TV

אווירה מסתורית, צילום מהפנט וניק קייב: קמפיין תיירות אוסטרלי שונה ומרתק

זה קריפי, מאוד 'טווין פיקסי' ולא דומה לשום סרטון תיירותי שראיתם. אם אתם קהל היעד המתאים - זה עושה חשק לקפוץ לשם, יותר מאשר לאנטליה
משה בנימין |

זה נראה, מרגיש ונשמע כמו עוד קליפ הזוי לשיר של ניק קייב וחבורת ה'רעים' שמסתובבים איתו כבר שנים. זה לא, זה דווקא סרט פרסומת לעידוד תיירות לדרום אוסטרליה, וזה קריפי, מאוד 'טווין פיקסי', לא דומה לשום סרטון תיירותי שראיתם בעבר וכן, אם אתם קהל היעד המתאים - זה עושה חשק לקפוץ לשם, יותר מאשר לאנטליה.

השיר של קייב שמוביל את הסרטון הוא Red Right Hand מתוך האלבום Let Love In שיצא ב-1994. הקמפיין הוא עבור מחוז Barossa, עמק בדרום אוסטרליה המשמש כיעד תיירותי שבו כרמים, יקבים ויצרני יינות.

הסרטון בשם Barossa: Be Consumed נעשה על ידי kwp - סוכנות פרסום אוסטרלית ובוים על ידי Jeffrey Darling. האוכל מהווה מוטיב מרכזי וה'שוטים' נעים בין פרות הדר טריים, חלב ניגר, פאי תפוחים, בשר צלוי שנחתך לפרוסות וכל זאת כשברקע צילומי נוף שמצליחים להעביר את התחושה הלוהטת שבעמק, בשילוב זוויות צילום מקוריות וסצינת סיום שבה למעשה מוגשת הארוחה בטבע.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה