עוד דלת נפתחת: תקציב הפרסום של 'דלתות חמדיה' עובר ל'לעומק התודעה'
משרד הפרסום 'לעומק התודעה' מצרף לשורותיו את תקציב הפרסום של חברת 'דלתות חמדיה' - כך נודע לאייס.
בשנים האחרונות טופל התקציב על ידי משרד הפרסום הילה ושות' ולסירוגין באופן עצמאי על ידי החברה. בשנת 2012 עמד תקציב הפרסום על כ-800 אלף דולר במחירי מחירון, המהווים בפועל כ-1.3 מיליון שקלים. ההערכות הן שתקציב הפרסום השנתי עתיד לעמוד על כ-2 מיליון שקלים.
משרד הפרסום 'לעומק התודעה' נמצא בבעלותם של זיו פופלבסקי ואון גולדשטיין, ולצידם ארז מי-טל, סמנכ"ל הקריאייטיב שהפך לשותף בשנה החולפת. המשרד הצעיר שמצליח לצמוח באופן עקבי נמצא כבר מזה מספר חודשים במגעים מתקדמים מול רמי יהושע, הבעלים של יהושע TBWA שמעוניין לרכוש חלק ממניותיו.
'לעומק התודעה' זכה להבעת אמון ראויה לציון לפני מספר חודשים כאשר בבנק אגוד הוחלט להשאיר בדי המשרד את הטיפול בתקציב הפרסום. לראשונה טיפל המשרד (שכבר החזיק בתקציב הדיגיטל) בקמפיין הטלוויזיה של בנק אגוד לאחר שזה נפרד מפובליסיס גלר נסיס. בחודשים שלאחר מכן נערך מכרז ארוך על התקציב כשלגמר התייצבו דרורי שלומי ו-JWT. לאחר 2 סבבים של מצגות, מהן לא יצאו בבנק שבעי רצון, הוחלט כי התקציב יישאר בידי 'לעומק התודעה'.
המפעל לייצור דלתות החל את דרכו בקיבוץ חמדיה בשנת 1949. לפני מספר שנים נרכש המפעל על ידי חברות "קל וחומר בע"מ'" ו"רימי ניהול השקעות בע"מ" הפועלות בשוק דלתות הפנים בישראל.
בחברת דלתות חמדיה אישרו לאייס את הפרטים.
- 4.נתי 06/06/2013 17:04הגב לתגובה זואם הייתם מכירים את המשרד הייתם יודעים כמה ארז זין ואון משקיעים בכל קמפיין שהם עושים , שעות על גבי שעות של עבודה סקיצות ועיצובים עבודות מחשב עד לשעות המאוחרות של הלילה, אבל אל תדאגו להם כי און זיו וארז הם לא אלה שנשארים עד מאוחר , אלה רק לוקחים את הקרדיט של אלה שכן נשארים. אז זה לא יפה לרשם משרד פח
- 3.(ל"ת)משרד תחתונים 06/06/2013 01:06הגב לתגובה זו
- 2.דלתות פח. משרד פח. (ל"ת)מיקי 05/06/2013 15:43הגב לתגובה זו
- 1.אבי 05/06/2013 10:57הגב לתגובה זוהייתי ממליצה לבדוק טוב טוב לפני שמחליפים את דלתות פנים בבית, מניסיוני האישי ולאחר הרבה בלאגן בבית, הגעתי לדלתות 2000, קיבלתי שירות מדהים, ויותר מהכל אני מרוצה מאוד מדלתות הפנים יש להם עיצובים מדהימים ובאיכות גבוהה מאוד! http://www.dlatot2000.co.il/

המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12
מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 מתבססת במקום השני עם כמעט שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, חדשות 13 באורח קבע במקום השלישי ואילו המהדורה המרכזית של התאגיד הציבורי מצליחה לטפס ל-80 אלף צופים, ועדיין רק אחד מתוך עשרה צופים צופה בה
באורח קבע, טבלת הרייטינג של מהדורות החדשות היא שחדשות 12 במקום הראשון, אחריה לרוב 14 ואז 13 ואת הרשימה סוגרת כאן11. גם הרייטינג הנוכחי זהה, אלא במספר הצופים של חדשות 14 הולך ומתקבע על כמות מכובדת של כמעט שני שליש מצופי חדשות 12. וכך, באחוזים של כלל צופי מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 עומדות על כ-42%, חדשות 14 עם 26%, חדשות 13 עם 20% ואילו כאן11 עם כ-12%. ועם זאת, הציפייה היא ששיטת המדידה תשתנה ותאפשר לנו לראות אומדן מדויק יותר של הצופים.
ולנתונים עצמם: חדשות 12 של קשת עמדה על 12.1% רייטינג עם 294 אלף צופים, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עם 184 אלף צופים ו-6.4% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 5.9% ו-144 אלף צופים וכאן11 עם רייטינג של 2.6% ו-82 אלף צופים.
פריים טיים ועוד
בפריים טיים, כרגיל, "האח הגדול" של רשת בראש, עם רייטינג של 15.2% ו-411 אלף צופים, ואחריו "חתונה ממבט שני", עם 11.6% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים ממשיכה להפגין יציבות עם 7.5% רייטינג ו-230 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", השתפרה עם 2.2% רייטינג ו-45 אלף צופים.
חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו, אבל גם במהלך היום חדשות 14 מתחילות להדביק פערים. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-83 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.1% רייטינג ו-52 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.
- השידור הציבורי בבעיית רייטינג: חדשות כאן11 עם פחות מ-60 אלף צופים
- אפילו מאסטר שף לא עוצרת את האח הגדול; חדשות התאגיד עם 50 אלף צופים בלבד
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2% ו-43 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.2% בלבד ו-26 אלף צופים.

המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12
מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 מתבססת במקום השני עם כמעט שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, חדשות 13 באורח קבע במקום השלישי ואילו המהדורה המרכזית של התאגיד הציבורי מצליחה לטפס ל-80 אלף צופים, ועדיין רק אחד מתוך עשרה צופים צופה בה
באורח קבע, טבלת הרייטינג של מהדורות החדשות היא שחדשות 12 במקום הראשון, אחריה לרוב 14 ואז 13 ואת הרשימה סוגרת כאן11. גם הרייטינג הנוכחי זהה, אלא במספר הצופים של חדשות 14 הולך ומתקבע על כמות מכובדת של כמעט שני שליש מצופי חדשות 12. וכך, באחוזים של כלל צופי מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 עומדות על כ-42%, חדשות 14 עם 26%, חדשות 13 עם 20% ואילו כאן11 עם כ-12%. ועם זאת, הציפייה היא ששיטת המדידה תשתנה ותאפשר לנו לראות אומדן מדויק יותר של הצופים.
ולנתונים עצמם: חדשות 12 של קשת עמדה על 12.1% רייטינג עם 294 אלף צופים, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עם 184 אלף צופים ו-6.4% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 5.9% ו-144 אלף צופים וכאן11 עם רייטינג של 2.6% ו-82 אלף צופים.
פריים טיים ועוד
בפריים טיים, כרגיל, "האח הגדול" של רשת בראש, עם רייטינג של 15.2% ו-411 אלף צופים, ואחריו "חתונה ממבט שני", עם 11.6% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים ממשיכה להפגין יציבות עם 7.5% רייטינג ו-230 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", השתפרה עם 2.2% רייטינג ו-45 אלף צופים.
חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו, אבל גם במהלך היום חדשות 14 מתחילות להדביק פערים. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-83 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.1% רייטינג ו-52 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.
- השידור הציבורי בבעיית רייטינג: חדשות כאן11 עם פחות מ-60 אלף צופים
- אפילו מאסטר שף לא עוצרת את האח הגדול; חדשות התאגיד עם 50 אלף צופים בלבד
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2% ו-43 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.2% בלבד ו-26 אלף צופים.