ערוץ ותיק, לוק חדש: ערוץ הקניות משקיע 250 אלף ש' באריזה גרפית והפרומואים
ערוץ הקניות יעבור שינוי ויזואלי במסגרתו תעוצב אריזה גראפית מחודשת לערוץ בהשקעה של כ-250 אלף שקלים. במסגרת המהלך עליו אחראית חברת JCS post production, תותאם השפה הגראפית של הערוץ - שהוקם לפני 19 שנה - כך שיעוצב מחדש הלוגו, יעוצבו מחדש כל הפתיחים לתכניות, נתוני המחירים בסרטי המכירה, אריזת הפרומואים, הרקעים הגראפיים הדינמיים ופרסומות ערוץ הקניות בערוצים 2 ו-10.
המהלך המיתוגי הזה הוא חלק ממהלך רחב יותר של התחדשות ערוץ הקניות, שעבר בחודש האחרון לשדר מאולפני HD חדשים במהלך שעלה יותר מ-2 מיליון שקלים. האולפנים החדשים ממוקמים במתחם אולפני ג.ג. גלובוס גרופ בנווה אילן וכוללים חדרי בקרה, עריכה, חדר קונטרול, חדר סאונד, חדרי עריכה ותפאורה משתנה.
JCS post production ביצעה מהלכים דומים של עיצוב אריזות גראפיות חדשות ומיתוג ערוצי טלוויזיה בחו"ל, בהם בסין, טורקיה, פולין ואוקראינה, והיא נבחרה לאחר מגעים של ערוץ הקניות עם מספר חברות בתחום.
"אנו גאים בצעד המשמעותי שמוביל ערוץ הקניות, שהתחיל במעבר לאולפני HD ומגיע כעת לשיאו במהלך מיתוגי חדשני", מסר אורן ז'ורבין, מנכ"ל ובעלים של הערוץ ומנכ"ל קבוצת דחף, "בחרנו להשקיע את הסכומים הדרושים בכדי להמשיך ולשפר את חוויית הצפייה והרכישה שאנו מעניקים לצופים שלנו, ולתת מענה לביקוש והדרישה הקיימים לרכישה באמצעות הטלוויזיה".
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.המהדורה המרכזית של חדשות 14 מזנקת ל-300 אלף צופים
בערב רווי חדשות, עם כמעט מיליון צופים בכל המהדורות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 הצליחה לשבור שיא והיא בדרך להדביק את הפער מהמובילה הנצחית, חדשות 12
אולי זו העובדה שערוץ 14 מזוהה עם פרשת "שדה תימן", ואולי זהו המשך של מגמת ההתחזקות של מהדורות החדשות של הערוץ, אבל כך או כך הנתונים הם נתוני שיא.
מבחינת הדירוג עצמו, המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 15% רייטינג ו-381 אלף צופים, ואילו חדשות 14 היו אחריה עם 10.3% רייטינג ו-300 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שבערב כזה הצליחה לחצות את רף מאה אלף הצופים, עם 4.7% רייטינג ו-130 אלף צופים, ואילו גם חדשות 11, היו עם 111 אלף צופים ו-4.2% רייטינג.
פריים טיים
גם בפריים טיים הנתונים היו מעט חריגים, היות וכמות הצופים התחלקה באופן שווה יותר מאשר בדרך כלל. אמנם בראש היתה "במשמרתי שלי" עם כרמי גילון, ששודרה בקשת עם רייטינג של 10.6% ו-259 אלף צופים, אבל מבחינת רייטינג "הפטריוטים" היתה קצת מאחוריה, עם 10.5% רייטינג אבל מבחינת כמות הצופים הפטריוטים עלתה על קשת, והיתה על 311 אלף צופים. בכך, ערוץ 14 משלים מהלך מרשים ברצועות החדשות המרכזיות והפריים טיים. במקום השלישי הייתה "ווארט" של ערוץ 13, עם נתון מכובד של 7.9% רייטינג ו-213 אלף צופים וגם ריאליטי האוכל של כאן11, "בואו לאכול איתי", עמד על נתונים יפים של 7.5% רייטינג ו-178 אלף צופים.
רצועות נוספות
מבחינת שאר הרצועות, בבוקר גם נרשמה עלייה בכמות הצופים, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה בפער את הרצועה, עם 4.1% ו-106 אלף צופים, במקום
השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, עם 2.1% רייטינג ו-44 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-29 אלף צופים בלבד.
- השמועות על מותו של הפיפל-מטר היו מוגזמות
- האם תוכן מקורי ואיכותי יכבוש את הפריים טיים?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, המגמה המשיכה ומשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור,
שהוביל את הרשימה, היה עם רייטינג של 3.5% ו-80 אלף צופים בלבד, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 1.6% רייטינג ו-54 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.
