סרט ראשון ל-LOWE מבית מקאן: קמפיין לבורגראנץ' עם הכפיל של קים ג'ונג און
רשת בורגראנץ' תשקיע 2 מיליון שקלים בקמפיין פרסום בהשתתפות הכפיל של קים ג'ונג און שליט צפון קוריאה. את הקמפיין מובילה סוכנות הפרסום LOWE שיצאה לדרכה לפני מספר חודשים ופועלת תחת קבוצת מקאן אריקסון. הסרט, שיהיה הראשון של סוכנות LOWE בישראל ויעלה הערב (יום ד') לאוויר.
הקמפיין תחת הסלוגן "ישראלים מעדיפים בורגראנץ", עולה כדי לקדם את זכייתה של הרשת בפעם ה-3 ברציפות ב"מבחן של המדינה" בקטגוריית "ההמבורגר הטעים בישראל", זאת לאחר שנערכו מבחני טעימה עיוורים מול רשתות המבורגר נוספות. במקביל לסרטון הטלוויזיה יעלה קמפיין דיגיטל עם סרטוני המשך לפרסומת.
כוכב הפרסומת Ho Wun Howard Lee מהונג קונג, ידוע בעולם ככפילו של שליט צפון קוריאה, קים ג'ונג און. Ho Wun Howard Lee התגורר בעברו באוסטרליה, ברזיל וניו יורק ובימים כתיקונם עוסק במוזיקה כמפיק מוזיקלי של ההרכב Bossa Negra, המתרגם שירים ברזילאים בסגנון "בוסה נובה" לשפה הסינית.
טיזר מתוך הסרט המלא
משה אפרים, מנהל השיווק של רשת בורגראנץ': "הפרסומת בכיכוב הכפיל לא רק מצחיקה, אלא גם מצליחה להעביר בצורה ברורה את ממצאי הסקר שמציג כי הציבור הישראלי מעדיף לאכול ברשת בורגראנץ' הישראלית על פני כל רשת אחרת. אנו מרוצים מאד מהתוצר הסופי ובטוחים כי הקמפיין יעורר את הבאזז שלו בקרב קהל היעד".
כאמור, מדובר בקמפיין הטלוויזיה הראשון של LOWE - הנציגות הישראלית החדשה של הרשת הבינלאומית שהחלה לפעול לפני מספר חודשים תחת קבוצת מקאן אריקסון ישראל. ל-LOWE פריסה עולמית רחבה של נציגויות מקומיות, כשכל אחת מהן מותאמת לתרבות המקומית ומאופיינת בפעילות "בוטיקית" המאפשרת מענה מהיר ונקודתי ללקוחות.
הסוכנות העולמית נחשבת לאחת מסוכנויות הפרסום בעלות מאזן הפרסים הגבוה ביותר בעולם. כך לדוגמא, הסוכנות זכתה ב-20 אריות בתחרות קאן האחרונה בשנת 2012, כולל פרס אריה טיטניום. מטה החברה של סוכנויות LOWE ממוקם בלונדון. הסוכנות המקומית אמורה לתת דגש ללקוחות בינלאומיים המטופלים בקבוצה, לצד לקוחות מקומיים כדוגמת בורגראנץ'.
קרדיטים: כפיר ראובני - ארט דיירקטור, אדם פלד - קופירייטר, אסף זליקוביץ - קופירייטר, יואב הבל-קופירייטר, דקלה פנחסי - סופר וייזר, דניאלה שלמה-שפיגל - תקציבאית, שירה סלע - מפיקה, חברת הפקה - Digital Factory, במאי - פרץ דניאל, יחסי ציבור - דני לוי תקשורת
- 4.מקאן 31/05/2013 18:16הגב לתגובה זואולי עוד איזה פרילאנס ?
- 3.הספרדי הפיקנטי 30/05/2013 20:53הגב לתגובה זוחייב לי שוקופאי.
- 2.הנרי 29/05/2013 17:47הגב לתגובה זואז לפחות שיהיה ראוי ולא קישקוש. בכל אופן, עוד המצאה מבית מקאן לנסות להשאיר כסף בבית. מה קרה למקאן בוטיק? לא סיפקו את הסחורה?
- 1.מאיר 29/05/2013 15:57הגב לתגובה זוכי הקישור מוביל לשום מקום

המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12
מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 מתבססת במקום השני עם כמעט שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, חדשות 13 באורח קבע במקום השלישי ואילו המהדורה המרכזית של התאגיד הציבורי מצליחה לטפס ל-80 אלף צופים, ועדיין רק אחד מתוך עשרה צופים צופה בה
באורח קבע, טבלת הרייטינג של מהדורות החדשות היא שחדשות 12 במקום הראשון, אחריה לרוב 14 ואז 13 ואת הרשימה סוגרת כאן11. גם הרייטינג הנוכחי זהה, אלא במספר הצופים של חדשות 14 הולך ומתקבע על כמות מכובדת של כמעט שני שליש מצופי חדשות 12. וכך, באחוזים של כלל צופי מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 עומדות על כ-42%, חדשות 14 עם 26%, חדשות 13 עם 20% ואילו כאן11 עם כ-12%. ועם זאת, הציפייה היא ששיטת המדידה תשתנה ותאפשר לנו לראות אומדן מדויק יותר של הצופים.
ולנתונים עצמם: חדשות 12 של קשת עמדה על 12.1% רייטינג עם 294 אלף צופים, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עם 184 אלף צופים ו-6.4% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 5.9% ו-144 אלף צופים וכאן11 עם רייטינג של 2.6% ו-82 אלף צופים.
פריים טיים ועוד
בפריים טיים, כרגיל, "האח הגדול" של רשת בראש, עם רייטינג של 15.2% ו-411 אלף צופים, ואחריו "חתונה ממבט שני", עם 11.6% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים ממשיכה להפגין יציבות עם 7.5% רייטינג ו-230 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", השתפרה עם 2.2% רייטינג ו-45 אלף צופים.
חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו, אבל גם במהלך היום חדשות 14 מתחילות להדביק פערים. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-83 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.1% רייטינג ו-52 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.
- השידור הציבורי בבעיית רייטינג: חדשות כאן11 עם פחות מ-60 אלף צופים
- אפילו מאסטר שף לא עוצרת את האח הגדול; חדשות התאגיד עם 50 אלף צופים בלבד
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2% ו-43 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.2% בלבד ו-26 אלף צופים.

המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12
מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 מתבססת במקום השני עם כמעט שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, חדשות 13 באורח קבע במקום השלישי ואילו המהדורה המרכזית של התאגיד הציבורי מצליחה לטפס ל-80 אלף צופים, ועדיין רק אחד מתוך עשרה צופים צופה בה
באורח קבע, טבלת הרייטינג של מהדורות החדשות היא שחדשות 12 במקום הראשון, אחריה לרוב 14 ואז 13 ואת הרשימה סוגרת כאן11. גם הרייטינג הנוכחי זהה, אלא במספר הצופים של חדשות 14 הולך ומתקבע על כמות מכובדת של כמעט שני שליש מצופי חדשות 12. וכך, באחוזים של כלל צופי מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 עומדות על כ-42%, חדשות 14 עם 26%, חדשות 13 עם 20% ואילו כאן11 עם כ-12%. ועם זאת, הציפייה היא ששיטת המדידה תשתנה ותאפשר לנו לראות אומדן מדויק יותר של הצופים.
ולנתונים עצמם: חדשות 12 של קשת עמדה על 12.1% רייטינג עם 294 אלף צופים, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עם 184 אלף צופים ו-6.4% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 5.9% ו-144 אלף צופים וכאן11 עם רייטינג של 2.6% ו-82 אלף צופים.
פריים טיים ועוד
בפריים טיים, כרגיל, "האח הגדול" של רשת בראש, עם רייטינג של 15.2% ו-411 אלף צופים, ואחריו "חתונה ממבט שני", עם 11.6% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים ממשיכה להפגין יציבות עם 7.5% רייטינג ו-230 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", השתפרה עם 2.2% רייטינג ו-45 אלף צופים.
חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו, אבל גם במהלך היום חדשות 14 מתחילות להדביק פערים. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-83 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.1% רייטינג ו-52 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.
- השידור הציבורי בבעיית רייטינג: חדשות כאן11 עם פחות מ-60 אלף צופים
- אפילו מאסטר שף לא עוצרת את האח הגדול; חדשות התאגיד עם 50 אלף צופים בלבד
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2% ו-43 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.2% בלבד ו-26 אלף צופים.