לא מתפשרים: Theysay תוביל את קמפיין קרלסברג ישראל במדיה החברתית
קמפיין המיתוג מחדש של קרלסברג ישראל יצא לאחרונה לדרכו עם סרטון פרסומת של באומן בר ריבנאי ובו שפה תקשורתית חדשה שמקדמת "איכות ללא פשרות" ומציגה את "האיש שלא התפשר מעולם" - מייסד החברה ג'יי סי ג'ייקובסן. במקביל, יוצאת לדרכה הפעילות במדיה החברתית בהובלת Theysay.
הפעילות של קרלסברג ברשתות החברתיות תתמקד בפייסבוק ובאינסטגרם. במסגרת הפעילות נבחרו מספר צלמי אינסטגרם מובילים ביניהם ליאור דנציג (@liorDaznig), אירה חרקובסקי (@irahok), קובי רפאלי (@Kobiref_gf) ואליענה גולומב (@elianaGolomb) לתת פירוש אישי שלהם לביטוי "לא מתפשר על ____".
ליאור דנציג: "לא מתפשר על החברים שלי"
אירה חרקובסקי: " לא מתפשר על המגרש הביתי שלי"
קובי רפאלי: "לא מתפשר על הכיוון שלי"
אליענה גולומב: "לא מתפשרת על הרעננות שלי!"
לצד הצילומים יעלה קמפיין המבקש מקהל הגולשים
סרטון הפרסומת של באומן בר ריבנאי לקרלסברג לירון בן ארי ויאיר קיבייקו מ-Theysay: "הקמפיין ברשתות החברתיות יכלול ביטוי אישי של ערכי המותג: 'ללא פשרות'. במסגרת הפעילות נעלה בקמפיין הקורא לקהל לשתף באמירה שלו, בתחושות ובחיבור שלו לסלוגן: "uncompromising quality", באפליקציית פייסבוק. בנוסף, בחרנו צוות מדהים של צלמי אינסטגרם שצילמו והביאו את הביטוי האומנותי שלהם, שילווה את הקמפיין. היה לנו חשוב לתת לצרכנים להגיב ולהשתתף בפעילות האוף ליין של המותג, לתקשר ולהבין אותו".
- 9.ישראלי 16/03/2015 07:37הגב לתגובה זוהצילום מדהים , יצירתי , ומקורי !!!!
- 8.צלמי אינסטגרם מובילים??? (ל"ת)רענן 04/07/2013 11:51הגב לתגובה זו
- 7.די כבר עם הדיווחים האלה על השקל וחצי (ל"ת)18/06/2013 12:58הגב לתגובה זו
- 6.דורין 17/06/2013 23:36הגב לתגובה זומסובך לנהל את האפליקציה בשקל וחצי עם התמונות שהם העלו לא פלא שבאומן בורחים מזה כמו מאש
- 5.אחלה קמפיין, כל הכבוד למי שחשב על הרעיון (ל"ת)יעל 17/06/2013 21:32הגב לתגובה זו
- 4.עוד הפעם הסוכנות פח הזאת? (ל"ת)הבן של קופמן 17/06/2013 17:52הגב לתגובה זו
- 3.סמיון 17/06/2013 17:51הגב לתגובה זולמסר של סטלה ארטורה?
- 2.שלומי 17/06/2013 17:49הגב לתגובה זוקמפיין מעפן
- 1.קמפיין מצוין של אנשים יפים וחלולים... (ל"ת)קווין אליזבת' 17/06/2013 17:42הגב לתגובה זו