גודל טקסט
זום
ניגודיות
TV

סרט ראשון ל-LOWE מבית מקאן: קמפיין לבורגראנץ' עם הכפיל של קים ג'ונג און

בורגראנץ' תעלה הערב בקמפיין בהשקעה של 2 מיליון שקלים, בכיכוב כפילו של מנהיג צפ' קוריאה, ובאמצעות סוכנות הפרסום החדשה שפועלת תחת מקאן
משה בנימין | (4)

רשת בורגראנץ' תשקיע 2 מיליון שקלים בקמפיין פרסום בהשתתפות הכפיל של קים ג'ונג און שליט צפון קוריאה. את הקמפיין מובילה סוכנות הפרסום LOWE שיצאה לדרכה לפני מספר חודשים ופועלת תחת קבוצת מקאן אריקסון. הסרט, שיהיה הראשון של סוכנות LOWE בישראל ויעלה הערב (יום ד') לאוויר. הקמפיין תחת הסלוגן "ישראלים מעדיפים בורגראנץ", עולה כדי לקדם את זכייתה של הרשת בפעם ה-3 ברציפות ב"מבחן של המדינה" בקטגוריית "ההמבורגר הטעים בישראל", זאת לאחר שנערכו מבחני טעימה עיוורים מול רשתות המבורגר נוספות. במקביל לסרטון הטלוויזיה יעלה קמפיין דיגיטל עם סרטוני המשך לפרסומת. כוכב הפרסומת Ho Wun Howard Lee מהונג קונג, ידוע בעולם ככפילו של שליט צפון קוריאה, קים ג'ונג און. Ho Wun Howard Lee התגורר בעברו באוסטרליה, ברזיל וניו יורק ובימים כתיקונם עוסק במוזיקה כמפיק מוזיקלי של ההרכב Bossa Negra, המתרגם שירים ברזילאים בסגנון "בוסה נובה" לשפה הסינית. טיזר מתוך הסרט המלא משה אפרים, מנהל השיווק של רשת בורגראנץ': "הפרסומת בכיכוב הכפיל לא רק מצחיקה, אלא גם מצליחה להעביר בצורה ברורה את ממצאי הסקר שמציג כי הציבור הישראלי מעדיף לאכול ברשת בורגראנץ' הישראלית על פני כל רשת אחרת. אנו מרוצים מאד מהתוצר הסופי ובטוחים כי הקמפיין יעורר את הבאזז שלו בקרב קהל היעד". כאמור, מדובר בקמפיין הטלוויזיה הראשון של LOWE - הנציגות הישראלית החדשה של הרשת הבינלאומית שהחלה לפעול לפני מספר חודשים תחת קבוצת מקאן אריקסון ישראל. ל-LOWE פריסה עולמית רחבה של נציגויות מקומיות, כשכל אחת מהן מותאמת לתרבות המקומית ומאופיינת בפעילות "בוטיקית" המאפשרת מענה מהיר ונקודתי ללקוחות. הסוכנות העולמית נחשבת לאחת מסוכנויות הפרסום בעלות מאזן הפרסים הגבוה ביותר בעולם. כך לדוגמא, הסוכנות זכתה ב-20 אריות בתחרות קאן האחרונה בשנת 2012, כולל פרס אריה טיטניום. מטה החברה של סוכנויות LOWE ממוקם בלונדון. הסוכנות המקומית אמורה לתת דגש ללקוחות בינלאומיים המטופלים בקבוצה, לצד לקוחות מקומיים כדוגמת בורגראנץ'. קרדיטים: כפיר ראובני - ארט דיירקטור, אדם פלד - קופירייטר, אסף זליקוביץ - קופירייטר, יואב הבל-קופירייטר, דקלה פנחסי - סופר וייזר, דניאלה שלמה-שפיגל - תקציבאית, שירה סלע - מפיקה, חברת הפקה - Digital Factory, במאי - פרץ דניאל, יחסי ציבור - דני לוי תקשורת

תגובות לכתבה(4):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 4.
    מקאן 31/05/2013 18:16
    הגב לתגובה זו
    אולי עוד איזה פרילאנס ?
  • 3.
    הספרדי הפיקנטי 30/05/2013 20:53
    הגב לתגובה זו
    חייב לי שוקופאי.
  • 2.
    הנרי 29/05/2013 17:47
    הגב לתגובה זו
    אז לפחות שיהיה ראוי ולא קישקוש. בכל אופן, עוד המצאה מבית מקאן לנסות להשאיר כסף בבית. מה קרה למקאן בוטיק? לא סיפקו את הסחורה?
  • 1.
    מאיר 29/05/2013 15:57
    הגב לתגובה זו
    כי הקישור מוביל לשום מקום