THE CHILDREN'S PLACE: גיתם יטפל בתקציב מותג הילדים מקבוצת FOX

בקבוצת האופנה של משפחת ויזל מכינים את הקרקע לקראת ההשקה וממנים את מיכל ריבקינד למנכ"ל הרשת. שרי ישראלי תטפל בתקציב היח"צ של המותג
משה בנימין | (1)

קבוצת FOX שתשווק בישראל את מותג האופנה לילדים THE CHILDREN'S PLACE מכינה את הקרקע לקראת ההשקה הרשמית. משרד הפרסום של הקבוצה - גיתם BBDO המלווה את מותג הבית FOX, יטפל גם בתקציב הפרסום של רשת האופנה לילדים.

בתוך כך, מיכל ריבקינד מונתה למנכ"לית THE CHILDREN'S PLACE וגזרת יחסי הציבור של המותג תופקד בידי שרי ישאלי שמלווה את מותגי משפחת ויזל מזה מספר שנים.

ריבקינד (40) עובדת בפוקס כ-20 שנה. בשנים האחרונות כיהנה ריבקינד בתפקיד סמנכ"ל פיתוח פוקס קידס ובייבי ומעתה אסי ויזל ינהל את התחום בנוסף לתפקידו כסמנכ"ל פיתוח פוקס נשים וגברים. לדברי ויזל: "מינוייה של מיכל מהווה בחירה טבעית כמי שמכירה היטב את תחום אופנת הקידס והבייבי בקבוצה ובכלל. אני מאחל לה ולנו הרבה הצלחה".

קבוצת FOX קיבלה לאחרונה את הזיכיון למותג THE CHILDREN'S PLACE - הרשת הקמעונאית הגדולה ביותר לביגוד ילדים בצפון אמריקה. החברה מעצבת, מייצרת ומוכרת פריטי לבוש, אביזרים והנעלה לילדים ולתינוקות מגיל ניו בורן ועד גיל 10. מכירות הרשת עומדות על מעל 1.8 מיליארד דולר בשנת 2012 והיא מעסיקה כ-18,300 עובדים. הרשת מפעילה 1111 חנויות בארה"ב ובקנדה. בשנת 2012 נכנסה רשת THE CHILDREN'S PLACE לשוק הבינ"ל. נכון לחודש מאי 2013 לרשת 20 חנויות זכיינות במזה"ת. הרשת מתכננת להרחיב פעילותה במדינות נוספות בשוק הבינ"ל.

תגובות לכתבה(1):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    איש מודאג 11/07/2013 11:34
    הגב לתגובה זו
    מגייסים תקציבים ומפטרים. למה להעסיק 4 אנשים שיעבדו 32 שעות ביום כשאפשר להעסיק 3 אנשים שיעבדו את אותו מספר השעות. חזירים קפיטליסטים חסרי בושה.