פרסום ראשון

אלי עזור מחליף משרד: תקציב הפרסום של 'סופהשבוע' עובר לחברון זלצמן שביט

עד לאחרונה טופל תקציב הפרסום על ידי אליקים הרמן. העיתון מקבוצת ג'רוזלם פוסט הושק בשלהי 2012 ויעלה בקרוב עם קמפיין בשווי 3 מיליון שקלים
משה בנימין | (17)

תקציב הפרסום של עיתון סופהשבוע עובר לחברון זלצמן שביט - כך נודע לאייס. עד לאחרונה טופל התקציב של העיתון מקבוצת ג'רוזלם פוסט שבבעלות אלי עזור, במשרד הפרסום אליקים הרמן. קמפיין חדש בהיקף של 3 מיליון שקלים עתיד לעלות לאוויר בימים הקרובים.

'סופשהשבוע' הושק לקראת סוף 2012, על בסיס עובדים רבים שהגיעו ממעריב. בין כותביו בן כספית, יהודה שרוני, נתן זהבי, מאיר שניצר וליאורה גולדנברג שטרן. עורך המוסף הוא דורון כהן, לשעבר עורך 'סופשבוע' של מעריב.

בהנהלת העיתון מסרבים לנקוב במספר המנויים, אולם הערכות בשוק התקשורת גורסות כי מדובר ב-15 אלף מנויים לבתי אב, ועוד מספר דומה של שנמכרים בדוכנים ב-10 שקלים.

בימים אלו מתגבש קמפיין פרסומי חדש לעיתון, בהובלת משרד הפרסום חברון זלצמן שביט. הקמפיין, בהיקף של 3 מיליון שקלים יעלה בכל ערוצי המדיה: רדיו, עיתונות, שילוט חוצות, טלוויזיה ואינטרנט, תחת הכותרת: "סופהשבוע, מאת: הכותבים הטובים בישראל".

מנכ"לית קבוצת 'ג'רוזלם פוסט', רונית חסין-הוכמן, מסרה כי "ההצלחה של העיתון משמחת, אני מודה שהמהירות שבה הקוראים הישראלים אימצו את העיתון, הפתיעה אפילו אותנו. כעיתון שבועט וחושב מחוץ לקופסא, ראינו בחברון זלצמן שביט פרטנרים אידאליים להובלת קמפיין שיתן עוד מינוף להצלחה".

דודי חברון, שותף מנהל בחברון זלצמן שביט: "אין ספק שבמצב הנוכחי של העיתונות, צריך אומץ גדול להשיק ולהשקיע בעיתון חדש, אבל הצלחתו של העיתון מעידה שיש שוק גדול של צרכנים המחפשים עיתון איכותי אשר מכבד את הקורא. אנו מחכים בכיליון עיניים לאתגרים החדשים ומאמין שנעמוד בכל היעדים הגבוהים שהוצבו בפנינו".

תגובות לכתבה(17):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 14.
    שלמור לשעבר 16/07/2013 13:57
    הגב לתגובה זו
    ...כלומר את חברון, זלצמן ושביט, שיצאו משלמור, והם המקור, על מה שנהיה (ונשאר) משלמור...
  • 13.
    עובד עצות 16/07/2013 12:10
    הגב לתגובה זו
    עד שהבאתם את אליקים עם תקציבי הצ'וקו שלו ואתם כבר מפסידים את התקציב היחיד המעניין? יצאתם טונה
  • 12.
    נתי 15/07/2013 18:22
    הגב לתגובה זו
    מי קורא עיתון בישראל בגלל בן כספית- אפילו לא ג'וחא, מי קורא עיתון בגלל נתן זהבי- אפילו לא ג'יפה, מי קורא עיתון היום בכלל- אפילו לא ליפה, מעריב תוך חודשיים שלושה מת, סופ השבוע לא מת כי אף פעם הוא לא היה חי, הארץ שהוא העיתון הטוב במדינה ינפח את נשמתו בחגים ( רק כאן זה יהיה חבל) וידיעות יפול כי האוליגרך מהקזינו ישחק אותו ואז נשאר עם הביביתון ונמות מחנק ועצב
  • 11.
    אלעד 15/07/2013 17:22
    הגב לתגובה זו
    זה מה שהחברה בחברון זלצמן שביט יודעים לספק. נהנה לעבוד איתכם, שיהיה בהצלחה עם הלקוח החדש שלכם
  • 15/07/2013 18:07
    הגב לתגובה זו
    יש לכם 11 עובדים כולם כתבו. תנוחו
  • 10.
    חומר אנושי יוצא דופן בענף הפרסום (ל"ת)
    יצא לי להכיר אותם 15/07/2013 13:06
    הגב לתגובה זו
  • 9.
    חשב 15/07/2013 12:56
    הגב לתגובה זו
    כסף אמיתי (שממנו מקבלים עמלות אמיתיות...) לא באמת קיים אצל המפרסם הזה. שלטי החוצות יעלו כמובן רק ב'מרקעים' או בבארטר של 'מרקעים' עם קולגות. רדיו זה רק שפ"א וברטרים של שפ"א כנ"ל בטלויזיה עם צ'רלטון וכו' וכו'.
  • 8.
    מברוק, בקרוב עוד אחד... (בתקווה) (ל"ת)
    אהוד 15/07/2013 12:54
    הגב לתגובה זו
  • 7.
    15/07/2013 12:31
    הגב לתגובה זו
    מי יכתוב על כזה ציקמוק קריאטיב נדיר ומיוחד ?
  • כותבים צ'יקמוק. עם צ'ופצ'יק (ל"ת)
    כשמגיה, מגיהה 15/07/2013 13:35
    הגב לתגובה זו
  • בלשן 15/07/2013 12:53
    הגב לתגובה זו
    ביי
  • 6.
    בהצלחה! משרד נדיר ומיוחד (ל"ת)
    אמיר 15/07/2013 12:06
    הגב לתגובה זו
  • 5.
    שרון 15/07/2013 12:01
    הגב לתגובה זו
    תקציב שבהחלט מתאים למשרד הזה. קריאטיבי ובועט.
  • 4.
    כול הכבוד !! מגיע להם (ל"ת)
    דנה 15/07/2013 11:45
    הגב לתגובה זו
  • 3.
    מברוק. (ל"ת)
    ב 15/07/2013 11:44
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    צפרדע 15/07/2013 11:13
    הגב לתגובה זו
    חדים וחכמים.
  • 1.
    ש 15/07/2013 11:04
    הגב לתגובה זו
    מסתבר שקללת גדעון לא עוזבת את שלמור ואחד התקציבים הרציינים של הרמן השותף החדש עזב