יח"צנו לאן// בושם חינם וריף בהופעה: אלגנטיות וספייס בבית השגריר הצרפתי
אפילו בושם (יוקרתי) במתנה, לא הצליח לגרום ביום רביעי האחרון לפקקים יוצאי דופן ברחוב יפת בואך טולוז ביפו. כך יצא שהשקת הבושם טרופיקל בבית השגריר הצרפתי, הייתה אמנם אקסקלוסיבית, אבל עם הרבה ספייס. ובלי קשר (או אולי כן?), במקביל נערך אירוע להשקת החנות החדשה של המעצב האמריקאי טומי הלפיגר, ובנוכחותו, כשגם בר רפאלי באה לתת כבוד.
ועל מה מדובר? חברת הטיפוח הצרפתית סיסלי פריז, בחרה להשיק את הבושם האביבי שלה 'טרופיקל' בביתו של השגריר הצרפתי פטריק מזונאב. על המוזיקה הייתה חתומה ריף כהן - על תקן "המעוררת הרשמית". למה? בהמשך תדעו.
בכל שבוע נציג לכם את מאחורי הקלעים של השקות, מסיבות עיתונאים ואירועים יחצנים. יש לכם אירוע כזה להציע לנו? תשלחו אלינו למייל [email protected] .
נעים להכיר, אני מטפלת בתיק
משרד יחסי הציבור של חברת שסטוביץ, היבואנית של המותג, הוא g-group. ניבה עומר ושמרית כרמי-מיכאל מטפלות בתיק מזה תקופה קצרה (עומר - חצי שנה, כרמי-מיכאל - כחודש). תיק שסטוביץ נמצא במשרד g-group כ-4 שנים.
הבוסים הגיע?
יפית גרינברג, שרק הגיעה לסיבוב אהלן-אהלן, גילי כהן טחן צעירות ונשאר עד הסוף, ואור לובושיץ.
שמרית כרמי-מיכאל (צילום: סיגל נפתלי קסל)
גילי כהן (צילום: סיגל נפתלי קסל)
יפית גרינברג (צילום: סיגל נפתלי קסל)
מורן גרוס (צילום: סיגל נפתלי קסל)
הסלבס הגיעו?
מעטים, אך איכותיים: יאנה גור ובעלה, שירלי בוגנים ובעלה, דנה גרוצקי ובעלה, תמר קרוון ורונה לי שמעון. דוגמנית העבר מורן גרוס, אשתו של גילי כהן, הגיעה בלוק חדש - בלונד.
איציק לוי ויאנה גור (צילום: סיגל נפתלי קסל)
שירלי בוגנים ובעלה (צילום: סיגל נפתלי קסל)
רונה לי שמעון ותמר קרוון (צילום: סיגל נפתלי קסל)
ריף כהן (צילום: סיגל נפתלי קסל)
מסיבת עיתונאים
בטלוויזיה לא תוכלו לראות את האירוע, מן הטעם הפשוט שאף צוות טלוויזיה לא הגיע לבית השגריר. מהאינטרנט ומהפרינט הגיעו איתי יעקב מ-XNET, דורית בכר מ'לאישה', אמיר קמינר מ'ידיעות אחרונות', יניב משיח מ'ישראל היום', רחל קדרס מ-ynet, סהר שליו ממוסף גלריה של 'הארץ', הילה רמלר מנענע 10, רינה גלמור מ'ג'רוזלם פוסט', נטלי כהן מ-mako, וקארין מיכאלי מ-GO סטייל.
בלוגרים: ואיך אפשר בלי האחיות רונית ואירית מטיאס, שבאו להתבשם קצת בניחוח הצרפתי, וגם סיון פניני, ליאן לב, יאנה חיטוביץ, מיכל פורטמן ושרונה גבריאל הראל.
אמיר קמינר (צילום: סיגל נפתלי קסל)
רונית ואירית מטיאס (צילום: סיגל נפתלי קסל)
ביזנס אנד פלז'ר
יוני ואורנה שסטוביץ, הבעלים ומנכ"ל שסטוביץ, איציק לוי - מנהל חטיבת הקוסמטיקה החברה, מנהלת השיווק מיכל מגן, מנהלת יחסי הציבור סוניה מרמרי, מנהלת מותג 'סיסלי' הגר גל, ומירב ואנונו - מנהלת הדרכה.
- הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם
- המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12
- תוכן שיווקי צברתם הון? מה נכון לעשות איתו?
- המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12
באו לפרגן: מנכ"ל 'סופר פארם' ניצן לביא, בעל השליטה בקבוצת 'המשביר לצרכן' רמי שביט, דני לוזון - מנכ"ל 'סחר סופר פארם', ומיכאל לובושיץ.
הגר גל, מירב ואנונו, מיכל מגן וניבה עומר (צילום: דניאל בר און)
איציק לוי, מיכל מגן, דנה גרוצקי ובעלה, והשגריר פטריק מזונאב (צילום: דניאל בר און)
שיא האירוע
הופעתה של הזמרת רייף כהן, שהקפיצה את האורחים רמי המעלה ודלי המרץ (עד אותו הרגע).
היה צפוף?
צפוף זה עניין יחסי. פחות מ-150 הגיעו לביתו הססגוני של השגריר, אבל בואו נודה - לא מדובר במתחם תצוגות האופנה של האחים גינדי.
בון אפטיט
אז צפוף לא היה, אבל קולינרי - בהחלט. דפי אורז במילוי ירקות, מיני קישים, רול סלמון, אורז עם דג סולומון, והרבה הרבה שמפניה.
(צילום: סיגל נפתלי קסל)
(צילום: סיגל נפתלי קסל)
(צילום: סיגל נפתלי קסל)
(צילום: סיגל נפתלי קסל)
(צילום: סיגל נפתלי קסל)
- 2.למה שגריר צרפת לוקח חלק? (ל"ת)טל 07/04/2014 15:23הגב לתגובה זו
- 1.שוב האחיות האלה (ל"ת)דנה 07/04/2014 10:59הגב לתגובה זו
- כן (ל"ת)קמה 07/04/2014 13:00הגב לתגובה זו

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם
עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים
שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה
לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה
בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?
אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים
אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.
כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל.
השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.
ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף
ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים.
"I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.
- ביורק תחלק מטבע חדש לרוכשים של אלבומה החדש
- אמנים במוזיקה כבולים לחוזים דרקוניים, חד צדדים וארוכים בצורה בלתי סבירה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי
העולם.

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם
עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים
שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה
לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה
בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?
אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים
אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.
כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל.
השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.
ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף
ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים.
"I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.
- ביורק תחלק מטבע חדש לרוכשים של אלבומה החדש
- אמנים במוזיקה כבולים לחוזים דרקוניים, חד צדדים וארוכים בצורה בלתי סבירה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי
העולם.