דורון טל
צילום: יח"צ

מרמת גן לשאנז-אליזה: דורון טל מקים בפריז סוכנות לקידום חברות מישראל

הפעילות של טל תתמקד בחברות שהטכנולוגיה שלהן מהווה פתרון בעולמות של שיווק, פרסום ומדיה ובכאלה שלקוחות היעד שלהן הם מפרסמים גדולים
משה בנימין | (9)

דורון טל, ממייסדי אידיאולוג'יק ושותף בפובליסיס-ישראל, בדרך להפוך ל'ג'רי מגוויר' של תחום הפרסום הדיגיטלי. טל מקים בפריז סוכנות להפצת טכנולוגיות ישראליות באירופה. הסוכנות תעסוק בייצוג והמרצת סטרט-אפים וחברות טכנולוגיה ישראליות ותעזור להן לחדור לשוק האירופאי כשהמטרה היא חיבור עסקי בין החברות למפרסמים והלקוחות המובילים.

הפעילות של טל תתמקד בעיקר בחברות שהטכנולוגיה שלהן מהווה פתרון בעולמות של שיווק, פרסום ומדיה ובכאלה שלקוחות היעד שלהן הם מפרסמים גדולים, גופי מדיה,סוכנויות פרסום וגופי מסחר אלקטרוני. בחודשים האחרונים נפגש טל עם עשרות יזמים מישראל, כשמתוכם בחר להתמקד בכ-10 חברות שחלקן כבר פעילות, מוכרות מוצרים ומגייסות לקוחות.

טל יעתיק את מגוריו לפריז (בעוד כחודש וחצי) ומשם ינהל את הפעילות בכל אירופה. בחלק מהמקרים פעילות זו תתמקד אף בגיוס משקיעים ולא רק בהפצה והטמעה של מוצרים טכנולוגיים. מספר חברות טכנולוגיה אשר פיתחו מוצרים לעולם הפרסום והשיווק כבר חתמו על הסכמי עבודה וייצוג עם הסוכנות ומן הצד השני נוצרו קשרי עבודה עם מספר סוכנויות פרסום בינלאומיות ועם מחלקות החדשנות של גופים מסחריים מהשורה הראשונה (פרוקטר אנד גמבל, נסטלה ואורנג'). כזכור, טל פרש לפני מספר חודשים מתפקיד פעיל בקבוצת פובליסיס-ישראל, בה הוא שותף ואף ממשיך לכהן כדירקטור לצד יורם באומן. הוא נחשב לאחד מהחלוצים בתחום הפרסום בדיגיטל ואחד ממייסדיה. טל ושותפו ינון לנדנברג היו מפורצי הדרך שהזניקו את תחום הדיגיטל בישראל. לאורך השנים הם נחשבו לטאלנטים מוערכים ביותר בפובליסיס העולמית ונטלו חלק בפעילויות בינלאומיות רבות של הקבוצה עבור לקוחות כגון פרוקטר אנד גמבל, אורנג' וקוקה קולה. בין היתר, היה דורון טל חבר בפורום מנכ"לי סוכנויות הדיגיטל של פובליסיס אשר אחת לשנה התכנסו כדי לנסח את אסטרטגיית הדיגיטל העולמית של הקבוצה. דורון טל מסר לאייס: "מסתבר שהסיפורים על המוניטין האדיר של ישראל בעולם כאומת סטרט-אפים הם נכונים. גופים מסחריים באירופה צמאים לטכנולוגיות שמגיעות מישראל והמכירה האחרונה של ווייז לגוגל אף עוררה גל חדש של ביקוש. הקשרים שלי באירופה מבוססים אמנם על מעל 10 שנות עבודה בפובליסיס אך הם מתפרסים לכיוונים רבים שכן פורשי קבוצת פובליסיס משמשים בתפקידים בכירים ומגוונים בסוכנויות בינלאומיות נוספות, בגופי מדיה ובלקוחות. אבל העניין לא מתמצה בקשרים בלבד. על מנת לקדם מוצרים ושירותים טכנולוגיים צריך לדעת לעשות את ההתאמות הנכונות ולשים את המוצר הטכנולוגי הנכון על השולחן של מקבל ההחלטות הרלוונטי."

תגובות לכתבה(9):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 9.
    דנית 19/03/2015 14:24
    הגב לתגובה זו
    זה היה רק עניין של זמן שגם העולם יהנה מהמצויינות שלך!
  • 8.
    בהצלחה ענקית (ל"ת)
    חגית גידרון 07/08/2013 19:11
    הגב לתגובה זו
  • 7.
    אילה 09/07/2013 16:53
    הגב לתגובה זו
    כיף לשמוע, רק דברים טובים!
  • 6.
    בהצלחה (ל"ת)
    בהצלחה 09/07/2013 02:04
    הגב לתגובה זו
  • 5.
    בהצלחה! (ל"ת)
    דביר 07/07/2013 16:43
    הגב לתגובה זו
  • 4.
    בהצלחה! (ל"ת)
    בבון 07/07/2013 15:43
    הגב לתגובה זו
  • 3.
    בוב הבנאי האמיתי 07/07/2013 15:20
    הגב לתגובה זו
    לא לשכוח דאודורנט :)
  • 2.
    דניאל 07/07/2013 15:16
    הגב לתגובה זו
    כל הכבוד! משמח מאוד שדברים טובים קורים לאנשים טובים.
  • 1.
    איש מעצבן וערמומי (ל"ת)
    בוריס 07/07/2013 14:48
    הגב לתגובה זו