אחרי הפסקה של שנה וחצי: גיא גולד יחזור כפרילנס למגזין הבידור 'פנאי פלוס'
גיא גולד חוזר לפנאי פלוס. לאייס נודע כי גולד יכתוב כפרילנס למגזין הבידור של ידיעות אחרונות, לאחר הבנות בין הצדדים. גורמים במגזין מספרים כי גולד יכתוב מדי פעם כתבות מגזין עבור העיתון, כאשר כתבים אחרים יהיו עסוקים במשימותיהם.
גולד כתב היום (יום ד') בדף הפייסבוק שלו: "אחרי שנה בה ערוץ 2 ו-10 קיבלו יותר מידי חופש לעשות מה שהם רוצים, החלטתי שצריך לעשות סדר. נחשו מי חוזר לפנאי פלוס?".
בספטמבר 2012
ב'פנאי פלוס' אישרו את הפרטים. את תגובתו של גיא גולד לא ניתן היה להשיג.
- 5.נעמה 23/01/2014 14:39הגב לתגובה זובסטטוסים הוא טוב,לא יותר מזה
- 4.אחת מהברנז'ה 23/01/2014 14:09הגב לתגובה זומקבלת אותו בחינם עם העיתון- ועדיין לא קוראת אותו. הוא משמש כאחלה משטח לאוגרים שיש לי בתוך הכלוב
- 3.סבלנו מספיק 23/01/2014 13:00הגב לתגובה זוטיפוס מעצבן
- 2.תנחשו מי גם חוזר לפנאי פלוס??? (ל"ת)אוהב ס 23/01/2014 10:54הגב לתגובה זו
- 1.נסו להשיג את תגובתו של שי פרץ. זה יהיה שמח!! (ל"ת)פארטי בוי 22/01/2014 19:20הגב לתגובה זו
שירות דיגיטלי (X)הראל ומור - מי מנצחת בדיגיטל?
חיסכון בקופת גמל להשקעה בדיגיטל - בהראל הגדולה התהליך לא ידידותי ומתיש, במור הוא מזמין
סוף שנה, סוף תהליך: מי באמת מציע חוויית הצטרפות נוחה לקופת גמל להשקעה?
סוף השנה כבר כאן, ויחד איתו גל הקמפיינים שמזכיר לנו "להצטרף אונליין לקופת גמל להשקעה" ו"לנצל את הטבת המס" השנה עד 81,711 ₪. ההבטחה ברורה: חיסכון פשוט, מהיר, דיגיטלי. אבל כמה פשוט זה באמת?
בדקתי מהסלולרי את שני האתרים הראשונים שעולים בגוגל בחיפוש "קופת גמל להשקעה" - הראל ומור בית השקעות, ובחנתי אותם לפי 5 פרמטרים מרכזיים. התוצאות מגלות פער משמעותי בין הבטחה שיווקית לבין המציאות הדיגיטלית.
הציונים בכתבה: 1=חוויה גרועה, 3=בינונית, 5=מצוינת
הרושם הראשוני: האם הממשק מזמין להישאר?
מור
- חברות הביטוח עוקפות את הבנקים בדירוג האשראי - האם זה שינוי תפיסתי?
- הראל: הרווח הנקי עלה ל-840 מיליון שקל, התשואה להון 30%
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מתחילה חזק. העיצוב מאופק, פלטת הצבעים נעימה לעין, והשפה אישית ומרגיעה. אבל בדיוק כשמתחילים להרגיש בנוח, צץ פופאפ שמבקש להשאיר פרטים. מהלך ששובר את הזרימה בשלב מוקדם מדי.
שירות דיגיטלי (X)הראל ומור - מי מנצחת בדיגיטל?
חיסכון בקופת גמל להשקעה בדיגיטל - בהראל הגדולה התהליך לא ידידותי ומתיש, במור הוא מזמין
סוף שנה, סוף תהליך: מי באמת מציע חוויית הצטרפות נוחה לקופת גמל להשקעה?
סוף השנה כבר כאן, ויחד איתו גל הקמפיינים שמזכיר לנו "להצטרף אונליין לקופת גמל להשקעה" ו"לנצל את הטבת המס" השנה עד 81,711 ₪. ההבטחה ברורה: חיסכון פשוט, מהיר, דיגיטלי. אבל כמה פשוט זה באמת?
בדקתי מהסלולרי את שני האתרים הראשונים שעולים בגוגל בחיפוש "קופת גמל להשקעה" - הראל ומור בית השקעות, ובחנתי אותם לפי 5 פרמטרים מרכזיים. התוצאות מגלות פער משמעותי בין הבטחה שיווקית לבין המציאות הדיגיטלית.
הציונים בכתבה: 1=חוויה גרועה, 3=בינונית, 5=מצוינת
הרושם הראשוני: האם הממשק מזמין להישאר?
מור
- חברות הביטוח עוקפות את הבנקים בדירוג האשראי - האם זה שינוי תפיסתי?
- הראל: הרווח הנקי עלה ל-840 מיליון שקל, התשואה להון 30%
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מתחילה חזק. העיצוב מאופק, פלטת הצבעים נעימה לעין, והשפה אישית ומרגיעה. אבל בדיוק כשמתחילים להרגיש בנוח, צץ פופאפ שמבקש להשאיר פרטים. מהלך ששובר את הזרימה בשלב מוקדם מדי.
