההדוק צעד אחד קדימה לקמפיין הבינלאומי.
- התוצאות החלשות של נטו גרמו לעדי עזרא לקבל מניות בשווי מצומק
- פעם שלישית בר רפאלי: תשמש שוב כפרזנטורית בקמפיין חדש ל-FEMINA
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ישראל קורט, מנכ"ל ה.שטרן ישראל: "הקשר ההדוק בין ה.שטרן ובר רפאלי החל מזמן. בר משדרת את ערכי המותג בצורה הטובה ביותר ואנו מברכים על בחירתה לפנים הבינלאומיות של ה.שטרן".
- 3.רפאל 17/12/2015 09:16הגב לתגובה זולכלא.לא עושה צבא לא משלמת מיסים אזרחית זבל
- 2.כל החיים שלי אני חוסך ולא הגעתי לחצי מהסכום הזה (ל"ת)אא 28/07/2015 09:25הגב לתגובה זו
- 1.עמית 27/07/2015 16:55הגב לתגובה זומזכיר לישראל קורט שמדובר במשתמטת מהזן הגרוע ביותר, שפיבקרה חתונה כדי להתחמק מצה"ל, שמנחה ריאלטי עממי ומביך, שלכלכה על ישראל בעולם. ואם חסרות פרשיות מביכות נוספות, פתח "ויקיפדיה". בא לי להקיא עליך ועל התכשיטים שלך, דביל.
- אתה טיפש (ל"ת)גידי 28/07/2015 11:59הגב לתגובה זו
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.המהדורה המרכזית של חדשות 14 מזנקת ל-300 אלף צופים
בערב רווי חדשות, עם כמעט מיליון צופים בכל המהדורות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 הצליחה לשבור שיא והיא בדרך להדביק את הפער מהמובילה הנצחית, חדשות 12
אולי זו העובדה שערוץ 14 מזוהה עם פרשת "שדה תימן", ואולי זהו המשך של מגמת ההתחזקות של מהדורות החדשות של הערוץ, אבל כך או כך הנתונים הם נתוני שיא.
מבחינת הדירוג עצמו, המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 15% רייטינג ו-381 אלף צופים, ואילו חדשות 14 היו אחריה עם 10.3% רייטינג ו-300 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שבערב כזה הצליחה לחצות את רף מאה אלף הצופים, עם 4.7% רייטינג ו-130 אלף צופים, ואילו גם חדשות 11, היו עם 111 אלף צופים ו-4.2% רייטינג.
פריים טיים
גם בפריים טיים הנתונים היו מעט חריגים, היות וכמות הצופים התחלקה באופן שווה יותר מאשר בדרך כלל. אמנם בראש היתה "במשמרתי שלי" עם כרמי גילון, ששודרה בקשת עם רייטינג של 10.6% ו-259 אלף צופים, אבל מבחינת רייטינג "הפטריוטים" היתה קצת מאחוריה, עם 10.5% רייטינג אבל מבחינת כמות הצופים הפטריוטים עלתה על קשת, והיתה על 311 אלף צופים. בכך, ערוץ 14 משלים מהלך מרשים ברצועות החדשות המרכזיות והפריים טיים. במקום השלישי הייתה "ווארט" של ערוץ 13, עם נתון מכובד של 7.9% רייטינג ו-213 אלף צופים וגם ריאליטי האוכל של כאן11, "בואו לאכול איתי", עמד על נתונים יפים של 7.5% רייטינג ו-178 אלף צופים.
רצועות נוספות
מבחינת שאר הרצועות, בבוקר גם נרשמה עלייה בכמות הצופים, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה בפער את הרצועה, עם 4.1% ו-106 אלף צופים, במקום
השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, עם 2.1% רייטינג ו-44 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-29 אלף צופים בלבד.
- האם תוכן מקורי ואיכותי יכבוש את הפריים טיים?
- מאסטר שף בראש כל רצועות השידור
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, המגמה המשיכה ומשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור,
שהוביל את הרשימה, היה עם רייטינג של 3.5% ו-80 אלף צופים בלבד, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 1.6% רייטינג ו-54 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.
