הלהקה ערוץ הילדים
צילום: צילם: אלון פורת
פרסום ראשון

הכינו את המזומנים: 'פרויקט הלהקה 2' מחפש שת"פים עם חברות מסחריות

ב'אבוט המאירי' ביקשו לאתר מפרסמים לשת"פים עם הפרויקט, והוציאו מייל מבלבל. לפחות יש חדשות טובות מבחינת הילדים: עונה שנייה ב-2014. ערוץ הילדים: "לא הייתה ולא תהיה בפרויקט הלהקה כל הפרה של הכללים"
אלכסנדר כץ | (7)

ב'פרויקט הלהקה' מתחילים לחפש שיתופי פעולה לעונה השנייה שצפויה לעלות לשידור ב-2014. לידי אייס הגיע מסמך שחברת ההפקה אבוט המאירי - המפיקה את הפרויקט עבור ערוץ הילדים - הפיצה בקרב משרדי יח"צ ופרסום. במסמך מציעה אבוט המאירי "לקדם שיתוף פעולה".

תחת הכותרת "עונה שנייה של פרויקט הלהקה - are u ready???", כתבה נועה הראל-הנדין, מנהלת שיתופי פעולה מסחריים ותוכן שיווקי ב'אבוט המאירי', כי "התכנית עצמה הצליחה לשבור כל נתון אפשרי; החל מנתוני הרייטינג בערוץ נישה ועד לפילוח צפייה בקרב ילדים שפרצו את גבולות הגילאים המזוהים עם ערוץ הילדים. מאז סיום העונה ובמהלך כל הקיץ מופיעה הלהקה במסגרות שונות - גם באופן עצמאי מדן ועד אילת - וגם מעל במות גדולות עם כוכבי ילדים ונוער אחרים ביניהם 'גאליס'".

הראל-הנדין הוסיפה כי "בימים אלה יוצאת מערכת העונה השנייה לדרך ומתחילה בגיוס שת"פים מסחריים בתחומים רבים, החל מריהוט ועד להלבשה, מוצרי מזון ולייף סטייל. אנחנו פתוחים להצעות ונשמח לפצח תכנים רלוונטיים, לצד באנרים שיועלו על המסך, כדי לקדם את שיתוף הפעולה".

בשל טעות, נראה היה באותו מייל כי ההצעה כוללת בתוכה הצעה לשיתוף פעולה על המסך עצמו, בעוד 'אבוט המאירי' מטפלת בשיתופי פעולה חוץ מסכיים, כגון הופעות ועוד.

גורמים בשוק התקשורת יודעים לספר כי "שיתוף פעולה מסחרי" הפך כבר מזמן לשם קוד לתוכן שיווקי, ולכן עולה החשש כי גם ב'פרויקט הלהקה' מבקשים לשלב תכנים כאלה. אבל חובה בעוד ערוצים שונים המפוקחים על ידי מועצת הכבלים והלוויין, זכו לביקורת על שילוב תוכן שיווקי, ערוץ הילדים נותר נקי והמועצה לא פעלה נגדו.

בכל אופן, על פי תקנות המועצה לשידורי כבלים ולוויין, במסגרתה פועל ערוץ הילדים, חל איסור לתוכן שיווקי ושיתופי פעולה מסחריים על המסך. מאידך, אין כל איסור לתוכן שיווקי באתר ערוץ הילדים, בדפי הפייסבוק השונים וביוטיוב, עליהם לא חלה כל רגולציה.

סדרה שמיועדת לילדים בני 10 עד 17

פרויקט הלהקה הוא דוקו-ריאליטי שמלווה מתמודדים בני 20 עד 25 משלב האודישנים הראשוני ועד לשלב הסופי בו מגובשת להקה, שאנשי מקצוע מלווים את המתמודדים ומחליטים מי ממשיך הלאה. בעונה הראשונה שודרו 32 פרקים ובסוף העונה נבחרו 6 צעירים שמרכיבים היום את להקת סטארט אפ.

קיראו עוד ב"תקשורת ומדיה"

הפרויקט מפעיל מספר פלטפורמות ברשת, ערוץ מיוחד של פרויקט הלהקה ביוטיוב, דף פייסבוק עם יותר מ-26 אלף חברים, קבוצת פייסבוק ייעודית ללהקת סטארט-אפ, וגם ערוץ סטארט-אפ ביוטיוב.

את הפרויקט מלווה חברת המוזיקה NMC והסדרה שפונה לגילאים 10 עד 17, מופקת על ידי 'אבוט המאירי', שחתומה על 'הישרדות' ו'היפה והחנון'. צילומי העונה השנייה יתחילו בחודש נובמבר, והסדרה צפויה לעלות לאוויר בעונה שנייה בחודש פברואר 2014.

תגובות לכתבה(7):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 7.
    צבצבצבצ 13/02/2014 20:12
    הגב לתגובה זו
    הלו ?????
  • 6.
    לידור 02/01/2014 19:56
    הגב לתגובה זו
    כלום
  • 5.
    ליאור לבנון 29/11/2013 12:20
    הגב לתגובה זו
    אני שונאת אתכם אתם מטומטמים ופסיכים אתם מעצבנים אתם חופרים אתם פשוט איכסה בזבל באלי פשופ לעשות עליכם בבה (קקי הכי מגעיל ומסריח בעולם)
  • 4.
    שיר שוורץ 29/10/2013 15:58
    הגב לתגובה זו
    הי,אני שיר אוהבת לשיר מתה ללכת לתוכנית שירה אז ביוש מנסה
  • 3.
    לאשר הכל ולשים כתוביות (ל"ת)
    הרשות הרושמת 25/08/2013 17:09
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    ילדים ילדים, איפה פה התוכן השיווקי? (ל"ת)
    גילי 25/08/2013 16:28
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    אליהו 25/08/2013 14:30
    הגב לתגובה זו
    צריך כבר להסדיר סופית את נושא התוכן השיווקי, כדי לסגור את הפרצות הקיימות
האולפן הפתוח עם בועז גולן. קרדיט: ערוץ 14האולפן הפתוח עם בועז גולן. קרדיט: ערוץ 14
רייטינג

האולפן הפתוח של בועז גולן עקף את ערד ניר

לראשונה, תכנית חדשות של ערוץ 14 הצליחה להדיח את חדשות 12 מראש הטבלה; בנוסף, גם מול תוכן "איכותי", תכניות הריאליטי מספקות לצופים את צרכי הבידור באופן הטוב ביותר, ואמש ריאליטי אוכל היה בראש 

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

סך הצופים במהדורות החדשות עולה מעט, לאחר שהציבור היה כנראה ברוויה לאחר תקופה אינטנסיבית שהצמידה את כולם למהדורות. ברמת התוצאות, דירוג המהדורות וכמות הצופים נשארה כמעט זהה, למעט ערוץ 14 שהתחזק. ועדיין, חדשות 12 עדיין מעל כולם. המהדורה המרכזית של חדשות 12 היתה במקום הראשון ועמדה על  15% רייטינג ו-356 אלף צופים, , חדשות 14 היתה עם רייטינג של 7.9% ו-194 אלף צופים. חדשות 13 נאבקת עם חדשות כאן11 על המקום השלישי, ואמש הצליחה, ועמדה על 5% רייטינג ו-119 אלף צופים. חדשות כאן 11 היו עם 4% רייטניג ו-105 אלף צופים, מספר מכובד ותחרותי.


הריאליטי אוכל את כולם 

בערב שבו משודרות שתי תכניות ריאליטי בנושא אוכל, הפריים טיים מיישר קו עם הדעה הרווחת שהריאליטי הוא פורמט מנצח. מאסטר שף הותיקה של קשת  עמדה מעל כולם עם 16.2% רייטינג ו-391 אלף צופים והייתה התכנית הנצפית ביותר בלוח השידורים אתמול. אחריה, הפטריוטים עם המיתוג החדש שמרה על כוחה עם 8.5% רייטינג ו-229 אלף צופים ואפשר לומר שהתכנית מצליחה מאד, היות ובסך כל שידורי כל הרצועות בכל הערוצים, היתה אמש התכנית השנייה הנצפית בישראל. אחריה, היה הלהיט החדש-ישן של התאגיד, הריאליטי הוותיק "בואו לאכול איתי" עם 7.2% ו-183 אלף צופים. ואילו את הרשימה סגר "חרדים, העולם האמיתי" של קשת, עם 4.9% רייטינג ו-112 אלף צופים בלבד. 

ערוץ 14 עם מהפך ברצועת הצהריים

מבחינת שאר הרצועות, ניכר שגם בשאר מהדורות החדשות ישנה ירידה כוללת בכמות הצופים. בבוקר, "חדשות הבוקר" של קשת מובילה את הרצועה, עם 2.9% ו-67 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שממשיכה לצמצם פערים עם 2.3% רייטינג ו-51 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.7% רייטינג ו-39 אלף צופים בלבד. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם יואב לימור ונסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2.3% ו-46 אלף צופים, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 2% רייטינג ו-42 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.4% רייטינג ו-28 אלף צופים בלבד. 

בצהריים, האולפן הפתוח של ערוץ 14 עם בועז גולן הצליח להדיח לראשונה את חדשות 12, ועמד על 2.5% רייטינג ו-52 אלף צופים, בעוד 14 בצהריים של חדשות 12 עם ערד ניר היתה עם 2.4% ו-54 אלף צופים. את הרשימה סגר "הדוח היומי" של ערוץ 13 היה עם 1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.