מרמת גן לשאנז-אליזה: דורון טל מקים בפריז סוכנות לקידום חברות מישראל
דורון טל, ממייסדי אידיאולוג'יק ושותף בפובליסיס-ישראל, בדרך להפוך ל'ג'רי מגוויר' של תחום הפרסום הדיגיטלי. טל מקים בפריז סוכנות להפצת טכנולוגיות ישראליות באירופה. הסוכנות תעסוק בייצוג והמרצת סטרט-אפים וחברות טכנולוגיה ישראליות ותעזור להן לחדור לשוק האירופאי כשהמטרה היא חיבור עסקי בין החברות למפרסמים והלקוחות המובילים.
הפעילות של טל תתמקד בעיקר בחברות שהטכנולוגיה שלהן מהווה פתרון בעולמות של שיווק, פרסום ומדיה ובכאלה שלקוחות היעד שלהן הם מפרסמים גדולים, גופי מדיה,סוכנויות פרסום וגופי מסחר אלקטרוני. בחודשים האחרונים נפגש טל עם עשרות יזמים מישראל, כשמתוכם בחר להתמקד בכ-10 חברות שחלקן כבר פעילות, מוכרות מוצרים ומגייסות לקוחות.
טל יעתיק את מגוריו לפריז (בעוד כחודש וחצי) ומשם ינהל את הפעילות בכל אירופה. בחלק מהמקרים פעילות זו תתמקד אף בגיוס משקיעים ולא רק בהפצה והטמעה של מוצרים טכנולוגיים. מספר חברות טכנולוגיה אשר פיתחו מוצרים לעולם הפרסום והשיווק כבר חתמו על הסכמי עבודה וייצוג עם הסוכנות ומן הצד השני נוצרו קשרי עבודה עם מספר סוכנויות פרסום בינלאומיות ועם מחלקות החדשנות של גופים מסחריים מהשורה הראשונה (פרוקטר אנד גמבל, נסטלה ואורנג').
כזכור, טל פרש לפני מספר חודשים מתפקיד פעיל בקבוצת פובליסיס-ישראל, בה הוא שותף ואף ממשיך לכהן כדירקטור לצד יורם באומן. הוא נחשב לאחד מהחלוצים בתחום הפרסום בדיגיטל ואחד ממייסדיה. טל ושותפו ינון לנדנברג היו מפורצי הדרך שהזניקו את תחום הדיגיטל בישראל. לאורך השנים הם נחשבו לטאלנטים מוערכים ביותר בפובליסיס העולמית ונטלו חלק בפעילויות בינלאומיות רבות של הקבוצה עבור לקוחות כגון פרוקטר אנד גמבל, אורנג' וקוקה קולה. בין היתר, היה דורון טל חבר בפורום מנכ"לי סוכנויות הדיגיטל של פובליסיס אשר אחת לשנה התכנסו כדי לנסח את אסטרטגיית הדיגיטל העולמית של הקבוצה.
דורון טל מסר לאייס: "מסתבר שהסיפורים על המוניטין האדיר של ישראל בעולם כאומת סטרט-אפים הם נכונים. גופים מסחריים באירופה צמאים לטכנולוגיות שמגיעות מישראל והמכירה האחרונה של ווייז לגוגל אף עוררה גל חדש של ביקוש. הקשרים שלי באירופה מבוססים אמנם על מעל 10 שנות עבודה בפובליסיס אך הם מתפרסים לכיוונים רבים שכן פורשי קבוצת פובליסיס משמשים בתפקידים בכירים ומגוונים בסוכנויות בינלאומיות נוספות, בגופי מדיה ובלקוחות. אבל העניין לא מתמצה בקשרים בלבד. על מנת לקדם מוצרים ושירותים טכנולוגיים צריך לדעת לעשות את ההתאמות הנכונות ולשים את המוצר הטכנולוגי הנכון על השולחן של מקבל ההחלטות הרלוונטי."
- 9.דנית 19/03/2015 14:24הגב לתגובה זוזה היה רק עניין של זמן שגם העולם יהנה מהמצויינות שלך!
- 8.בהצלחה ענקית (ל"ת)חגית גידרון 07/08/2013 19:11הגב לתגובה זו
- 7.אילה 09/07/2013 16:53הגב לתגובה זוכיף לשמוע, רק דברים טובים!
- 6.בהצלחה (ל"ת)בהצלחה 09/07/2013 02:04הגב לתגובה זו
- 5.בהצלחה! (ל"ת)דביר 07/07/2013 16:43הגב לתגובה זו
- 4.בהצלחה! (ל"ת)בבון 07/07/2013 15:43הגב לתגובה זו
- 3.בוב הבנאי האמיתי 07/07/2013 15:20הגב לתגובה זולא לשכוח דאודורנט :)
- 2.דניאל 07/07/2013 15:16הגב לתגובה זוכל הכבוד! משמח מאוד שדברים טובים קורים לאנשים טובים.
- 1.איש מעצבן וערמומי (ל"ת)בוריס 07/07/2013 14:48הגב לתגובה זו

המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12
מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 מתבססת במקום השני עם כמעט שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, חדשות 13 באורח קבע במקום השלישי ואילו המהדורה המרכזית של התאגיד הציבורי מצליחה לטפס ל-80 אלף צופים, ועדיין רק אחד מתוך עשרה צופים צופה בה
באורח קבע, טבלת הרייטינג של מהדורות החדשות היא שחדשות 12 במקום הראשון, אחריה לרוב 14 ואז 13 ואת הרשימה סוגרת כאן11. גם הרייטינג הנוכחי זהה, אלא במספר הצופים של חדשות 14 הולך ומתקבע על כמות מכובדת של כמעט שני שליש מצופי חדשות 12. וכך, באחוזים של כלל צופי מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 עומדות על כ-42%, חדשות 14 עם 26%, חדשות 13 עם 20% ואילו כאן11 עם כ-12%. ועם זאת, הציפייה היא ששיטת המדידה תשתנה ותאפשר לנו לראות אומדן מדויק יותר של הצופים.
ולנתונים עצמם: חדשות 12 של קשת עמדה על 12.1% רייטינג עם 294 אלף צופים, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עם 184 אלף צופים ו-6.4% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 5.9% ו-144 אלף צופים וכאן11 עם רייטינג של 2.6% ו-82 אלף צופים.
פריים טיים ועוד
בפריים טיים, כרגיל, "האח הגדול" של רשת בראש, עם רייטינג של 15.2% ו-411 אלף צופים, ואחריו "חתונה ממבט שני", עם 11.6% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים ממשיכה להפגין יציבות עם 7.5% רייטינג ו-230 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", השתפרה עם 2.2% רייטינג ו-45 אלף צופים.
חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו, אבל גם במהלך היום חדשות 14 מתחילות להדביק פערים. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-83 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.1% רייטינג ו-52 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.
- השידור הציבורי בבעיית רייטינג: חדשות כאן11 עם פחות מ-60 אלף צופים
- אפילו מאסטר שף לא עוצרת את האח הגדול; חדשות התאגיד עם 50 אלף צופים בלבד
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2% ו-43 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.2% בלבד ו-26 אלף צופים.

המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12
מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 מתבססת במקום השני עם כמעט שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, חדשות 13 באורח קבע במקום השלישי ואילו המהדורה המרכזית של התאגיד הציבורי מצליחה לטפס ל-80 אלף צופים, ועדיין רק אחד מתוך עשרה צופים צופה בה
באורח קבע, טבלת הרייטינג של מהדורות החדשות היא שחדשות 12 במקום הראשון, אחריה לרוב 14 ואז 13 ואת הרשימה סוגרת כאן11. גם הרייטינג הנוכחי זהה, אלא במספר הצופים של חדשות 14 הולך ומתקבע על כמות מכובדת של כמעט שני שליש מצופי חדשות 12. וכך, באחוזים של כלל צופי מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 עומדות על כ-42%, חדשות 14 עם 26%, חדשות 13 עם 20% ואילו כאן11 עם כ-12%. ועם זאת, הציפייה היא ששיטת המדידה תשתנה ותאפשר לנו לראות אומדן מדויק יותר של הצופים.
ולנתונים עצמם: חדשות 12 של קשת עמדה על 12.1% רייטינג עם 294 אלף צופים, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עם 184 אלף צופים ו-6.4% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 5.9% ו-144 אלף צופים וכאן11 עם רייטינג של 2.6% ו-82 אלף צופים.
פריים טיים ועוד
בפריים טיים, כרגיל, "האח הגדול" של רשת בראש, עם רייטינג של 15.2% ו-411 אלף צופים, ואחריו "חתונה ממבט שני", עם 11.6% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים ממשיכה להפגין יציבות עם 7.5% רייטינג ו-230 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", השתפרה עם 2.2% רייטינג ו-45 אלף צופים.
חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו, אבל גם במהלך היום חדשות 14 מתחילות להדביק פערים. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-83 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.1% רייטינג ו-52 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.
- השידור הציבורי בבעיית רייטינג: חדשות כאן11 עם פחות מ-60 אלף צופים
- אפילו מאסטר שף לא עוצרת את האח הגדול; חדשות התאגיד עם 50 אלף צופים בלבד
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2% ו-43 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.2% בלבד ו-26 אלף צופים.