ליאו ברנט מחכה לכם ברשת: משיק עמוד פייסבוק ואינסטגרם ופינת "מה לעזאזל"

המשרד בראשותו של גיא קלנר מחפש נקודות השקה עם הקהל וישתף תכנים מחיי היום יום בנוסף לפינת 'מה לעזאזל' בה הגולשים מציעים רעיונות פרסום
כתבי אייס | (7)

משרד הפרסום ליאו ברנט ישראל, בראשותו של גיא קלנר וחלק מקבוצת פובליסיס ישראל, מחפש נקודות השקה עם הקהל הרחב ועושה את הדבר המתבקש - מחכה לו בפייסבוק ובאינסטגרם.

המשרד שבעבר ייצג אותו בישראל גלר נסיס וכיום פועל כמותג עצמאי השיק לאחרונה עמוד פייסבוק וחשבון אינסטגרם, אותם מנהלים עובדי המשרד. ב-2 הפלטפורמות האלו יועלו תכנים מחיי היום יום במשרד ופרוייקטים מעניינים ממשרדי החברה הפרוסים ברחבי העולם, כמו למשל הקמפיין האחרון של קוקה קולה, שזכה השבוע באריה הזהב בקאן.

בנוסף תיחנך בעמוד הפייסבוק פינה חדשה בשם פינת ה'מה לעזאזל?! השבועית", בו הם מבקשים מהגולשים למצוא שימושים פרסומיים לתמונות הזויות במיוחד שמסתובבות במאגרי התמונות השונים.

תגובות לכתבה(7):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 7.
    תפרגנו קצת, בתולים! (ל"ת)
    איילת 25/06/2013 10:22
    הגב לתגובה זו
  • 6.
    ליאו 24/06/2013 17:48
    הגב לתגובה זו
    דווקא נראה שרצים לאחרונה. אולי קשור לדף..
  • 5.
    גיל ססוברקוביץ' 24/06/2013 17:35
    הגב לתגובה זו
    תגידו מה שתגידו על הקריאטיב, אבל יצאו משם חבר'ה טובים וגם לתת שירות זה יכולת חשובה כשעובדים מול לקוחות בינלאומיים. שיהיה בהצלחה.
  • 4.
    רוח 24/06/2013 17:29
    הגב לתגובה זו
    אם משהו מה8 אריות שליאו ברנט העולמית הביאו מקאן יחלחל לארץ, דיינו.
  • 3.
    עדי 24/06/2013 16:30
    הגב לתגובה זו
    מה שנכון נכון, מנסים להיות משרד ברמה עולמית אבל בפועל הדבר היחיד מליאו ברנט הוא השם. מבחינת גישה לפרסום החשיבה היא ישראלית קלאסית – לעשות כמויות, לא חשוב איכות התובנה והקריאייטיב העיקר לקנות מדיה, פחות חשוב מה יהיה במודעה. המקום הוא חברת הפקה עבור הלקוחות, הלקוח אמר, הביצועיסט עיצב, איזה קופי שרוף כתב איזה שורה גנרית, תקציבאי הוריד לדפוס. מקום שמצפים מהעובדים לתפוקה עם חיוך מבלי לתת סיבה אחת לחייך, שעות ארוכות, אפס מקום למימוש עצמי (כי אם הלקוח אמר אז לא מתווכחים גם אם הוא טועה), ומכונת קפה שבאופן הפגנתי עומדת בכניסה ומיועדת רק ללקוחות, לעובדים לא מגיע הפוך, או מטבח שמכיל יותר מ-8 אנשים, אני לא מדבר אפילו על איזה פינה בה העובדים היו יכולים לדבר אחד עם השני, להכיר, לחלוק. רפת והעובדים הם הפרות ואוי ולמי שמפסיק לתת חלב.
  • 2.
    שי 24/06/2013 16:28
    הגב לתגובה זו
    בבקשה תגידו לי שלא קראתי עכשיו כתבה על משרד פרסום שפותח דף פייסבוק
  • 1.
    קופיארטר 24/06/2013 13:08
    הגב לתגובה זו
    משרד עם 0 קריאייטיב..עצוב
הכוכב הבא. קרדיט: אתר מאקוהכוכב הבא. קרדיט: אתר מאקו
רייטינג

הכוכב הבא בראש הפריים טיים

בערב עם ריאליטי חזק, הוא כמעט תמיד בראש, וכך גם עם שידור "הכוכב הבא" לקראת אירוויזיון 2026, שהשתלט על רצועת הפריים טיים 

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג
המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 14.7% רייטינג ו-352 אלף צופים, ואילו חדשות 14 היו אחריה עם 8.1% רייטינג ו-215 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שהצליחה שוב לחצות את רף מאה אלף הצופים, עם 5.9% רייטינג ו-144 אלף צופים, ובסוף הרשימה היתה המהדורה של כאן11, עם נתונים טובים יחסית לחוסר הפופולריות שלה, עם 95 אלף צופים ו-4% רייטינג.


פריים טיים

תחרות בפריים טיים זה תמיד טוב, אבל כשיש ריאליטי, כמעט תמיד הוא בראש הטבלה, וכך גם היה אתמול עם "הכוכב הבא", שהיה עם רייטינג של 16.9% רייטינג ו-432 אלף צופים והיה התכנית הנצפית ביותר בלוח השידורים. אחריו היתה "ווארט" של ערוץ 13, עם 7.9% רייטינג ו-182 אלף צופים, ואילו ההיעדרות של ינון מגל ככל הנראה הובילה לירידה של הפטריוטים למקום השלישי, עם 7.1% ו-189 אלף צופים. למרות שהעונה נפתחה בסערה, "בואו לאכול איתי" של כאן11 סגרה את הרשימה עם 6.1% רייטינג ו-150 אלף צופים.

תכניות הבוקר והצהריים

מבחינת שאר הרצועות, רצועת הבוקר הולכת ותופסת תאוצה, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה את הרצועה, עם 3.2% ו-66 אלף צופים, במקום השני היה ערוץ 14, כשמהדורת "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, היתה במקום השני מבחינת רייטינג, עם 2.5% רייטינג אבל במקום הראשון מבחינת כמות צופים, 67 אלף צופים. "העולם הבוקר" של רשת סגרה את הרשימה, עם 2% רייטינג ו-59 אלף צופים. 

ברצועה שלאחריה, המספרים ירדו מעט, ומשדר הבוקר של קשת, עם יואב לימור היה בראש ועמד על רייטינג של 2.7% ו-52 אלף צופים, ואילו אחריו היה "על הבוקר" של ערוץ 14 עם 1.9% רייטינג, ו-49 אלף צופים. את הרשימה סגר המשדר המיוחד לזכרו של הדר גולדין ז"ל ששודר ברשת, עם 1.7% רייטינג ו-38 אלף צופים. 

בצהריים, 14 בצהריים של חדשות 12 היה בראש, עם 3.5% ו-78 אלף צופים, בעוד האולפן הפתוח של עם בועז גולן היה במקום השני, עם 3.3% רייטינג ו-69 אלף צופים. את הרשימה סגרה רשת עם "הדוח היומי" שהיה עם 1.2% רייטינג ו-30 אלף צופים בלבד.