יח"צנו לאן// בלי תכשיטים הביתה: על השקת קולקציית נימאייר של ה.שטרן
כשהתקשורת עוסקת יומם ולייל במצוקת הדיור של הצעירים בישראל, השיקה רשת תכשיטי העלית ה.שטרן, את קולקציית נימאייר.
הקולקציה, על שמו של אדריכל העל הברזילאי אוסקר נימאייר, עסקה במסע בעקבות הקווים המפותלים האינסופיים של נימאייר, והצליחה לקבץ שורה של אנשי עסקים וסלבריטאים, במסעדה החדשה של שאול בן אדרת - Mr. & Mrs Lee. אז נכון, המוזמנים לא יצאו עם מתנות מפוארות, אבל לפחות נהנו מהאוכל של בן אדרת, וממחברת מהודרת.
בכל שבוע נציג לכם את מאחורי הקלעים של השקות, מסיבות עיתונאים ואירועים יחצנים. יש לכם אירוע כזה להציע לנו? תשלחו אלינו למייל [email protected].
נעים להכיר, אני מטפלת בתיק
יפעת סוכליצקי, סמנכ"לית במחלקת אופנה ולייף-סטייל בשלמור תקשורת, ומי שעובדת במשרד כבר 12 שנה, מטפלת בתיק ה.שטרן מיומו הראשון במשרד לפני כ-8 שנים.
הבוס הגיע?
אחרי שבאירוע היח"צ האחרון היא לא הייתה עקב נסיעה לחו"ל, הפעם אירינה שלמור הייתה גם הייתה, למרות העייפות ("רק הגעתי היום מחו"ל").
יפעת סוכליצקי וישראל קורט, מנכ"ל ה.שטרן ישראל (צילום: רפי דלויה)
אירינה שלמור (צילום: רפי דלויה)
(צילום: סיגל נפתלי קסל)
הסלבס הגיעו?
נטע גרטי, שמככבת בתקופה האחרונה ב'עממיות' של נאור ציון, הגיעה לאירוע, בו היו גם כוכבות סדרות אחרות: רותם סלע שכיכבה ב'להיות איתה' של אסי עזר, הגיעה לאירוע עם החברה הטובה יעל גולדמן, שיר אלמליח שעושה בלגנים ב'מאמא ליגה', וגם סנדי בר, לירז צ'רכי, איגי וקסמן ובעלה עתי שולברג, ירדן הראל, לאה שנירר, נטלי דדון עם החבר החדש רותם כהן, רוסלנה רודינה בלי אייל גולן, שי-לי ליפא, הוותיקות קארין דונסקי רונית יודקביץ, והשחקנית קרוליין לנגפורד, אמו של ליאור דיין.
החברות הטובות רותם סלע ויעל גולדמן (צילום: רפי דלויה)
נטלי דדון עם החבר החדש רותם כהן (צילום: סיגל נפתלי קסל)
ירדן הראל (צילום: סיגל נפתלי קסל)
סנדי בר (צילום: סיגל נפתלי קסל)
מסיבת עיתונאים
צוות של התכנית 'ערב טוב עם גיא פינס', לצד מור סילבר מתכנית האופנה 'סטייל' בערוץ 'HOT בידור ישראלי' וצוות צילום של וואלה אופנה.
העיתונאים הורכבו בעיקר מתחומי האופנה, העיצוב והחברה (כן כן, רכילות). אז מי הגיע? ניצה אבירם ואדוה מלמד מ'ידיעות האחרונות', גיא סילברמן ויוני פרוים מ'פנאי פלוס', הילה אוחיון מ'הארץ', סיגל ארביטמן מ'ישראל היום', רותם אייזק מ'טיים האוט', מיכל גלנטי מ'גלובס', ליאת קופלמן וטל אלבלנסי ממגזין 'גו סטייל', רוני מרו מ-XNET, עורכת אתר 'יופי' רחלי מיימון, חדוה אלמוז ממגזין 'בניין ודיור', עורכת מגזין 'טרנד' דנה בן ברוך, ואמיר צומר.
- בר רפאלי תוביל את הקמפיין הבינ"ל ה.שטרן - וכמה היא תכניס לכיסה?
- יח"צנו לאן// נינט טייב, אירינה שלמור והמעושרות במפגש עיתונאים של ה.שטרן
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מור סילבר מראיינת את רונית יודקוביץ (צילום: סיגל נפתלי קסל)
כתב ערב טוב עם גיא פינס (צילום סיגל נפתלי קסל)
רוני מרו מאתר XNET (צילום: סיגל נפתלי קסל)
האחיות רונית ואירית מטיאס (צילום: סיגל נפתלי קסל)
בלוגרים: ואיך אפשר בלי האחיות המיתולוגיות רונית ואירית מטיאס, שהגיעו לאירוע, וננצל את ההזדמנות לאחל להן רק בריאות. ומי עוד? אירה סימונוב, יאנה חייטוביץ, קורין אברהם, שחר רבן וספי ארליך.
ובגזרת הסטיילינג - קרן נפתלי שהייתה אמונה על הסטיילינג של הדוגמניות, אלונה רחמים ולי וולף.
ביזנס אנד פלז'ר
על האירוע המוקפד ניצח ביד רמה מנכ"ל ה.שטרן בישראל ישראל קורט, כאשר לכבוד האירוע הגיע היישר ממטה החברה בברזיל מנהל מחלקת המחקר של הרשת העולמית, כריסטיאן האלוט, שנשא הרצאה מרתקת על הקשר שבין הארכיטקט הנודע לעיצוב הקולקציה. גם מנהלת יחסי הציבור מעין קרת ולימור גבאי, מנהלת הפרסום, היו באירוע.
באו לפרגן: יו"ר דירקטוריון חברת החדשות של ערוץ 2 עו"ד תמי רווה, רג'ין גנזי - בעלת מותג הרהיטים RUGINE, ג'ני קובה מחברת ג'ק קובה, טלי רוזן מערוץ 10, והשף אבי קונפורטי.
- האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
- בראש הפריים טיים: ריאליטי ואירוויזיון זה שילוב מנצח
- תוכן שיווקי שוק הסקנדרי בישראל: הציבור יכול כעת להשקיע ב-SpaceX של אילון מאסק
- האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
מימין: אורית בן אדרת, ישראל קורט, שאול בן אדרת ותמי רווה (צילום: סיגל נפתלי קסל)
רג'ין גנזי (צילום: סיגל נפתלי קסל)
שיא האירוע
למרות התכשיטים הנוצצים, אי אפשר היה להתעלם מסערת סילבן שלום, כששמו צץ לכל אורך האירוע.
היה צפוף?
כ-140 איש הגיעו למסעדה של שאול בן אדרת, אבל הבעיה הייתה בכניסה - כשכולם התנקזו בין 2 המסעדות של השף.
בון אפטיט
השף שאול אדרת ואישתו אורית, פינקו את האורחים בצהריים מפוארת שכללה למשל כבד אווז בגלייז טריאקי, סלט פפאיה ויאטנמי, סשימי ברווז צרוב, לברק מאודה ספריבס טלה בברביקיו תאילנדי מעושן ועוד. על רקע המטעמים, הוצגה הקולקציה החדשה על דוגמניות דקיקות במיוחד, שפסעו בין האורחים וחשפו בפניהם את התכשיטים המיוחדים.
סושי ((צילום: סיגל נפתלי קסל)
אגרול (צילום: סיגל נפתלי קסל)
שיר אלמליח ורוסלנה רודינה (צילום: רפי דלויה)
לירז צ'רכי (צילום: רפי דלויה)
נטע גרטי (צילום סיגל נפתלי קסל)
איגי וקסמן ועתי שולברג (צילום: סיגל נפתלי קסל)
דוגמניות (צילום: רפי דלויה)
כריסטיאן האלוט (צילום: רפי דלויה)
- 2.יפעת את הורסת (ל"ת)דנה 27/03/2014 10:29הגב לתגובה זו
- 1.הזוי (ל"ת)הונשו 27/03/2014 09:13הגב לתגובה זו
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
