מוריד מסך: עורך mako יובל נתן פורש מתפקידו - ימונה למנכ"ל SCREENZ

נתן יסיים את תפקידו במהלך הקיץ וייכנס לתפקיד המנכ"ל בחברת הקרוס מדיה הבינלאומית שהוקמה לפני כשנה וחצי ובה שותפה קשת עם The Box
משה בנימין | (3)

יובל נתן, מנהל והעורך הראשי של אתר mako וחבר הנהלת קשת פורש מתפקידו באתר לטובת מינוי למנכ"ל SCREENZ - חברת הקרוס מדיה הבינלאומית בה שותפה קשת עם The Box.

נתן (41) לשעבר עיתונאי (מבקר הטלוויזיה של "ידיעות אחרונות", "מעריב", מקים ועורך ראשי של "רייטינג"), היה שותף להקמת האתר וניהל את mako בשנים האחרונות. mako, שהוקם באוקטובר 2008 הפך לאחד מגופי המדיה הדיגיטלית הגדולים בישראל ומוביל בתחום הקרוס מדיה.

Screenz שמה דגש על פתרונות אסטרטגיים וטקטיים לגופי טלוויזיה בינלאומיים בתחום הדיגיטל. החברה, שהוקמה לפני כשנה וחצי במטרה לייצר נכסים דיגיטליים לגופי שידור וחברות הפקה ברחבי העולם, מבוססת על מוצרים ואפליקציות חדשניות, שחלקן פותחו ונוסו באתר mako ומהווים מודל ליצירת המוצרים ולחיבורי מדיה מסורתית ומדיה חדשה. ל-Screenz משרדים בלונדון ובלוס אנג'לס והיא פועלת בשיתוף פעולה עם אחת מסוכנויות הטאלנטים הגדולות בהוליווד- ICM.

במקביל למינויו של נתן, אלדר רפפורט ששימש כמנכ"ל Screenz בתקופת הקמתה, יעבור לכהן כמנהל הסטודיו, הכולל את יחידת הקריאייטיב ופיתוח המוצרים.

בחברה מוסרים כי לאחרונה, עקב התרחבות פעילותה, החליטו בעלי המניות לנצל את המומנטום החיובי ולהשקיע בהתפתחותה המואצת. רק בחודש האחרון נחתמו מספר עסקאות ארוכות טווח: שיתוף פעולה עם חברת ההפצה המובילה Red Arrow מקבוצת ProSiebenSat.1 להפצת מוצרי החברה ופיתוח מוצרים עבור גופי תוכן בעולם. פיתוח אפליקציות "Second Screens" עבור תכניות הדגל של חברת ITV GLOBAL ENTERTAIMENT - Hell's Kitchen, Who Dares Sings ו-Four Weddings שיופצו ללמעלה מ-20 מדינות בהן משודרות, וכן הסכם רב שנתי עם חברת CTC - גוף השידור השלישי בגודלו ברוסיה והבעלים של 3 ערוצים - הכולל את פיתוח האסטרטגיה הדיגיטלית של החברה.

לדברי יובל נתן: "בצער רב ובכאב לב אני עוזב בית, עם המון אנשים אהובים והמון רגעים יפים, אך באותה מידה אני נרגש לקראת האתגר החדש והמלהיב עם החברים המצוינים מ-The box שאני מכיר ומוקיר מאז ש- Screenz יצאה לדרך. מאוד משמח לראות שהרעיון להביא את בשורת השילוב הטלוויזיוני-דיגיטלי של mako וקשת לזירה הגלובלית מתחיל לתפוס תאוצה, והמטרה היא לבנות פה דבר גדול ומשמעותי. למעט מאוד גופי טלוויזיה בעולם יש היום נוכחות דיגיטלית משמעותית כמו לקשת, ועל כך מגיע קרדיט לכל עובדי mako וקשת".

עוד הוסיף נתן: "במיוחד אני חייב תודה אישית לאבי ניר שרק בזכות האמונה, החזון והמעוף שלו, הצלחנו להגיע עד הלום. תודה גם לדירקטוריון קשת על האמון שנתנו בי ובדרך של mako לאורך כל השנים".

בשיחה עם עובדי קשת ו-mako ציין הבוקר (יום ג') אבי ניר: "אני רוצה להודות באופן אישי ליובל על הלהט, הכישרון והאמונה הגדולה שלו ועל היותו שותף שווה ואף מגניב במיוחד לגרעין ההובלה, החזון והחברות של קשת. תודה מאנשי קשת ודירקטוריון החברה על ההישגים ועל הרוח הטובה והסוחפת, שהבאת לכאן במשך שנים ארוכות וטובות. אני שמח מאד על כך שיובל נשאר בקבוצה ושנוכל להמשיך לעבוד יחד אל העתיד, תרתי משמע".

תגובות לכתבה(3):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 3.
    בהצלחה איש ענק ובן אדם נדיר (ל"ת)
    עופר חן 19/06/2013 23:17
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    ליאת דיין 19/06/2013 10:56
    הגב לתגובה זו
    יובל מאחלת לך בהצלחהההההה. בטוחה שתצליח ותעלה אותם לדרך המלך בדיוק כפי שעשית בmako. ליאת
  • 1.
    ב..ה..צ..ל..ח..ה מלךךךךך! (ל"ת)
    מרדכי שלו 18/06/2013 12:25
    הגב לתגובה זו
מתוך הכוכב הבא לאירוויזיון של קשת 12, מתוך אתר מאקומתוך הכוכב הבא לאירוויזיון של קשת 12, מתוך אתר מאקו

רייטינג: כוכב הבא ומהדורת 12 בטופ, ערוץ 14 רושם עלייה בשעות הערב

במהדורות 12 נשארת בטופ אבל למהדורת החדשות של ערוץ 14 נרשמת עלייה קלה ברייטינג

הדס ברטל |

מהדורת החדשות של 12 עדיין מונופול. ובכלל, קשת, למרות ניסיונה להתחמק מכך - היא מונופול. ערוץ 13 בגסיסה, 14 די נעצר, אך פחות מביא מפרסמים. קשת מקבלת את כל הקופה וכל הקצפת. סוד ידוע בשוק הפרסום והתקשורת הוא שקשת "שולחת" לקוחות לרשת רק כדי שתהיה לה תחרות ושהרגולטור לא יטיל עלייה סנקציות. 

המהדורה המובילה היא כאמור של קשת 12 עם 17.6% ברייטינג ו-443 אלף צופים. הרבה אחריה מגיעה המדורה של ערוץ 14 עם רייטינג של 9.3% ו-257 אלף צופים. אחרונות הן רשת 13 עם 6.7% ו-153 אלף צופים וכאן 1 עם 3.2% ו-38 אלף צופים. 

פריים טיים

הכוכב הבא לאירווזיון ממשיך להוביל את טבלת הרייטינג עם 16.2% רייטינג ו-429 אלף צופים. הרבה אחריה מגיעים הפטריוטים, תכנית הדגל של ערוץ 14 שרושמים 9.2% ו-262 אלף צופים. מעט אחריה מגיעה ווראט של רשת 13 עם 8.9% רייטינג ו-229 אלף צופים ותכנית הדרמה המקורית מקום שמח בכיכובה של נועה קולר של כאן 11 עם 6% ו-127 אלף צופים.


ינון מגל בשידורי הפטריוטים מתוך אתר ערוץ 14
ינון מגל בשידורי הפטריוטים - קרדיט: מתוך אתר ערוץ 14


תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות

בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 4.1% ו-101 אלף צופים. אחריה חדשות היום עם אלי ראכלין בערוץ 13 ו-75 אלף צופים. הרבה מאחור היא תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-26 אלף צופים. התכנית על הבוקר עם עודד מנשה בערץ 14 בשעה תשע עם רייטינג של 1.2% ו-28 אלף צופים בלבד. באותה השעה ב-13 משודרת פותחים יום עם רייטינג של 1.3% ו-29 אלף צופים והמובילה היא נסלי ברדה במשדר הבוקר של 12 ורייטינג של 2.6% ו-56 אלף צופים.

מתוך הכוכב הבא לאירוויזיון של קשת 12, מתוך אתר מאקומתוך הכוכב הבא לאירוויזיון של קשת 12, מתוך אתר מאקו

רייטינג: כוכב הבא ומהדורת 12 בטופ, ערוץ 14 רושם עלייה בשעות הערב

במהדורות 12 נשארת בטופ אבל למהדורת החדשות של ערוץ 14 נרשמת עלייה קלה ברייטינג

הדס ברטל |

מהדורת החדשות של 12 עדיין מונופול. ובכלל, קשת, למרות ניסיונה להתחמק מכך - היא מונופול. ערוץ 13 בגסיסה, 14 די נעצר, אך פחות מביא מפרסמים. קשת מקבלת את כל הקופה וכל הקצפת. סוד ידוע בשוק הפרסום והתקשורת הוא שקשת "שולחת" לקוחות לרשת רק כדי שתהיה לה תחרות ושהרגולטור לא יטיל עלייה סנקציות. 

המהדורה המובילה היא כאמור של קשת 12 עם 17.6% ברייטינג ו-443 אלף צופים. הרבה אחריה מגיעה המדורה של ערוץ 14 עם רייטינג של 9.3% ו-257 אלף צופים. אחרונות הן רשת 13 עם 6.7% ו-153 אלף צופים וכאן 1 עם 3.2% ו-38 אלף צופים. 

פריים טיים

הכוכב הבא לאירווזיון ממשיך להוביל את טבלת הרייטינג עם 16.2% רייטינג ו-429 אלף צופים. הרבה אחריה מגיעים הפטריוטים, תכנית הדגל של ערוץ 14 שרושמים 9.2% ו-262 אלף צופים. מעט אחריה מגיעה ווראט של רשת 13 עם 8.9% רייטינג ו-229 אלף צופים ותכנית הדרמה המקורית מקום שמח בכיכובה של נועה קולר של כאן 11 עם 6% ו-127 אלף צופים.


ינון מגל בשידורי הפטריוטים מתוך אתר ערוץ 14
ינון מגל בשידורי הפטריוטים - קרדיט: מתוך אתר ערוץ 14


תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות

בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 4.1% ו-101 אלף צופים. אחריה חדשות היום עם אלי ראכלין בערוץ 13 ו-75 אלף צופים. הרבה מאחור היא תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-26 אלף צופים. התכנית על הבוקר עם עודד מנשה בערץ 14 בשעה תשע עם רייטינג של 1.2% ו-28 אלף צופים בלבד. באותה השעה ב-13 משודרת פותחים יום עם רייטינג של 1.3% ו-29 אלף צופים והמובילה היא נסלי ברדה במשדר הבוקר של 12 ורייטינג של 2.6% ו-56 אלף צופים.