אייל ריבלין
צילום: יוסי צבקר

מינוי חדש: אייל ריבלין יהיה סמנכ"ל חדשנות וטכנולוגיה בגיתם/BBDO

ריבלין, ששימש בתפקידים בכירים ב-888 בחו"ל, ובתפקידו האחרון היה מנכ"ל SNOOX, צפוי ליצר שת"פ אסטרטגיים עם סטאטאפים בתחילת דרכם
אלכסנדר כץ | (15)

עמית לבני ועדו הר-טוב, המנכ"לים המשותפים של גיתם/BBDO, הודיעו על מינויו של אייל ריבלין לתפקיד סמנכ"ל חדשנות וטכנולוגיה של גיתם/BBDO. לריבלין ניסיון של 15 שנים בעולם האינטרנט, וניסיון בינ"ל בתפקידים בכירים בקבוצת 888 בחו"ל. לאחר סיום תפקידיו ב-888, הוביל בארץ מספר סטארט-אפים בתחום האינטרנט, ובתפקידו האחרון שימש כמנכ"ל SNOOX.

בנוסף, כחלק מהמהלך הטכנולוגי שיעבור על המשרד, צפוי ריבלין ליצר שיתופי פעולה אסטרטגיים עם סטארטאפים בתחילת דרכם, כאשר גיתם-BBDO תהווה עבורם זרוע מקצועית בכל היבטי התקשורת השיווקית.

"העולם הדיגיטלי מתפתח בקצב מהיר בכל אפיקי המדיה השונים", מסר אייל ריבלין, "תהליך מואץ זה משפיע על ההתנהגות הצרכנית, ומכאן על חברות הפרסום מוטלת החובה להיות בחזית הטכנולוגיה ולתת מענה עדכני וחדשני ללקוחותיה. תפקיד סמנכ"ל טכנולוגיה וחדשנות הופך להיות עמוד תווך בכל ארגון, בוודאי בתחום המדיה. חברה שלא תשכיל לצפות מהלכים טכנולוגיים, תהפוך ללא רלוונטית".

ריבלין הוסיף עוד כי "השימוש ביכולות big data הולך ומתעצם, פתרונות מבוססי מקום וזמן, כלים ליצירת אינגייג'מנט - כל אלו ורבים אחרים הינם תוצאה של מרוץ טכנולוגי עשיר, בו גיתם BBDO מתכוננים לקחת תפקיד מוביל. אין ספק שעם הזמן, ההבדלה שבין ה'אופליין' ל'אונליין' תלך ותטשטש, ולמעשה מרבית המדיה תהפוך להיות דיגיטלית, ולכך צריך להיערך מבעוד מועד".

המנכ"ל המשותף עדו הר-טוב, מסר עם מינויו של ריבלין, כי "השינוי הטכנולוגי העצום מחולל תמורות גדולות בעולם הפרסום, השיווק והמדיה. החיבור של גיתם ל-BBDO העולמית ולקבוצת OMNICOM מאפשר לנו לייצר יתרון טכנולוגי עבור לקוחותינו, אני שמח מאד על הצטרפותו של ריבלין לגיתם להוביל את החזית הטכנולוגית".

תגובות לכתבה(15):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 14.
    גלית 04/03/2014 22:01
    הגב לתגובה זו
    גיתם זכיתם אדם מקצועי, איכותי וערכי
  • 13.
    גלית 04/03/2014 21:57
    הגב לתגובה זו
    גיתם זכיתם באדם מקצועי איכותי וערכי. בהצלחה
  • 12.
    אלוף עולם! דם חדש ונכון בענף הפרסום! (ל"ת)
    תמר 18/02/2014 16:21
    הגב לתגובה זו
  • 11.
    ברגר רונן 16/02/2014 22:17
    הגב לתגובה זו
    איש מיוחד במינו אייל ריבלין.יישר כוח אייל ובהצלחה!
  • 10.
    danny 16/02/2014 21:41
    הגב לתגובה זו
    כמה סמנכ״לים יש במשרד הזה? אולי שיעשו פרסום טוב במקום למנות אנשים מיותרים לתפקידים בלתי מיותרים.
  • 9.
    מנוי מצוין. בהצלחה (ל"ת)
    אייל 16/02/2014 20:23
    הגב לתגובה זו
  • 8.
    עבדתי איתו - מנהל מופלא! (ל"ת)
    מורן 16/02/2014 19:55
    הגב לתגובה זו
  • 7.
    עדו ועמית ממשיכים בתנופה (ל"ת)
    המפרגן 16/02/2014 16:53
    הגב לתגובה זו
  • 6.
    אחדות 16/02/2014 16:53
    הגב לתגובה זו
    מינוי נוסף במסגרת בניית הנהלה איכותית, בהצלחה לריבלין וכמובן לעדו ועמית
  • 5.
    מכיר את האיש 16/02/2014 14:27
    הגב לתגובה זו
    אדם מקסים. שיהיה המון בהצלחה.
  • 4.
    נעמה 16/02/2014 14:04
    הגב לתגובה זו
    גיתם הרוויחו בענק
  • 3.
    (ל"ת)
    בן אדם מספר 1! 16/02/2014 13:53
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    יואב 16/02/2014 13:47
    הגב לתגובה זו
    הוא תותח!
  • נעמה 16/02/2014 14:11
    הגב לתגובה זו
    גיתם הרוויחו בענק
  • 1.
    גיתם שיחקו אותה 16/02/2014 13:36
    הגב לתגובה זו
    איש יקר ומקצוען!! תצליח
האולפן הפתוח עם בועז גולן. קרדיט: ערוץ 14האולפן הפתוח עם בועז גולן. קרדיט: ערוץ 14
רייטינג

האולפן הפתוח של בועז גולן עקף את ערד ניר

לראשונה, תכנית חדשות של ערוץ 14 הצליחה להדיח את חדשות 12 מראש הטבלה; בנוסף, גם מול תוכן "איכותי", תכניות הריאליטי מספקות לצופים את צרכי הבידור באופן הטוב ביותר, ואמש ריאליטי אוכל היה בראש 

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

סך הצופים במהדורות החדשות עולה מעט, לאחר שהציבור היה כנראה ברוויה לאחר תקופה אינטנסיבית שהצמידה את כולם למהדורות. ברמת התוצאות, דירוג המהדורות וכמות הצופים נשארה כמעט זהה, למעט ערוץ 14 שהתחזק. ועדיין, חדשות 12 עדיין מעל כולם. המהדורה המרכזית של חדשות 12 היתה במקום הראשון ועמדה על  15% רייטינג ו-356 אלף צופים, , חדשות 14 היתה עם רייטינג של 7.9% ו-194 אלף צופים. חדשות 13 נאבקת עם חדשות כאן11 על המקום השלישי, ואמש הצליחה, ועמדה על 5% רייטינג ו-119 אלף צופים. חדשות כאן 11 היו עם 4% רייטניג ו-105 אלף צופים, מספר מכובד ותחרותי.


הריאליטי אוכל את כולם 

בערב שבו משודרות שתי תכניות ריאליטי בנושא אוכל, הפריים טיים מיישר קו עם הדעה הרווחת שהריאליטי הוא פורמט מנצח. מאסטר שף הותיקה של קשת  עמדה מעל כולם עם 16.2% רייטינג ו-391 אלף צופים והייתה התכנית הנצפית ביותר בלוח השידורים אתמול. אחריה, הפטריוטים עם המיתוג החדש שמרה על כוחה עם 8.5% רייטינג ו-229 אלף צופים ואפשר לומר שהתכנית מצליחה מאד, היות ובסך כל שידורי כל הרצועות בכל הערוצים, היתה אמש התכנית השנייה הנצפית בישראל. אחריה, היה הלהיט החדש-ישן של התאגיד, הריאליטי הוותיק "בואו לאכול איתי" עם 7.2% ו-183 אלף צופים. ואילו את הרשימה סגר "חרדים, העולם האמיתי" של קשת, עם 4.9% רייטינג ו-112 אלף צופים בלבד. 

ערוץ 14 עם מהפך ברצועת הצהריים

מבחינת שאר הרצועות, ניכר שגם בשאר מהדורות החדשות ישנה ירידה כוללת בכמות הצופים. בבוקר, "חדשות הבוקר" של קשת מובילה את הרצועה, עם 2.9% ו-67 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שממשיכה לצמצם פערים עם 2.3% רייטינג ו-51 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.7% רייטינג ו-39 אלף צופים בלבד. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם יואב לימור ונסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2.3% ו-46 אלף צופים, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 2% רייטינג ו-42 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.4% רייטינג ו-28 אלף צופים בלבד. 

בצהריים, האולפן הפתוח של ערוץ 14 עם בועז גולן הצליח להדיח לראשונה את חדשות 12, ועמד על 2.5% רייטינג ו-52 אלף צופים, בעוד 14 בצהריים של חדשות 12 עם ערד ניר היתה עם 2.4% ו-54 אלף צופים. את הרשימה סגר "הדוח היומי" של ערוץ 13 היה עם 1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.