לא מתפשרים: Theysay תוביל את קמפיין קרלסברג ישראל במדיה החברתית
קמפיין המיתוג מחדש של קרלסברג ישראל יצא לאחרונה לדרכו עם סרטון פרסומת של באומן בר ריבנאי ובו שפה תקשורתית חדשה שמקדמת "איכות ללא פשרות" ומציגה את "האיש שלא התפשר מעולם" - מייסד החברה ג'יי סי ג'ייקובסן. במקביל, יוצאת לדרכה הפעילות במדיה החברתית בהובלת Theysay.
הפעילות של קרלסברג ברשתות החברתיות תתמקד בפייסבוק ובאינסטגרם. במסגרת הפעילות נבחרו מספר צלמי אינסטגרם מובילים ביניהם ליאור דנציג (@liorDaznig), אירה חרקובסקי (@irahok), קובי רפאלי (@Kobiref_gf) ואליענה גולומב (@elianaGolomb) לתת פירוש אישי שלהם לביטוי "לא מתפשר על ____".
ליאור דנציג: "לא מתפשר על החברים שלי"
אירה חרקובסקי: " לא מתפשר על המגרש הביתי שלי"
קובי רפאלי: "לא מתפשר על הכיוון שלי"
אליענה גולומב: "לא מתפשרת על הרעננות שלי!"
לצד הצילומים יעלה קמפיין המבקש מקהל הגולשים
דנה ברן מנהלת המותג של קרלסברג ישראל: "בחרנו בפעילות נלווית לקמפיין כחלק מהפעילות הכוללת שלנו במדיה חברתית שעיקרה לשמוע מה הקהל שלנו חושב, רוצה ומרגיש, בנוסף לצלמים המדהימים שאיתרנו. הפעילות שלנו ברשתות החברתיות היא חלק בלתי נפרד מפעילות האוף ליין שלנו ומאפשרת לנו להגיע אל הצרכנים בצורה ישירה ואישית יותר ולחבר אותם לאסטרטגיה ולערכי המותג".
סרטון הפרסומת של באומן בר ריבנאי לקרלסברג
לירון בן ארי ויאיר קיבייקו מ-Theysay: "הקמפיין ברשתות החברתיות יכלול ביטוי אישי של ערכי המותג: 'ללא פשרות'. במסגרת הפעילות נעלה בקמפיין הקורא לקהל לשתף באמירה שלו, בתחושות ובחיבור שלו לסלוגן: "uncompromising quality", באפליקציית פייסבוק. בנוסף, בחרנו צוות מדהים של צלמי אינסטגרם שצילמו והביאו את הביטוי האומנותי שלהם, שילווה את הקמפיין. היה לנו חשוב לתת לצרכנים להגיב ולהשתתף בפעילות האוף ליין של המותג, לתקשר ולהבין אותו".
- 9.ישראלי 16/03/2015 07:37הגב לתגובה זוהצילום מדהים , יצירתי , ומקורי !!!!
- 8.צלמי אינסטגרם מובילים??? (ל"ת)רענן 04/07/2013 11:51הגב לתגובה זו
- 7.די כבר עם הדיווחים האלה על השקל וחצי (ל"ת)18/06/2013 12:58הגב לתגובה זו
- 6.דורין 17/06/2013 23:36הגב לתגובה זומסובך לנהל את האפליקציה בשקל וחצי עם התמונות שהם העלו לא פלא שבאומן בורחים מזה כמו מאש
- 5.אחלה קמפיין, כל הכבוד למי שחשב על הרעיון (ל"ת)יעל 17/06/2013 21:32הגב לתגובה זו
- 4.עוד הפעם הסוכנות פח הזאת? (ל"ת)הבן של קופמן 17/06/2013 17:52הגב לתגובה זו
- 3.סמיון 17/06/2013 17:51הגב לתגובה זולמסר של סטלה ארטורה?
- 2.שלומי 17/06/2013 17:49הגב לתגובה זוקמפיין מעפן
- 1.קמפיין מצוין של אנשים יפים וחלולים... (ל"ת)קווין אליזבת' 17/06/2013 17:42הגב לתגובה זו

המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12
מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 מתבססת במקום השני עם כמעט שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, חדשות 13 באורח קבע במקום השלישי ואילו המהדורה המרכזית של התאגיד הציבורי מצליחה לטפס ל-80 אלף צופים, ועדיין רק אחד מתוך עשרה צופים צופה בה
באורח קבע, טבלת הרייטינג של מהדורות החדשות היא שחדשות 12 במקום הראשון, אחריה לרוב 14 ואז 13 ואת הרשימה סוגרת כאן11. גם הרייטינג הנוכחי זהה, אלא במספר הצופים של חדשות 14 הולך ומתקבע על כמות מכובדת של כמעט שני שליש מצופי חדשות 12. וכך, באחוזים של כלל צופי מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 עומדות על כ-42%, חדשות 14 עם 26%, חדשות 13 עם 20% ואילו כאן11 עם כ-12%. ועם זאת, הציפייה היא ששיטת המדידה תשתנה ותאפשר לנו לראות אומדן מדויק יותר של הצופים.
ולנתונים עצמם: חדשות 12 של קשת עמדה על 12.1% רייטינג עם 294 אלף צופים, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עם 184 אלף צופים ו-6.4% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 5.9% ו-144 אלף צופים וכאן11 עם רייטינג של 2.6% ו-82 אלף צופים.
פריים טיים ועוד
בפריים טיים, כרגיל, "האח הגדול" של רשת בראש, עם רייטינג של 15.2% ו-411 אלף צופים, ואחריו "חתונה ממבט שני", עם 11.6% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים ממשיכה להפגין יציבות עם 7.5% רייטינג ו-230 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", השתפרה עם 2.2% רייטינג ו-45 אלף צופים.
חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו, אבל גם במהלך היום חדשות 14 מתחילות להדביק פערים. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-83 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.1% רייטינג ו-52 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.
- השידור הציבורי בבעיית רייטינג: חדשות כאן11 עם פחות מ-60 אלף צופים
- אפילו מאסטר שף לא עוצרת את האח הגדול; חדשות התאגיד עם 50 אלף צופים בלבד
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2% ו-43 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.2% בלבד ו-26 אלף צופים.