
רדיו דרום משיק את לוח השידורים: ילווה בקמפיין בהשקעה של חצי מיליון ש'
רדיו דרום 97FM ו-95.8FM יוצא בקמפיין פרסומי לציון ההשקה הרשמית של לוח השידורים בתחנה. הקמפיין, תחת הכותרת "רדיו דרום - כי משפחה לא בוחרים" ישלב מספר אפיקי פרסום, בהם שלטי חוצות, באנרים, פרינט ורשתות חברתיות.
עלות הקמפיין החדש של רדיו דרום, תעמוד על יותר מחצי מיליון שקלים. "אחת המטרות בקמפיין הייתה לעשות משהו שונה מכל מה שאנחנו מכירים בעולם הרדיו בישראל", מסרה קרן אוזן, סמנכ"לית התוכן והשיווק בתחנה. "הקמפיין משלב הומור עצמי ורעננות ופונה לקהלים חדשים ברמה הארצית, תוך שמירה על הערך המרכזי של התחנה המשמשת בית ומשפחה עבור מאזיניה".
מהתחנה נמסר: "בקמפיין מצולמים מגישי התחנה כמשפחה בהפרעה תחת הסלוגן 'רדיו דרום כי משפחה לא בוחרים'. בשנתיים האחרונות שולבו ברדיו דרום תכנים חדשים, מגישים ותכניות שנועדו לרענן את התחנה, להרחיב את קהל מאזינה ולמשוך קהלים צעירים ברמה המקומית וקהלים חדשים ברמה הארצית".
- 2.קרן סמנכ"לית? 04/07/2013 15:24הגב לתגובה זוראשית אומרים סמנכ"ל =סגנית מנהל ולא כפי שרשמתם והיא אשת מכירות!
- 1.עופר 03/07/2013 11:34הגב לתגובה זוקרן את פתטית! משדרת לבאר- שבע רבתי וחולמת על יפו ות"א. חמודה, את לא דלית עופר! תתעוררי.