לגרום להם לתרום: ג'לאל בנא יטפל בהסברה בערבית של מרכז ההשתלות
משרדו של ג'לאל בנא JB תקשורת תדמית ואסטרטגיה נבחר להוביל את מערך ההסברה בערבית למרכז ההשתלות - אדי. המטרה היא להגביר את המודעות לנושא תרומת האיברים וההשתלות בחברה הערבית, בישראל ולהעלאת מספרם של האנשים שיחתמו על כרטיס אדי המקנה לכל מי שחותם עליו ואו לבני משפחתו זכות קדימה במידה ונזקק לתרומת איברים בארץ.
'JB תקשורת' נמצא בנצרת ובבעלותו של העיתונאי לשעבר יועץ התקשורת ג'לאל בנא. הבחירה נעשתה על ידי ועדת המכרזים שבמשרד הבריאות ומרכז ההשתלות אדי.
משרד יחסי הציבור של אורה לפידות פתח לאחרונה מחלקת דיגיטל בהתמחות בתחום התרבות, האמנות, הלייף סטייל וחיי הלילה. בין לקוחות המחלקה החדשה: מרכז סוזן דלל, פסטיבל ישראל, תיאטרון בית ליסין, בית הקונפדרציה בירושלים, רנה שינפלד, פסטיבל אנימיקס בסינמטק תל אביב.
לאגף יחסי הציבור נוספו לאחרונה תקציבי מוזיאון ישראל - תערוכות; פרויקט 'תרבות וקהילה' של הבנק הבינלאומי; חברת ההפקה והכרטיסים 'בימות'; ופסטיבל השירה במטולה. משרדה של לפידות מטפל בתקציב יחסי הציבור של מוסדות תרבות רבים, בהם מוזיאון העיצוב חולון, מוזיאון הילדים, מדיטק חולון, האופרה הישראלית, המשכן לאמנויות הבמה תל אביב, פסטיבל ישראל, פסטיבל דוקאביב, סוזן דלל, פסטיבל העוד הבינלאומי ועוד.
לוטן תדמיות תנהל את תקציבי יחסי הציבור של 'קרן אתנה', ושל משרד האדריכלים 'גל & מצליח'. קרן 'אתנה' מפעילה את תכנית "מחשב נייד לכל מורה". מדובר בעמותה ללא מטרות רווח הפועלת משנת 2006 לקידום והעצמת המורים בישראל.
משרד גל & מצליח מתמחה ועוסק במגוון רחב של תחומים בארכיטקטורה: בינוי ערים, מגדלי מגורים, בנייה רוויה וצמודת קרקע, מבני ציבור וכנסים, מסחר ותעשיה, ותכנון פנים. בין לקוחותיו: כלל ביטוח, אפריקה ישראל, שידורי קשת, הכנסת ומכון וייצמן. לקוח זה מצטרף לשורה של לקוחות מתחום האדריכלות, עיצוב ותכנון הבית, בהם גוטסמן-שמלצמן, אוסטק-שמיר ועוד.
משרד ספוט תקשורת ואסטרטגיה שבבעלות יועצי התקשורת און לוי, ליאור רוטברט וגלעד היימן, ינהל את מערך יחסי הציבור של עמותת בית חיל האוויר. העמותה, בה חברים בין היתר הרמטכ,ל שלעבר דן חלוץ ומפקדי החיל בעבר, מציינת השנה עשור של פעילות. פעילויות העמותה כוללת בין היתר, הפעלת מרכז לאומי לפיתוח מנהיגות ומצוינות בקרב בני נוער, שותפות עם מכון פישר לחקר האוויר וקיום פעילות רווחה וחברה עבור המשפחות השכולות של החיל. בנוסף, בית חיל האוויר משמש בית לעריכת טקסים, ביניהם טקסים ממלכתיים כדוגמת אירוע שר הביטחון ביום העצמאות ועוד.
משרד רובינס-שטינמץ בניהולם של צביקה רובינס ורועי שטינמץ, החל לטפל במערך יחסי הציבור של עמותת 'מלח הארץ' המפעילה את המכינה הקדם צבאית 'מלח הארץ' שבקביוץ עין גדי. המכינה, שהוקמה לפני 4 שנים, מיועדת לבני נוער מהפריפריה בעלי פוטנציאל למנהיגות והובלה, על מנת לסייע להם להגיע להגשמה עצמית, חברתית ולאומית ולהעלאת המוטיבציה לשרת, לתרום ולהוביל ועל מנת לאפשר להם לתרום תרומה משמעותית לצבא, ליישוב ממנו הם מגיעים ולחברה.
משרד זאביק דרור יחסי ציבור החל לטפל ברשת המועדונים 'קלאב מד'. מדובר כזכור בתאגיד צרפתי בתחום התיירות המפעיל 80 מועדונים ייחודיים הפרושים ברחבי העולם, כולל בישראל.
- 1.יעל 31/05/2013 10:35הגב לתגובה זוהבעיה היא לא אצל הערבים אלא אצל החרדים. נראה איזה משרד פרסום יצליח לשכנע אותם לתרום איברים אחרי המוות.

המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12
מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 מתבססת במקום השני עם כמעט שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, חדשות 13 באורח קבע במקום השלישי ואילו המהדורה המרכזית של התאגיד הציבורי מצליחה לטפס ל-80 אלף צופים, ועדיין רק אחד מתוך עשרה צופים צופה בה
באורח קבע, טבלת הרייטינג של מהדורות החדשות היא שחדשות 12 במקום הראשון, אחריה לרוב 14 ואז 13 ואת הרשימה סוגרת כאן11. גם הרייטינג הנוכחי זהה, אלא במספר הצופים של חדשות 14 הולך ומתקבע על כמות מכובדת של כמעט שני שליש מצופי חדשות 12. וכך, באחוזים של כלל צופי מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 עומדות על כ-42%, חדשות 14 עם 26%, חדשות 13 עם 20% ואילו כאן11 עם כ-12%. ועם זאת, הציפייה היא ששיטת המדידה תשתנה ותאפשר לנו לראות אומדן מדויק יותר של הצופים.
ולנתונים עצמם: חדשות 12 של קשת עמדה על 12.1% רייטינג עם 294 אלף צופים, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עם 184 אלף צופים ו-6.4% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 5.9% ו-144 אלף צופים וכאן11 עם רייטינג של 2.6% ו-82 אלף צופים.
פריים טיים ועוד
בפריים טיים, כרגיל, "האח הגדול" של רשת בראש, עם רייטינג של 15.2% ו-411 אלף צופים, ואחריו "חתונה ממבט שני", עם 11.6% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים ממשיכה להפגין יציבות עם 7.5% רייטינג ו-230 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", השתפרה עם 2.2% רייטינג ו-45 אלף צופים.
חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו, אבל גם במהלך היום חדשות 14 מתחילות להדביק פערים. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-83 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.1% רייטינג ו-52 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.
- השידור הציבורי בבעיית רייטינג: חדשות כאן11 עם פחות מ-60 אלף צופים
- אפילו מאסטר שף לא עוצרת את האח הגדול; חדשות התאגיד עם 50 אלף צופים בלבד
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2% ו-43 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.2% בלבד ו-26 אלף צופים.

המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12
מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 מתבססת במקום השני עם כמעט שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, חדשות 13 באורח קבע במקום השלישי ואילו המהדורה המרכזית של התאגיד הציבורי מצליחה לטפס ל-80 אלף צופים, ועדיין רק אחד מתוך עשרה צופים צופה בה
באורח קבע, טבלת הרייטינג של מהדורות החדשות היא שחדשות 12 במקום הראשון, אחריה לרוב 14 ואז 13 ואת הרשימה סוגרת כאן11. גם הרייטינג הנוכחי זהה, אלא במספר הצופים של חדשות 14 הולך ומתקבע על כמות מכובדת של כמעט שני שליש מצופי חדשות 12. וכך, באחוזים של כלל צופי מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 עומדות על כ-42%, חדשות 14 עם 26%, חדשות 13 עם 20% ואילו כאן11 עם כ-12%. ועם זאת, הציפייה היא ששיטת המדידה תשתנה ותאפשר לנו לראות אומדן מדויק יותר של הצופים.
ולנתונים עצמם: חדשות 12 של קשת עמדה על 12.1% רייטינג עם 294 אלף צופים, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עם 184 אלף צופים ו-6.4% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 5.9% ו-144 אלף צופים וכאן11 עם רייטינג של 2.6% ו-82 אלף צופים.
פריים טיים ועוד
בפריים טיים, כרגיל, "האח הגדול" של רשת בראש, עם רייטינג של 15.2% ו-411 אלף צופים, ואחריו "חתונה ממבט שני", עם 11.6% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים ממשיכה להפגין יציבות עם 7.5% רייטינג ו-230 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", השתפרה עם 2.2% רייטינג ו-45 אלף צופים.
חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו, אבל גם במהלך היום חדשות 14 מתחילות להדביק פערים. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-83 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.1% רייטינג ו-52 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.
- השידור הציבורי בבעיית רייטינג: חדשות כאן11 עם פחות מ-60 אלף צופים
- אפילו מאסטר שף לא עוצרת את האח הגדול; חדשות התאגיד עם 50 אלף צופים בלבד
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2% ו-43 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.2% בלבד ו-26 אלף צופים.