עוד דלת נפתחת: תקציב הפרסום של 'דלתות חמדיה' עובר ל'לעומק התודעה'
משרד הפרסום 'לעומק התודעה' מצרף לשורותיו את תקציב הפרסום של חברת 'דלתות חמדיה' - כך נודע לאייס.
בשנים האחרונות טופל התקציב על ידי משרד הפרסום הילה ושות' ולסירוגין באופן עצמאי על ידי החברה. בשנת 2012 עמד תקציב הפרסום על כ-800 אלף דולר במחירי מחירון, המהווים בפועל כ-1.3 מיליון שקלים. ההערכות הן שתקציב הפרסום השנתי עתיד לעמוד על כ-2 מיליון שקלים.
משרד הפרסום 'לעומק התודעה' נמצא בבעלותם של זיו פופלבסקי ואון גולדשטיין, ולצידם ארז מי-טל, סמנכ"ל הקריאייטיב שהפך לשותף בשנה החולפת. המשרד הצעיר שמצליח לצמוח באופן עקבי נמצא כבר מזה מספר חודשים במגעים מתקדמים מול רמי יהושע, הבעלים של יהושע TBWA שמעוניין לרכוש חלק ממניותיו.
'לעומק התודעה' זכה להבעת אמון ראויה לציון לפני מספר חודשים כאשר בבנק אגוד הוחלט להשאיר בדי המשרד את הטיפול בתקציב הפרסום. לראשונה טיפל המשרד (שכבר החזיק בתקציב הדיגיטל) בקמפיין הטלוויזיה של בנק אגוד לאחר שזה נפרד מפובליסיס גלר נסיס. בחודשים שלאחר מכן נערך מכרז ארוך על התקציב כשלגמר התייצבו דרורי שלומי ו-JWT. לאחר 2 סבבים של מצגות, מהן לא יצאו בבנק שבעי רצון, הוחלט כי התקציב יישאר בידי 'לעומק התודעה'.
המפעל לייצור דלתות החל את דרכו בקיבוץ חמדיה בשנת 1949. לפני מספר שנים נרכש המפעל על ידי חברות "קל וחומר בע"מ'" ו"רימי ניהול השקעות בע"מ" הפועלות בשוק דלתות הפנים בישראל.
בחברת דלתות חמדיה אישרו לאייס את הפרטים.
- 4.נתי 06/06/2013 17:04הגב לתגובה זואם הייתם מכירים את המשרד הייתם יודעים כמה ארז זין ואון משקיעים בכל קמפיין שהם עושים , שעות על גבי שעות של עבודה סקיצות ועיצובים עבודות מחשב עד לשעות המאוחרות של הלילה, אבל אל תדאגו להם כי און זיו וארז הם לא אלה שנשארים עד מאוחר , אלה רק לוקחים את הקרדיט של אלה שכן נשארים. אז זה לא יפה לרשם משרד פח
- 3.(ל"ת)משרד תחתונים 06/06/2013 01:06הגב לתגובה זו
- 2.דלתות פח. משרד פח. (ל"ת)מיקי 05/06/2013 15:43הגב לתגובה זו
- 1.אבי 05/06/2013 10:57הגב לתגובה זוהייתי ממליצה לבדוק טוב טוב לפני שמחליפים את דלתות פנים בבית, מניסיוני האישי ולאחר הרבה בלאגן בבית, הגעתי לדלתות 2000, קיבלתי שירות מדהים, ויותר מהכל אני מרוצה מאוד מדלתות הפנים יש להם עיצובים מדהימים ובאיכות גבוהה מאוד! http://www.dlatot2000.co.il/