צילום: Getty images Israel

לגרום להם לתרום: ג'לאל בנא יטפל בהסברה בערבית של מרכז ההשתלות

המקבץ: אורה לפידות פתחה מחלקת דיגיטל, 'לוטן' יטפל בקרן אתנה, 'ספוט' בעמותת חיל האוויר, 'רובינס-שטינמץ' ב'מלח הארץ', וזאביק דרור בקלאב מד
כתבי אייס | (1)

משרדו של ג'לאל בנא JB תקשורת תדמית ואסטרטגיה נבחר להוביל את מערך ההסברה בערבית למרכז ההשתלות - אדי. המטרה היא להגביר את המודעות לנושא תרומת האיברים וההשתלות בחברה הערבית, בישראל ולהעלאת מספרם של האנשים שיחתמו על כרטיס אדי המקנה לכל מי שחותם עליו ואו לבני משפחתו זכות קדימה במידה ונזקק לתרומת איברים בארץ.

'JB תקשורת' נמצא בנצרת ובבעלותו של העיתונאי לשעבר יועץ התקשורת ג'לאל בנא. הבחירה נעשתה על ידי ועדת המכרזים שבמשרד הבריאות ומרכז ההשתלות אדי.

משרד יחסי הציבור של אורה לפידות פתח לאחרונה מחלקת דיגיטל בהתמחות בתחום התרבות, האמנות, הלייף סטייל וחיי הלילה. בין לקוחות המחלקה החדשה: מרכז סוזן דלל, פסטיבל ישראל, תיאטרון בית ליסין, בית הקונפדרציה בירושלים, רנה שינפלד, פסטיבל אנימיקס בסינמטק תל אביב.

לאגף יחסי הציבור נוספו לאחרונה תקציבי מוזיאון ישראל - תערוכות; פרויקט 'תרבות וקהילה' של הבנק הבינלאומי; חברת ההפקה והכרטיסים 'בימות'; ופסטיבל השירה במטולה. משרדה של לפידות מטפל בתקציב יחסי הציבור של מוסדות תרבות רבים, בהם מוזיאון העיצוב חולון, מוזיאון הילדים, מדיטק חולון, האופרה הישראלית, המשכן לאמנויות הבמה תל אביב, פסטיבל ישראל, פסטיבל דוקאביב, סוזן דלל, פסטיבל העוד הבינלאומי ועוד.

לוטן תדמיות תנהל את תקציבי יחסי הציבור של 'קרן אתנה', ושל משרד האדריכלים 'גל & מצליח'. קרן 'אתנה' מפעילה את תכנית "מחשב נייד לכל מורה". מדובר בעמותה ללא מטרות רווח הפועלת משנת 2006 לקידום והעצמת המורים בישראל.

משרד גל & מצליח מתמחה ועוסק במגוון רחב של תחומים בארכיטקטורה: בינוי ערים, מגדלי מגורים, בנייה רוויה וצמודת קרקע, מבני ציבור וכנסים, מסחר ותעשיה, ותכנון פנים. בין לקוחותיו: כלל ביטוח, אפריקה ישראל, שידורי קשת, הכנסת ומכון וייצמן. לקוח זה מצטרף לשורה של לקוחות מתחום האדריכלות, עיצוב ותכנון הבית, בהם גוטסמן-שמלצמן, אוסטק-שמיר ועוד.

משרד ספוט תקשורת ואסטרטגיה שבבעלות יועצי התקשורת און לוי, ליאור רוטברט וגלעד היימן, ינהל את מערך יחסי הציבור של עמותת בית חיל האוויר. העמותה, בה חברים בין היתר הרמטכ,ל שלעבר דן חלוץ ומפקדי החיל בעבר, מציינת השנה עשור של פעילות. פעילויות העמותה כוללת בין היתר, הפעלת מרכז לאומי לפיתוח מנהיגות ומצוינות בקרב בני נוער, שותפות עם מכון פישר לחקר האוויר וקיום פעילות רווחה וחברה עבור המשפחות השכולות של החיל. בנוסף, בית חיל האוויר משמש בית לעריכת טקסים, ביניהם טקסים ממלכתיים כדוגמת אירוע שר הביטחון ביום העצמאות ועוד.

משרד רובינס-שטינמץ בניהולם של צביקה רובינס ורועי שטינמץ, החל לטפל במערך יחסי הציבור של עמותת 'מלח הארץ' המפעילה את המכינה הקדם צבאית 'מלח הארץ' שבקביוץ עין גדי. המכינה, שהוקמה לפני 4 שנים, מיועדת לבני נוער מהפריפריה בעלי פוטנציאל למנהיגות והובלה, על מנת לסייע להם להגיע להגשמה עצמית, חברתית ולאומית ולהעלאת המוטיבציה לשרת, לתרום ולהוביל ועל מנת לאפשר להם לתרום תרומה משמעותית לצבא, ליישוב ממנו הם מגיעים ולחברה.

משרד זאביק דרור יחסי ציבור החל לטפל ברשת המועדונים 'קלאב מד'. מדובר כזכור בתאגיד צרפתי בתחום התיירות המפעיל 80 מועדונים ייחודיים הפרושים ברחבי העולם, כולל בישראל.

תגובות לכתבה(1):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    יעל 31/05/2013 10:35
    הגב לתגובה זו
    הבעיה היא לא אצל הערבים אלא אצל החרדים. נראה איזה משרד פרסום יצליח לשכנע אותם לתרום איברים אחרי המוות.
הכוכב הבא. קרדיט: אתר מאקוהכוכב הבא. קרדיט: אתר מאקו
רייטינג

הכוכב הבא בראש הפריים טיים

בערב עם ריאליטי חזק, הוא כמעט תמיד בראש, וכך גם עם שידור "הכוכב הבא" לקראת אירוויזיון 2026, שהשתלט על רצועת הפריים טיים 

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג
המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 14.7% רייטינג ו-352 אלף צופים, ואילו חדשות 14 היו אחריה עם 8.1% רייטינג ו-215 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שהצליחה שוב לחצות את רף מאה אלף הצופים, עם 5.9% רייטינג ו-144 אלף צופים, ובסוף הרשימה היתה המהדורה של כאן11, עם נתונים טובים יחסית לחוסר הפופולריות שלה, עם 95 אלף צופים ו-4% רייטינג.


פריים טיים

תחרות בפריים טיים זה תמיד טוב, אבל כשיש ריאליטי, כמעט תמיד הוא בראש הטבלה, וכך גם היה אתמול עם "הכוכב הבא", שהיה עם רייטינג של 16.9% רייטינג ו-432 אלף צופים והיה התכנית הנצפית ביותר בלוח השידורים. אחריו היתה "ווארט" של ערוץ 13, עם 7.9% רייטינג ו-182 אלף צופים, ואילו ההיעדרות של ינון מגל ככל הנראה הובילה לירידה של הפטריוטים למקום השלישי, עם 7.1% ו-189 אלף צופים. למרות שהעונה נפתחה בסערה, "בואו לאכול איתי" של כאן11 סגרה את הרשימה עם 6.1% רייטינג ו-150 אלף צופים.

תכניות הבוקר והצהריים

מבחינת שאר הרצועות, רצועת הבוקר הולכת ותופסת תאוצה, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה את הרצועה, עם 3.2% ו-66 אלף צופים, במקום השני היה ערוץ 14, כשמהדורת "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, היתה במקום השני מבחינת רייטינג, עם 2.5% רייטינג אבל במקום הראשון מבחינת כמות צופים, 67 אלף צופים. "העולם הבוקר" של רשת סגרה את הרשימה, עם 2% רייטינג ו-59 אלף צופים. 

ברצועה שלאחריה, המספרים ירדו מעט, ומשדר הבוקר של קשת, עם יואב לימור היה בראש ועמד על רייטינג של 2.7% ו-52 אלף צופים, ואילו אחריו היה "על הבוקר" של ערוץ 14 עם 1.9% רייטינג, ו-49 אלף צופים. את הרשימה סגר המשדר המיוחד לזכרו של הדר גולדין ז"ל ששודר ברשת, עם 1.7% רייטינג ו-38 אלף צופים. 

בצהריים, 14 בצהריים של חדשות 12 היה בראש, עם 3.5% ו-78 אלף צופים, בעוד האולפן הפתוח של עם בועז גולן היה במקום השני, עם 3.3% רייטינג ו-69 אלף צופים. את הרשימה סגרה רשת עם "הדוח היומי" שהיה עם 1.2% רייטינג ו-30 אלף צופים בלבד.