בר רפאלי. H.STERN
צילום: יח"צ

בר רפאלי תוביל את הקמפיין הבינ"ל של ה.שטרן - וכמה היא תכניס לכיס?

דוגמנית העל הישראלית גורפת עוד קמפיין. רפאלי תכנס לנעליהן של דיאן קרוגר, קייטי הולמס ותוביל את חגיגות ה-70 למותג התכשיטים היוקרתי
משה בנימין | (4)
נושאים בכתבה בר רפאלי ה.שטרן

דוגמנית העל הישראלית בר רפאלי, שבשנים האחרונות מפתחת קריירת תקשורת מקומית לצד כניסתה לעסקים, גורפת עוד קמפיין יוקרתי. הפעם לא מדובר רק בתיאור מרשים אלא ביוקרה מוכחת. רפאלי תוביל את הקמפיין הבינ"ל של רשת התכשיטים היוקרתית ה.שטרן שיעמוד השנה בסימן חגיגות ה 70 שנה למותג.

שכרה של רפאלי עבור ייצוג ה.שטרן לא פורסם אך לפי הערכות הוא נע בין 250 אלף דולר ל-400 אלף יורו, דהיינו בין 1 ל-2 מיליון שקלים. רפאלי תיכנס לנעליהן של השחקניות ההוליוודיות דיאן קרוגר וקייטי הולמס, קודמותיה לתפקיד.

לרגל חגיגות ה-70 למותג, צפוי הקמפיין בכיכובה להיות רחב היקף ולהיחשף ברחבי העולם, במדינות כגון: מקסיקו, פרו, ישראל, רוסיה, סין, דרום קוריאה, ברזיל, אנגליה, ארה"ב וצרפת ועוד. לפני כיומיים המריאה רפאלי לסאו פאולו בברזיל לטובת צילומי הקמפיין.

רפאלי היא לא הישראלית הראשונה שה.שטרן שכרו את שירותיה. לפני 10 שנים הייתה זו יעל גולדמן, שנבחרה להוביל את הקמפיין הבינלאומי של המותג, לרגל חגיגות ה- 60. לאחר שרפאלי כיכבה בצילומי הקמפיין לקולקציית "האוסף שלי", הקולקציה הצעירה של ה.שטרן, ואחרי שבשנתיים האחרונות שימשה כשגרירה הרשמית של המותג בישראל, החליטו ברשת הבינלאומית לקחת את הקשר ההדוק צעד אחד קדימה לקמפיין הבינלאומי.

ישראל קורט, מנכ"ל ה.שטרן ישראל: "הקשר ההדוק בין ה.שטרן ובר רפאלי החל מזמן. בר משדרת את ערכי המותג בצורה הטובה ביותר ואנו מברכים על בחירתה לפנים הבינלאומיות של ה.שטרן".

תגובות לכתבה(4):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 3.
    רפאל 17/12/2015 09:16
    הגב לתגובה זו
    לכלא.לא עושה צבא לא משלמת מיסים אזרחית זבל
  • 2.
    כל החיים שלי אני חוסך ולא הגעתי לחצי מהסכום הזה (ל"ת)
    אא 28/07/2015 09:25
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    עמית 27/07/2015 16:55
    הגב לתגובה זו
    מזכיר לישראל קורט שמדובר במשתמטת מהזן הגרוע ביותר, שפיבקרה חתונה כדי להתחמק מצה"ל, שמנחה ריאלטי עממי ומביך, שלכלכה על ישראל בעולם. ואם חסרות פרשיות מביכות נוספות, פתח "ויקיפדיה". בא לי להקיא עליך ועל התכשיטים שלך, דביל.
  • אתה טיפש (ל"ת)
    גידי 28/07/2015 11:59
    הגב לתגובה זו
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.


  


אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.