TV

המסר עובר בצחוק: ראובני פרידן מגייס ידוענים לקמפיין הזדהות עם העיוורים

זיו קורן, מנכ"ל משותף בראובני פרידן: "יחד עם חברינו העיוורים ולקויי הראייה יצרנו קמפיין שונה, הומוריסטי, לא מתחנף, 'כזה שלא רואה בעיניים'"
משה בנימין |

משרד הפרסום ראובני פרידן IPG גייס שחקנים, מגישי טלוויזיה ורדיו ואחרים לקמפיין עבור יום ההזדהות עם העיוורים ולקויי הראייה בישראל.

בקמפיין שנעשה ברוח הומוריסטית משתתפים דביר בנדק שעובד עם משרד הפרסום מזה מספר שנים כפרזנטור של לקוח המשרד בנק מזרחי טפחות וכן, יעל גולדמן, רותם אבוהב, לירון וייצמן, דרור רפאלי, יונתן ווגמן, דנה עדיני ואיתם ישראלי.

בסרטון שנעשה בהתנדבות מלאה מספרים המשתתפים על מחזות קשים לכאורה וסיטואציות טראומטיות שנגלו לעיניהם. בנדק מסיים את הסרטון עם קריאה ליום הזדהות עבור האנשים הרואים עד שאיתם ישראלי (שהתפרסם בזכות השתתפותו באח הגדול) נכנס לתמונה ומשכנע אותו אחרת.

המרכז לעיוור בישראל הינו ארגון הגג של כלל ארגוני העיוורים בארץ, המספק שירותים לציבור המונה כ- 25,000 עיוורים ולקויי ראייה. הבליינד דיי, שמתקיים זו השנה השלישית ברציפות, נוצר למען הגברת המודעות וההזדהות עם ציבור העיוורים ולקויי הראייה בארץ. להפקתו של יום זה חברו "המרכז לעיוור בישראל", קבוצת "חושבים בצבע" וכ-25 ארגונים המטפלים בעיוורים.

כמדי שנה, מתקיים הבליינד דיי בתאריך 6.6 - תחת הסלוגן "לא רואים 6/6. תעצמו עיניים- ותראו". במסגרת היום נערכות פעילויות מגוונות העוסקות בתחומי העיוורון, אותם ינחה דביר בנדק.

זיו קורן, מנכ"ל משותף בראובני-פרידן: יחד עם חברינו העיוורים ולקויי הראייה יצרנו קמפיין אחר, שונה, הומוריסטי, לא מתחנף, אפשר לומר 'קמפיין שלא רואה בעיניים'. להבדיל מקמפיינים חברתיים חשובים אחרים, אנחנו לא מבקשים תרומות, לא מבקשים רחמים, למען האמת, אנחנו לא מבקשים שום דבר. אנחנו פשוט מזמינים את כולם ב6/6 לראות ליום אחד איך זה מרגיש לא לראות. בשאר הימים לצערי נצטרך לראות את כל הזוועות שמתרחשות סביבנו

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה