לאחר 9 שנים: אורי לבני פורש מ-GPS - ימכור את המניות לדודי ברמן ויוסי ארועטי
לאחר 9 שנים בהן שימש כמנהל הקריאייטיב הראשי ושותף, פורש אורי לבני ממשרד הפרסום ארועטי ברמן GPS. לבני החזיק ב-10% ממניות המשרד אותם ימכור בקרוב לברמן וארועטי.
לבני היה ממייסדי GPS כשהצטרף לדודי ברמן בימים הראשונים להקמת המשרד. לבני החל את דרכו באדלר חומסקי בו עבד כ-3 שנים לצידו של ברמן. לאחר מכן המשיך לתמיר כהן (כיום JWT ישראל) בו הועסק 3 שנים עד לפנייה מצד ברמן לחבור אליו, כשזה הקים את GPS שבתחילה יועד לו תפקיד של חטיבה פנימית באדלר חומסקי המתמחה בפוליטיקה ותקציבים קטנים.
עם צירופו של לבני החל המשרד לגלוש לתחומי הפרסום המסורתיים ולצרף אליו לקוחות מן המניין כדוגמת טיב טעם ושלמה Sixt. יוסי ארועטי הצטרף לברמן ולבני לאחר תקופה קצרה ותרם לתנופת המשרד (עם צירוף תקציב ארקיע) שהפך בהדרגה לשחקן לגיטימי בענף הפרסום. לזכות GPS ייאמר שהמשרד הפגין לאורך השנים יציבות במערכת היחסים עם לקוחותיו. דוגמא לכך היא חזרתו של שלמה Sixt לשורותיו לאחר נסיון קצר עם יהושע TBWA. בנוסף יש לציין את הישגיו המקצועיים כשבראשם הזכייה באריה פסטיבל קאן 2012 - תואר שמעטים המשרדים מישראל שיכולים להתהדר בו.
בשנה האחרונה ניסו בכירי המשרד להזרים 'דם חדש' לעורקיו והחלו במגעים עם מספר בכירים בענף הפרסום, ביניהם גיא וינברגר ויורם לוי. וינברגר, שלקח חלק כיועץ למשרד באחד המכרזים עליו הוא התמודד, היה קרוב לסיכום אך לבסוף העדיף להצטרף ל-Y&R ישראל. ליורם לוי שפרש לפני כחצי שנה מתפקידו כסמנכ"ל הקריאייטיב ומשנה למנכ"ל בבאומן בר ריבנאי הוצע גם כן להצטרף למשרד, אך בדומה לוינברגר גם במקרה זה המגעים לא הבשילו לכדי מעשה. מסלול נוסף שנבחן על ידי בעלי המשרד ולא בא לידי מימוש היה מיזוג אפשרי עם משרד הפרסום יורו ישראל.
- מחסום לפניך: בעיות באפליקציית המפות של גוגל באיו"ש
- על הכוונת של נתיבי ישראל: יהושע, GPS, הביילינים, אדלר חומסקי וענבר מרחב
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
אורי לבני אמר היום (יום ד') לאייס: "אני מאחל להם הצלחה רבה. אנחנו עובדים הרבה שנים ביחד והיו לנו לא מעט הצלחות ורגעים מרתקים. אפשר לומר שקצת מיציתי את התחום ואני רוצה לעשות דברים חדשים".
על פניו נראה כי נכון לעכשיו התחנה הבאה של ליבני לא תכלול חבירה למשרד פרסום קיים. לאייס נודע כי לבני בוחן מספר מיזמי תקשורת ויוזמות נוספות מעבר לפרסום המסורתי. מחליפו של לבני במשרד יהיה, נכון לעכשיו, הקופירייטר הותיק אורי מרק שהיה בעבר באדלר חומסקי.
שלא לייחוס, גורמים בסביבת המשרד מציינים כי פרישתו של לבני היא על רקע מערכת יחסים מתוחה בינו לבין שאר השותפים. עם זאת יש מי שמציין כי מדובר באותו חיכוך תמידי וטבעי בין מי שבא מרקע קריאיטיבי למי שמנסה לשמור על הלקוחות.
- 7.חווי 07/07/2013 11:08הגב לתגובה זודודי, תעשה ליוסי ילד
- 6.משרד של אפסים (ל"ת)עומר 04/07/2013 15:21הגב לתגובה זו
- 5.יוס'לה הראל 04/07/2013 12:22הגב לתגובה זואתם יודעים למה? 00 = שירותים. שני אפסים.
- 4.ב2 מילים : דודי ברמן (ל"ת)וואבן 03/07/2013 17:53הגב לתגובה זו
- 3.מני 03/07/2013 15:47הגב לתגובה זוגיא לא יעץ בשום מכרז. הגיע, דיבר שטויות וככה גם הלך.
- 2.יוסל'ה הראל 03/07/2013 14:49הגב לתגובה זוקדמו לו פרישתם של שני הסמנכ"לים האחרים על רקע כשלונות חוזרים ונשנים בטיפול מול הלקוחות. המשרד איבד כחצי מהעובדים בשנה האחרונה.
- 1.אפס תגובות (ל"ת)גם זה יותר מדי 03/07/2013 14:03הגב לתגובה זו
מגי טביבי, מגישת המהדורה המרכזית של ערוץ 14. קרדיט: רשתות חברתיותהפרש של כ-50 אלף צופים בין מהדורות 12 ו-14
גם אתמול אף אחד מערוצי הטלוויזיה לא שידר תוכן מקורי, למעט תכנית הסאטירה "ארץ נהדרת"; מבחינת המהדורות המרכזיות, הפער בין 12 ל-14 הולך ומצטצמם ועומד על עשרות אלפים בודדים בלד - לטבלת הרייטינג המלאה
המהדורה המרכזית של חדשות 12 היא המהדורה הנצפית ביותר ובפער על פני מהדורות החדשות האחרונות. זו המהדורה הדומיננטית בעשורים האחרונים והיא לא מאויימת. ועדיין, מגמת ההיחלשות של 12וההתחזקות של 14 נמשכת, אם כי בקצב קטן יותר ממה שהיה בשנתיים-שלוש שנים האחרונות. ערוץ 14 שזוכה לפופולאריות של תומכי ראש הממשלה, בנימין נתניהו, עם רייטינג שצומח, אבל לא כמו בשנים האחרונות.
מהדורת החדשות של 12 השיגה אמש רייטינג פושר יחסית של 11.6% וכמות צופים של 285 אלף. בד בבד, ערוץ 14 עמד על 8.2% אבל מבחינת כמות צופים עמד על 229 אלף.
מבחינת שאר המהדורות, חדשות 13 חזרו לנורמה, עם 4.7% ו-125 אלף צופים. מהדורת החדשות של כאן11 הפגינה יציבות מבחינת המיקום, אבל המשך היחלשות מבחינת הרייטינג וכמות הצופים, עם 4.3% רייטינג בלבד ו-106 אלף צופים בסך הכל.
החיפוש אחר התוכן המקורי בפריים טיים
גם אמש לא הועלה שום תוכן מקורי בפריים טיים. אמנם הפקה כמו "ארץ נהדרת" רוויה בכתיבת תכנים, אבל זו עדיין לא סדרת טלוויזיה מקורית. כך או כך, ארץ נהדרת היא להיט זהב של שנים רבות, וגם אמש היתה התכנית במקום הראשון, עם 14.8% רייטינג ו-368 אלף צופים. אחריה היתה עוד תכנית שמניבה רייטינג גבוה וקבוע, "הפטריוטים" של ערוץ 14, שהיתה עם 9.1% רייטינג ו-287 אלף צופים. במקום השלישי היתה "יהיה טוב" של כאן11, עם החלק השני של הראיון של עמרי אסנהיים עם אלי פלדשטיין, שעמדה על 8.5% ו-207 אלף צופים. לאחר היתה "המקור" של רשת עם 4%, ו-113 אלף צופים בלבד.
- איפה התוכן המקורי בפריים טיים וכמה אנשים ראו את אלי פלדשטיין ב"יהיה טוב"?
- בראש הפריים טיים: ריאליטי ואירוויזיון זה שילוב מנצח
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות
בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם אלמוג בוקר, ורייטינג של 2.8% ו-72 אלף צופים. אחריה היתה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר, עם 2.5% רייטינג ו-51 אלף צופים,
ואילו העולם הבוקר של 13, היתה במקום השלישי עם 1.8% רייטינג ו-53 אלף צופים. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת, עם אדווה דדון היה במקום הראשון עם 2.6% ו-63 אלף צופים, על הבוקר" של 14, עם נוי בר, היה במקום השני, עם 1.5% ו-34 אלף צופים, ואילו "פותחים
יום" של רשת היה במקום האחרון , עם 1% ו-24 אלף צופים בסך הכל.
מגי טביבי, מגישת המהדורה המרכזית של ערוץ 14. קרדיט: רשתות חברתיותהפרש של כ-50 אלף צופים בין מהדורות 12 ו-14
גם אתמול אף אחד מערוצי הטלוויזיה לא שידר תוכן מקורי, למעט תכנית הסאטירה "ארץ נהדרת"; מבחינת המהדורות המרכזיות, הפער בין 12 ל-14 הולך ומצטצמם ועומד על עשרות אלפים בודדים בלד - לטבלת הרייטינג המלאה
המהדורה המרכזית של חדשות 12 היא המהדורה הנצפית ביותר ובפער על פני מהדורות החדשות האחרונות. זו המהדורה הדומיננטית בעשורים האחרונים והיא לא מאויימת. ועדיין, מגמת ההיחלשות של 12וההתחזקות של 14 נמשכת, אם כי בקצב קטן יותר ממה שהיה בשנתיים-שלוש שנים האחרונות. ערוץ 14 שזוכה לפופולאריות של תומכי ראש הממשלה, בנימין נתניהו, עם רייטינג שצומח, אבל לא כמו בשנים האחרונות.
מהדורת החדשות של 12 השיגה אמש רייטינג פושר יחסית של 11.6% וכמות צופים של 285 אלף. בד בבד, ערוץ 14 עמד על 8.2% אבל מבחינת כמות צופים עמד על 229 אלף.
מבחינת שאר המהדורות, חדשות 13 חזרו לנורמה, עם 4.7% ו-125 אלף צופים. מהדורת החדשות של כאן11 הפגינה יציבות מבחינת המיקום, אבל המשך היחלשות מבחינת הרייטינג וכמות הצופים, עם 4.3% רייטינג בלבד ו-106 אלף צופים בסך הכל.
החיפוש אחר התוכן המקורי בפריים טיים
גם אמש לא הועלה שום תוכן מקורי בפריים טיים. אמנם הפקה כמו "ארץ נהדרת" רוויה בכתיבת תכנים, אבל זו עדיין לא סדרת טלוויזיה מקורית. כך או כך, ארץ נהדרת היא להיט זהב של שנים רבות, וגם אמש היתה התכנית במקום הראשון, עם 14.8% רייטינג ו-368 אלף צופים. אחריה היתה עוד תכנית שמניבה רייטינג גבוה וקבוע, "הפטריוטים" של ערוץ 14, שהיתה עם 9.1% רייטינג ו-287 אלף צופים. במקום השלישי היתה "יהיה טוב" של כאן11, עם החלק השני של הראיון של עמרי אסנהיים עם אלי פלדשטיין, שעמדה על 8.5% ו-207 אלף צופים. לאחר היתה "המקור" של רשת עם 4%, ו-113 אלף צופים בלבד.
- איפה התוכן המקורי בפריים טיים וכמה אנשים ראו את אלי פלדשטיין ב"יהיה טוב"?
- בראש הפריים טיים: ריאליטי ואירוויזיון זה שילוב מנצח
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות
בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם אלמוג בוקר, ורייטינג של 2.8% ו-72 אלף צופים. אחריה היתה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר, עם 2.5% רייטינג ו-51 אלף צופים,
ואילו העולם הבוקר של 13, היתה במקום השלישי עם 1.8% רייטינג ו-53 אלף צופים. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת, עם אדווה דדון היה במקום הראשון עם 2.6% ו-63 אלף צופים, על הבוקר" של 14, עם נוי בר, היה במקום השני, עם 1.5% ו-34 אלף צופים, ואילו "פותחים
יום" של רשת היה במקום האחרון , עם 1% ו-24 אלף צופים בסך הכל.
