לא מתנצל, מדיח: דובר הבית היהודי זעם - והעיף כתבים מקבוצת וואטסאפ פנימית
סוער בקבוצת הוואטסאפ הפנימית של דוברות הבית היהודי. לאייס נודע כי מספר כתבים הוסרו מהקבוצה, לאחר שעקצו את דובר המפלגה איתמר פליישמן על התנהלות המפלגה עם פרישת אלי אוחנה ודני דיין, ועל התנהלותו מול התקשורת.
לדברי גורמים המכירים את הפרטים, התנהל בקבוצה דיון בנושא פרישתם של אוחנה ודיין. כתבים ביקשו מפליישמן תגובה רשמית האם דיין הודיע על פרישה, ואז השיב פליישמן: "חברים, אני חוזר פעם נוספת, לא פה".
הראשון שזכה למצוא את עצמו מוסר מהקבוצה היה אבי שיף מאתר בחדרי חרדים, שבמהלך ההתכתבות הקבוצתית והטענות של העיתונאים כי הם לא מקבלים תגובות לפניותיהם, כתב ש"רואים שמאז שפנחס (פנחס וולף, דובר הבית היהודי שפרש לאחרונה והוחלף על ידי פליישמן, א"כ) עזב, נהיה בלגן".
בעקבות כך, כתב חזקי עזרא מערוץ 7, כי "אם אתה לא מחזיר את ב'חדרי', תוציא גם אותי". אלא שאז הוסר נועם זיגמן, כתב קול ברמה וערוץ 20. מהקבוצה, ועזרא הסיר את עצמו עצמאית ממנה. "היה בלגן בקבוצה", אמר גורם שנחשף לקבוצה זו. "לא נראה לי שהייתה כוונה לפגוע באיתמ, אבל זה יצא ככה שהוא נעלב והתחיל להסיר אנשים".
תגובתו של דובר 'הבית היהודי' איתמר פליישמן לא התקבלה. אבי שיף, נועם זיגמן וחזקי עזרא סירבו להגיב.
- 6.משבר אוחנה השפיע גם על הדוברות (ל"ת)30/01/2015 05:30הגב לתגובה זו
- 5.בושה בושה (ל"ת)30/01/2015 05:30הגב לתגובה זו
- 4.איתמר,אל תהרוס לנו את הדוברות של המפלגה (ל"ת)מצביע הבית היהודי 30/01/2015 05:28הגב לתגובה זו
- 3.הבית היהודי בצרות (ל"ת)יואל 30/01/2015 05:27הגב לתגובה זו
- 2.איתמר הביתה (ל"ת)עמית 30/01/2015 05:27הגב לתגובה זו
- 1.בושה שכך מתנהג דובר (ל"ת)איש ירושלים 30/01/2015 05:27הגב לתגובה זו
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
