המתווך: דורון טל יאתר סטרט-אפים וטכנולוגיות ישראליות עבור +CANAL
איש הפרסום הישראלי דורון טל מעמיק את פעילותו באירופה. טל, ממייסדי אידיאולוג'יק ושותף בפובליסיס-ישראל, יחל לעבוד עם +CANAL גוף המדיה הגדול בצרפת, השייך לקבוצת VIVENDI - כך נודע לאייס.
כזכור, טל עוסק כיום בייצוג וקידום סטרט-אפים וחברות טכנולוגיה ישראליות המבקשות לחדור לאירופה. במסגרת מיזם חדש של +CANAL בשם CANALSTART הוא יאתר עבור החברה סטרט אפים ישראלים מתחום המדיה. מטרתו של המיזם - לאתר טכנולוגיות רלוונטיות בתחומים כגון וידאו, מובייל, אוגמנטד ריאליטי, מדיה חברתית, CRM ועוד.
בכל שנה יצורפו למיזם בין 3 ל-5 סטרט אפים בלבד שיבחרו על פי איכות הרעיון, הטכנולוגיה והצוות המוביל. הסטרט אפים שיבחרו יקבלו גישה מלאה לכל הנכסים של +CANAL ויוכלו לבחון את הטכנולוגיה שלהם על היקפי לקוחות גדולים.
+CANAL תשקיע כסף בהיקפים קטנים בחלק מן הסטרט אפים אך המיזם אינו מתיימר לספק פתרון פיננסי, אלא נושא אופי אסטרטגי שיאפשר לסטרט אפים לבחון את הטכנולוגיה שלהם בזמן אמת ול-+CANAL הוא יעניק גישה לחדשנות. יחד עם זאת, הסטרט אפים שיכנסו למיזם צפויים כמעט בוודאות לקבל חוזי עבודה עם +CANAL, עובדה אשר תקל עליהם להשיג חוזים בינלאומיים גדולים נוספים ולגייס כספי משקיעים.
דורון טל אמר לאייס: "בפגישותיי עם אנשי +CANAL התרשמתי כי מעריכים מאד את ישראל כמקור לחדשנות וטכנולוגיה. מאד חשוב להם להגיע למיזמים ישראלים הרלוונטים לתעשיה שלהם. הם מתעניינים בעיקר בעולמות ה-scond screen והפוטנציאל הטמון בקונספט של צריכת תוכן אינטראקטיבית. אני מאמין שנוכל לחבר אליהם את הסטרט אפים הנכונים".
- 4.וונאבי 31/12/2013 06:39הגב לתגובה זובחור טוב בכללי אבל ברצינות מה הוא מבין בדיוק בטכנולוגיה ובחדשנות? שנים הוא רץ עם מצגת משעממת על קמפיין שעשה לספרייט. מוכר שילוט חוצות ותו לא
- 3.לולו בן לולו 30/12/2013 17:33הגב לתגובה זוסטאר אפים!! אתם מסודרים בענק מעכשיו.
- 2.בו לשיט 29/12/2013 22:07הגב לתגובה זודורון טל באייס. מריח ממומן שזה יהיה בגלובס זה יראה קצת יותר רציני
- 1.הוא כאן facebook.com/darkooli (ל"ת)שמחון 29/12/2013 11:48הגב לתגובה זו
מוריה אסרף ואייל ברקוביץ. קרדיט: אתר רשת 13מדוע מוריה וברקו עדיין מדשדשים בטבלת הרייטינג?
הסטטוס קוו ברייטינג של לוח השידורים נשמר, לפחות עד שיתעדכנו נתוני המידרוג: מבחינת המהדורות המרכזיות, קשת בראש, 14 שני, 13 מדשדש וכאן11 כמעט מחוץ למשחק
המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אמש במקום הראשון מבין המהדורות המרכזיות, ועמדה על 14.4% רייטינג ו-385 אלף צופים, חדשות 14 היו במקום השני עם 7.8% ו-203 אלף צופים. חדשות 13 היתה עם 6.4% רייטינג ו-144 אלף צופים ואילו מהדורת החדשות של כאן11 הייתה במקום האחרון, עם 3.4% רייטינג בלבד ו-80 אלף צופים בסך הכל.
פריים טיים
התחרות על המקום הראשון היתה צמודה, כשנוטוק של רועי עידן בקשת עמד על 12.7% רייטינג ו-307 אלף צופים, ואילו משחקי השף היו צמודים, 11.7% ו-273 אלף צופים. ערוץ 14 עם הפטריוטים היציבה, היה , ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 6.7%, עם 171, כשהערוץ שידר לאחריה את התכנית על נפילת משטר אסד, "אסד - רות, סוף", שעמדה על 6.4% ו-166 אלף צופים. במקום האחרון היה כאן11 עם "זמן אמת" שעמד על 3% ו-66 אלף צופים.
תכניות הבוקר והמהדורות
המוקדמות
בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 3.2% ו-74 אלף צופים. אחריה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 2.1% רייטינג ו-48 אלף צופים, ואילו העולם הבוקר של 13 עם 1.3% רייטינג ו-27 אלף צופים בלבד. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת היה במקום הראשון עם 2.7% ו-53 אלף צופים, "על הבוקר" של 14 היה עם 1.4% ו-33 אלף צופים ואילו "פותחים יום" של רשת סיים אחרון, עם 1.1% ו-26 אלף צופים בסך הכל.
במהדורות המוקדמות לאורך אחר הצהריים ושעות הערב המוקדמות שש עם עודד בן עמי בקשת 12 הוביל עם 7.9% רייטינג ו-201 צופים, כאשר אחריהם היו ריקלין ושות', של ערוץ 14, עם 4.8% רייטינג ו-106 אלף צופים ואת הרשימה סגרה רשת, עם מוריה וברקו שעמדו על 3.7% רייטינג ו-90 אלף צופים בלבד, שעדיין מציגים נתונים מאכזבים לשני טאלנטים שהיו אמורים להיות דומיננטיים יותר ברצועה, אולי זה התחרות הקשה והקוטביות של הצופים, שבוחרים ב-12 או 14, שכל אחד מהם עם אג'נדה מובהקת, וההיצע של מוריה וברקו לא מספיק מתבדל. מעבר לכך, התוכנית לא מעניינת כפי שהיתה בעבר.
- האירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון
- בידור או חדשות? התשובה של הציבור מפתיעה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מוריה וברקו עלתה לאוויר לפני כתשעה חודשים, במרץ 2025, תחילה במתכונת שבועית, ולאחר מכן, באוגוסט, במתכונת יומית, כדי להציל את הרייטינג של הערוץ. וזאת לאחר שהתכנית הקודמת של ברקו, עם אופירה אסייג, הפכה מתכנית נישה בפינה חשוכת רייטינג למכונה משומנת של צופים ועם משקל ציבורי לא מבוטל. "אופירה וברקו" שודרה מ-2017 והלכה ותפסה תאוצה, ובשיאה הגיעה לרייטינג דו ספרתי, עד שב-2024, עזב ברקו את התכנית.
