מכרז 'הפתוחה': ליאו ברנט, פובליסיס, פוגל, שטרית ודרורי שלומי בשלב הבא
המכרז על תקציב הפרסום של האוניברסיטה הפתוחה, שיצא לדרכו בתחילת חודש יוני, מתקדם לשלב הבא. לאייס נודע כי משרדי הפרסום פובליסיס, ליאו ברנט (אף הוא מקבוצת פובליסיס ישראל), פוגל אוגילבי, שטרית מדיה גרופ ודרורי שלומי ממשיכים לשלב הבא של המכרז.
כזכור, בין משרדי הפרסום שניגשו למכרז הופיעו בנוסף גם 'פרסום אברהם', LEAD מקבוצת אדלר חומסקי, 'הביילינים' ו'דרורי שלומי'. מבין המתמודדים, מטפל בימים אלו בתקציב הפרסום של 'הפתוחה', משרד הפרסום פובליסיס, המלווה את המוסד האקדמי עוד מימי גלר נסיס. בשלב הראשוני התבקשו המתמודדים להוכיח כי הם עומדים בתנאי הסף שהגדירה האוניברסיטה, כגון: היקפי פעילות, נסיון מוכח בקטגוריות ספציפיות, יכולות מוכחות בגזרת הדיגיטל וכן הלאה. בנוסף נדרשו המשרדים להצגת תכלית על בסיס העבודה עם הלקוחות הקיימים ולקוחות עבר. בין השאר הם נדרשו להציג עבודות קודמות, קייס סטאדי'ס, פרויקטים אסטרטגיים בולטים וכן המלצות מקרב הלקוחות.
על פי נתוני יפעת בקרת פרסום, בשנת 2010 עמד תקציב הפרסום של האוניברסיטה הפתוחה על כ-3.2 מיליון דולר במחירי מחירון המהווים בפועל כ-5 מיליון שקלים, ב-2011 עמד התקציב על כ-3.6 מיליון דולר המהווים בפועל כ-5.7 מיליון שקלים וב-2012 הוא עמד על סכום זהה של כ-5.8 מיליון שקלים.
תגובת האוניברסיטה הפתוחה לא התקבלה עד למועד פרסום הידיעה.
- 3.אלין 17/09/2013 12:32הגב לתגובה זוויעיל. כל יומיים הנשיאה התראיינה. חבל על הכסף.
- 2.רק חבל שאין ממש בריף למכרז??? (ל"ת)יוסי 17/07/2013 17:33הגב לתגובה זו
- 1.שטרית ! שטרית ! שטרית ! (ל"ת)16/07/2013 17:58הגב לתגובה זו