פרסום ראשון

לוחצים חזק ויוצא: התקציב של קטשופ היינץ עובר מ-y&r לברוקנר נטע יער

התקציב מטופל ב-y&r ישראל מאז 2011 אז גבר המשרד על אדלר חומסקי שהתמודד מולו במכרז. בברוקנר אמורים לצרף בקרוב גם את תקציב יובנק
משה בנימין | (4)

תקציב הפרסום של מותג הקטשופ הבינלאומי 'היינץ' המשווק בישראל על ידי קבוצת 'דיפלומט' עובר מ-y&r ישראל לידי משרד הפרסום ברוקנר נטע יער - כך נודע לאייס.

במהלך 2011 התמודדו y&r ישראל, אדלר חומסקי ו-OPEN - הסטודיו למיתוג על תקציב הפרסום של מותג הקטשופ, כאשר ידו של y&r ישראל הייתה על העליונה. משרד הפרסום מטפל בתקציב מזה שנים רבות ולמעשה הצליח להשאיר אותו בידיו לשנתיים נוספות לאחר המכרז האחרון. לאייס נודע עוד, כי בתחילת השנה הודיעה חברת 'דיפלומט' משווקת היינץ בישראל ל-y&r ישראל כי בכוונתה להעביר את התקציב, אך לבסוף שוכנעה החברה על ידי משרד הפרסום להמשיך למספר חודשים נוספים.

עם זכייתו של y&r ישראל בתקציב דווח כי היקף הפעילות יעמוד על כ-5 מיליון שקלים. על פי יפעת בקרת פרסום ב-2011 עמד התקציב על כחצי מיליון דולר במחירי מחירון המהווים בפועל כמיליון שקלים בלבד וב-2013 עמד התקציב הנמדד על ידי יפעת בקרת פרסום על כ-300 אלף דולר במחירי מחירון.

עבור ברוקנר נטע יער שרשם בשנים האחרונות צמיחה מרשימה ובשנה האחרונה נסיקתו נבלמה, מדובר בתחילתו של מומנטום חיובי. המשרד שלאחרונה העלה מספר קמפיינים חדשים עבור מותג הסלולר אורנג', עתיד לקבל בקרוב את תקציב הפרסום של יובנק וכעת עם צירוף 'היינץ' לשורותיו הוא מאותת למחצית שנייה מוצלחת ב-2013.

המסר המרכזי בקמפיין של y&r מ-2011 עבור היינץ היה 'מקוריות' - Be Original. הקמפיין כולל סדרה של סרטונים המציגים סיטואציות בהן בני נוער מנסים להמציא רעיונות חדשים ומקוריים שמתגלים כרעיונות שכבר הומצאו ("האח הגדול", פייסבוק ,אייפון ועוד). כל סרטון מצולם בלוקיישן אחר ומסתיים בהברקה הומוריסטית הקושרת בין הסיטואציה והמותג היינץ . בברוקנר נטע יער סירבו להתייחס לידיעה. את תגובת דיפלומט לא היה ניתן להשיג עד למועד פרסום הידיעה.

תגובות לכתבה(4):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 4.
    שרי 14/08/2013 18:46
    הגב לתגובה זו
    ויינברגר הרברבן הוא עגבנייה רקובה!
  • 3.
    מתחרה 14/08/2013 16:10
    הגב לתגובה זו
    נמצא המתכון להצלחה בעולם הפרסום - שים את גיא ויינברגר במשרד המתחרה... הצלחה מובטחת
  • 2.
    שאפו! (ל"ת)
    מיכאל 14/08/2013 14:15
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    שטויות במיץ עגבניות (ל"ת)
    גדעון עמיחי 14/08/2013 08:59
    הגב לתגובה זו