THE CHILDREN'S PLACE: גיתם יטפל בתקציב מותג הילדים מקבוצת FOX

בקבוצת האופנה של משפחת ויזל מכינים את הקרקע לקראת ההשקה וממנים את מיכל ריבקינד למנכ"ל הרשת. שרי ישראלי תטפל בתקציב היח"צ של המותג
משה בנימין | (1)

קבוצת FOX שתשווק בישראל את מותג האופנה לילדים THE CHILDREN'S PLACE מכינה את הקרקע לקראת ההשקה הרשמית. משרד הפרסום של הקבוצה - גיתם BBDO המלווה את מותג הבית FOX, יטפל גם בתקציב הפרסום של רשת האופנה לילדים.

בתוך כך, מיכל ריבקינד מונתה למנכ"לית THE CHILDREN'S PLACE וגזרת יחסי הציבור של המותג תופקד בידי שרי ישאלי שמלווה את מותגי משפחת ויזל מזה מספר שנים.

ריבקינד (40) עובדת בפוקס כ-20 שנה. בשנים האחרונות כיהנה ריבקינד בתפקיד סמנכ"ל פיתוח פוקס קידס ובייבי ומעתה אסי ויזל ינהל את התחום בנוסף לתפקידו כסמנכ"ל פיתוח פוקס נשים וגברים. לדברי ויזל: "מינוייה של מיכל מהווה בחירה טבעית כמי שמכירה היטב את תחום אופנת הקידס והבייבי בקבוצה ובכלל. אני מאחל לה ולנו הרבה הצלחה".

קבוצת FOX קיבלה לאחרונה את הזיכיון למותג THE CHILDREN'S PLACE - הרשת הקמעונאית הגדולה ביותר לביגוד ילדים בצפון אמריקה. החברה מעצבת, מייצרת ומוכרת פריטי לבוש, אביזרים והנעלה לילדים ולתינוקות מגיל ניו בורן ועד גיל 10. מכירות הרשת עומדות על מעל 1.8 מיליארד דולר בשנת 2012 והיא מעסיקה כ-18,300 עובדים. הרשת מפעילה 1111 חנויות בארה"ב ובקנדה. בשנת 2012 נכנסה רשת THE CHILDREN'S PLACE לשוק הבינ"ל. נכון לחודש מאי 2013 לרשת 20 חנויות זכיינות במזה"ת. הרשת מתכננת להרחיב פעילותה במדינות נוספות בשוק הבינ"ל.

תגובות לכתבה(1):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    איש מודאג 11/07/2013 11:34
    הגב לתגובה זו
    מגייסים תקציבים ומפטרים. למה להעסיק 4 אנשים שיעבדו 32 שעות ביום כשאפשר להעסיק 3 אנשים שיעבדו את אותו מספר השעות. חזירים קפיטליסטים חסרי בושה.
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.
רייטינג

המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12

מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 מתבססת במקום השני עם כמעט שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, חדשות 13 באורח קבע במקום השלישי ואילו המהדורה המרכזית של התאגיד הציבורי מצליחה לטפס ל-80 אלף צופים, ועדיין רק אחד מתוך עשרה צופים צופה בה

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

באורח קבע, טבלת הרייטינג של מהדורות החדשות היא שחדשות 12 במקום הראשון, אחריה לרוב 14 ואז 13 ואת הרשימה סוגרת כאן11. גם הרייטינג הנוכחי זהה, אלא במספר הצופים של חדשות 14 הולך ומתקבע על כמות מכובדת של כמעט שני שליש מצופי חדשות 12. וכך, באחוזים של כלל צופי מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 עומדות על כ-42%, חדשות 14 עם 26%, חדשות 13 עם 20% ואילו כאן11 עם כ-12%. ועם זאת, הציפייה היא ששיטת המדידה תשתנה ותאפשר לנו לראות אומדן מדויק יותר של הצופים. 

ולנתונים עצמם: חדשות 12 של קשת עמדה על 12.1% רייטינג עם 294 אלף צופים, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עם 184 אלף צופים ו-6.4% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 5.9% ו-144 אלף צופים וכאן11 עם רייטינג של 2.6% ו-82 אלף צופים. 

פריים טיים ועוד

בפריים טיים, כרגיל, "האח הגדול" של רשת בראש, עם רייטינג של 15.2% ו-411 אלף צופים, ואחריו "חתונה ממבט שני", עם 11.6% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים ממשיכה להפגין יציבות עם 7.5% רייטינג ו-230 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", השתפרה עם 2.2% רייטינג ו-45 אלף צופים. 



חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו, אבל גם במהלך היום חדשות 14 מתחילות להדביק פערים. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-83 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.1% רייטינג ו-52 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2% ו-43 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.2% בלבד ו-26 אלף צופים.