דבר בקול: קמפיין המודעות של באומן בר ריבנאי נכנס למגזין הפרסום Archive
סדרת המודעות (הנפלאה, יש לציין) של משרד הפרסום באומן בר ריבנאי לעמותת 'בקול' נכנסה לאחרונה למגזין הפרסום היוקרתי
המודעות, שנוצרו במסגרת ההתמודדות של משרד הפרסום בתחרות דג הזהב 2013 של רשת שוקן, מציגות מניפולציה קלה, חכמה ומדויקת על עטיפות אלבומי מוסיקה מפורסמות של הביטלס, קווין ופינק פלויד. במודעות עבור הארגון שפועל למען כבדי שמיעה בישראל, "הורחקו" לאחור והוקטנו הויז'ואלים המרכזיים ממיקומם המקורי כדי להמחיש את הקופי: "אנשים רבים בישראל מתקשים ליהנות ממוסיקה".
סדרת מודעות 'בקול' זכו גם לחשיפה ב-adforum, ב-creativity-online וכן נבחרו למודעת החודש ב-bestadontv, ואחת מ-6 המודעות החכמות באתר buzzfeed.
מנהל הקריאייטיב ערן ניר אמר לאייס: "הקולגות שלי בענף היו משתמשים בקלישאת "כיף לקבל הכרה בינלאומית על עבודה מצוינת ולעמוד בסטנדרטים הבינלאומיים של Archive". אז כן, ארכייב זה מחמיא ומכובד, אבל האתגר האמיתי של באומן בר ריבנאי, הוא להמשיך ולייצר ללקוחותינו עבודה שיווקית-קריאטיבית פורצת דרך ואפקטיבית, בשוטף, כפי שאנו עושים למשל בקפה עלית, חומוס אחלה, סופר פארם, כמובן טורנדו ועוד".
ארגון 'בקול' הוקם ומנוהל על ידי אנשים כבדי שמיעה ופועל לשיפור איכות החיים ולקידומם של אנשים כבדי שמיעה מעל גיל 18, באמצעות חקיקה וסינגור, קידום נגישות, הסרת מחסום הבושה ועידוד אנשים כבדי שמיעה להתמודד עם המגבלה. הארגון הוקם בשנת 1997 ופועל ברחבי הארץ.
קרדיטים: מנכ"ל - יוסי לובטון, סמנכ"ל קריאייטיב - נדב פרסמן, מנהל קריאייטיב - ערן ניר, ארט דיירקטור - אורי חסון, קופירייטר - טל הירשברג, מנהלת קבוצת לקוחות - מאיה סלומון, סופרוויזר - מורן לופו, ניהול לקוח - ליאור גביש, מנהלת הפקה - דורית גווילי, מדיה - לימור דהן, גבי אטל, פוטושופ - יניב שחר.
- 13.עולבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבב! (ל"ת)ברזל קר 20/06/2013 15:55הגב לתגובה זו
- 12.עין צוחקת 20/06/2013 15:52הגב לתגובה זואישיות של זבל אורגני.
- חיליק הקיפוד 20/06/2013 16:08הגב לתגובה זואני רוצה להאמין שיש פה איזה פה ג'ורה אחד שחושב שלכתוב כמה טוקבקים מרושעים תחת כמה שמות שונים זה מצחיק. אם אני צודק, אז לך תשטוף את הפה בסבון. צורה לתעשייה הזו שהצליחה לגדל בתוכה אנשים כל כך קטנים שחושבים שיש להם "כזה גדול" מאחורי המקלדת. ממליץ לכם לנצל את השבת הזו כדי לחשוב כמה זה נעים ומכובד ללכלך ככה על אנשים שאתם לא מכירים בשיט. פיכסה עליקום.
- 11.קולגה 20/06/2013 11:56הגב לתגובה זוחבל שנוצר פאר כל כך גדול בין הכישרון שלך לבין האישיות שלך והפאר הזה רק הולך וגדל.
- 10.פוץ 20/06/2013 09:46הגב לתגובה זופוץ
- 9.צופיק 19/06/2013 23:05הגב לתגובה זועדיף שלא תדבר על הקולגות שלך בענף.
- 8.יורם 19/06/2013 22:00הגב לתגובה זוהגיד לך אדם מה טוב ומה אדוני דורש ממך כי אם עושות משפט ואהבת חסד והצנע לכת עם אלוהיך
- 7.ירון 19/06/2013 21:55הגב לתגובה זובאומן ממשיכים לשחק בנדמה לי... ולעשות חרא עבודה בשוטף!
- ההסטוריון 20/06/2013 13:44הגב לתגובה זובאומן זה השלמור החדש, ההסטוריה חוזרת
- 6.אסי 19/06/2013 17:22הגב לתגובה זומצד שני לא רוצים לדבר על זה אלא על השוטף וטורנדו כמובן. כמה צביעות במקום אחד
- יוסי 19/06/2013 18:00הגב לתגובה זואנחנו גאים מאד שנכנסנו לארכייב, מה שלך כנראה לא יקרה אף פעם ואנחנו גאים לא פחות בעבודה השוטפת שלנו. כנראה שמתוסכל כמוך לא מסוגל להבין את זה. מסכן
- 5.טל 19/06/2013 15:18הגב לתגובה זוערס טיפש ושחצן בשכונה שמן ממזר כזה מקבל מכות על בסיס קבוע
- איכס ערן. חשבתי שאתה יודע טוב יותר מזה (ל"ת)19/06/2013 20:55הגב לתגובה זו
- 19/06/2013 16:25הגב לתגובה זוקצת צניעות ופרגון לאחרים יכול לעשות לך טוב
- 4.רינה 19/06/2013 14:46הגב לתגובה זובקרדיטים רשימת מנהלי המנצלים והמנוצלים אחרי שקיבלו דלק לחצי שנה לעבוד ללא כל התייחסות לחוק שעות העבודה והמנוחה
- (ל"ת)כל מילה חקוקה בסלע 19/06/2013 16:08הגב לתגובה זו
- מגיב בתשלום 19/06/2013 15:21הגב לתגובה זועם מירמור
- 3.דבר בצניעות (ל"ת)קאן... 19/06/2013 13:58הגב לתגובה זו
- 2.תומר סקורניק 19/06/2013 13:35הגב לתגובה זוזה כל כך חכם וכל כך מדויק ויפה אנשי באומן מוכשרים מאוד מאוד!
- באומן 19/06/2013 17:20הגב לתגובה זוחנפנית
- 1.עדי 19/06/2013 13:34הגב לתגובה זועושה עבודה מצוינת.