לא מתפשרים: Theysay תוביל את קמפיין קרלסברג ישראל במדיה החברתית

סוכנות המדיה החברתית משיקה קמפיין צילום באינסטגרם ופעילות פייסבוק בסימן "איכות ללא פשרות" במקביל לסרטון החדש של באומן בר ריבנאי
משה בנימין | (9)

קמפיין המיתוג מחדש של קרלסברג ישראל יצא לאחרונה לדרכו עם סרטון פרסומת של באומן בר ריבנאי ובו שפה תקשורתית חדשה שמקדמת "איכות ללא פשרות" ומציגה את "האיש שלא התפשר מעולם" - מייסד החברה ג'יי סי ג'ייקובסן. במקביל, יוצאת לדרכה הפעילות במדיה החברתית בהובלת Theysay.

הפעילות של קרלסברג ברשתות החברתיות תתמקד בפייסבוק ובאינסטגרם. במסגרת הפעילות נבחרו מספר צלמי אינסטגרם מובילים ביניהם ליאור דנציג (@liorDaznig), אירה חרקובסקי (@irahok), קובי רפאלי (@Kobiref_gf) ואליענה גולומב (@elianaGolomb) לתת פירוש אישי שלהם לביטוי "לא מתפשר על ____".

ליאור דנציג: "לא מתפשר על החברים שלי"

אירה חרקובסקי: " לא מתפשר על המגרש הביתי שלי"

קובי רפאלי: "לא מתפשר על הכיוון שלי"

אליענה גולומב: "לא מתפשרת על הרעננות שלי!"

לצד הצילומים יעלה קמפיין המבקש מקהל הגולשים בפייסבוק לשתף בתמונות של הדברים עליהם הם לא מוכנים להתפשר ולהתמודד על זכיית מקרר קרלסברג מלא בירות ללא פשרות.

דנה ברן מנהלת המותג של קרלסברג ישראל: "בחרנו בפעילות נלווית לקמפיין כחלק מהפעילות הכוללת שלנו במדיה חברתית שעיקרה לשמוע מה הקהל שלנו חושב, רוצה ומרגיש, בנוסף לצלמים המדהימים שאיתרנו. הפעילות שלנו ברשתות החברתיות היא חלק בלתי נפרד מפעילות האוף ליין שלנו ומאפשרת לנו להגיע אל הצרכנים בצורה ישירה ואישית יותר ולחבר אותם לאסטרטגיה ולערכי המותג".

סרטון הפרסומת של באומן בר ריבנאי לקרלסברג

לירון בן ארי ויאיר קיבייקו מ-Theysay: "הקמפיין ברשתות החברתיות יכלול ביטוי אישי של ערכי המותג: 'ללא פשרות'. במסגרת הפעילות נעלה בקמפיין הקורא לקהל לשתף באמירה שלו, בתחושות ובחיבור שלו לסלוגן: "uncompromising quality", באפליקציית פייסבוק. בנוסף, בחרנו צוות מדהים של צלמי אינסטגרם שצילמו והביאו את הביטוי האומנותי שלהם, שילווה את הקמפיין. היה לנו חשוב לתת לצרכנים להגיב ולהשתתף בפעילות האוף ליין של המותג, לתקשר ולהבין אותו".

תגובות לכתבה(9):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 9.
    ישראלי 16/03/2015 07:37
    הגב לתגובה זו
    הצילום מדהים , יצירתי , ומקורי !!!!
  • 8.
    צלמי אינסטגרם מובילים??? (ל"ת)
    רענן 04/07/2013 11:51
    הגב לתגובה זו
  • 7.
    די כבר עם הדיווחים האלה על השקל וחצי (ל"ת)
    18/06/2013 12:58
    הגב לתגובה זו
  • 6.
    דורין 17/06/2013 23:36
    הגב לתגובה זו
    מסובך לנהל את האפליקציה בשקל וחצי עם התמונות שהם העלו לא פלא שבאומן בורחים מזה כמו מאש
  • 5.
    אחלה קמפיין, כל הכבוד למי שחשב על הרעיון (ל"ת)
    יעל 17/06/2013 21:32
    הגב לתגובה זו
  • 4.
    עוד הפעם הסוכנות פח הזאת? (ל"ת)
    הבן של קופמן 17/06/2013 17:52
    הגב לתגובה זו
  • 3.
    סמיון 17/06/2013 17:51
    הגב לתגובה זו
    למסר של סטלה ארטורה?
  • 2.
    שלומי 17/06/2013 17:49
    הגב לתגובה זו
    קמפיין מעפן
  • 1.
    קמפיין מצוין של אנשים יפים וחלולים... (ל"ת)
    קווין אליזבת' 17/06/2013 17:42
    הגב לתגובה זו
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.
רייטינג

המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12

מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 מתבססת במקום השני עם כמעט שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, חדשות 13 באורח קבע במקום השלישי ואילו המהדורה המרכזית של התאגיד הציבורי מצליחה לטפס ל-80 אלף צופים, ועדיין רק אחד מתוך עשרה צופים צופה בה

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

באורח קבע, טבלת הרייטינג של מהדורות החדשות היא שחדשות 12 במקום הראשון, אחריה לרוב 14 ואז 13 ואת הרשימה סוגרת כאן11. גם הרייטינג הנוכחי זהה, אלא במספר הצופים של חדשות 14 הולך ומתקבע על כמות מכובדת של כמעט שני שליש מצופי חדשות 12. וכך, באחוזים של כלל צופי מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 עומדות על כ-42%, חדשות 14 עם 26%, חדשות 13 עם 20% ואילו כאן11 עם כ-12%. ועם זאת, הציפייה היא ששיטת המדידה תשתנה ותאפשר לנו לראות אומדן מדויק יותר של הצופים. 

ולנתונים עצמם: חדשות 12 של קשת עמדה על 12.1% רייטינג עם 294 אלף צופים, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עם 184 אלף צופים ו-6.4% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 5.9% ו-144 אלף צופים וכאן11 עם רייטינג של 2.6% ו-82 אלף צופים. 

פריים טיים ועוד

בפריים טיים, כרגיל, "האח הגדול" של רשת בראש, עם רייטינג של 15.2% ו-411 אלף צופים, ואחריו "חתונה ממבט שני", עם 11.6% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים ממשיכה להפגין יציבות עם 7.5% רייטינג ו-230 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", השתפרה עם 2.2% רייטינג ו-45 אלף צופים. 



חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו, אבל גם במהלך היום חדשות 14 מתחילות להדביק פערים. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-83 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.1% רייטינג ו-52 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2% ו-43 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.2% בלבד ו-26 אלף צופים.