ליאו ברנט מחכה לכם ברשת: משיק עמוד פייסבוק ואינסטגרם ופינת "מה לעזאזל"
משרד הפרסום ליאו ברנט ישראל, בראשותו של גיא קלנר וחלק מקבוצת פובליסיס ישראל, מחפש נקודות השקה עם הקהל הרחב ועושה את הדבר המתבקש - מחכה לו בפייסבוק ובאינסטגרם.
המשרד שבעבר ייצג אותו בישראל גלר נסיס וכיום פועל כמותג עצמאי השיק לאחרונה עמוד
בנוסף תיחנך בעמוד הפייסבוק פינה חדשה בשם פינת ה'מה לעזאזל?! השבועית", בו הם מבקשים מהגולשים למצוא שימושים פרסומיים לתמונות הזויות במיוחד שמסתובבות במאגרי התמונות השונים.
- 7.תפרגנו קצת, בתולים! (ל"ת)איילת 25/06/2013 10:22הגב לתגובה זו
- 6.ליאו 24/06/2013 17:48הגב לתגובה זודווקא נראה שרצים לאחרונה. אולי קשור לדף..
- 5.גיל ססוברקוביץ' 24/06/2013 17:35הגב לתגובה זותגידו מה שתגידו על הקריאטיב, אבל יצאו משם חבר'ה טובים וגם לתת שירות זה יכולת חשובה כשעובדים מול לקוחות בינלאומיים. שיהיה בהצלחה.
- 4.רוח 24/06/2013 17:29הגב לתגובה זואם משהו מה8 אריות שליאו ברנט העולמית הביאו מקאן יחלחל לארץ, דיינו.
- 3.עדי 24/06/2013 16:30הגב לתגובה זומה שנכון נכון, מנסים להיות משרד ברמה עולמית אבל בפועל הדבר היחיד מליאו ברנט הוא השם. מבחינת גישה לפרסום החשיבה היא ישראלית קלאסית – לעשות כמויות, לא חשוב איכות התובנה והקריאייטיב העיקר לקנות מדיה, פחות חשוב מה יהיה במודעה. המקום הוא חברת הפקה עבור הלקוחות, הלקוח אמר, הביצועיסט עיצב, איזה קופי שרוף כתב איזה שורה גנרית, תקציבאי הוריד לדפוס. מקום שמצפים מהעובדים לתפוקה עם חיוך מבלי לתת סיבה אחת לחייך, שעות ארוכות, אפס מקום למימוש עצמי (כי אם הלקוח אמר אז לא מתווכחים גם אם הוא טועה), ומכונת קפה שבאופן הפגנתי עומדת בכניסה ומיועדת רק ללקוחות, לעובדים לא מגיע הפוך, או מטבח שמכיל יותר מ-8 אנשים, אני לא מדבר אפילו על איזה פינה בה העובדים היו יכולים לדבר אחד עם השני, להכיר, לחלוק. רפת והעובדים הם הפרות ואוי ולמי שמפסיק לתת חלב.
- 2.שי 24/06/2013 16:28הגב לתגובה זובבקשה תגידו לי שלא קראתי עכשיו כתבה על משרד פרסום שפותח דף פייסבוק
- 1.קופיארטר 24/06/2013 13:08הגב לתגובה זומשרד עם 0 קריאייטיב..עצוב

המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12
מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 מתבססת במקום השני עם כמעט שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, חדשות 13 באורח קבע במקום השלישי ואילו המהדורה המרכזית של התאגיד הציבורי מצליחה לטפס ל-80 אלף צופים, ועדיין רק אחד מתוך עשרה צופים צופה בה
באורח קבע, טבלת הרייטינג של מהדורות החדשות היא שחדשות 12 במקום הראשון, אחריה לרוב 14 ואז 13 ואת הרשימה סוגרת כאן11. גם הרייטינג הנוכחי זהה, אלא במספר הצופים של חדשות 14 הולך ומתקבע על כמות מכובדת של כמעט שני שליש מצופי חדשות 12. וכך, באחוזים של כלל צופי מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 עומדות על כ-42%, חדשות 14 עם 26%, חדשות 13 עם 20% ואילו כאן11 עם כ-12%. ועם זאת, הציפייה היא ששיטת המדידה תשתנה ותאפשר לנו לראות אומדן מדויק יותר של הצופים.
ולנתונים עצמם: חדשות 12 של קשת עמדה על 12.1% רייטינג עם 294 אלף צופים, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עם 184 אלף צופים ו-6.4% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 5.9% ו-144 אלף צופים וכאן11 עם רייטינג של 2.6% ו-82 אלף צופים.
פריים טיים ועוד
בפריים טיים, כרגיל, "האח הגדול" של רשת בראש, עם רייטינג של 15.2% ו-411 אלף צופים, ואחריו "חתונה ממבט שני", עם 11.6% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים ממשיכה להפגין יציבות עם 7.5% רייטינג ו-230 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", השתפרה עם 2.2% רייטינג ו-45 אלף צופים.
חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו, אבל גם במהלך היום חדשות 14 מתחילות להדביק פערים. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-83 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.1% רייטינג ו-52 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.
- השידור הציבורי בבעיית רייטינג: חדשות כאן11 עם פחות מ-60 אלף צופים
- אפילו מאסטר שף לא עוצרת את האח הגדול; חדשות התאגיד עם 50 אלף צופים בלבד
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2% ו-43 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.2% בלבד ו-26 אלף צופים.