פרסום ראשון

הכינו את המזומנים: 'פרויקט הלהקה 2' מחפש שת"פים עם חברות מסחריות

ב'אבוט המאירי' ביקשו לאתר מפרסמים לשת"פים עם הפרויקט, והוציאו מייל מבלבל. לפחות יש חדשות טובות מבחינת הילדים: עונה שנייה ב-2014. ערוץ הילדים: "לא הייתה ולא תהיה בפרויקט הלהקה כל הפרה של הכללים"
אלכסנדר כץ | (7)

ב'פרויקט הלהקה' מתחילים לחפש שיתופי פעולה לעונה השנייה שצפויה לעלות לשידור ב-2014. לידי אייס הגיע מסמך שחברת ההפקה אבוט המאירי - המפיקה את הפרויקט עבור ערוץ הילדים - הפיצה בקרב משרדי יח"צ ופרסום. במסמך מציעה אבוט המאירי "לקדם שיתוף פעולה".

תחת הכותרת "עונה שנייה של פרויקט הלהקה - are u ready???", כתבה נועה הראל-הנדין, מנהלת שיתופי פעולה מסחריים ותוכן שיווקי ב'אבוט המאירי', כי "התכנית עצמה הצליחה לשבור כל נתון אפשרי; החל מנתוני הרייטינג בערוץ נישה ועד לפילוח צפייה בקרב ילדים שפרצו את גבולות הגילאים המזוהים עם ערוץ הילדים. מאז סיום העונה ובמהלך כל הקיץ מופיעה הלהקה במסגרות שונות - גם באופן עצמאי מדן ועד אילת - וגם מעל במות גדולות עם כוכבי ילדים ונוער אחרים ביניהם 'גאליס'".

הראל-הנדין הוסיפה כי "בימים אלה יוצאת מערכת העונה השנייה לדרך ומתחילה בגיוס שת"פים מסחריים בתחומים רבים, החל מריהוט ועד להלבשה, מוצרי מזון ולייף סטייל. אנחנו פתוחים להצעות ונשמח לפצח תכנים רלוונטיים, לצד באנרים שיועלו על המסך, כדי לקדם את שיתוף הפעולה".

בשל טעות, נראה היה באותו מייל כי ההצעה כוללת בתוכה הצעה לשיתוף פעולה על המסך עצמו, בעוד 'אבוט המאירי' מטפלת בשיתופי פעולה חוץ מסכיים, כגון הופעות ועוד.

גורמים בשוק התקשורת יודעים לספר כי "שיתוף פעולה מסחרי" הפך כבר מזמן לשם קוד לתוכן שיווקי, ולכן עולה החשש כי גם ב'פרויקט הלהקה' מבקשים לשלב תכנים כאלה. אבל חובה בעוד ערוצים שונים המפוקחים על ידי מועצת הכבלים והלוויין, זכו לביקורת על שילוב תוכן שיווקי, ערוץ הילדים נותר נקי והמועצה לא פעלה נגדו.

בכל אופן, על פי תקנות המועצה לשידורי כבלים ולוויין, במסגרתה פועל ערוץ הילדים, חל איסור לתוכן שיווקי ושיתופי פעולה מסחריים על המסך. מאידך, אין כל איסור לתוכן שיווקי באתר ערוץ הילדים, בדפי הפייסבוק השונים וביוטיוב, עליהם לא חלה כל רגולציה.

סדרה שמיועדת לילדים בני 10 עד 17

פרויקט הלהקה הוא דוקו-ריאליטי שמלווה מתמודדים בני 20 עד 25 משלב האודישנים הראשוני ועד לשלב הסופי בו מגובשת להקה, שאנשי מקצוע מלווים את המתמודדים ומחליטים מי ממשיך הלאה. בעונה הראשונה שודרו 32 פרקים ובסוף העונה נבחרו 6 צעירים שמרכיבים היום את להקת סטארט אפ.

קיראו עוד ב"תקשורת ומדיה"

הפרויקט מפעיל מספר פלטפורמות ברשת, ערוץ מיוחד של פרויקט הלהקה ביוטיוב, דף פייסבוק עם יותר מ-26 אלף חברים, קבוצת פייסבוק ייעודית ללהקת סטארט-אפ, וגם ערוץ סטארט-אפ ביוטיוב.

את הפרויקט מלווה חברת המוזיקה NMC והסדרה שפונה לגילאים 10 עד 17, מופקת על ידי 'אבוט המאירי', שחתומה על 'הישרדות' ו'היפה והחנון'. צילומי העונה השנייה יתחילו בחודש נובמבר, והסדרה צפויה לעלות לאוויר בעונה שנייה בחודש פברואר 2014.

תגובות לכתבה(7):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 7.
    צבצבצבצ 13/02/2014 20:12
    הגב לתגובה זו
    הלו ?????
  • 6.
    לידור 02/01/2014 19:56
    הגב לתגובה זו
    כלום
  • 5.
    ליאור לבנון 29/11/2013 12:20
    הגב לתגובה זו
    אני שונאת אתכם אתם מטומטמים ופסיכים אתם מעצבנים אתם חופרים אתם פשוט איכסה בזבל באלי פשופ לעשות עליכם בבה (קקי הכי מגעיל ומסריח בעולם)
  • 4.
    שיר שוורץ 29/10/2013 15:58
    הגב לתגובה זו
    הי,אני שיר אוהבת לשיר מתה ללכת לתוכנית שירה אז ביוש מנסה
  • 3.
    לאשר הכל ולשים כתוביות (ל"ת)
    הרשות הרושמת 25/08/2013 17:09
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    ילדים ילדים, איפה פה התוכן השיווקי? (ל"ת)
    גילי 25/08/2013 16:28
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    אליהו 25/08/2013 14:30
    הגב לתגובה זו
    צריך כבר להסדיר סופית את נושא התוכן השיווקי, כדי לסגור את הפרצות הקיימות
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.
רייטינג

המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12

מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 מתבססת במקום השני עם כמעט שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, חדשות 13 באורח קבע במקום השלישי ואילו המהדורה המרכזית של התאגיד הציבורי מצליחה לטפס ל-80 אלף צופים, ועדיין רק אחד מתוך עשרה צופים צופה בה

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

באורח קבע, טבלת הרייטינג של מהדורות החדשות היא שחדשות 12 במקום הראשון, אחריה לרוב 14 ואז 13 ואת הרשימה סוגרת כאן11. גם הרייטינג הנוכחי זהה, אלא במספר הצופים של חדשות 14 הולך ומתקבע על כמות מכובדת של כמעט שני שליש מצופי חדשות 12. וכך, באחוזים של כלל צופי מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 עומדות על כ-42%, חדשות 14 עם 26%, חדשות 13 עם 20% ואילו כאן11 עם כ-12%. ועם זאת, הציפייה היא ששיטת המדידה תשתנה ותאפשר לנו לראות אומדן מדויק יותר של הצופים. 

ולנתונים עצמם: חדשות 12 של קשת עמדה על 12.1% רייטינג עם 294 אלף צופים, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עם 184 אלף צופים ו-6.4% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 5.9% ו-144 אלף צופים וכאן11 עם רייטינג של 2.6% ו-82 אלף צופים. 

פריים טיים ועוד

בפריים טיים, כרגיל, "האח הגדול" של רשת בראש, עם רייטינג של 15.2% ו-411 אלף צופים, ואחריו "חתונה ממבט שני", עם 11.6% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים ממשיכה להפגין יציבות עם 7.5% רייטינג ו-230 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", השתפרה עם 2.2% רייטינג ו-45 אלף צופים. 



חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו, אבל גם במהלך היום חדשות 14 מתחילות להדביק פערים. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-83 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.1% רייטינג ו-52 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2% ו-43 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.2% בלבד ו-26 אלף צופים.