סלונה
צילום: יח"צ

שת"פ בין eBay ישראל ו'סלונה': תשיק באתר הבלוגים פלטפורמה לרכישת פריטים בהתאמה אישית

'סלונה שופינג' יאפשר לגולשות באתר הנשים לרכוש מוצרים מ-eBay אשר ייבחרו במיוחד עבורן ובהתאמה אישית, על ידי צוות קניינות-יועצות
כתבי אייס |

אתר הנשים והבלוגים ו-eBay ישראל יוצאים בשת"פ מסחרי חדש תחת השם 'סלונה שופינג'. במסגרת השת"פ תושק באתר פלטפורמה, שתהיה לדבריהם ראשונה מסוגה בישראל, ותאפשר רכישת פריטים ברשת בהתאמה אישית.

מאחורי הפלטפורמה, עומד מנוע חיפוש שנבנה במיוחד עבור סלונה ומאפשר איתור מוצרים, בפילוחים שונים על פי מחיר, דירוג המוכרים ב-eBay, ומשלוח לישראל. הפריטים מ-eBay ייבחרו במיוחד עבורן ובהתאמה אישית, על ידי צוות הקניינות-יועצות של סלונה.

לפי נתוני eBay, בהתאם למחקר חיצוני שבוצע מטעמם, 85% מהנשים בישראל ביצעו לפחות קנייה אחת בשנה האחרונה ברשת האינטרנט: הן רכשו בין היתר פריטי אופנה (בגדים נעלים ותכשיטים), מוצרים לבית (אביזרי מטבח ודקורציה) ומוצרי טיפוח. צרכנית האונליין הממוצעת היא כבת 40 פלוס אקדמאית (מעל 12 שנות לימוד, חילונית, בזוגיות עם ילדים, בעלת משכורת מעל הממוצע).

בנוסף, ערך אתר סלונה שאלון בקרב 500 גולשות האתר אשר נוהגות לקנות ברשת ובדק את דפוסי הקנייה שלהן על פי הפרמטרים: מה קונות: 80% קונות אופנה, 30% קוסמטיקה ובגדי ילדים ו-20% גאדג'טים. תדירות הקנייה: 50% קונות פעם בחודש, 20% קונות פעם בשבוע. סכומי הקנייה: 70% קונה ב-400 שקל, 15% קונות ב-500-1000 שקל ו-3% קונות ב-2,000 שקל בחודש. איפה קונות: eBay, עלי אקספרס ו-Asos.

לדברי אימי עירון, מנכ"לית סלונה: "אנחנו מבינים היטב את צרכיהן של מיליון הנשים הגולשות בסלונה מדי חודש, החל מהעדפות אופנתיות וכלה בצרכי הבית, המשפחה והבריאות. למדנו שהאשה הישראלית מעוניינת לקנות ברשת, אך מוצאת עצמה מבולבלת בשל ההיצע. המסקנה שהגענו אליה היא כי מה שדרוש לה כיום הוא "אוצרות" צרכנית ואופנתית מותאמת לצרכיה ו-eBay הוא ללא ספק השותף הטבעי והאידיאלי למהלך זה".

לדברי אלעד גולדנברג, מנהל הפעילות העסקית eBay ישראל: "אנחנו מאד שמחים לשתף פעולה עם אתר סלונה. שיתוף הפעולה נועד לתת מענה נקודתי ומותאם אישית לרכישת פריטים שונים עבור קהל הקונות הישראליות. למעשה כל אחד יכול לקנות בפלטפורמה העולמית של eBay אבל המיזם המשותף והייחודי עם סלונה עונה על צורך שזיהינו בקרב גולשות האתר בסיווג פריטים ייחודיים במחירים מוזלים והענקת חווית שימוש מותאמת ללקוחה הישראלית".

סלונה - אתר הנשים - הוקם במרץ 2010, על ידי עמיר גולן, גיא בהר ואימי עירון, ב-2011 השקיעה באתר שירה מרגלית, שמחזיקה כיום 60% ממניות החברה. לאתר סלונה למעלה מ-1,000,000 מבקרים שונים בחודש, 85% מהם נשים. 10,000 בלוגרים ו-למעלה מ 150,000 חברים בעמודי הפייסבוק.

קיראו עוד ב"תקשורת ומדיה"

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola 1.64%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״





הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola 1.64%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״