המתווך: דורון טל יאתר סטרט-אפים וטכנולוגיות ישראליות עבור +CANAL

טל שמקדם סטרטאפים וחברות טכנולוגיה ישראליות המנסות לחדור לאירופה, יעבוד עם גוף המדיה הגדול בצרפת, עבור מיזם חדש בשם CANALSTART
משה בנימין | (4)

איש הפרסום הישראלי דורון טל מעמיק את פעילותו באירופה. טל, ממייסדי אידיאולוג'יק ושותף בפובליסיס-ישראל, יחל לעבוד עם +CANAL גוף המדיה הגדול בצרפת, השייך לקבוצת VIVENDI - כך נודע לאייס.

כזכור, טל עוסק כיום בייצוג וקידום סטרט-אפים וחברות טכנולוגיה ישראליות המבקשות לחדור לאירופה. במסגרת מיזם חדש של +CANAL בשם CANALSTART הוא יאתר עבור החברה סטרט אפים ישראלים מתחום המדיה. מטרתו של המיזם - לאתר טכנולוגיות רלוונטיות בתחומים כגון וידאו, מובייל, אוגמנטד ריאליטי, מדיה חברתית, CRM ועוד.

בכל שנה יצורפו למיזם בין 3 ל-5 סטרט אפים בלבד שיבחרו על פי איכות הרעיון, הטכנולוגיה והצוות המוביל. הסטרט אפים שיבחרו יקבלו גישה מלאה לכל הנכסים של +CANAL ויוכלו לבחון את הטכנולוגיה שלהם על היקפי לקוחות גדולים.

+CANAL תשקיע כסף בהיקפים קטנים בחלק מן הסטרט אפים אך המיזם אינו מתיימר לספק פתרון פיננסי, אלא נושא אופי אסטרטגי שיאפשר לסטרט אפים לבחון את הטכנולוגיה שלהם בזמן אמת ול-+CANAL הוא יעניק גישה לחדשנות. יחד עם זאת, הסטרט אפים שיכנסו למיזם צפויים כמעט בוודאות לקבל חוזי עבודה עם +CANAL, עובדה אשר תקל עליהם להשיג חוזים בינלאומיים גדולים נוספים ולגייס כספי משקיעים.

דורון טל אמר לאייס: "בפגישותיי עם אנשי +CANAL התרשמתי כי מעריכים מאד את ישראל כמקור לחדשנות וטכנולוגיה. מאד חשוב להם להגיע למיזמים ישראלים הרלוונטים לתעשיה שלהם. הם מתעניינים בעיקר בעולמות ה-scond screen והפוטנציאל הטמון בקונספט של צריכת תוכן אינטראקטיבית. אני מאמין שנוכל לחבר אליהם את הסטרט אפים הנכונים".

תגובות לכתבה(4):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 4.
    וונאבי 31/12/2013 06:39
    הגב לתגובה זו
    בחור טוב בכללי אבל ברצינות מה הוא מבין בדיוק בטכנולוגיה ובחדשנות? שנים הוא רץ עם מצגת משעממת על קמפיין שעשה לספרייט. מוכר שילוט חוצות ותו לא
  • 3.
    לולו בן לולו 30/12/2013 17:33
    הגב לתגובה זו
    סטאר אפים!! אתם מסודרים בענק מעכשיו.
  • 2.
    בו לשיט 29/12/2013 22:07
    הגב לתגובה זו
    דורון טל באייס. מריח ממומן שזה יהיה בגלובס זה יראה קצת יותר רציני
  • 1.
    הוא כאן facebook.com/darkooli (ל"ת)
    שמחון 29/12/2013 11:48
    הגב לתגובה זו
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.


  


אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.