רפואה וברק מתאחדים לקמפיין משותף: מהלך וידאו אינטראקטיבי באינסטגרם

ניר רפואה ודניאל ברק חוזרים לשתף פעולה בקמפיין אינסטגרם מקורי לחברת קוסמטיקה רומנית כאדפטציה לקמפיין TV. הגולשים מוזמנים לצאת למסע שופינג בוידאו עם אחת מ-3 הפרזנטוריות, המבוסס על מעבר בין האשטגים
משה בנימין | (9)

ניר רפואה חוזר לשתף פעולה עם דניאל ברק, מי שבעבר היה חתום יחד איתו על קמפיין הטיימליין המוצלח והמעוטר של מקאן דיגיטל לרשות למלחמה בסמים ואלכוהול. ברק, לשעבר במקאן דיגיטל וניר רפואה שעזב את הסניף הישראלי, ועבר לשמש כראש תחום החדשנות במקאן מזרח אירופה עומדים מאחורי קמפיין אינסטגרם אינטראקטיבי ייחודי.

לאחר שעשה זאת עם טל שוויגר ודנה בלום סרטורי, חובר הפעם רפואה לברק, ויחד עם מנהלי קריאייטיב מרומניה הם משיקים את מהלך האינטראקטיב באינסטגרם וידאו עבור סניפי רשת הקומסטיקה AVON ברומניה. לחשבון האינסטגרם של AVON ROMANIA תחת השם AVONSPACE עלו 11 סרטונים שונים בכיכובן של 3 פרזנטוריות. הגולשים/ות מוזמנים לבחור עם מי מה-3 הם מעוניינים לצאת למסע שופינג שמצולם במתכונת כרונולגית של סרטוני אינסטגרם בני 15 שניות ומאפשר מעבר ביניהם באמצעות לחיצה על האשטגים.

הקמפיין, כפי שמסביר רפואה, הוא למעשה אדפטציה לקמפיין הטלוויזיה שהחל מוקדם יותר, "רק בנרטיב טכנולוגי מגניב יותר" לדבריו.

תגובות לכתבה(9):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 9.
    מיקי 02/08/2013 17:14
    הגב לתגובה זו
    זה מעניין מישהו חוץ מאת היוצרים עצמם?
  • 8.
    תוכן חסר 02/08/2013 10:29
    הגב לתגובה זו
    זה לא מספיק רק להשתמש בטכנולוגיה מגניבה. כדי שקמפיין לא ישאר ברנז'אי וזהו, צריך גם תוכן. משהו שרפואה לא ממש מבין. אבל היי... כל עוד כותבים את השם שלך בבלוגים של תוכן
  • 7.
    מאיה 02/08/2013 00:56
    הגב לתגובה זו
    חבל... רעיון טוב וביצוע צולע
  • 6.
    דן 01/08/2013 22:05
    הגב לתגובה זו
    כן, פיגור
  • 5.
    דנה 01/08/2013 19:00
    הגב לתגובה זו
    רעיון פשוט אדיר
  • 4.
    אחד שראה 01/08/2013 18:53
    הגב לתגובה זו
    בזק עשו פעילות הרבה יותר מגניבה עם תוכן גולשים באינסטגרם. אז על מה הראש?
  • 3.
    מדליק (ל"ת)
    גיא 01/08/2013 18:52
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    פיהוק (ל"ת)
    zzz 01/08/2013 17:32
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    מעמד הביניים 01/08/2013 16:35
    הגב לתגובה זו
    שאבין: כאילו בחורות אמורות לצפות בכוסיות המסוממות האלה ולהבין שאם הן ישתמשו, גם הן יראו ככה?
טלי מורנו וטל ברמן, מגישי מהדורה החדשות המרכזית כאן 11. קרדיט: אתר כאן11טלי מורנו וטל ברמן, מגישי מהדורה החדשות המרכזית כאן 11. קרדיט: אתר כאן11
רייטינג

השידור הציבורי בבעיית רייטינג: חדשות כאן11 עם פחות מ-60 אלף צופים

מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 עם נוכחות רצינית של  204 אלף צופים, שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, שבה צפו 302 אלף איש; חדשות 13 עם 145 אלף צופים ואילו המהדורה המרכזית של כאן 11 נמצאת באופן עקבי על 50 עד 60 צופים וסוגרת את הרשימה עם נתונים חלשים

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

כמו תמיד, רייטינג מהדורות החדשות כמעט ואינו משתנה במהלך השבוע. חדשות 12 של קשת תמיד במקום הראשון ואמש עמדה על 12.9% רייטינג עם 302 אלף צופים, אבל לאחרונה, המגמה היא שבמקום שסך כל המהדורות המתחרות יעמוד על חצי מכמות הצופים של חדשות 12, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עולה לבדה לכ-66% מכמות הצופים, עם 204 אלף צופים ו-6.7% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 6.6% אבל 145 אלף צופים. מעניין מה היו התוצאות לו היו משנים את שיטת הרייטינג. 

עם זאת, סיפור מרכזי לא פחות הוא הסיפור של מהדורת החדשות המרכזית של כאן 11, ולמרות מגישים איכותיים, טלי מורנו וטל ברמן, היא מדשדשת ומציגה תוצאות חלשות מאד, כשאמש כמות הצופים היתה 58 אלף איש בלבד, עם 2.4% רייטינג. 


בפריים טיים, איך לא, הלהיט של רשת, "האח הגדול" מנצח את כולם, עם רייטינג של 16.2% ו-408 אלף צופים, ואחריו "מאסטר שף" היציבה, עם 13.4% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים חוזרת ומזנקת, לאחר תקופה של ירידה, ועומדת על 7.4% רייטינג ו-223 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", זכתה ל-1.3% רייטינג בלבד, עם 26 אלף צופים בסך הכל. השידור הציבורי בבעיית רייטינג קשה. 


בוקר, אמצע היום ולייט נייט 

חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.6% ו-91 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 1.9% רייטינג ו-36 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.7% רייטינג ו-37 אלף צופים.

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 3.7% ו-77 אלף צופים, אחריו במקום השני המשדר של ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.9% בלבד ו-43 אלף צופים ואחריהן מאחור נמצא "פותחים יום" של רשת, עם 1.1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.